dat kan ik dus niet he.. gister geprobeerd, maar lezen en luisteren tegelijk lukt me nietquote:Op zondag 30 december 2007 14:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo klaar met stofzuigen.. ik ga eventjes een boek lezen met de top2000 op de achtergrond
Tot later
Ik weet 'tquote:Op zondag 30 december 2007 14:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aanvulling: de covertitel werd ook veranderd in I'll be missing you.
Ik meld me even als persoon die de versie van Puff Daddy niet kent.quote:Op zondag 30 december 2007 14:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Mensen onder de 20 misschien wel. daarboven zeker niet.
Die versie weiger ik uit principe ook te kennen.....quote:Op zondag 30 december 2007 14:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik meld me even als persoon die de versie van Puff Daddy niet kent.
Het is toch even een soort ode aan de tragisch overleden Notorious B.I.G. he.. alleen jammer dat er dan zo'n nummer gepikt wordtquote:Op zondag 30 december 2007 14:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Die versie weiger ik uit principe ook te kennen.....
Vooral zo houden.quote:Op zondag 30 december 2007 14:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik meld me even als persoon die de versie van Puff Daddy niet kent.
Brunchen heet dat.quote:Op zondag 30 december 2007 14:48 schreef Dylanesque het volgende:
Ik knal lekker mn telefoonradiootje aan en loop even naar supermarktje of bakkertje oid, even lunchen (ontbijten)
tot later
ik bedoelde het alleen gewoon fooneetiesjquote:
Locomotive Breath, niet Yellow Frog.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 15:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Locomotive Breath, niet Yellow Frog.
vals zingende kleuters... dan zou ik nog harder weg rennenquote:Op zondag 30 december 2007 15:19 schreef Yoghii het volgende:
Dromen zijn bedrog... Toen ik in groep 5 zat nog eens voor onze basisschooljuffrouw gezongen omdat ze wegging
Dan zou je dat inderdaad wel denkenquote:Op zondag 30 december 2007 15:21 schreef Yoghii het volgende:
Het was haar favoriete nummer, en ze was kleuterjuffrouw, dan moet ze toch minstens de moeite waarderen
yeaahhhhh de gele kikker againquote:
wonderful en beautiful dat betekend vast dat het jaar gepast gesloten had moeten worden....quote:Op zondag 30 december 2007 15:39 schreef Yoghii het volgende:
2x iets met Beautiful achter elkaar... Moet wel een betekenis hebben in deze donkere dagen!
Het begin dan.quote:Op zondag 30 december 2007 15:40 schreef Neleos het volgende:
Waar ken ik dit deuntje ook alweer van?
Queen mag van mij het jaar wel afsluiten hoor, maar Child in time was inderdaad beter geweest op 1quote:Op zondag 30 december 2007 15:41 schreef Wexy het volgende:
[..]
wonderful en beautiful dat betekend vast dat het jaar gepast gesloten had moeten worden....
niet met queen dus
dan maak jij toch lekker de volgende!?quote:
Ik kliktequote:Op zondag 30 december 2007 15:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
wiens homepage NIET is www.waterboys.com
quote:Op zondag 30 december 2007 15:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
oke je hebt gelijk iets genuanceerder..... Niet DIT nummer van Queenquote:Op zondag 30 december 2007 15:42 schreef Yoghii het volgende:
[..]
Queen mag van mij het jaar wel afsluiten hoor, maar Child in time was inderdaad beter geweest op 1
quote:Op zondag 30 december 2007 15:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
zonder regenkapje naar de gierput inquote:
dank uquote:Op zondag 30 december 2007 15:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Werkelijk schitterend verwoord
4 Uur Cup á Soup, maar dan moet je dus níet op die link klikken.quote:Op zondag 30 december 2007 15:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ik heb nr. 80 al klaar staanquote:Op zondag 30 december 2007 15:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
dan maak jij toch lekker de volgende!?
op zich wel maar niet in DE lijst DER lijstenquote:Op zondag 30 december 2007 15:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
tsja, ik vind dit toch best een aardig nummer..
Het is niet zijn ergste nummer, maar zo'n hoge positie slaat nergens opquote:Op zondag 30 december 2007 15:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
tsja, ik vind dit toch best een aardig nummer..
Hier...ik moest ff douchen, was net een wandelend oliebolletjequote:
dat zijn hun woorden maar..dat is ie sowieso niet. verre vanquote:Op zondag 30 december 2007 15:55 schreef Wexy het volgende:
[..]
op zich wel maar niet in DE lijst DER lijsten
dat komt door die knullige stemmersquote:Op zondag 30 december 2007 15:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
dat zijn hun woorden maar..dat is ie sowieso niet. verre van
quote:Op zondag 30 december 2007 15:56 schreef Greys het volgende:
Ik wilde onderweg in de auto nog smsen omdat Queen op was, maar ik word misselijk van smsen en autorijden tegelijk![]()
Mag ook niet.. je mag geen foon vast hebben als je auto rijdt... foeiquote:Op zondag 30 december 2007 15:56 schreef Greys het volgende:
Ik wilde onderweg in de auto nog smsen omdat Queen op was, maar ik word misselijk van smsen en autorijden tegelijk![]()
ja oke ook dat... maar ach ja.... soms zitten er wel leuke nummers tussenquote:Op zondag 30 december 2007 15:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
nee hoor. het 1 en al fraude en bedrog.
hahahhaa nou je wilt niet weten wat ik door t jaar heen luisterquote:Op zondag 30 december 2007 16:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Duh. Anders luisteren we toch niet?
Inderdaad. ik verheug me nu al op de dag dat de radio2-medewerker wiens contract niet wordt verlengd de hele beerput opentrektquote:Op zondag 30 december 2007 15:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
nee hoor. het 1 en al fraude en bedrog.
Trouwen in deze tijd ??quote:Op zondag 30 december 2007 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo, weer thuis...kan nog net een paar nummers meepakken voordat we naar m'n schoonouders moeten.
Trouwdag vieren![]()
Ja, iets van 35 jaar terug ofzo. Toen scheen het gratis te zijn op deze dag.quote:
Ja maar... ja maar... ik zat er náást!quote:Op zondag 30 december 2007 15:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
Mag ook niet.. je mag geen foon vast hebben als je auto rijdt... foei
quote:Op zondag 30 december 2007 16:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Sorry, dat was nog iets te snel na 't barebacking-verhaal
Ooooow dan is het goed... braaf hoorquote:Op zondag 30 december 2007 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... ik zat er náást!
Je lijf is je bedrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |