Helaas, ik doe alles alleen in één keer wegquote:Op zondag 30 december 2007 18:27 schreef YourMaster het volgende:
Ik wil je anders wel 25¤ geven voor Mario Galaxy.
Ik voor het hele zooitje welquote:Op zondag 30 december 2007 18:27 schreef YourMaster het volgende:
Ik wil je anders wel 25¤ geven voor Mario Galaxy.
Genoteerd, maar daar doe ik hem niet voor wegquote:Op zondag 30 december 2007 18:37 schreef exterona het volgende:
Voor 250 kom ik 'm ophalen.
Ik speel er nauwelijks mee. Ik wil het geld dan ook steken in een andere hobbyquote:Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef roooosje het volgende:
Waarom doe je m weg?
Dan ben ik niet thuis, familie bezoekquote:Op maandag 31 december 2007 10:17 schreef uglyduckling het volgende:
Ik moet overigens op 1 januari in Havelte zijn (vanuit 't zuiden), dus dan zou ik 'm op kunnen komen halen.
Ik verkoop toch liever alles in één keer. Hij is een jaar oud, bij de launch gekocht.quote:Op maandag 31 december 2007 11:26 schreef tommylissen het volgende:
Hey
ik bied je 300 euro voor:
Nintendo Wii (met alle boekjes+kabels)
2 controllers
2 nunchucks
wii sports
Ik kom hem dan ophalen
edit: hoe oud is hij?
Mwa, ik wacht nog even om te kijken of ik hier ook 350 euro kan krijgen.quote:Op maandag 31 december 2007 12:00 schreef tehmaz het volgende:
Tip: zet m ook op marktplaats (als je dat al niet gedaan had) heb hem gisteren binnen 10 min verkocht!
lol, ik ookquote:Op maandag 31 december 2007 12:00 schreef tehmaz het volgende:
Tip: zet m ook op marktplaats (als je dat al niet gedaan had) heb hem gisteren binnen 10 min verkocht!
Mail me maar voor verdere afhandelingquote:Op maandag 31 december 2007 14:41 schreef Here2Stay het volgende:
Heb serieuze interesse voor dat geld, is vanavond ophalen mogelijk? Hebben we wat te doen
Dat moet je onderling maar uitmaken. Ik blijf in ieder geval bij 350 euro.quote:Op maandag 31 december 2007 15:52 schreef Shazbot het volgende:
Ik heb wel interesse in de VDigi kabel, enig interesse om die los te verkopen? (Ook aan de eventuele koper bedoeld)
Sorry, bedoelde met "dan laat ik de eer aan de bieder voor mij" dat ik er vanaf zag. Was niet echt duidelijk bij nader inzienquote:Op maandag 31 december 2007 16:44 schreef TIJSCO. het volgende:
[..]
Mail me maar voor verdere afhandeling(staat in profiel)
[..]
Dat moet je onderling maar uitmaken. Ik blijf in ieder geval bij 350 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |