"Vóór 12 uur besteld, morgen in huis"quote:Op maandag 7 mei 2007 12:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
http://www.otto.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Otto-OttoNL-Site/nl_NL/-/EUR/ONL_DisplayProductInformation-CMSShopID;sid=fGZFODynDSdDOHqYed5f-mn3T-55FpgQjB187j2hzkDBSGgAbpr5aoIN4LeNyPKdMZQ=?ArticleNo=770200&ShopID=sh2045090sp3336610
geen leveringsproblemen
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:20 schreef Pronk het volgende:
[..]
"Vóór 12 uur besteld, morgen in huis"
Dus het lijkt er inderdaad op dat ze Wii's op voorraad hebben! (gelukkig heb ik er al 1 sinds begin december)
Jep, reken er niet opquote:Let op: de levertijd is door de onzekere beschikbaarheid van het artikel slechts een indicatie. Uitlevering zal plaatsvinden op basis van binnenkomst van reserveringen. De Nintendo Wii is de vijfde spelcomputer van Nintendo en moet het principe van 'gamen op ... » meer info
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je had beter geen digitaal papier kunnen verbruiken dan zoiets neerzetten...
Dat weten zij toch nietquote:Op maandag 7 mei 2007 15:11 schreef Qwea het volgende:
kreeg eergisteren 6 mailtjes van verschillende winkels of ik mn wii nog kwam afhalen want hij was binnen. Flikker op, ik heb allang een wii
Ohquote:Op maandag 7 mei 2007 15:11 schreef Qwea het volgende:
kreeg eergisteren 6 mailtjes van verschillende winkels of ik mn wii nog kwam afhalen want hij was binnen. Flikker op, ik heb allang een wii
Ook nog in de buurt van Den Haag?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:11 schreef Qwea het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |