Jep, al schijnen ze druppelsgewijs soms in kleeeeine getalen toch binnen te komen. Ik heb hem zelf vorig jaar in de schaarste (quote:Op zondag 30 december 2007 15:07 schreef MouzurX het volgende:
zijn allemaal op omdat ze in de VS maar 89 euro kostte met kerst oid ...
Waar ik ben geweest niet. Bovendien kan de Mediamarkt zijn producten goedkoper aanbieden juist omdat ze vaak niet met voorraden werken. We hebben laatst nog 2 maanden moeten wachten op een tv van Philips.quote:Op zondag 30 december 2007 15:47 schreef Breitling het volgende:
Media markt zal ze toch wel hebben?
Wise, heb je ze daar vandaag gezien? Als dat zo is stap ik meteen in de auto!quote:Op zondag 30 december 2007 15:54 schreef wise het volgende:
Makro delft
Net gebeld, ook uitverkochtquote:Op zondag 30 december 2007 19:58 schreef theKiD het volgende:
Gisteren in de Intertoys in Oisterwijk (Tussen Tilburg en Den Bosch) Straat: "de lind"
Waar heb je die onzin vandaan hij was echt gewoon 250 dollar hoor. Misschien amazon waar dat was.quote:Op zondag 30 december 2007 15:07 schreef MouzurX het volgende:
zijn allemaal op omdat ze in de VS maar 89 euro kostte met kerst oid ...
Intertoys, FRS, top1toys en bartsmid hadden gisteren minstens nog 2 in de vitrine staanquote:Op maandag 31 december 2007 11:34 schreef tommylissen het volgende:
welke winkel in den helder?
Elke winkelstraat?quote:Op maandag 31 december 2007 11:54 schreef tommylissen het volgende:
wlke winkel in amsterdam?
Voor niks ja.. pas waren ze uitverkocht, nu ineens weer binnen?quote:Op maandag 31 december 2007 12:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Elke winkelstraat?![]()
Loop 1 van de 30 freerecordshops is in
Hier staan ze gewoon in de vitrine, en daar worden ze ook uitgehaaldquote:Op maandag 31 december 2007 15:36 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Komen jullie in de magazijnen ofzo dat jullie ze zien staan?
Als iemand bij ons een Wii doos op de toonbank legt pakken we een Wii nieuw in doos uit het magazijn en geven we die, de toonbank versie is een showdoos
Dus als er 4 dozen in de schappen staan hebben we er soms wel 20 in het magazijn
Ben er net ook nog ff geweest voor Wii play.. maar idd uitverkocht. Net als intertoys udenhout..quote:Op maandag 31 december 2007 10:08 schreef opblaasbanaan het volgende:
[..]
Net gebeld, ook uitverkochtVoor diegene die er een stukje voor willen reizen: Mediamarkt in Mannheim (Duitsland) heeft nog stapels staan.
Wow! Zou de schaarste dan weer voorbij zijn, zo na de feestdagen?quote:Op maandag 31 december 2007 19:20 schreef Nebu het volgende:
Media Markt in Den Haag had er gisteren nog een stuk of 100 staan. Zelfs de losse nunchucks. Die Wii's gaan in combinatie met 2 spelletjes...
Den helder.... of Emmen. Die hebben ze meestal wel op voorraadquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:01 schreef mara25 het volgende:
Ik ben ook weer op zoek naar een wii. Het zoontje van kennissen is zaterdag jarig en hou zou een wii krijgen van zijn ouders. Die hadden alleen niet in de gaten dat die dingen niet zo makkelijk te krijgen zijn op het moment...
Nu is het iig uitverkocht. Evenals Mediamarkt Breda, Alphen, Arnhem en Ede.quote:Op maandag 31 december 2007 19:20 schreef Nebu het volgende:
Media Markt in Den Haag had er gisteren nog een stuk of 100 staan. Zelfs de losse nunchucks. Die Wii's gaan in combinatie met 2 spelletjes...
Zijn ook al opquote:Op maandag 31 december 2007 19:20 schreef Nebu het volgende:
Ik heb zeer goede ervaringen met de Mediamarkt in Duitsland hier over de grens, stukken beter dan in Nederland. Ik koop dan ook liever daar. Helaas hadden ze daar ook helemaal geen Wii meer.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:01 schreef heaven7 het volgende:
Ik ook! Maakt me niet meer uit waarAls je er trouwens 1 bij een Mediamarkt in Duitsland koopt, kun je dan voor defecten, retourneren etc terecht bij Mediamarkt Nederland?
Sinds wanneer? Toen ik in het Centrum was, 2 weken geleden of zo, werd bij elke winkel gezegd dat ze pas per eind januari weer binnen zouden komen (zowel bij Bartsmit als bij FRS).quote:Op maandag 31 december 2007 12:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Elke winkelstraat?![]()
Loop 1 van de 30 freerecordshops is in
elke wii heeft een nederlands menu in europa gewoon in te stellen via het menu . Alleen de doos is duits handleiding zal ook nederlands zijn .quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:52 schreef Ruiseart het volgende:
Alleen in Herzogenrath. Heb d'r eigenlijk niet bij stilgestaan dat de menu's van die Wii weleens in het Duits kunnen zijn. Spul dat ik daar normaal koop is 't geen probleem of kun je gewoon Nederlands selecteren.
MM zoetermeer, maar wees gerust, alles is al gereserveerdquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:34 schreef heaven7 het volgende:
Vrijdag als in morgen? Welke winkel dan?
ik bedoelde meer dat ze, waarschijnlijk, niet hadden verwacht dat het zo storm zou lopen.. Mensen maken bij wijze van spreken ruzie in de winkel wie hem mee mag nemen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:03 schreef heaven7 het volgende:
Ik denk het niet, ze zullen wel klanten verliezen omdat mensen die er heel graag één willen stad en land afzoeken maar afhaken omdat het zo slecht te verkrijgen is en allerlei onduidelijkheden over de levering. Als ze wel voldoende leverbaar zouden zijn zouden ze een hoop meer centjes binnen halen. En meer Wii's verkopen betekent ook meer spellen verkopen en is dus $$$.
Schaarste creëeren is een marketingtruc recht uit het boekje. Des te moeilijker de Wii te krijgen is, des te meer mensen 'm willen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:03 schreef heaven7 het volgende:
Ik denk het niet, ze zullen wel klanten verliezen omdat mensen die er heel graag één willen stad en land afzoeken maar afhaken omdat het zo slecht te verkrijgen is en allerlei onduidelijkheden over de levering. Als ze wel voldoende leverbaar zouden zijn zouden ze een hoop meer centjes binnen halen. En meer Wii's verkopen betekent ook meer spellen verkopen en is dus $$$.
ik wordt niet goed van dit argument. Nintendo maakt meer wii's dan elke console per maand dan ook ooit. Daarnaast verkopen ze er ook meer dan elke console per maand ook ooit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:02 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Schaarste creëeren is een marketingtruc recht uit het boekje. Des te moeilijker de Wii te krijgen is, des te meer mensen 'm willen.
sorry zal de week stress zijn geweest van mij uit zo kwam het wel over. Want iedereen denkt dat ze dat proberen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:11 schreef Ruiseart het volgende:
Ik zeg ook niet dat Nintendo schaarste creëert. Ik ben helemaal niet bekend met het beleid van dat bedrijf.
Feit is wel dat er fabrikanten zijn en zijn geweest die wel bewust schaarste hebben gecreëert uit marketingtechnisch oogpunt, daarmee wil ik alleen stellen dat het voor Nintendo helemaal geen ramp hoeft te zijn. Of het nu met opzet is of niet. Ik denk namelijk niet dat ze klanten kwijtraken zoals iemand stelde.
Hmmm... de Wii blijft toch een verhaal apart hoor, ik zou er niet zomaar een andere spelcomputer voor aanschaffen als dit is wat in je hoofd zit! Als ik jou was zou ik een aantal winkels bellen en daar de Wii reserveren op jouw naam. Dan wed je op een aantal paarden en wii weet (quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:54 schreef heaven7 het volgende:
Als ik naar mijn eigen situatie kijk raken ze wel een klant kwijt want ik ben de zoektocht nu al zat dus zit er hard over te denken of helemaal niets of een andere spelcomputer aan te schaffen. Ik ben aardig 'de gemiddelde nederlander'.
Ja da's idd klote...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:58 schreef heaven7 het volgende:
Allemaal al gebeld en niemand weet me überhaupt te vertellen wanneer ze weer komen en ze weigeren mee te denken over waar er nu eventueel nog wel 1 te krijgen is. Ben Duitsland al ingeweest en ben helemaal kriegel van alle afwijzingen en vage info over nieuwe ladingen
Ja klopt, het is lastig qua garantie en dergelijke. Ebay is wel vaak betrouwbaar, ik heb er veel ervaring mee, mensen snijden zichzelf gigantisch in de vingers als ze iemand oplichten. Dan geef jij ze namelijk negatieve feedback die anderen kunnen lezen en daardoor wil men niet meer bij diegene kopen. Maar het is wel een gok die je neemt idd!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:06 schreef heaven7 het volgende:
Dankje voor het meedenken maar ik vind Ebay altijd zo eng met zulke dingenWat als het niet werkt, wat als het stuk gaat, wat als je erin wordt geluisd..
Volgens mij betekent dat echt wel dat het betrouwbaar is. Zeker als iemand bij wijze van al 10.000 dingen heeft verkocht (bv internetwinkels) met een positieve feedback van 99,98%.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:07 schreef greatgonzo het volgende:
zal misschien wel goed gaan als je koopt bij iemand met een goede feedback.. of is dat ook een wassen neus?
Oh dan zou ik even voor je moeten zoeken, ik had namelijk een paar dagen terug een mw. een Wii-spel verkocht en zij vertelde dat. Ik geloof dat ze hem in etten-leur kon ophalen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:12 schreef heaven7 het volgende:
Haha ja, zou er bijna over gaan denkenWelke dan?
dat is in combinatie met een telefoonquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
http://www.gsm-met-cadeau.com/?gclid=CN3IiZCJ35ACFQ3mlAodtWGZrA en dan rechts zie je een menuutje. Ik zou wel even goed kijken of zij ze dan wel direct kunnen leveren iig!
Ja kloptquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:18 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
dat is in combinatie met een telefoon
dus eigenlijk neem je een abonnement van 12,50 euro, en betaal je nog eens 263 euro voor een ding dat in de winkel 250 kost. Goed, hij is wat lastig te vinden momenteel, maar dan nog..........quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:29 schreef heaven7 het volgende:
Hm zijn die bedragen incl het abonnementsgeld dan? Dat is wel aantrekkelijkMaar hoe weet ik of de Wii nog verkrijgbaar is? Het lijkt toch te mooi om waar te zijn
Vodafone, ¤12,50 per maand, geen toestel, 12 maanden en dan ¤263,-...
nope bij wehkamp mag je 5 weken wachtenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:50 schreef jorienvdherik het volgende:
hebben al die online shops hem dan ook niet meer ?
Ik denk dat dat wel losloopt. Zeker gezien de vraag. Voor jou 10, oh nee, 1000 anderen. Sowieso heb je altijd het recht om het product te bekijken en te retourneren dus ik zou me niet drukmaken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:03 schreef Einal2 het volgende:
Ik had nog een vraag. Ik heb bij dynabyte een wii besteld en aangegeven dat ik hem in de winkel op kom halen(heb dus nog niks betaald) Maar stel ik vind hem toevallig in een andere winkel ben ik dan nog gebonden aan die bestelling of kan het zonder probleem geannulleerd worden?
Dan is het hard gegaan, want ik zag de Wii's nog gewoon midden december overal in Rotterdam...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:57 schreef Einal2 het volgende:
[..]
nope bij wehkamp mag je 5 weken wachten
feestdagen he.... dan is iedereen geobseddeerd door kopen kopen kopen kopenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan is het hard gegaan, want ik zag de Wii's nog gewoon midden december overal in Rotterdam...
lol... jij mag straks het land door dus. Nou succes ermee. Als je hem hebt moet je echt Mario Galaxy kopen (daar is ook alweer een run opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:41 schreef heaven7 het volgende:
Overigens; op Marktplaats staat een advertentie van een of andere Antonius, biedt ze aan voor ¤170,- maar dit schijnt een oplichter te zijn. Vanochtend had ie een soortgelijke advertentie die gauw van internet af was, reageert niet op telefoontjes etc. Ff in de gaten houden dus
Ikzelf sta nu bij een stuk of 15 Intertoys op de wachtlijst
Bestel GEEN wii op de amerikaanse of japanse markt de wii is NIET regio vrij je kan dus GEEN europese spellen daarop afspelen ( mits omgebouwd maar ook dat is geen optie aangezien de helft nog steeds niet werkt)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja da's idd klote...
Ik heb nog 1 tip voor je: e-bay. Hier staan er een aantal op. Ook een aantal "buy it now" (dus geen biedingen maar dan weet je direct dat je hem hebt. Ik zie er bijv. al 1 voor 350 dollar (= 237 euro momenteel). Daar komen dan wel nog verzendkosten bij, maar goed de dollar is gunstig. Hou er wel rekening mee dat het KAN zijn dat je eruit wordt gepikt om invoerbelasting te betalen. Maar dan ben je wel gegarandeerd van een Wii binnen een aantal weken!
Metroid Prime, Mario en Sonic op de Spelen , Medal of Honor Heroes 2,quote:Op maandag 7 januari 2008 22:14 schreef heaven7 het volgende:
Zijn ook de enige games waarvoor ik er één wil
Ja dat vond ik ook. Uibuiters zijn het maar geef ze eens ongelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:43 schreef Xbox_360 het volgende:
Je bent toch ook gestoord als je 350 euro neerlegt voor een gebruikte Wii
Hoe zit het eigenlijk met spellen zelf? Zijn die wel genoeg verkrijgbaar?
Huh, heb je er eindelijk een gevonden dan? Of bedoel je voor 350 euro op MP?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:20 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook. Uibuiters zijn het maar geef ze eens ongelijk
*Gaat donderdag lekker haar Wii halen
Check hierboven babyquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Huh, heb je er eindelijk een gevonden dan? Of bedoel je voor 350 euro op MP?
Kijk ik op de website van gameshop.nl geen Wiiquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:38 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Check hierboven babyIn Enschede ligt er een beautie op me te wachten
Gameshop Twente, stond op een reserveringslijst!
Hoei!!!!quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:03 schreef heaven7 het volgende:
Op de site van gameshop Twente stond ook uitverkocht hoor.
Iig belde Intertoys Arnhem vandaag dat ze em ook binnen hebben gehad!! Vanmiddag dus gehaald, tevens paper mario voor ¤39,-![]()
waar heb je de wii vandaan dan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:03 schreef garreth82 het volgende:
ik heb er een!
Same herequote:Op woensdag 9 januari 2008 22:16 schreef Ruiseart het volgende:
Het begint nu wel een beetje te kriebelen, als ik tegen eentje aanloop koop ik 'm. Begin februari zal ik eens actief op jacht gaan.
Oei en de hoofdprijs betaald zeker?quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:21 schreef garreth82 het volgende:
ik heb 'm via marktplaats, gewoon afhalen en aan de deur betalen, dan kunnen ze je niet naaien
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! Zeg dat dan eerderquote:Op donderdag 10 januari 2008 02:54 schreef Schimpie het volgende:
Media Markt Herzogenrath (vlak over de grens bij Kerkrade, sterker nog, het ligt aan de Nieuwstraat waarvan de ene kant Nederland is en de andere kant Duitsland) heeft vandaag (woensdag) een nieuwe lading binnengekregen, toen ik om 19.30 eentje ging halen hadden ze er nog maar een stuk of 8.
in purmerend (40 min rijden)quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:44 schreef Einal2 het volgende:
Heeft iemand nog Wii's gezien in Noord-Holland? het liefst in de buurt van alkmaar.
nee, ben vandaag langs geweest en ze hadden ze niet en ze wisten ook niet wanneer ze het weer binnen kregen. maar dan ga ik misschien purmerend proberen maandag hopelijk zijn er dan nog.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
in purmerend (40 min rijden)
en media amsterdam heeft ze, dus dan toch ook alkmaar?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:46 schreef heaven7 het volgende:
Ik die van Intertoys Arnhem, vriendje die van Enschede
Vandaag een 2e mote gekocht, Mario Galaxy en Wii Play. Wij gaan spelen, iedereen nog veel succes met zoeken! Tip: Laat je overal op de reserveringslijst zetten.
quote:
Bel van tevoren anders even. Het gebeurt wel vaker dat hier iets geroepen wordt en de spullen zijn allang weer weg of het is kletskoek en er nooit geweest.. Beweer overigens niet dat dit voor deze post geldt natuurlijk..quote:Op maandag 14 januari 2008 21:10 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
kut dat ik tot 9 uur meost werken anders was ik er langs gereden.
dan morgen maar
spanning...![]()
den helder. Heb ik al 50x geroepenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:44 schreef Einal2 het volgende:
Heeft iemand nog Wii's gezien in Noord-Holland? het liefst in de buurt van alkmaar.
hmm ik woon wel redelijk in de buurt, maar wil het toch zelf halen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:55 schreef greatgonzo het volgende:
Vanmiddag de mijne ophalen bij FRS Winterswijk!
heb nog reserveringen staan in Enschede (MM, FRS), Zutphen (intertoys/FRS), en Lochem (intertoys).
Als ik er nog een moet vasthouden, voor iemand in deze omgeving, laat het dan maar weten, dan kun je hem, denk ik, wel op mijn naam ophalen
http://www.mediamarkt.nl/1/locaties/locaties.php3?market_id=144quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:23 schreef saskia_89 het volgende:
[..]
Voor degene die hem net bij de MM hebben gekocht, hoeveel kostte hij daar?
ik haal hem zelf niet voor je op, maar als je hem nu onder mijn naam ophaalt, moet het goedkomen. Ze vragen niet naar legitimatie oid..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:23 schreef saskia_89 het volgende:
[..]
hmm ik woon wel redelijk in de buurt, maar wil het toch zelf halen.
Voor degene die hem net bij de MM hebben gekocht, hoeveel kostte hij daar?
het is hčquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/1/locaties/locaties.php3?market_id=144
Telefoon: 053 4814000
Kan je meteen vragen of ze nog hebbenHandig is dat hé.
ja super veelquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:25 schreef Here2Stay het volgende:
en stonden ze nog in de Ede?
denk dat ik hem maar hier in de buurt haal, anders moet ik zo ver rijden, en kan er nu toch nog niet op spelen, ofja kan wel, maar doe het niet aangezien ik volgende week tentamenweek heb lijkt me dat niet echt handig;). en ik ook nog eens niets heb gedaan :S. ben ik met de wii nu helemaal afgeleid haha. maar als ik m ergens zie haal ik m wel, alleen speel ik er nog niet op.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:06 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik haal hem zelf niet voor je op, maar als je hem nu onder mijn naam ophaalt, moet het goedkomen. Ze vragen niet naar legitimatie oid..
afijn, PM me maar als jij of iemand anders interesse hebt
Dingen zijn nergens in Groningen te vinden.. Ben bij de Mediamartk, ToysRus, Intertoys, Bart Smit (2x volgens mij), FRS, Nedgame, Dimension Plus, Dixons en nog wat zaken geweest volgens mij maar niets te vinden. Dit was wel vorige week maar ben te lam om deze week weer op stap te gaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:49 schreef wijsneus het volgende:
MM in Groningen heeft ze niet.
Ik sta op lijstjes bij de Intertoys beijum, ToysRus en MM. Volgens de mensen daar zou eind januari weer wat deze kant op moeten komen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:27 schreef engessa het volgende:
[..]
Dingen zijn nergens in Groningen te vinden.. Ben bij de Mediamartk, ToysRus, Intertoys, Bart Smit (2x volgens mij), FRS, Nedgame, Dimension Plus, Dixons en nog wat zaken geweest volgens mij maar niets te vinden. Dit was wel vorige week maar ben te lam om deze week weer op stap te gaan.
Mocht je meerdere reserveringen hebben die los komen hoor ik dat graagquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:47 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Ik sta op lijstjes bij de Intertoys beijum, ToysRus en MM. Volgens de mensen daar zou eind januari weer wat deze kant op moeten komen...
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:00 schreef Lino2008 het volgende:
Ook Mediamarkt Ede heeft ze niet...! De eerste zending komt hoogstwaarschijnlijk eind deze maand pas binnen.
Het kan dus niet zo zijn dat je hele stapels hebt zien staan!!!!
Ik heb ook een hoop reserveringen staan. Allemaal in de regio Gelderland oost..quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:50 schreef engessa het volgende:
[..]
Mocht je meerdere reserveringen hebben die los komen hoor ik dat graag
verschil tussen DS en WII blijft moeilijk ;pquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:00 schreef Lino2008 het volgende:
Ook Mediamarkt Ede heeft ze niet...! De eerste zending komt hoogstwaarschijnlijk eind deze maand pas binnen.
Het kan dus niet zo zijn dat je hele stapels hebt zien staan!!!!
checkquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:50 schreef engessa het volgende:
[..]
Mocht je meerdere reserveringen hebben die los komen hoor ik dat graag
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:47 schreef Ruiseart het volgende:
Morgen koopavond, trek ik maar eens naar de stad om een PlayStation te kopen.
Geen zin meer om op dat ding te wachten...quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:38 schreef heaven7 het volgende:
Dit is een Wiitopic?
heb net gebeld en ze zei dat ze vandaag er wat binnen hadden, maar dat ze dus gereserveerd zijn. En degene die gereserveerd zijn, maar hem niet meer hoeven, zoals jij dus, dat die dus naar de volgende gereserveerde gaanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:41 schreef heaven7 het volgende:
Bart Smit Duiven belde vandaag dat mijn Wii binnen was. Tot 12:00 houden ze hem vast op naam, dan gaat ie in de verkoop. Ik hoef em niet dus sla je slag
is goed bedankt! Mag ik vragen waar je nog hebt gereserveerd? Maar kan ik hem dan wel gewoon ophalen dan met jou naam, moeten ze niet bepaalde dingen weten ofzo? Anders kun je misschien zo een naam zeggen van iemand waarvan je weet dat hij het heeft gereserveerd en binnen is, of denk ik een beetje te ver?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:32 schreef heaven7 het volgende:
Dat moet je gewoon vragen. Bij de winkels waar er meer dan 10 op de wachtlijst stonden heb ik bedankt. Ik heb een week of 2 geleden gereserveerd.. jammer dat ie aan je neus voorbij gaat! Ik heb hier in de omgeving heel veel gereserveerd dus mocht ik ergens een belletje krijgen gaat er een PM naar je toe, goed?
en bij bart smit dan? haha heel veel vragen, maarja wacht nu al zo lang op die wii, wordt tijd dat ik hem heb. De tentamens zijn deze week ook voorbij dus dan heb ik lekker veel tijdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:36 schreef heaven7 het volgende:
2 keer per week een levering van 2 stuks
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:28 schreef saskia_89 het volgende:
haha ja, ik zit hele dagen te zoeken naar de wii waardoor ik 'geen tijd' heb om te leren, achja zit toch maar in examen jaar vwo :S
ja, en niet zo gek ook, nu blijktquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:37 schreef GoodGawd het volgende:
Leeft dit topic nog O_o
Of we kunnen elkaar helpenquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:54 schreef Cutie het volgende:
Katie_99: In Gouda en omstreken hebben wij in ieder geval concurrentie van elkaar.
Jeetje ik kan me nog herinneren dat ik topic deel 1 en 2 zat in het begin toen de wii net uit kwam, toen was het pas een ramp.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
ja, en niet zo gek ook, nu blijktdie dingen zijn niet aan te slepen...
nee klopt, ik vroeg ook aan de tel bij bart smit, jullie reserveren niet he, zei die man nee dat klopt. Hoop morgen/overmorgen een telefoontje te krijgen v.d. intertoysquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:15 schreef heaven7 het volgende:
Nee daar woon ik vlakbij, Zevenaar dus 3 keer raden waar ik als eerste heen heb gebeldEn ik zei toch dat ze niet reserveren bij Bart Smit?
Hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:16 schreef wijsneus het volgende:
In groningen is vandaag een lading binnengekomen. Net een telefoontje gehad van de MM dat mijn gereserveerde Wii is aangekomen, mogelijk dat er daar nu een stapel staat. Morgen ga ik hem ophalen en hier rapporteren of er meer zijn.
Dimension Plus mailt mij net dat ze daar ook weer beschikbaar zijn.
Cheers!
Same here, toen ik die van mij pakte bij de MM Alexandrium lagen er nog 10 denk ik... (en dat was rond half 5)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:30 schreef Brupje het volgende:
ik ben niet langer wii-loos, MM alexandrium had ze net binnen, stuk of 20
In de 10 minuten dat ik er was liepen er wel 5 mensen met zo een ding weg mgoed
Dank je voor de tip!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:30 schreef Brupje het volgende:
ik ben niet langer wii-loos, MM alexandrium had ze net binnen, stuk of 20
In de 10 minuten dat ik er was liepen er wel 5 mensen met zo een ding weg mgoed
Jazeker, ben sinds gisteravond de gelukkige bezitter van een Wii. Wel mazzel gehad, want er was al 400 euro geboden op die Wii. Op mijn PC was het hoogste bod slechts 180 euro, dus tel uit je winst! Nu nog een paar leuke games scoren. Dit weekend ws naar Duitsland toe, iemand een idee of daar de games goedkoper zijn en of deze ook Engels zijn ipv Duits?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:45 schreef saskia_89 het volgende:
en de ruil gelukt?
De games zelf zijn gewoon ook in het Engels te spelen voor zover ik weet, boekje weet ik niet zeker, en de hoes is Duits dacht ikquote:Op maandag 28 januari 2008 18:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Jazeker, ben sinds gisteravond de gelukkige bezitter van een Wii. Wel mazzel gehad, want er was al 400 euro geboden op die Wii. Op mijn PC was het hoogste bod slechts 180 euro, dus tel uit je winst! Nu nog een paar leuke games scoren. Dit weekend ws naar Duitsland toe, iemand een idee of daar de games goedkoper zijn en of deze ook Engels zijn ipv Duits?
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kom op konijntje, doe maar Wiibelen.
alle vrouwen willen emquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:31 schreef saskia_89 het volgende:
die stomme lijsten ook, waarom wil iedereen een wii hebben
Toys R us bedoel je zeker? Intertoys zit niet in Alexandriumquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:45 schreef Icefire het volgende:
MM en Intertoys Alexandrium niets
MM Breda ook niet
Iddquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:07 schreef excited het volgende:
[..]
Toys R us bedoel je zeker? Intertoys zit niet in Alexandrium
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kom op konijntje, doe maar Wiibelen.
Kan nooit kwaad natuurlijk, ik sta zelf ook op 2 lijsten, als je van de ene een telefoontje krijgt is er vast nog wel een vriend/vriendin/medefokker die interesse heeft in die andere reserveringsplaatsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:27 schreef saskia_89 het volgende:
vandaag al weer geen telefoontje gehad, ga denk ik maar eens bij nog meer dingen reserveren
Anders lees je eerst even 4 posts boven jequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:08 schreef saskia_89 het volgende:
denk dat ik dat ding maar bij bol.com ga bestellen, staat wel 6-8 weken, maar hoorde van meerdere mensen dat hij al eerder kwam. Wat zijn jullie ervaringen?
nee.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:38 schreef saskia_89 het volgende:
nee had ik ook gelezen haha, maar hoor verschillende dingen dus dacht mss zijn er nog MEER ervaringen dan die van carolyn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |