quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Tsssk . . .quote:Op zondag 30 december 2007 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
gelijkspel... Ik een potje gewonnen en Twan een potje gewonnen.
Het is me zowaar geluktquote:Op zondag 30 december 2007 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wilde net posten dat ik wel het nieuwe topic zou gaan maken, maar niet meer nodig.
quote:
Zo hoort het...quote:Op zondag 30 december 2007 13:26 schreef Wexy het volgende:
heb ook de wiki aangepast dat nummer 35 er bij staat
Dat er sprake is van ruis lijkt me duidelijk inderdaad...quote:Op zondag 30 december 2007 13:27 schreef Wexy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schijnt het kunstwerk blauwe ruis te zijn
Nog geiniger is dat Lynyrd Skynyrd gedraaid werd tijdens Con Air. Wie de eerste keer kijkt, voelt dus aankomen dat er een vliegtuigongeluk op komst is.quote:Op zondag 30 december 2007 13:24 schreef peaceman het volgende:
geinig nummer dit
Mn eerste topic.. moet toch zeggen dat ik trots op mezelf benquote:Op zondag 30 december 2007 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]zo moeilijk is het ook niet
gewoon een kwestie van een aantal keren doen.
Wie kent in G-naam dit nummer van B.
Die lijst gaat me elk jaar meer tegenstaanquote:Op zondag 30 december 2007 13:27 schreef het_fokschaap het volgende:
nee hé, Mika - Relax, take it easy op 197
* het_fokschaap is de lijst een beetje aan het bekijken
Ik heb #36 ook meteen even toegevoegd, hoeft de volgende Topicstarter het niet te doen.quote:Op zondag 30 december 2007 13:26 schreef Wexy het volgende:
heb ook de wiki aangepast dat nummer 35 er bij staat
quote:Op zondag 30 december 2007 13:28 schreef Fred_B het volgende:
Dit nummer ken ik wel, maar het had niet in de Top 2000 gehoeven. gemogen!!!!!!!!
Ik, helaas . . .quote:
Computertip:quote:Op zondag 30 december 2007 13:24 schreef peaceman het volgende:
Ow...ook van bluf plaats ik geen plaatjes.
quote:Op zondag 30 december 2007 13:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Computertip:
De volgende keer Alt0248 gebruiken, dan krijg je namelijk de letter ø.
Dit was niet per ongeluk, maar het verbaast me dat niemand die vreemde Scandinavische karakters bij code kent.quote:Op zondag 30 december 2007 13:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geloof jij echt dat ik dat per ongeluk deed?
Mij verbaast niets meer als ik de lijst van de Top 2000 ziequote:Op zondag 30 december 2007 13:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit was niet per ongeluk, maar het verbaast me dat niemand die vreemde Scandinavische karakters bij code kent.
Rechter alt in combinatie met de l (L) werkt ookquote:Op zondag 30 december 2007 13:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit was niet per ongeluk, maar het verbaast me dat niemand die vreemde Scandinavische karakters bij code kent.
Ze staan namelijk niet op de QWERTY's, Amerikaanse uitgave (o.a. Groot-Brittanië en Nederland).
Sjees, hoe weet je dat ? waar vind ik die sneltoetsen ?quote:Op zondag 30 december 2007 13:41 schreef Wexy het volgende:
[..]
Rechter alt in combinatie met de l (L) werkt ook
en School van Supertramp is nog beter (nummer 52)quote:Op zondag 30 december 2007 13:45 schreef peaceman het volgende:
deze is beter.
Eensquote:Op zondag 30 december 2007 13:46 schreef Yoghii het volgende:
vond die vorige beter, maar deze is ook gewoon goed
gewoon alles uittesten...quote:Op zondag 30 december 2007 13:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sjees, hoe weet je dat ? waar vind ik die sneltoetsen ?
Dat oude werk is een andere band.quote:Op zondag 30 december 2007 13:49 schreef fasthand13 het volgende:
Nee laten we maar om het beste Scorpions nummer gaan vechten want dit nr is echt een drama ! Doe mij maar het oude werk.
Het blijven wel Duitsers die Engels proberen te zingen...quote:Op zondag 30 december 2007 13:51 schreef pascalheister het volgende:
mooie plaat blijft dit van the scorpions
ach nederlands die engels zingen klinkt niet veel beterquote:Op zondag 30 december 2007 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het blijven wel Duitsers die Engels proberen te zingen...
baksequote:Op zondag 30 december 2007 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ik ga dus ook weg.... oliebollen bakken. Tot vanavond en veel plezier vanmiddag![]()
De mazzel en succes vanavond hier, ik ben dan weg...quote:Op zondag 30 december 2007 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ik ga dus ook weg.... oliebollen bakken. Tot vanavond en veel plezier vanmiddag![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
Boudewijn ja, Er komen and're tijdenquote:Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Times are a-changing.![]()
Volgens mij had Herman Finkers of Boudewijn de Groot deze Dylan-klassieker gecoverd.
om je rakker droog te houden?quote:Op zondag 30 december 2007 13:57 schreef het_fokschaap het volgende:
maar eens een paar van die absorberende broekjes bestellen...
dat ie zich daarvoor leentquote:Op zondag 30 december 2007 13:59 schreef MadMaster het volgende:
Royal Canin, is dat niet Sinterklaas die dat inspreekt?
Wat, Hazes niet goed?! Cultuurbarbaar!quote:Op zondag 30 december 2007 13:58 schreef Yoghii het volgende:
ABBA, police, queen en wings wel goed, rest wat minder.
Ach, jij moet ook buiten roken ?quote:Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef Wexy het volgende:
Ik ga eens ff de tuin omspitten
tot straks
Ik hou niet van nederlandstalig, en zeker niet van andréquote:Op zondag 30 december 2007 13:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat, Hazes niet goed?! Cultuurbarbaar!
Er is verschil, dat hoor je duidelijkquote:Op zondag 30 december 2007 13:59 schreef MadMaster het volgende:
Royal Canin, is dat niet Sinterklaas die dat inspreekt?
klopt maar dat is toevalquote:
Tot vanavondquote:Op zondag 30 december 2007 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Zet het jaaroverzicht ff online ipv te swingenquote:
Ms moet je ff tot het voorjaar wachten ? Hebben ze iets meer kansquote:Op zondag 30 december 2007 14:05 schreef Wexy het volgende:
[..]
klopt maar dat is toeval
Even wat planten er uit scheuren die er totaal niet uit zien.. en even 2 binnenplanten er buiten in gooien om te kijken of die overleven
ze hebben hier binnen nog minder kansquote:Op zondag 30 december 2007 14:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ms moet je ff tot het voorjaar wachten ? Hebben ze iets meer kans
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op zondag 30 december 2007 14:08 schreef Ferdo het volgende:
Frida, één van de weinige Lebensborn-kinderen die nog aardig terecht is gekomen.
Baby-born is leukerquote:Op zondag 30 december 2007 14:08 schreef Ferdo het volgende:
Frida, één van de weinige Lebensborn-kinderen die nog aardig terecht is gekomen.
The Logical Song had ik er toen ingezet. Maar 't zegt niet zoveel die top 10 van mij, die verandert met 't uurquote:Op zondag 30 december 2007 14:09 schreef Neleos het volgende:
Welk nummer uit het vorige uur stond er trouwens in je top 10, newbie?
Denk dat ik dat beter aan Athlon kan overlaten.quote:Op zondag 30 december 2007 14:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zet het jaaroverzicht ff online ipv te swingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 30 december 2007 14:13 schreef Wexy het volgende:
T eerste plaatje dat ik op google krijg bij de text 'kleine jongen' lijkt me niet geschikt om hier te posten.... grijnz
wel een stoer infuus trouwens op dat plaatje
ff als spoiler gezet... niet geschikt voor kleine kindertjes en zwakke maagjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het leverde wel een wrange mijlpaal op. De allerlaatste keer dat Freddie voor de camera stond was bij de opname van de clip voor dit nummer.quote:Op zondag 30 december 2007 14:12 schreef Yoghii het volgende:
Ik vind dit echt niet 1 van de beste Queen nummers btw
Zet het ff achter een linkje, wil je ??quote:Op zondag 30 december 2007 14:13 schreef Wexy het volgende:
T eerste plaatje dat ik op google krijg bij de text 'kleine jongen' lijkt me niet geschikt om hier te posten.... grijnz
wel een stoer infuus trouwens op dat plaatje
ff als spoiler gezet... niet geschikt voor kleine kindertjes en zwakke maagjes![]()
Nee inderdaadquote:Op zondag 30 december 2007 14:14 schreef Dylanesque het volgende:
Die spoiler werkt niet helemaal(in oude layout tenminste)
in de quote kun je klikken op de afbeeldingquote:Op zondag 30 december 2007 14:14 schreef Dylanesque het volgende:
Die spoiler werkt niet helemaal(in oude layout tenminste)
gespoiled niet veilig genoeg voor jou?quote:Op zondag 30 december 2007 14:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zet het ff achter een linkje, wil je ??![]()
De afgelopen nacht heb ik ze beter gehoord, ja.quote:
het probleem is dat ik 'm sowieso al zie, spoiler of nietquote:Op zondag 30 december 2007 14:16 schreef Wexy het volgende:
[..]
in de quote kun je klikken op de afbeelding
Ik zie gewoon de afbeelding staan in de spoiler, probeer het wel weg te klikken maar dat lukt niet...quote:Op zondag 30 december 2007 14:16 schreef Wexy het volgende:
[..]
in de quote kun je klikken op de afbeelding
Klopt. Verwarrend, die vrouwennamen.quote:Op zondag 30 december 2007 14:21 schreef Dylanesque het volgende:
Dat nummer van The Cats is dus deze met die fan, niet Marian van gister
ah bijna verkeerd feitje onhoudenquote:Op zondag 30 december 2007 14:21 schreef Ferdo het volgende:
Mmm...verwarde gisteren dus Marian met Lea, besefte ik al, qua nummer over omgekomen fan.
De Dijk is toch niet zo beroerd?quote:Op zondag 30 december 2007 14:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mooi nummer
Maar ik ga eventjes stofzuigen.. aangezien Jantje en de dijk zo toch komen!
Hoop niet dat je er heel vaak last van heb, dat verwarren, dan kan ik me voorstellen dat eventuele vrouw of vriendin dat je niet in dank afneemtquote:Op zondag 30 december 2007 14:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Klopt. Verwarrend, die vrouwennamen.
Feitje hoort dus bij Lea. Mijn excuses.quote:
Me de pleuris vervelen...quote:Op zondag 30 december 2007 14:24 schreef Yoghii het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk heel de tijd terwijl je naar top2000 luistert?
Andere bezigheden op de PC en soms ook naar de TV kijken.quote:Op zondag 30 december 2007 14:24 schreef Yoghii het volgende:
Pagina 818 kijken van teletekst, fokken en sigaretjes roken.quote:Op zondag 30 december 2007 14:24 schreef Yoghii het volgende:
De badkamer verbouwenquote:Op zondag 30 december 2007 14:24 schreef Yoghii het volgende:
Eigenlijk hetzelfde, maar dat noem ik dus vervelen...quote:Op zondag 30 december 2007 14:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Pagina 818 kijken van teletekst, fokken en sigaretjes roken.
De voetbalstanden bijhouden, wat andere dingetjes op internet, een tekst vertalen voor iemand, maar dat laatste heeft niet echt haast, dus gaat niet zo heel erg snel.quote:Op zondag 30 december 2007 14:24 schreef Yoghii het volgende:
Wat is er zo geweldig aan? Mij doet het niksquote:Op zondag 30 december 2007 14:29 schreef Neleos het volgende:
De Dijk. Blijft geweldig
In ieder geval de goede teksten.quote:Op zondag 30 december 2007 14:32 schreef Yoghii het volgende:
[..]
Wat is er zo geweldig aan? Mij doet het niks
Die had Every Breath You Take gecoverd en het liedje kent meer vocals (en rap) dan bij The Police.quote:
De voetbaltussenstanden.quote:Op zondag 30 december 2007 14:31 schreef Yoghii het volgende:
Wat is er dan te zien op teletekst?
Ok.quote:Op zondag 30 december 2007 14:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die had Every Breath You Take gecoverd en het liedje kent meer vocals (en rap) dan bij The Police.
Checkquote:Op zondag 30 december 2007 14:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Pagina 818 kijken van teletekst, fokken en sigaretjes roken.
Als de Top2000 op Radio 538 zou worden uitgezonden zou hij hoger hebben gescoord dan The Police, vrees ik.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 14:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik val in slaap en doe dat liever niet achter mijn laptop.dus...
zwaai zwaaiquote:Op zondag 30 december 2007 14:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik val in slaap en doe dat liever niet achter mijn laptop.dus...
Denk dat misschien wel meer mensen die van Puff Daddy kennen hoor...quote:Op zondag 30 december 2007 14:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als de Top2000 op Radio 538 zou worden uitgezonden zou hij hoger hebben gescoord dan The Police, vrees ik.
Schoenpoets doet wonderenquote:Op zondag 30 december 2007 14:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hem hem (zonder die onderste regel) op vinyl. Volledig grijsgedraaid
Mensen onder de 20 misschien wel. daarboven zeker niet.quote:Op zondag 30 december 2007 14:39 schreef Yoghii het volgende:
[..]
Denk dat misschien wel meer mensen die van Puff Daddy kennen hoor...
Thx, was tijd alweer vergeten, ik ga verder met lerenquote:Op zondag 30 december 2007 14:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo klaar met stofzuigen.. ik ga eventjes een boek lezen met de top2000 op de achtergrond
Tot later
veel leesplezierquote:Op zondag 30 december 2007 14:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo klaar met stofzuigen.. ik ga eventjes een boek lezen met de top2000 op de achtergrond
Tot later
dat kan ik dus niet he.. gister geprobeerd, maar lezen en luisteren tegelijk lukt me nietquote:Op zondag 30 december 2007 14:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tot later
Ik weet 'tquote:Op zondag 30 december 2007 14:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aanvulling: de covertitel werd ook veranderd in I'll be missing you.
Ik meld me even als persoon die de versie van Puff Daddy niet kent.quote:Op zondag 30 december 2007 14:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Mensen onder de 20 misschien wel. daarboven zeker niet.
Die versie weiger ik uit principe ook te kennen.....quote:Op zondag 30 december 2007 14:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik meld me even als persoon die de versie van Puff Daddy niet kent.
Het is toch even een soort ode aan de tragisch overleden Notorious B.I.G. he.. alleen jammer dat er dan zo'n nummer gepikt wordtquote:Op zondag 30 december 2007 14:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Die versie weiger ik uit principe ook te kennen.....
Vooral zo houden.quote:Op zondag 30 december 2007 14:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik meld me even als persoon die de versie van Puff Daddy niet kent.
Brunchen heet dat.quote:Op zondag 30 december 2007 14:48 schreef Dylanesque het volgende:
Ik knal lekker mn telefoonradiootje aan en loop even naar supermarktje of bakkertje oid, even lunchen (ontbijten)
tot later
ik bedoelde het alleen gewoon fooneetiesjquote:
Locomotive Breath, niet Yellow Frog.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 15:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Locomotive Breath, niet Yellow Frog.
vals zingende kleuters... dan zou ik nog harder weg rennenquote:Op zondag 30 december 2007 15:19 schreef Yoghii het volgende:
Dromen zijn bedrog... Toen ik in groep 5 zat nog eens voor onze basisschooljuffrouw gezongen omdat ze wegging
Dan zou je dat inderdaad wel denkenquote:Op zondag 30 december 2007 15:21 schreef Yoghii het volgende:
Het was haar favoriete nummer, en ze was kleuterjuffrouw, dan moet ze toch minstens de moeite waarderen
yeaahhhhh de gele kikker againquote:
wonderful en beautiful dat betekend vast dat het jaar gepast gesloten had moeten worden....quote:Op zondag 30 december 2007 15:39 schreef Yoghii het volgende:
2x iets met Beautiful achter elkaar... Moet wel een betekenis hebben in deze donkere dagen!
Het begin dan.quote:Op zondag 30 december 2007 15:40 schreef Neleos het volgende:
Waar ken ik dit deuntje ook alweer van?
Queen mag van mij het jaar wel afsluiten hoor, maar Child in time was inderdaad beter geweest op 1quote:Op zondag 30 december 2007 15:41 schreef Wexy het volgende:
[..]
wonderful en beautiful dat betekend vast dat het jaar gepast gesloten had moeten worden....
niet met queen dus
dan maak jij toch lekker de volgende!?quote:
Ik kliktequote:Op zondag 30 december 2007 15:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
wiens homepage NIET is www.waterboys.com
quote:Op zondag 30 december 2007 15:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
oke je hebt gelijk iets genuanceerder..... Niet DIT nummer van Queenquote:Op zondag 30 december 2007 15:42 schreef Yoghii het volgende:
[..]
Queen mag van mij het jaar wel afsluiten hoor, maar Child in time was inderdaad beter geweest op 1
quote:Op zondag 30 december 2007 15:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
zonder regenkapje naar de gierput inquote:
dank uquote:Op zondag 30 december 2007 15:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Werkelijk schitterend verwoord
4 Uur Cup á Soup, maar dan moet je dus níet op die link klikken.quote:Op zondag 30 december 2007 15:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ik heb nr. 80 al klaar staanquote:Op zondag 30 december 2007 15:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
dan maak jij toch lekker de volgende!?
op zich wel maar niet in DE lijst DER lijstenquote:Op zondag 30 december 2007 15:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
tsja, ik vind dit toch best een aardig nummer..
Het is niet zijn ergste nummer, maar zo'n hoge positie slaat nergens opquote:Op zondag 30 december 2007 15:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
tsja, ik vind dit toch best een aardig nummer..
Hier...ik moest ff douchen, was net een wandelend oliebolletjequote:
dat zijn hun woorden maar..dat is ie sowieso niet. verre vanquote:Op zondag 30 december 2007 15:55 schreef Wexy het volgende:
[..]
op zich wel maar niet in DE lijst DER lijsten
dat komt door die knullige stemmersquote:Op zondag 30 december 2007 15:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
dat zijn hun woorden maar..dat is ie sowieso niet. verre van
quote:Op zondag 30 december 2007 15:56 schreef Greys het volgende:
Ik wilde onderweg in de auto nog smsen omdat Queen op was, maar ik word misselijk van smsen en autorijden tegelijk![]()
Mag ook niet.. je mag geen foon vast hebben als je auto rijdt... foeiquote:Op zondag 30 december 2007 15:56 schreef Greys het volgende:
Ik wilde onderweg in de auto nog smsen omdat Queen op was, maar ik word misselijk van smsen en autorijden tegelijk![]()
ja oke ook dat... maar ach ja.... soms zitten er wel leuke nummers tussenquote:Op zondag 30 december 2007 15:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
nee hoor. het 1 en al fraude en bedrog.
hahahhaa nou je wilt niet weten wat ik door t jaar heen luisterquote:Op zondag 30 december 2007 16:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Duh. Anders luisteren we toch niet?
Inderdaad. ik verheug me nu al op de dag dat de radio2-medewerker wiens contract niet wordt verlengd de hele beerput opentrektquote:Op zondag 30 december 2007 15:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
nee hoor. het 1 en al fraude en bedrog.
Trouwen in deze tijd ??quote:Op zondag 30 december 2007 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo, weer thuis...kan nog net een paar nummers meepakken voordat we naar m'n schoonouders moeten.
Trouwdag vieren![]()
Ja, iets van 35 jaar terug ofzo. Toen scheen het gratis te zijn op deze dag.quote:
Ja maar... ja maar... ik zat er náást!quote:Op zondag 30 december 2007 15:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
Mag ook niet.. je mag geen foon vast hebben als je auto rijdt... foei
quote:Op zondag 30 december 2007 16:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Sorry, dat was nog iets te snel na 't barebacking-verhaal
Ooooow dan is het goed... braaf hoorquote:Op zondag 30 december 2007 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... ik zat er náást!
Je lijf is je bedrijf
Als er iets is dat ik niet doe is naar een IKEA of woonboulevard rond de feestdagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |