Krijgen we zo meteen weer van iedereen gekanker omdat hij nogal blote plaatjes aan het posten isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee WL, niet gelijk je vaste pron pagina's bezoeken
Jij vind het risico dat je 1200 euro verspeeld erger dan het feit dat je dus de rest van je leven niets meer ziet?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:51 schreef Crazy-M het volgende:
ja risicos vind ik niet erg
maar om 1200 er aan uit te geven
wil je me spammen ?? nu is je kansquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee WL, niet gelijk je vaste pron pagina's bezoeken
Whehe, valt wel mee. Simpele knip en plak.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hahaha te erg! (wel netjes gedaan trouwens)
Nee, niet meer sinds iedereen dat netjes in een qoute stoptquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krijgen we zo meteen weer van iedereen gekanker omdat hij nogal blote plaatjes aan het posten is
whahahaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krijgen we zo meteen weer van iedereen gekanker omdat hij nogal blote plaatjes aan het posten is
hier 40quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, nog een half uurtje werken internetten, en dan weer richting huis
40 ?? moet je ze wel allemaal tergelijk in je mond doen heh ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo.. net trouwens weer 40 lollie's gejat ... staat gewoon reclame van dit bedrijf op
ok later manquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:19 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ik heb er genoeg van, kom toch niet maar aan werken toe nuHaha, morgen gaat me browser niet open en ga ik werken. Komt nix van met dit topic ernaast.
Gegroet allemaal!
Foto's!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
40 ?? moet je ze wel allemaal tergelijk in je mond doen heh ?
nou dat wil ik wel eens zien.quote:
Dit is al mijn 10e ofzo, beginnen wel een beetje mijn strot uit te komen zeg maarquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
40 ?? moet je ze wel allemaal tergelijk in je mond doen heh ?
quote:
heb thuis geen 40 stokjes,quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz kijkt in de bak naast zich... nee.... dat kan niet passen!
(niet met stokjes en al zeg maar)
zeg je houdt toch wel van een uitdaging ? ik bedoel we hebben het niet over 40 bananen ofzoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz kijkt in de bak naast zich... nee.... dat kan niet passen!
(niet met stokjes en al zeg maar)
Je hebt dus wel 40 lollie's zonder stokje thuis?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb thuis geen 40 stokjes,
maar is niet gezegd helemaal in je mond he
bedoelde dus 40 lolliesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je hebt dus wel 40 lollie's zonder stokje thuis?
dat zijn gewoon zuurtjesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je hebt dus wel 40 lollie's zonder stokje thuis?
Truste me, dat gaat je niet lukkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je houdt toch wel van een uitdaging ? ik bedoel we hebben het niet over 40 bananen ofzo
niet met stokje en al.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Truste me, dat gaat je niet lukken
Je overleefd het alleen nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet met stokje en al.
maar het KAN wel
mompelt iets over pmquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je overleefd het alleen niet![]()
Maar ik ga richtig huis
whahaha, nog even dooreten dusquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
net even wezen tellen, ik had er nog 28 over, zelfs dat past denk ik niet hoor hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |