Ik moet nog meer dan 5 uurquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:09 schreef draculettetje het volgende:
jeuj pauze!
en dan nog 20 min en dan naar huis!
Dat is wel apart hoor! Ik ga altijd even naar buiten, frisse lucht enzoquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:23 schreef draculettetje het volgende:
en ik weet helemaal niks meer te zeggen
verveel me in de pauze da's toch wel heul erg
doe ik ook wel eens soms maar vandaag wil mn pootje dat nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel apart hoor! Ik ga altijd even naar buiten, frisse lucht enzo
Ik nog 2,5 uurquote:
Krijg je dan niet de neiging om die telefoon eigenhandig anaal bij ze in te brengen? Dumbasses.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:35 schreef Crazy-M het volgende:
sommige mensen denken niet voor ze bellen ....
ik krijg geen mail binnen
klik is op send recieve ...
O nu krijg ik wel mail binnen
dat wordt toch altijd automatisch gedaan, om de x minuten ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:35 schreef Crazy-M het volgende:
sommige mensen denken niet voor ze bellen ....
ik krijg geen mail binnen
klik is op send recieve ...
O nu krijg ik wel mail binnen
Nogmaals, de bovenste twee zijn er al uit! Ik weet hoe het er dus aan toe kan gaanquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach het zal allemaal wel meevallen. het enigste wat vervelend is , is dat je kaak wat beurs aanvoelt.
ik ben inmiddels ook wel wat gewend bij de tandarts. kan de 29e , 3 kronen laten makenen heb natuurlijk 3 wortelkanaalbehandelingen gehad.
1 tip, neem je zen mee. scheelt echt enorm
mja ik had destijds echt een mongool als tandarts. het kon ook een slager zijn. de klootzak.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Nogmaals, de bovenste twee zijn er al uit! Ik weet hoe het er dus aan toe kan gaan
Had ondanks het vele trekken en in 3en breken van links boven geen dikke wang, geen blauwe wang heulemaal nietsJa groot gat wat bloedde
![]()
Merk het morgenochtend wel
En dit is een moment waar je een dramatisch muziekje kan plaatsenquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Nogmaals, de bovenste twee zijn er al uit! Ik weet hoe het er dus aan toe kan gaan
Had ondanks het vele trekken en in 3en breken van links boven geen dikke wang, geen blauwe wang heulemaal nietsJa groot gat wat bloedde
![]()
Merk het morgenochtend wel
* Sgele zet drama- achtig filmmuziekje opquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dit is een moment waar je een dramatisch muziekje kan plaatsen
toch niet de dodemars ofzo ??quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele zet drama- achtig filmmuziekje op
ah, toch aan de bloederige verhalen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik had destijds echt een mongool als tandarts. het kon ook een slager zijn. de klootzak.
dat breken heb ik dus bij 3 kiezen gehad. hij had me op het laatst bijna doorgestuurd omdat het niet wilde lukken. dus sinds die tijd ben ik best wel para vd tandarts. maar de zen is echt een uitkomst.
mja kut voor jequote:Op woensdag 9 januari 2008 13:13 schreef lynda het volgende:
GODVERDOMME STELLETJE KLOJO'S
Ik werk me hier helemaal de tering voor beide bedrijven en had om EEN uur een afspraak met 2..
Ik zit godverdomme tot DIEP in de nacht aan dat KUT verslag te werken en wat zeggen ze om vijf voor een ja lyn het word wat LATER!
KRIJG DE TERING!!!!!!!! ARGHHHHHHHHHHHHHHH
Ik voorzie ook nog een paar dagen ziekte?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja kut voor je![]()
gelukkig hoef je niet meer zo lang bij die bedrijven te blijven toch ? hoe sneller hoe beter als ik het zo hoor
mja bij je stage ziekmelden als het bijna afgerond is. lijkt me niet verstandigquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik voorzie ook nog een paar dagen ziekte?
Dat is natuurlijk een tweedequote:Op woensdag 9 januari 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja bij je stage ziekmelden als het bijna afgerond is. lijkt me niet verstandig
Join the clubquote:
Goed zoquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:44 schreef lynda het volgende:
45 minuten later en ik wacht nog steeds..
Bij deze ben ik er morgen niet, vrijdag niet beschikbaar, neem ik maandag op me eigen fucking verjaardag vrij en zie ik het dan wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |