Mij verbaast niets meer als ik de lijst van de Top 2000 ziequote:Op zondag 30 december 2007 13:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit was niet per ongeluk, maar het verbaast me dat niemand die vreemde Scandinavische karakters bij code kent.
Rechter alt in combinatie met de l (L) werkt ookquote:Op zondag 30 december 2007 13:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit was niet per ongeluk, maar het verbaast me dat niemand die vreemde Scandinavische karakters bij code kent.
Ze staan namelijk niet op de QWERTY's, Amerikaanse uitgave (o.a. Groot-Brittanië en Nederland).
Sjees, hoe weet je dat ? waar vind ik die sneltoetsen ?quote:Op zondag 30 december 2007 13:41 schreef Wexy het volgende:
[..]
Rechter alt in combinatie met de l (L) werkt ook
en School van Supertramp is nog beter (nummer 52)quote:Op zondag 30 december 2007 13:45 schreef peaceman het volgende:
deze is beter.
Eensquote:Op zondag 30 december 2007 13:46 schreef Yoghii het volgende:
vond die vorige beter, maar deze is ook gewoon goed
gewoon alles uittesten...quote:Op zondag 30 december 2007 13:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sjees, hoe weet je dat ? waar vind ik die sneltoetsen ?
Dat oude werk is een andere band.quote:Op zondag 30 december 2007 13:49 schreef fasthand13 het volgende:
Nee laten we maar om het beste Scorpions nummer gaan vechten want dit nr is echt een drama ! Doe mij maar het oude werk.
Het blijven wel Duitsers die Engels proberen te zingen...quote:Op zondag 30 december 2007 13:51 schreef pascalheister het volgende:
mooie plaat blijft dit van the scorpions
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |