sterktequote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Goodluck! Ik duik m'n nest in, ben helemaal kapot..
komt goed meissiequote:
dan voor jou nog maar 10 werkdagenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:25 schreef lynda het volgende:
24e is me laatste dag.. 25e nog ff wat brengen voor de borrel maar dan officieel geen stagiaire meer.. O wat kijk ik daar naar uit! Processen NOOIT meer
En dan ben je hier niet meer?quote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 9 januari 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
hier weer bezig met opstaan en ontbijten....
dank, ik zie net dat ik weer aardig mag opschieten, ik kom ook zo moeilijk mn bed uit, is zooo lekker warmquote:Op woensdag 9 januari 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Eet smakelijk dan maar he
Haha ik ken hetquote:Op woensdag 9 januari 2008 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank, ik zie net dat ik weer aardig mag opschieten, ik kom ook zo moeilijk mn bed uit, is zooo lekker warm
en overal nog donker....
Doei doei, tot zoquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:16 schreef draculettetje het volgende:
zo weer allemaal op tijd gehaald
dan ben ik nu op weg naar het werk! tot zo!
Doesn't ring a bell, sorryquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gues who's back :d
Ok danquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:34 schreef draculettetje het volgende:
daar was ik alweer!
heb nog werk van gister liggen! goed he!quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok danEn? Drukke dag vandaag?
Ziek!quote:
Ik ookquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb nog werk van gister liggen! goed he!
mogguh brand!quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:57 schreef BrandX het volgende:
wel een reet te doen op m'n werkso just droppin' by to say hi!
Mogguh Droxz, wat las ik? Straks aan het werk? Als in... echt ploeteren?quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh.... *gaapt*
Echt geen stijl hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mogguh!
Mja, ik vond het ook barbaars!
[Austin Powers]Yeah Baby! Yeah![/Austin Powers]quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:14 schreef Seventees het volgende:
*koffer in slaapkamer gooit*
*kleren uitzoekt*
*zich bedenkt dat ze nog een was moet draaien*
Morgen naar Londen, baby!
Ik heb het al aangekaart bij de directie.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Echt geen stijl hoor [afbeelding]
[Joey Tribbiani] London Baby!! [/Joey Tribbiani]quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[Austin Powers]Yeah Baby! Yeah![/Austin Powers]
Goed zo! Niet over je heen laten lopenquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb het al aangekaart bij de directie. [ afbeelding ]
Whehequote:Op woensdag 9 januari 2008 09:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[Joey Tribbiani] London Baby!! [/Joey Tribbiani]
Ik zag 'm alquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even voor de humor: Ik [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Die reacties, echt geweldigquote:
Voor zolang het duurdequote:Op woensdag 9 januari 2008 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die reacties, echt geweldig [afbeelding]
U.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:34 schreef lynda het volgende:
Tot half 3 doorgewerkt vanochtend.. 6 uur eruit.. ik ben moe
Zeg dat! Tot half 3! Ongekend...quote:
Jammer dat slotjequote:
da's wel heeel weinig slaap en heeel veel werkquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:34 schreef lynda het volgende:
Tot half 3 doorgewerkt vanochtend.. 6 uur eruit.. ik ben moe
De laatste dagen zijn wel zwaar he?quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:44 schreef lynda het volgende:
Tja werk moet afnu ook nog 3 uur en dan in bespreking
Maak er maar weken vanquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De laatste dagen zijn wel zwaar he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |