Van een kale kip kende nie plukke!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
oke wat is dit dan ? [ afbeelding ]
Ik denk familie van deze vrouw.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
oke wat is dit dan ? [ afbeelding ]
Ga ik je gewoon missen vandaagquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:28 schreef lynda het volgende:
Word een latertje voor me op de zaak en vanavond thuis
een sumoworstelaar met 1 tiet danquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een kaalgeplukte sumoworstelaar (kijk naar houding hoe staat)
naast de eskimos gaan nu ook de bejaarden het nut van honden inzienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:00 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik denk familie van deze vrouw.
[ afbeelding ]
volgens mij staat de hond savonds andersomquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:00 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik denk familie van deze vrouw.
[ afbeelding ]
die andere is eraf gevallenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een sumoworstelaar met 1 tiet dan
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij staat de hond savonds andersom![]()
Wat een baan zeg ....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, nog een half uurtje werken internetten, en dan weer richting huis
ik vanavond weer verder met jagged allience 2quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm crysis 1.1 patch is uit \0/
Volgens mij staat zij 's avonds andersomquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij staat de hond savonds andersom![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:12 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Volgens mij staat zij 's avonds andersom
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:12 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb genoeg gedaan vandaag hoor, meer als jullie zo te lezenquote:
Hahaha te erg! (wel netjes gedaan trouwensquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:12 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eerhm, ik ben hier nog nie zo heul lang..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gedaan vandaag hoor, meer als jullie zo te lezen
Nee WL, niet gelijk je vaste pron pagina's bezoekenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahahnetjes
kom er net achter dat op dit moment niets geblocked wordt trowuens![]()
Krijgen we zo meteen weer van iedereen gekanker omdat hij nogal blote plaatjes aan het posten isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee WL, niet gelijk je vaste pron pagina's bezoeken
Jij vind het risico dat je 1200 euro verspeeld erger dan het feit dat je dus de rest van je leven niets meer ziet?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:51 schreef Crazy-M het volgende:
ja risicos vind ik niet erg
maar om 1200 er aan uit te geven
wil je me spammen ?? nu is je kansquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee WL, niet gelijk je vaste pron pagina's bezoeken
Whehe, valt wel mee. Simpele knip en plak.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hahaha te erg! (wel netjes gedaan trouwens)
Nee, niet meer sinds iedereen dat netjes in een qoute stoptquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krijgen we zo meteen weer van iedereen gekanker omdat hij nogal blote plaatjes aan het posten is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |