checkquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:50 schreef engessa het volgende:
[..]
Mocht je meerdere reserveringen hebben die los komen hoor ik dat graag
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:47 schreef Ruiseart het volgende:
Morgen koopavond, trek ik maar eens naar de stad om een PlayStation te kopen.
Geen zin meer om op dat ding te wachten...quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:38 schreef heaven7 het volgende:
Dit is een Wiitopic?
heb net gebeld en ze zei dat ze vandaag er wat binnen hadden, maar dat ze dus gereserveerd zijn. En degene die gereserveerd zijn, maar hem niet meer hoeven, zoals jij dus, dat die dus naar de volgende gereserveerde gaanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:41 schreef heaven7 het volgende:
Bart Smit Duiven belde vandaag dat mijn Wii binnen was. Tot 12:00 houden ze hem vast op naam, dan gaat ie in de verkoop. Ik hoef em niet dus sla je slag
is goed bedankt! Mag ik vragen waar je nog hebt gereserveerd? Maar kan ik hem dan wel gewoon ophalen dan met jou naam, moeten ze niet bepaalde dingen weten ofzo? Anders kun je misschien zo een naam zeggen van iemand waarvan je weet dat hij het heeft gereserveerd en binnen is, of denk ik een beetje te ver?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:32 schreef heaven7 het volgende:
Dat moet je gewoon vragen. Bij de winkels waar er meer dan 10 op de wachtlijst stonden heb ik bedankt. Ik heb een week of 2 geleden gereserveerd.. jammer dat ie aan je neus voorbij gaat! Ik heb hier in de omgeving heel veel gereserveerd dus mocht ik ergens een belletje krijgen gaat er een PM naar je toe, goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |