abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55743635
Vanavond 'n remote halen in de buurt hier, via MP gevonden
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_55744126
Ik wil ook een Wii
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:01 schreef heaven7 het volgende:
Ik ook! Maakt me niet meer uit waar Als je er trouwens 1 bij een Mediamarkt in Duitsland koopt, kun je dan voor defecten, retourneren etc terecht bij Mediamarkt Nederland?
Ik heb zeer goede ervaringen met de Mediamarkt in Duitsland hier over de grens, stukken beter dan in Nederland. Ik koop dan ook liever daar. Helaas hadden ze daar ook helemaal geen Wii meer.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_55744292
Welke Mediamarkten ben je geweest in Duitsland? En is er een verschil qua Wii zelf? Alles alleen in duits bv?
pi_55744751
Alleen in Herzogenrath. Heb d'r eigenlijk niet bij stilgestaan dat de menu's van die Wii weleens in het Duits kunnen zijn. Spul dat ik daar normaal koop is 't geen probleem of kun je gewoon Nederlands selecteren.
  Moderator donderdag 3 januari 2008 @ 13:58:37 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_55744873
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

Elke winkelstraat?
Loop 1 van de 30 freerecordshops is in
Sinds wanneer? Toen ik in het Centrum was, 2 weken geleden of zo, werd bij elke winkel gezegd dat ze pas per eind januari weer binnen zouden komen (zowel bij Bartsmit als bij FRS).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_55745258
Het is echt hopeloos, ik geef het op, word er helemaal sjaggie van
  donderdag 3 januari 2008 @ 15:41:46 #57
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_55747239
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:52 schreef Ruiseart het volgende:
Alleen in Herzogenrath. Heb d'r eigenlijk niet bij stilgestaan dat de menu's van die Wii weleens in het Duits kunnen zijn. Spul dat ik daar normaal koop is 't geen probleem of kun je gewoon Nederlands selecteren.
elke wii heeft een nederlands menu in europa gewoon in te stellen via het menu . Alleen de doos is duits handleiding zal ook nederlands zijn .
Je moet dus allleen in het wii menu taal en land op Nederlands/Nederland zetten.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:42:00 #58
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_55771981
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 12:34 schreef heaven7 het volgende:
Vrijdag als in morgen? Welke winkel dan?
MM zoetermeer, maar wees gerust, alles is al gereserveerd
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_55774579
Ja het is echt hopeloos.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 16:51:44 #60
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_55774883
als ik het zo lees is ie alleen in een verdwaalde MM te halen? Ik zoek eigenlijk een FRS, aangezien ik hier nog voor 55 euro aan FRS platen en cd bonnen heb liggen... daar leek me de Wii een mooie bestemming voor..

edit: maar eens even gebeld, meerdere FRS melden dat ze echt nergens meer te leveren zijn...

En nintendo maar lachen
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_55775133
Ik denk het niet, ze zullen wel klanten verliezen omdat mensen die er heel graag één willen stad en land afzoeken maar afhaken omdat het zo slecht te verkrijgen is en allerlei onduidelijkheden over de levering. Als ze wel voldoende leverbaar zouden zijn zouden ze een hoop meer centjes binnen halen. En meer Wii's verkopen betekent ook meer spellen verkopen en is dus $$$.
pi_55775180
tvp

Wil Super Mario Galaxy
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  vrijdag 4 januari 2008 @ 17:16:26 #63
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_55775397
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 17:03 schreef heaven7 het volgende:
Ik denk het niet, ze zullen wel klanten verliezen omdat mensen die er heel graag één willen stad en land afzoeken maar afhaken omdat het zo slecht te verkrijgen is en allerlei onduidelijkheden over de levering. Als ze wel voldoende leverbaar zouden zijn zouden ze een hoop meer centjes binnen halen. En meer Wii's verkopen betekent ook meer spellen verkopen en is dus $$$.
ik bedoelde meer dat ze, waarschijnlijk, niet hadden verwacht dat het zo storm zou lopen.. Mensen maken bij wijze van spreken ruzie in de winkel wie hem mee mag nemen.

Terwijl de 360 en PS3 steeds verder in prijs zakken
pi_55775608
ik heb nu 16 winkels gehad, overal uitverkocht
  vrijdag 4 januari 2008 @ 17:34:09 #65
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55775766
Heb je ook de FRS in Den Helder gehad?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_55775813
is'ie in amsterdam nog ergens verkrijgbaar?
pi_55776031
Ben ook in alkmaar geweest in 6 winkels maar het werd wel duidelijk dat ie nergens te krijgen is. Wat mij verteld word is dat ze 21 januari nieuwe lading krijgen.
pi_55776156
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 17:34 schreef Qwea het volgende:
Heb je ook de FRS in Den Helder gehad?
nope, hoezo? is 'ie daar nog verkrijgbaar dan?
pi_55776164
En de grap is dat er 2 miljoen per maand gemaakt worden
pi_55777657
zijn ze nog ERGENS in NL verkrijgbaar? dan ga'k er één reserveren en z.s.m. ophalen
pi_55777763
Ik eerst!! Maar ik geef je bijzonder weinig kans, zelfs in Duitsland is nergens meer wat te vinden
pi_55777936
Ik heb sinds 2 weken een wii, maar ik heb me kapot gezocht voor 1.
Media markt werkt met reserveringen, toen ik voor een wii weer eens binnen kwam waren er zelfs zoveel bestelling dat de wii's al meteen weer op waren.
Je moet sowieso geluk hebben dat je op het goede moment binnenkomt, want
pi_55778176
want wat?
pi_55778264
Intertoys heeft er deze week weer een aantal uitgeleverd.... ik verwacht dat er komende week (op dinsdag en vrijdag) weer een aantal uitgeleverd zullen worden. Het lijkt er mijnsziens op dat nintendo net een noodvoorraadje heeft verscheept
  vrijdag 4 januari 2008 @ 20:25:20 #75
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_55779984
er is denk ik geen pijl op te trekken, intertoys een plaatsje verderop had er vanmorgen twee, en die waren ook meteen weer weg... maar het is dus niet zo dat ze voor februari er helemaal niet meer zijn
pi_55783212
Nee je moet keiveel geluk hebben dan idd.
pi_55783283
Wat je in ieder geval wel kunt proberen is een Intertoys bellen, of ze een Wii/ remote willen reserveren voor je en je gelijk willen bellen als ie binnen is. Volgens mij had de vriend van mijn zus het ook zo gedaan vorig jaar.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_55785766
gewoon slecht geregeld door nintendo
pi_55786179
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 17:03 schreef heaven7 het volgende:
Schaarste creëeren is een marketingtruc recht uit het boekje. Des te moeilijker de Wii te krijgen is, des te meer mensen 'm willen.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 00:28:06 #80
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55786890
Hoop toch dat rond eind maart ze er weer zijn

Wil er 1 halen voor me verjaardag

Dan zijn alle next gen's hier in huis
  zaterdag 5 januari 2008 @ 00:34:23 #81
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_55787096
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:02 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Schaarste creëeren is een marketingtruc recht uit het boekje. Des te moeilijker de Wii te krijgen is, des te meer mensen 'm willen.
ik wordt niet goed van dit argument. Nintendo maakt meer wii's dan elke console per maand dan ook ooit. Daarnaast verkopen ze er ook meer dan elke console per maand ook ooit.
ER WORDT GEEN SCHAARTSTE GECREERD.
ze maken er 1.8 per maand dat wordt verdeeld over 3 regios:
NTSC
NTSC-J
en PAL
amerika krijgt de meeste daarna europa daarna japan en dan australie.
pi_55788124
Ik zeg ook niet dat Nintendo schaarste creëert. Ik ben helemaal niet bekend met het beleid van dat bedrijf.

Feit is wel dat er fabrikanten zijn en zijn geweest die wel bewust schaarste hebben gecreëert uit marketingtechnisch oogpunt, daarmee wil ik alleen stellen dat het voor Nintendo helemaal geen ramp hoeft te zijn. Of het nu met opzet is of niet. Ik denk namelijk niet dat ze klanten kwijtraken zoals iemand stelde.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:12:57 #83
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_55788158
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:11 schreef Ruiseart het volgende:
Ik zeg ook niet dat Nintendo schaarste creëert. Ik ben helemaal niet bekend met het beleid van dat bedrijf.

Feit is wel dat er fabrikanten zijn en zijn geweest die wel bewust schaarste hebben gecreëert uit marketingtechnisch oogpunt, daarmee wil ik alleen stellen dat het voor Nintendo helemaal geen ramp hoeft te zijn. Of het nu met opzet is of niet. Ik denk namelijk niet dat ze klanten kwijtraken zoals iemand stelde.
sorry zal de week stress zijn geweest van mij uit zo kwam het wel over. Want iedereen denkt dat ze dat proberen.

nogmaals excuses.
pi_55792068
Als ik naar mijn eigen situatie kijk raken ze wel een klant kwijt want ik ben de zoektocht nu al zat dus zit er hard over te denken of helemaal niets of een andere spelcomputer aan te schaffen. Ik ben aardig 'de gemiddelde nederlander'.
pi_55792101
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 12:54 schreef heaven7 het volgende:
Als ik naar mijn eigen situatie kijk raken ze wel een klant kwijt want ik ben de zoektocht nu al zat dus zit er hard over te denken of helemaal niets of een andere spelcomputer aan te schaffen. Ik ben aardig 'de gemiddelde nederlander'.
Hmmm... de Wii blijft toch een verhaal apart hoor, ik zou er niet zomaar een andere spelcomputer voor aanschaffen als dit is wat in je hoofd zit! Als ik jou was zou ik een aantal winkels bellen en daar de Wii reserveren op jouw naam. Dan wed je op een aantal paarden en wii weet ( ) heb je er dan binnenkort wel 1? Begin eens bij Intertoys, Bart Smit etc?
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_55792143
Allemaal al gebeld en niemand weet me überhaupt te vertellen wanneer ze weer komen en ze weigeren mee te denken over waar er nu eventueel nog wel 1 te krijgen is. Ben Duitsland al ingeweest en ben helemaal kriegel van alle afwijzingen en vage info over nieuwe ladingen
pi_55792186
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 12:58 schreef heaven7 het volgende:
Allemaal al gebeld en niemand weet me überhaupt te vertellen wanneer ze weer komen en ze weigeren mee te denken over waar er nu eventueel nog wel 1 te krijgen is. Ben Duitsland al ingeweest en ben helemaal kriegel van alle afwijzingen en vage info over nieuwe ladingen
Ja da's idd klote...

Ik heb nog 1 tip voor je: e-bay. Hier staan er een aantal op. Ook een aantal "buy it now" (dus geen biedingen maar dan weet je direct dat je hem hebt. Ik zie er bijv. al 1 voor 350 dollar (= 237 euro momenteel). Daar komen dan wel nog verzendkosten bij, maar goed de dollar is gunstig. Hou er wel rekening mee dat het KAN zijn dat je eruit wordt gepikt om invoerbelasting te betalen. Maar dan ben je wel gegarandeerd van een Wii binnen een aantal weken!
pi_55792289
Dankje voor het meedenken maar ik vind Ebay altijd zo eng met zulke dingen Wat als het niet werkt, wat als het stuk gaat, wat als je erin wordt geluisd..
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:07:32 #89
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_55792305
zal misschien wel goed gaan als je koopt bij iemand met een goede feedback.. of is dat ook een wassen neus?
pi_55792320
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:06 schreef heaven7 het volgende:
Dankje voor het meedenken maar ik vind Ebay altijd zo eng met zulke dingen Wat als het niet werkt, wat als het stuk gaat, wat als je erin wordt geluisd..
Ja klopt, het is lastig qua garantie en dergelijke. Ebay is wel vaak betrouwbaar, ik heb er veel ervaring mee, mensen snijden zichzelf gigantisch in de vingers als ze iemand oplichten. Dan geef jij ze namelijk negatieve feedback die anderen kunnen lezen en daardoor wil men niet meer bij diegene kopen. Maar het is wel een gok die je neemt idd!
pi_55792338
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:07 schreef greatgonzo het volgende:
zal misschien wel goed gaan als je koopt bij iemand met een goede feedback.. of is dat ook een wassen neus?
Volgens mij betekent dat echt wel dat het betrouwbaar is. Zeker als iemand bij wijze van al 10.000 dingen heeft verkocht (bv internetwinkels) met een positieve feedback van 99,98%.
pi_55792351
Bij een Nederlander kan het miss nog wel, ga ik em gewoon afhalen. Maar momenteel rijzen de prijzen op Marktplaats de pan uit Ik ga toch echt niet meer dan de nieuwprijs betalen voor een 2e hands product! Dan wacht ik wel Of ik laat het hele idee alsnog varen want ik wordt er alweer sjaggie van dat de hele wereld er 1 lijkt te hebben behalve ik
pi_55792382
Je krijgt er nu ook ergens 1 gratis bij een telefoonabonnement geloof ik, moet je die niet toevallig nog 1 hebben
pi_55792398
Haha ja, zou er bijna over gaan denken Welke dan?
pi_55792405
Ebay lijkt inderdaad wat vaag en onbetrouwbaar, maar als je bij iemand koopt die meer dan 100 feedbacks heeft gehad met daarvan 99% positieve score, dan mag je aannemen dat 't zuivere koek is

Zorgen dus dat je bij de juiste verkoper aanklopt
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_55792436
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:12 schreef heaven7 het volgende:
Haha ja, zou er bijna over gaan denken Welke dan?
Oh dan zou ik even voor je moeten zoeken, ik had namelijk een paar dagen terug een mw. een Wii-spel verkocht en zij vertelde dat. Ik geloof dat ze hem in etten-leur kon ophalen.
pi_55792456
http://www.gsm-met-cadeau.com/?gclid=CN3IiZCJ35ACFQ3mlAodtWGZrA en dan rechts zie je een menuutje. Ik zou wel even goed kijken of zij ze dan wel direct kunnen leveren iig!
pi_55792514
Ik heb even willekeurig iets ingevuld:

Vodafone
22,50
2 jaar
chocolate Pink telefoon
wii + sports

daarbij betaal je dan 164 euro.

Dus ik weet niet of dat nou zo voordelig is maar er staan vast wel meer combi's op:

http://www.gsmwarenhuis.nl/MaakJeEigenActie.aspx
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:18:34 #99
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_55792522
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
http://www.gsm-met-cadeau.com/?gclid=CN3IiZCJ35ACFQ3mlAodtWGZrA en dan rechts zie je een menuutje. Ik zou wel even goed kijken of zij ze dan wel direct kunnen leveren iig!
dat is in combinatie met een telefoon
pi_55792561
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:18 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

dat is in combinatie met een telefoon
Ja klopt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')