en bij bart smit dan? haha heel veel vragen, maarja wacht nu al zo lang op die wii, wordt tijd dat ik hem heb. De tentamens zijn deze week ook voorbij dus dan heb ik lekker veel tijdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:36 schreef heaven7 het volgende:
2 keer per week een levering van 2 stuks
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:28 schreef saskia_89 het volgende:
haha ja, ik zit hele dagen te zoeken naar de wii waardoor ik 'geen tijd' heb om te leren, achja zit toch maar in examen jaar vwo :S
ja, en niet zo gek ook, nu blijktquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:37 schreef GoodGawd het volgende:
Leeft dit topic nog O_o
Of we kunnen elkaar helpenquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:54 schreef Cutie het volgende:
Katie_99: In Gouda en omstreken hebben wij in ieder geval concurrentie van elkaar.
Jeetje ik kan me nog herinneren dat ik topic deel 1 en 2 zat in het begin toen de wii net uit kwam, toen was het pas een ramp.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
ja, en niet zo gek ook, nu blijktdie dingen zijn niet aan te slepen...
nee klopt, ik vroeg ook aan de tel bij bart smit, jullie reserveren niet he, zei die man nee dat klopt. Hoop morgen/overmorgen een telefoontje te krijgen v.d. intertoysquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:15 schreef heaven7 het volgende:
Nee daar woon ik vlakbij, Zevenaar dus 3 keer raden waar ik als eerste heen heb gebeldEn ik zei toch dat ze niet reserveren bij Bart Smit?
Hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:16 schreef wijsneus het volgende:
In groningen is vandaag een lading binnengekomen. Net een telefoontje gehad van de MM dat mijn gereserveerde Wii is aangekomen, mogelijk dat er daar nu een stapel staat. Morgen ga ik hem ophalen en hier rapporteren of er meer zijn.
Dimension Plus mailt mij net dat ze daar ook weer beschikbaar zijn.
Cheers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |