Queen mag van mij het jaar wel afsluiten hoor, maar Child in time was inderdaad beter geweest op 1quote:Op zondag 30 december 2007 15:41 schreef Wexy het volgende:
[..]
wonderful en beautiful dat betekend vast dat het jaar gepast gesloten had moeten worden....
niet met queen dus
dan maak jij toch lekker de volgende!?quote:
Ik kliktequote:Op zondag 30 december 2007 15:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
wiens homepage NIET is www.waterboys.com
quote:Op zondag 30 december 2007 15:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
oke je hebt gelijk iets genuanceerder..... Niet DIT nummer van Queenquote:Op zondag 30 december 2007 15:42 schreef Yoghii het volgende:
[..]
Queen mag van mij het jaar wel afsluiten hoor, maar Child in time was inderdaad beter geweest op 1
quote:Op zondag 30 december 2007 15:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
zonder regenkapje naar de gierput inquote:
dank uquote:Op zondag 30 december 2007 15:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Werkelijk schitterend verwoord
4 Uur Cup á Soup, maar dan moet je dus níet op die link klikken.quote:Op zondag 30 december 2007 15:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ik heb nr. 80 al klaar staanquote:Op zondag 30 december 2007 15:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
dan maak jij toch lekker de volgende!?
op zich wel maar niet in DE lijst DER lijstenquote:Op zondag 30 december 2007 15:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
tsja, ik vind dit toch best een aardig nummer..
Het is niet zijn ergste nummer, maar zo'n hoge positie slaat nergens opquote:Op zondag 30 december 2007 15:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
tsja, ik vind dit toch best een aardig nummer..
Hier...ik moest ff douchen, was net een wandelend oliebolletjequote:
dat zijn hun woorden maar..dat is ie sowieso niet. verre vanquote:Op zondag 30 december 2007 15:55 schreef Wexy het volgende:
[..]
op zich wel maar niet in DE lijst DER lijsten
dat komt door die knullige stemmersquote:Op zondag 30 december 2007 15:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
dat zijn hun woorden maar..dat is ie sowieso niet. verre van
quote:Op zondag 30 december 2007 15:56 schreef Greys het volgende:
Ik wilde onderweg in de auto nog smsen omdat Queen op was, maar ik word misselijk van smsen en autorijden tegelijk![]()
Mag ook niet.. je mag geen foon vast hebben als je auto rijdt... foeiquote:Op zondag 30 december 2007 15:56 schreef Greys het volgende:
Ik wilde onderweg in de auto nog smsen omdat Queen op was, maar ik word misselijk van smsen en autorijden tegelijk![]()
ja oke ook dat... maar ach ja.... soms zitten er wel leuke nummers tussenquote:Op zondag 30 december 2007 15:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
nee hoor. het 1 en al fraude en bedrog.
hahahhaa nou je wilt niet weten wat ik door t jaar heen luisterquote:Op zondag 30 december 2007 16:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Duh. Anders luisteren we toch niet?
Inderdaad. ik verheug me nu al op de dag dat de radio2-medewerker wiens contract niet wordt verlengd de hele beerput opentrektquote:Op zondag 30 december 2007 15:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
nee hoor. het 1 en al fraude en bedrog.
Trouwen in deze tijd ??quote:Op zondag 30 december 2007 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo, weer thuis...kan nog net een paar nummers meepakken voordat we naar m'n schoonouders moeten.
Trouwdag vieren![]()
Ja, iets van 35 jaar terug ofzo. Toen scheen het gratis te zijn op deze dag.quote:
Ja maar... ja maar... ik zat er náást!quote:Op zondag 30 december 2007 15:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
Mag ook niet.. je mag geen foon vast hebben als je auto rijdt... foei
quote:Op zondag 30 december 2007 16:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Sorry, dat was nog iets te snel na 't barebacking-verhaal
Ooooow dan is het goed... braaf hoorquote:Op zondag 30 december 2007 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... ik zat er náást!
Je lijf is je bedrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |