Same here, toen ik die van mij pakte bij de MM Alexandrium lagen er nog 10 denk ik... (en dat was rond half 5)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:30 schreef Brupje het volgende:
ik ben niet langer wii-loos, MM alexandrium had ze net binnen, stuk of 20
In de 10 minuten dat ik er was liepen er wel 5 mensen met zo een ding weg mgoed
Dank je voor de tip!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:30 schreef Brupje het volgende:
ik ben niet langer wii-loos, MM alexandrium had ze net binnen, stuk of 20
In de 10 minuten dat ik er was liepen er wel 5 mensen met zo een ding weg mgoed
Jazeker, ben sinds gisteravond de gelukkige bezitter van een Wii. Wel mazzel gehad, want er was al 400 euro geboden op die Wii. Op mijn PC was het hoogste bod slechts 180 euro, dus tel uit je winst! Nu nog een paar leuke games scoren. Dit weekend ws naar Duitsland toe, iemand een idee of daar de games goedkoper zijn en of deze ook Engels zijn ipv Duits?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:45 schreef saskia_89 het volgende:
en de ruil gelukt?
De games zelf zijn gewoon ook in het Engels te spelen voor zover ik weet, boekje weet ik niet zeker, en de hoes is Duits dacht ikquote:Op maandag 28 januari 2008 18:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Jazeker, ben sinds gisteravond de gelukkige bezitter van een Wii. Wel mazzel gehad, want er was al 400 euro geboden op die Wii. Op mijn PC was het hoogste bod slechts 180 euro, dus tel uit je winst! Nu nog een paar leuke games scoren. Dit weekend ws naar Duitsland toe, iemand een idee of daar de games goedkoper zijn en of deze ook Engels zijn ipv Duits?
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kom op konijntje, doe maar Wiibelen.
alle vrouwen willen emquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:31 schreef saskia_89 het volgende:
die stomme lijsten ook, waarom wil iedereen een wii hebben
Toys R us bedoel je zeker? Intertoys zit niet in Alexandriumquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:45 schreef Icefire het volgende:
MM en Intertoys Alexandrium niets
MM Breda ook niet
Iddquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:07 schreef excited het volgende:
[..]
Toys R us bedoel je zeker? Intertoys zit niet in Alexandrium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |