Hmm dat is echt jammer ja, zo worden de dagen namelijk wel ontzettend langquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Maak er maar weken vanEerste tijd ging nog goed was leuk etc maar nu staan me zoveel dingen tegen dat ik de complete motivatie kwijt ben om er uberhaupt iets aan te doen..
Altijd handig... IT-ers die er voor zorgen dat alles nog verder de tering in geholpen wordtquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:56 schreef draculettetje het volgende:
heb ik automatisering aan de lijn, die kijken met me mee
floep weer alles weg.....
gaat lekker hier
knuffeltje voor lynda trouwens
Moggequote:Op woensdag 9 januari 2008 10:02 schreef -Jewcookie- het volgende:
Mogge allemaal. (ben er stiekem toch weer)
Mogguhquote:
ach ja ik heb er weer eens niks door te doenquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Altijd handig... IT-ers die er voor zorgen dat alles nog verder de tering in geholpen wordt
Zo schiet het natuurlijk niet op hequote:Op woensdag 9 januari 2008 10:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja ik heb er weer eens niks door te doen
nee alleen suikerquote:
Je was iets te laat met je antwoord. Heb nu al koffie gezetquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee alleen suikerben geen engelsman
geeft nietsquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:26 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Je was iets te laat met je antwoord. Heb nu al koffie gezet.
PS: Thee is voor mietjes.
gisteren al geprobeert jaquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:26 schreef -Jewcookie- het volgende:
WL heb je die 1.1 patch voor Crysis al gezien? Schijnt een behoorlijke performace boost te geven.
NL 1000Mbit mirror van i3D.net:
http://forum.i3d.net/down...e&id=568&act=down
Speak for yourselfquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:26 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Je was iets te laat met je antwoord. Heb nu al koffie gezet.
PS: Thee is voor mietjes.
Had je 100 delen eerder moeten durven zeggenquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:26 schreef -Jewcookie- het volgende:
PS: Thee is voor mietjes. [afbeelding]
Ik had het in deel 2 al gezegd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Had je 100 delen eerder moeten durven zeggen [ afbeelding ]
Mietje.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
ik drink alleen thee als ik ziek ben
Non-stop Thee voor mij, en ja ik drink ook koffiequote:Op woensdag 9 januari 2008 10:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Had je 100 delen eerder moeten durven zeggen [ afbeelding ]
je hoeft me niet 2x te quoten hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:37 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik had het in deel 2 al gezegd.
[..]
Mietje.
goeie voornemensquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:40 schreef -Jewcookie- het volgende:
Kzit nu al een uur achter me pc en heb gewoon nog geen ene moer uitgevoerd..
Doe dan ook is watquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:40 schreef -Jewcookie- het volgende:
Kzit nu al een uur achter me pc en heb gewoon nog geen ene moer uitgevoerd..
hoop aan de telefoon hangen!quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo schiet het natuurlijk niet op he
Ik lust geen koffiequote:Op woensdag 9 januari 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Non-stop Thee voor mij, en ja ik drink ook koffie
Kan natuurlijk ookquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:43 schreef -Jewcookie- het volgende:
Kheb Excel opgestart. Telt dat ook?
Heb nu ook Autocad opgestart.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
Uiteraard
Nog even en je bent daadwerkelijk bezigquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:51 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Heb nu ook Autocad opgestart.Er zit vooruitgang in. Zo nog maar ff koffie maken.
ja lekkerquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:51 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Heb nu ook Autocad opgestart.Er zit vooruitgang in. Zo nog maar ff koffie maken.
Wie niet?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:57 schreef -Jewcookie- het volgende:
Heb gewoon echt geen zin. Ken je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |