Jep, al schijnen ze druppelsgewijs soms in kleeeeine getalen toch binnen te komen. Ik heb hem zelf vorig jaar in de schaarste (quote:Op zondag 30 december 2007 15:07 schreef MouzurX het volgende:
zijn allemaal op omdat ze in de VS maar 89 euro kostte met kerst oid ...
Waar ik ben geweest niet. Bovendien kan de Mediamarkt zijn producten goedkoper aanbieden juist omdat ze vaak niet met voorraden werken. We hebben laatst nog 2 maanden moeten wachten op een tv van Philips.quote:Op zondag 30 december 2007 15:47 schreef Breitling het volgende:
Media markt zal ze toch wel hebben?
Wise, heb je ze daar vandaag gezien? Als dat zo is stap ik meteen in de auto!quote:Op zondag 30 december 2007 15:54 schreef wise het volgende:
Makro delft
Net gebeld, ook uitverkochtquote:Op zondag 30 december 2007 19:58 schreef theKiD het volgende:
Gisteren in de Intertoys in Oisterwijk (Tussen Tilburg en Den Bosch) Straat: "de lind"
Waar heb je die onzin vandaan hij was echt gewoon 250 dollar hoor. Misschien amazon waar dat was.quote:Op zondag 30 december 2007 15:07 schreef MouzurX het volgende:
zijn allemaal op omdat ze in de VS maar 89 euro kostte met kerst oid ...
Intertoys, FRS, top1toys en bartsmid hadden gisteren minstens nog 2 in de vitrine staanquote:Op maandag 31 december 2007 11:34 schreef tommylissen het volgende:
welke winkel in den helder?
Elke winkelstraat?quote:Op maandag 31 december 2007 11:54 schreef tommylissen het volgende:
wlke winkel in amsterdam?
Voor niks ja.. pas waren ze uitverkocht, nu ineens weer binnen?quote:Op maandag 31 december 2007 12:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Elke winkelstraat?![]()
Loop 1 van de 30 freerecordshops is in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |