Bel van tevoren anders even. Het gebeurt wel vaker dat hier iets geroepen wordt en de spullen zijn allang weer weg of het is kletskoek en er nooit geweest.. Beweer overigens niet dat dit voor deze post geldt natuurlijk..quote:Op maandag 14 januari 2008 21:10 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
kut dat ik tot 9 uur meost werken anders was ik er langs gereden.
dan morgen maar
spanning...![]()
den helder. Heb ik al 50x geroepenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:44 schreef Einal2 het volgende:
Heeft iemand nog Wii's gezien in Noord-Holland? het liefst in de buurt van alkmaar.
hmm ik woon wel redelijk in de buurt, maar wil het toch zelf halen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:55 schreef greatgonzo het volgende:
Vanmiddag de mijne ophalen bij FRS Winterswijk!
heb nog reserveringen staan in Enschede (MM, FRS), Zutphen (intertoys/FRS), en Lochem (intertoys).
Als ik er nog een moet vasthouden, voor iemand in deze omgeving, laat het dan maar weten, dan kun je hem, denk ik, wel op mijn naam ophalen
http://www.mediamarkt.nl/1/locaties/locaties.php3?market_id=144quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:23 schreef saskia_89 het volgende:
[..]
Voor degene die hem net bij de MM hebben gekocht, hoeveel kostte hij daar?
ik haal hem zelf niet voor je op, maar als je hem nu onder mijn naam ophaalt, moet het goedkomen. Ze vragen niet naar legitimatie oid..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:23 schreef saskia_89 het volgende:
[..]
hmm ik woon wel redelijk in de buurt, maar wil het toch zelf halen.
Voor degene die hem net bij de MM hebben gekocht, hoeveel kostte hij daar?
het is hèquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/1/locaties/locaties.php3?market_id=144
Telefoon: 053 4814000
Kan je meteen vragen of ze nog hebbenHandig is dat hé.
ja super veelquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:25 schreef Here2Stay het volgende:
en stonden ze nog in de Ede?
denk dat ik hem maar hier in de buurt haal, anders moet ik zo ver rijden, en kan er nu toch nog niet op spelen, ofja kan wel, maar doe het niet aangezien ik volgende week tentamenweek heb lijkt me dat niet echt handig;). en ik ook nog eens niets heb gedaan :S. ben ik met de wii nu helemaal afgeleid haha. maar als ik m ergens zie haal ik m wel, alleen speel ik er nog niet op.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:06 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik haal hem zelf niet voor je op, maar als je hem nu onder mijn naam ophaalt, moet het goedkomen. Ze vragen niet naar legitimatie oid..
afijn, PM me maar als jij of iemand anders interesse hebt
Dingen zijn nergens in Groningen te vinden.. Ben bij de Mediamartk, ToysRus, Intertoys, Bart Smit (2x volgens mij), FRS, Nedgame, Dimension Plus, Dixons en nog wat zaken geweest volgens mij maar niets te vinden. Dit was wel vorige week maar ben te lam om deze week weer op stap te gaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:49 schreef wijsneus het volgende:
MM in Groningen heeft ze niet.
Ik sta op lijstjes bij de Intertoys beijum, ToysRus en MM. Volgens de mensen daar zou eind januari weer wat deze kant op moeten komen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:27 schreef engessa het volgende:
[..]
Dingen zijn nergens in Groningen te vinden.. Ben bij de Mediamartk, ToysRus, Intertoys, Bart Smit (2x volgens mij), FRS, Nedgame, Dimension Plus, Dixons en nog wat zaken geweest volgens mij maar niets te vinden. Dit was wel vorige week maar ben te lam om deze week weer op stap te gaan.
Mocht je meerdere reserveringen hebben die los komen hoor ik dat graagquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:47 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Ik sta op lijstjes bij de Intertoys beijum, ToysRus en MM. Volgens de mensen daar zou eind januari weer wat deze kant op moeten komen...
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:00 schreef Lino2008 het volgende:
Ook Mediamarkt Ede heeft ze niet...! De eerste zending komt hoogstwaarschijnlijk eind deze maand pas binnen.
Het kan dus niet zo zijn dat je hele stapels hebt zien staan!!!!
Ik heb ook een hoop reserveringen staan. Allemaal in de regio Gelderland oost..quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:50 schreef engessa het volgende:
[..]
Mocht je meerdere reserveringen hebben die los komen hoor ik dat graag
verschil tussen DS en WII blijft moeilijk ;pquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:00 schreef Lino2008 het volgende:
Ook Mediamarkt Ede heeft ze niet...! De eerste zending komt hoogstwaarschijnlijk eind deze maand pas binnen.
Het kan dus niet zo zijn dat je hele stapels hebt zien staan!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |