The Logical Song had ik er toen ingezet. Maar 't zegt niet zoveel die top 10 van mij, die verandert met 't uurquote:Op zondag 30 december 2007 14:09 schreef Neleos het volgende:
Welk nummer uit het vorige uur stond er trouwens in je top 10, newbie?
Denk dat ik dat beter aan Athlon kan overlaten.quote:Op zondag 30 december 2007 14:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zet het jaaroverzicht ff online ipv te swingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 30 december 2007 14:13 schreef Wexy het volgende:
T eerste plaatje dat ik op google krijg bij de text 'kleine jongen' lijkt me niet geschikt om hier te posten.... grijnz
wel een stoer infuus trouwens op dat plaatje
ff als spoiler gezet... niet geschikt voor kleine kindertjes en zwakke maagjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het leverde wel een wrange mijlpaal op. De allerlaatste keer dat Freddie voor de camera stond was bij de opname van de clip voor dit nummer.quote:Op zondag 30 december 2007 14:12 schreef Yoghii het volgende:
Ik vind dit echt niet 1 van de beste Queen nummers btw
Zet het ff achter een linkje, wil je ??quote:Op zondag 30 december 2007 14:13 schreef Wexy het volgende:
T eerste plaatje dat ik op google krijg bij de text 'kleine jongen' lijkt me niet geschikt om hier te posten.... grijnz
wel een stoer infuus trouwens op dat plaatje
ff als spoiler gezet... niet geschikt voor kleine kindertjes en zwakke maagjes![]()
Nee inderdaadquote:Op zondag 30 december 2007 14:14 schreef Dylanesque het volgende:
Die spoiler werkt niet helemaal(in oude layout tenminste)
in de quote kun je klikken op de afbeeldingquote:Op zondag 30 december 2007 14:14 schreef Dylanesque het volgende:
Die spoiler werkt niet helemaal(in oude layout tenminste)
gespoiled niet veilig genoeg voor jou?quote:Op zondag 30 december 2007 14:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zet het ff achter een linkje, wil je ??![]()
De afgelopen nacht heb ik ze beter gehoord, ja.quote:
het probleem is dat ik 'm sowieso al zie, spoiler of nietquote:Op zondag 30 december 2007 14:16 schreef Wexy het volgende:
[..]
in de quote kun je klikken op de afbeelding
Ik zie gewoon de afbeelding staan in de spoiler, probeer het wel weg te klikken maar dat lukt niet...quote:Op zondag 30 december 2007 14:16 schreef Wexy het volgende:
[..]
in de quote kun je klikken op de afbeelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |