dus eigenlijk neem je een abonnement van 12,50 euro, en betaal je nog eens 263 euro voor een ding dat in de winkel 250 kost. Goed, hij is wat lastig te vinden momenteel, maar dan nog..........quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:29 schreef heaven7 het volgende:
Hm zijn die bedragen incl het abonnementsgeld dan? Dat is wel aantrekkelijkMaar hoe weet ik of de Wii nog verkrijgbaar is? Het lijkt toch te mooi om waar te zijn
Vodafone, ¤12,50 per maand, geen toestel, 12 maanden en dan ¤263,-...
nope bij wehkamp mag je 5 weken wachtenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:50 schreef jorienvdherik het volgende:
hebben al die online shops hem dan ook niet meer ?
Ik denk dat dat wel losloopt. Zeker gezien de vraag. Voor jou 10, oh nee, 1000 anderen. Sowieso heb je altijd het recht om het product te bekijken en te retourneren dus ik zou me niet drukmaken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:03 schreef Einal2 het volgende:
Ik had nog een vraag. Ik heb bij dynabyte een wii besteld en aangegeven dat ik hem in de winkel op kom halen(heb dus nog niks betaald) Maar stel ik vind hem toevallig in een andere winkel ben ik dan nog gebonden aan die bestelling of kan het zonder probleem geannulleerd worden?
Dan is het hard gegaan, want ik zag de Wii's nog gewoon midden december overal in Rotterdam...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:57 schreef Einal2 het volgende:
[..]
nope bij wehkamp mag je 5 weken wachten
feestdagen he.... dan is iedereen geobseddeerd door kopen kopen kopen kopenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan is het hard gegaan, want ik zag de Wii's nog gewoon midden december overal in Rotterdam...
lol... jij mag straks het land door dus. Nou succes ermee. Als je hem hebt moet je echt Mario Galaxy kopen (daar is ook alweer een run opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:41 schreef heaven7 het volgende:
Overigens; op Marktplaats staat een advertentie van een of andere Antonius, biedt ze aan voor ¤170,- maar dit schijnt een oplichter te zijn. Vanochtend had ie een soortgelijke advertentie die gauw van internet af was, reageert niet op telefoontjes etc. Ff in de gaten houden dus
Ikzelf sta nu bij een stuk of 15 Intertoys op de wachtlijst
Bestel GEEN wii op de amerikaanse of japanse markt de wii is NIET regio vrij je kan dus GEEN europese spellen daarop afspelen ( mits omgebouwd maar ook dat is geen optie aangezien de helft nog steeds niet werkt)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja da's idd klote...
Ik heb nog 1 tip voor je: e-bay. Hier staan er een aantal op. Ook een aantal "buy it now" (dus geen biedingen maar dan weet je direct dat je hem hebt. Ik zie er bijv. al 1 voor 350 dollar (= 237 euro momenteel). Daar komen dan wel nog verzendkosten bij, maar goed de dollar is gunstig. Hou er wel rekening mee dat het KAN zijn dat je eruit wordt gepikt om invoerbelasting te betalen. Maar dan ben je wel gegarandeerd van een Wii binnen een aantal weken!
Metroid Prime, Mario en Sonic op de Spelen , Medal of Honor Heroes 2,quote:Op maandag 7 januari 2008 22:14 schreef heaven7 het volgende:
Zijn ook de enige games waarvoor ik er één wil
Ja dat vond ik ook. Uibuiters zijn het maar geef ze eens ongelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:43 schreef Xbox_360 het volgende:
Je bent toch ook gestoord als je 350 euro neerlegt voor een gebruikte Wii
Hoe zit het eigenlijk met spellen zelf? Zijn die wel genoeg verkrijgbaar?
Huh, heb je er eindelijk een gevonden dan? Of bedoel je voor 350 euro op MP?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:20 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook. Uibuiters zijn het maar geef ze eens ongelijk
*Gaat donderdag lekker haar Wii halen
Check hierboven babyquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Huh, heb je er eindelijk een gevonden dan? Of bedoel je voor 350 euro op MP?
Kijk ik op de website van gameshop.nl geen Wiiquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:38 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Check hierboven babyIn Enschede ligt er een beautie op me te wachten
Gameshop Twente, stond op een reserveringslijst!
Hoei!!!!quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:03 schreef heaven7 het volgende:
Op de site van gameshop Twente stond ook uitverkocht hoor.
Iig belde Intertoys Arnhem vandaag dat ze em ook binnen hebben gehad!! Vanmiddag dus gehaald, tevens paper mario voor ¤39,-![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |