abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56083041
Nou ik zou het niet doen, belachelijk. Heb dat iig nog nooit gehoord en sta bij 20 winkels op de reserveringslijst
pi_56083233
Bij MM Hengelo vragen ze idd ook 25 euri's aanbetaling. Laat maar zitten dan...
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:48:59 #203
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_56083740
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:50 schreef engessa het volgende:

[..]

Mocht je meerdere reserveringen hebben die los komen hoor ik dat graag
check
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_56083814
ik weet denk ik wel waarom ze dat doen, anders moet en ze voor iedereen reserveren en kunnen ze die dingen dus eigenlijk niet verkopen als ze allemaal gereserveerd zijn, en door die aanbetaling weten ze in ieder geval zeker dat degene die ze gereserveerd hebben ze hem op kunnen halen
pi_56084007
Intertoys Arnhem deed het anders, ik moest em gewoon die dag nog komen halen. En verkopen doen ze zeker wel weer.
pi_56084745
Ze zeiden bij de MM ook dat er eind jan. een levering aankwam btw
pi_56092031
Morgen koopavond, trek ik maar eens naar de stad om een PlayStation te kopen.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_56093648
Dit is een Wiitopic?
pi_56093665
Ik heb er lekker al een

Maar wij hebben hem ook gewoon besteld, waren niet meer op voorraad
pi_56095594
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 00:47 schreef Ruiseart het volgende:
Morgen koopavond, trek ik maar eens naar de stad om een PlayStation te kopen.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_56100490
Hey,

Wij hebben een Wii besteld bij Bol.com, op de site stond aangegeven dat hij op 16 januari binnen kwam bij hun maar heb nog geen mail of wat dan ook ontvangen over de levering.
En de aanbieding die ik heb gekocht( heb meteen betaald, nooit problemen mee gehad) is helemaal van de site verdwenen.... Er staat nu wel een andere aanbieding! denken jullie dat ik hem deze week nog krijg?

thanks!
pi_56101718
Gister heb ik met Bol.com gebeld. Zij meldden dat ie alweer uitverkocht was, dus ik ben bang dat je op de volgende levering moet wachten helaas. Wanneer dat is heb ik niet gevraagd...heb namelijk geen zin om van tevoren te betalen en dan maar afwachten wanneer ie binnen komt.
pi_56104058
Wii play's waren er nog minimaal 30 bij de MM in Eindhoven. Wii's heb ik niet gezien. Ook geen bordje van uitverkocht eigenlijk
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_56104964
ook als je hem al in de kerstvakantie al gereserveerd hebt? ( heb het over bol.com) hé balen!
pi_56105279
dit kreeg ik terug als reactie bij bol.com
In reactie op uw e-mail kunnen wij u het volgende meedelen. De Wii Body & Mind bundel is erg moeilijk leverbaar. Vanwege de enorme verkoopaantallen en het bereiken van de toegezegde voorraad voor de campagne is de Wii van de site verwijderd. De nieuwe levertijd voor de Wii is op dit moment zes tot acht weken. U kunt uw artikel dus rond eind februari / begin maart ontvangen.

Onze excuses voor de vertraging.

zit nisk anders op dan wachten dus!
pi_56107154
Als je perse die wil hebben wel, als je genoeg winkels afbelt heb je er volgende week wel 1 hoor Hij komt bij Intertoys mondjesmaat binnen (2 leveringen a 2 stuks per week, als je een wachtlijst hebt met 5 mensen ben je er zo dus, ik had er ook binnen een week 1).
pi_56112514
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 07:38 schreef heaven7 het volgende:
Dit is een Wiitopic?
Geen zin meer om op dat ding te wachten...
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_56126338
heb hem maar via marktplaats gekocht

wii in doos enzo 4 maandjes oud met 2 remotes,2 nunchucks zelda,ice age2,wii play,sports en dragonball z budokai en alle sterren etc. nieuwe in doos 250 euries

ze komen btw weer eind januari binnen volgens next level,intertoys etc.

en zou niet aanrade via neckermann ofzo te bestellen want dan gana andere mensen voor als die binnekomt die al eerder de wii hebben besteld..
  zondag 20 januari 2008 @ 14:40:48 #219
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_56177931
Gister een van de Intertoys in Amsterdam gebeld. Hij was net binnen, netjes weggelegd voor me en 's middags opgehaald. Met Mario Galaxy en een remote en nunchuk extra. Het is leukk:)
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
pi_56178520
Ik had hem op 27december besteld bij de bol.com en betaald. Vervolgens had ik hem op 3 januari in huis. Dus misschien helpt het om niet te reserveren maar direct te betalen.
..cum grano sale..
pi_56187742
gister in heel arnhem gezocht, nergens gevonden, overal was hij uitverkocht, bij de mediamarkt zeiden ze eind v.d maand en bij bartsmit zei hij dinsdag.
pi_56219922
Bart Smit Duiven belde vandaag dat mijn Wii binnen was. Tot 12:00 houden ze hem vast op naam, dan gaat ie in de verkoop. Ik hoef em niet dus sla je slag
pi_56224743
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:41 schreef heaven7 het volgende:
Bart Smit Duiven belde vandaag dat mijn Wii binnen was. Tot 12:00 houden ze hem vast op naam, dan gaat ie in de verkoop. Ik hoef em niet dus sla je slag
heb net gebeld en ze zei dat ze vandaag er wat binnen hadden, maar dat ze dus gereserveerd zijn. En degene die gereserveerd zijn, maar hem niet meer hoeven, zoals jij dus, dat die dus naar de volgende gereserveerde gaan . Ik heb hem dus ook maar gereserveerd haha. Nu maar hopen dat hij snel binnen is.

Jammer dat ik het niet eerder lees anders had ik op jou naam hem op kunnen halen, maar helaas. Mocht je nog ergens anders in de buurt een telefoontje krijgen

wanneer had je eigenlijk gereserveerd daar?

weet iemand ook of je ergens kunt zien hoeveel er op de reserveringslijst staan?

[ Bericht 6% gewijzigd door saskia_89 op 22-01-2008 16:44:28 ]
pi_56229168
Dat moet je gewoon vragen. Bij de winkels waar er meer dan 10 op de wachtlijst stonden heb ik bedankt. Ik heb een week of 2 geleden gereserveerd.. jammer dat ie aan je neus voorbij gaat! Ik heb hier in de omgeving heel veel gereserveerd dus mocht ik ergens een belletje krijgen gaat er een PM naar je toe, goed?
pi_56229805
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:32 schreef heaven7 het volgende:
Dat moet je gewoon vragen. Bij de winkels waar er meer dan 10 op de wachtlijst stonden heb ik bedankt. Ik heb een week of 2 geleden gereserveerd.. jammer dat ie aan je neus voorbij gaat! Ik heb hier in de omgeving heel veel gereserveerd dus mocht ik ergens een belletje krijgen gaat er een PM naar je toe, goed?
is goed bedankt! Mag ik vragen waar je nog hebt gereserveerd? Maar kan ik hem dan wel gewoon ophalen dan met jou naam, moeten ze niet bepaalde dingen weten ofzo? Anders kun je misschien zo een naam zeggen van iemand waarvan je weet dat hij het heeft gereserveerd en binnen is, of denk ik een beetje te ver? .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')