dat kan ik dus niet he.. gister geprobeerd, maar lezen en luisteren tegelijk lukt me nietquote:Op zondag 30 december 2007 14:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo klaar met stofzuigen.. ik ga eventjes een boek lezen met de top2000 op de achtergrond
Tot later
Ik weet 'tquote:Op zondag 30 december 2007 14:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aanvulling: de covertitel werd ook veranderd in I'll be missing you.
Ik meld me even als persoon die de versie van Puff Daddy niet kent.quote:Op zondag 30 december 2007 14:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Mensen onder de 20 misschien wel. daarboven zeker niet.
Die versie weiger ik uit principe ook te kennen.....quote:Op zondag 30 december 2007 14:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik meld me even als persoon die de versie van Puff Daddy niet kent.
Het is toch even een soort ode aan de tragisch overleden Notorious B.I.G. he.. alleen jammer dat er dan zo'n nummer gepikt wordtquote:Op zondag 30 december 2007 14:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Die versie weiger ik uit principe ook te kennen.....
Vooral zo houden.quote:Op zondag 30 december 2007 14:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik meld me even als persoon die de versie van Puff Daddy niet kent.
Brunchen heet dat.quote:Op zondag 30 december 2007 14:48 schreef Dylanesque het volgende:
Ik knal lekker mn telefoonradiootje aan en loop even naar supermarktje of bakkertje oid, even lunchen (ontbijten)
tot later
ik bedoelde het alleen gewoon fooneetiesjquote:
Locomotive Breath, niet Yellow Frog.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 15:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Locomotive Breath, niet Yellow Frog.
vals zingende kleuters... dan zou ik nog harder weg rennenquote:Op zondag 30 december 2007 15:19 schreef Yoghii het volgende:
Dromen zijn bedrog... Toen ik in groep 5 zat nog eens voor onze basisschooljuffrouw gezongen omdat ze wegging
Dan zou je dat inderdaad wel denkenquote:Op zondag 30 december 2007 15:21 schreef Yoghii het volgende:
Het was haar favoriete nummer, en ze was kleuterjuffrouw, dan moet ze toch minstens de moeite waarderen
yeaahhhhh de gele kikker againquote:
wonderful en beautiful dat betekend vast dat het jaar gepast gesloten had moeten worden....quote:Op zondag 30 december 2007 15:39 schreef Yoghii het volgende:
2x iets met Beautiful achter elkaar... Moet wel een betekenis hebben in deze donkere dagen!
Het begin dan.quote:Op zondag 30 december 2007 15:40 schreef Neleos het volgende:
Waar ken ik dit deuntje ook alweer van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |