"Vóór 12 uur besteld, morgen in huis"quote:Op maandag 7 mei 2007 12:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
http://www.otto.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Otto-OttoNL-Site/nl_NL/-/EUR/ONL_DisplayProductInformation-CMSShopID;sid=fGZFODynDSdDOHqYed5f-mn3T-55FpgQjB187j2hzkDBSGgAbpr5aoIN4LeNyPKdMZQ=?ArticleNo=770200&ShopID=sh2045090sp3336610
geen leveringsproblemen
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:20 schreef Pronk het volgende:
[..]
"Vóór 12 uur besteld, morgen in huis"
Dus het lijkt er inderdaad op dat ze Wii's op voorraad hebben! (gelukkig heb ik er al 1 sinds begin december)
Jep, reken er niet opquote:Let op: de levertijd is door de onzekere beschikbaarheid van het artikel slechts een indicatie. Uitlevering zal plaatsvinden op basis van binnenkomst van reserveringen. De Nintendo Wii is de vijfde spelcomputer van Nintendo en moet het principe van 'gamen op ... » meer info
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je had beter geen digitaal papier kunnen verbruiken dan zoiets neerzetten...
Dat weten zij toch nietquote:Op maandag 7 mei 2007 15:11 schreef Qwea het volgende:
kreeg eergisteren 6 mailtjes van verschillende winkels of ik mn wii nog kwam afhalen want hij was binnen. Flikker op, ik heb allang een wii
Ohquote:Op maandag 7 mei 2007 15:11 schreef Qwea het volgende:
kreeg eergisteren 6 mailtjes van verschillende winkels of ik mn wii nog kwam afhalen want hij was binnen. Flikker op, ik heb allang een wii
Ook nog in de buurt van Den Haag?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:11 schreef Qwea het volgende:
Waarom zo chagrijnig, weten zij veel dat je hem al hebtquote:Op maandag 7 mei 2007 17:05 schreef Qwea het volgende:
In Amsterdam, Den Helder en Emmen. Maar don't bother, ik heb een massmail de deur uit gedaan dat ze die wii in hun reet mogen steken(bij wijze van
)
Like I carequote:Op maandag 7 mei 2007 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zo chagrijnig, weten zij veel dat je hem al hebt. Godsamme zeg.
wat moek ermee, ik doe er geen fuck mee en mn vent heb ook een wiiquote:Op maandag 7 mei 2007 17:17 schreef GoodGawd het volgende:
lol wtf ? waarom in hemelsnaam verkopen?
Stoer.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Like I careEn ik ben niet chago hoor
Ik zit er aan te denken mijn wii te verkopenheb hem nog maar 3x gebruikt
!
2 wii's ja. De mijne heb ik voor mn verjaardag gehadquote:Op maandag 7 mei 2007 20:51 schreef GoodGawd het volgende:
lol 2 Wii's in 1 huis? In that case ik koop hem voor 200 euries alles erop en der aan
Ja, want iedereen woont op 5 minuten van de Duitse grens vandaan..!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:55 schreef Tomaz het volgende:
Na het spelen op de Wii bij een vriend van me was ik verkocht! Vorige week naar Mediamarkt Krefeld, net over de grens, gereden. Dikke stapel dozen Wii's op voorraad! Dus zeuren om een Wii in Nederland is nergens voor nodig...
Ach, in Nederland vallen de afstanden overal mee! En je moet er wat voor over hebben als je 'm echt graag wil. 2 maanden wachten of een paar uurtjes rijdenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:23 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, want iedereen woont op 5 minuten van de Duitse grens vandaan..!![]()
ben heel sterk van plan om het maar te bestellen bij amazon.de, maar vraag me af hoe dat dan eigenlijk met garantie zit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef Magistic het volgende:
Gewoon bij Amazon.de bestellen, die hebben ze op voorraad en is slechts 6 euro verzendkosten. Heb je hem in zo'n 3 tot 4 dagen thuis
Ja dit heb ik ook gedaan en ja je kunt hem gewoon op Nederlands instellen, met nederlands weerkanaal en nieuwskanaal.
enige waar ik dus ook mee zit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:07 schreef EchoBrain het volgende:
[..]
ben heel sterk van plan om het maar te bestellen bij amazon.de, maar vraag me af hoe dat dan eigenlijk met garantie zit.
lijkt me beetje vervelend als er iets mis gaat met t apparaat en ik alleen garantie heb in duitsland.
iemand hier meer info over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |