Gemengde ervaringen:quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:23 schreef thloreg het volgende:
Meer mensen die goede ervaringen hebben met de AH exellent maaltijden?
We hadden vorig jaar wel een paar keer het idee dat zelfmaken net zo snel en lekkerderderder is dan die excellentproducten... maar het LIJKT zo makkelijkquote:Op zondag 23 november 2008 15:04 schreef NoCigar het volgende:
En misschien zijn er ook dit jaar weer lezertjes die je snob noemen als je zegt dat het troep is.
Ik las het het oude topic weer door met mijn eigen bevindingen van toen en veel kwam weer naar boven. Maar waarom zou je niet de kleine stukje hert kopen, en zelf een lekkere b.v. portsaus maken (zo moeilijk is dat helemaal niet) en die bijgevoegde AH-saus aan de kinderen op brood geven oid.quote:Op zondag 23 november 2008 15:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We hadden vorig jaar wel een paar keer het idee dat zelfmaken net zo snel en lekkerderderder is dan die excellentproducten... maar het LIJKT zo makkelijk
Zowiezo kan ik Kerst en een alu bakje met niet traceerbare saus/dressing/marinade niet met elkaar verenigen.quote:Op maandag 24 november 2008 10:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Als het puur een stuk gebraad is zonder teveel smaakversterkerspoederrommel erbij wil ik het nog wel proberen.
Vorig jaar heb ik zo'n kalkoenschotel geprobeerd maar het smaakte chemisch. Er zat allerlei ondefinieerbare meuk op en rondom in het bakje.
Ja... vorig jaar na Oud en Nieuw, met 35% kortingquote:Op maandag 8 december 2008 12:12 schreef SHE het volgende:
JIj koopt die dingen ook alleen voor de glazen?
Ik ook!
De inhoud flikker ik gewoon weg
Net als die amuselepeltjes, zoooooo leuk, maar wat erop zat was niet erg lekkerquote:Op maandag 8 december 2008 12:12 schreef SHE het volgende:
JIj koopt die dingen ook alleen voor de glazen?
Ik ook!
De inhoud flikker ik gewoon weg
Wat ziet dat er leuk uit zegquote:Op maandag 8 december 2008 13:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Die paarse bloemkooltjes.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het drie keer niks, het ziet er niet uit en bij voorbaat denk ik al dat het niet smaakvol isquote:
Ik vind eigenlijk helemaal niets lekker met sinaasappel smaak, mits het van verse sinaasappels gemaakt is. Maar ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de creme brulee met sinaasappel is geen (ik herhaal: geen) aanrader
De kleinere AH's zullen niet alles in de collectie hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:44 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Ik kan hier in mijn woonplaats lang niet alle excellent artikelen vinden, zoals de rosbief met champginonsaus, de kalkoenhaas of de paarse bloemkooltjes. Kan het zo zijn dat de artikelen niet overal te koop zijn?
Gewoon aan de bedrijfsleider vragen of ie het wil bestellen, meestal doen ze dat dan wel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:44 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Ik kan hier in mijn woonplaats lang niet alle excellent artikelen vinden, zoals de rosbief met champginonsaus, de kalkoenhaas of de paarse bloemkooltjes. Kan het zo zijn dat de artikelen niet overal te koop zijn?
ik moet ook niets hebben van sinaasappels in combinatie met andere smaken, zoals bijvoorbeeld chocolade met sinaasappelsnippersquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk helemaal niets lekker met sinaasappel smaak, mits het van verse sinaasappels gemaakt is. Maar ik vrees het ergste.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:24 schreef golfer het volgende:
Er zitten best weer een paar leuke, lekkere spullen tussen, maar die prijzen zijn echt belachelijk voor wat het eigenlijk is.
Bij de blokker hebben ze 6 amuseglaasjes voor 6 euro. Met voetje of zonder voetje.quote:Op maandag 8 december 2008 12:10 schreef Sjeen het volgende:
Ze hebben de voorgerecht in de glazen op een voetje niet meerIk moest eigenlijk nog twee van die coupes hebben
Ah, ik wilde net vragen of iemand 'm al had geprobeerd. Toch maar zelf maken dus.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de creme brulee met sinaasappel is geen (ik herhaal: geen) aanrader
Tsja, Albert Heijn speelt gewoon in op een behoefte die er is. Er zijn kennelijk een boel mensen die geen moeite doen maar wel het idee willen hebben dat ze iets exclusiefs te pakken hebben, en denken dat duur ook meteen goed betekend.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:24 schreef golfer het volgende:
Er zitten best weer een paar leuke, lekkere spullen tussen, maar die prijzen zijn echt belachelijk voor wat het eigenlijk is.
Jep, als ik terug denk aan vorig jaar hoe makkelijk de mens is af en toe.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, Albert Heijn speelt gewoon in op een behoefte die er is. Er zijn kennelijk een boel mensen die geen moeite doen maar wel het idee willen hebben dat ze iets exclusiefs te pakken hebben, en denken dat duur ook meteen goed betekend.
Ik ben dus niet de enige.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:22 schreef golfer het volgende:de citroen-mayonaise (vooral vanwege het handige spuitflesje)
Die is inderdaad niet te vreten! In beef Wellington hoort biefstuk te zitten meen ik, en niet een of ander ondefinieerbaar stuk draadjesvlees of iets dergelijks... Het deeg was ook zeiknat, waardoor het een ranzige homp kleverige zooi werd in de oven.quote:
Ik weet niet waar je voor dit geld uit eten wilt, maar de grote gele M lijkt mij niet echt een alternatiefquote:Op donderdag 11 december 2008 11:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ga gewoon uit eten......behoorlijk sad als je dit moet kopen terwilj het net zo duur is als gewoon uit eten gaan.
Ik heb de prijzen gezien van alleen een voorgerecht bij de AH, nou die gingen al richting de 6-7 euroquote:Op donderdag 11 december 2008 11:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je voor dit geld uit eten wilt, maar de grote gele M lijkt mij niet echt een alternatief
Inderdaad. Niet meer doen dus die zooi.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
Die is inderdaad niet te vreten! In beef Wellington hoort biefstuk te zitten meen ik, en niet een of ander ondefinieerbaar stuk draadjesvlees of iets dergelijks... Het deeg was ook zeiknat, waardoor het een ranzige homp kleverige zooi werd in de oven.
Dat heb ik nog niet gegeten, überhaupt gepofte aardappels niet. Smaakt dat anders dan gekookte aardappels in schil?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet meer doen dus die zooi.
War wel lekker was waren de gepofde aardappelen met paddenstoelen in truffelsaus.
Niet echt, ze zijn wat droger en kruimeliger, maar erg veel verschil maakt het volgens mij niet.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gegeten, überhaupt gepofte aardappels niet. Smaakt dat anders dan gekookte aardappels in schil?
\quote:Op donderdag 11 december 2008 13:05 schreef MinderMutsig het volgende:
OK, citroen-mayo voor het handige flesje en de amuselepels voor de leuke lepels.
*Schrijft op lijstje
Losse flesjes, je hebt verschillende soorten. Handige dingenquote:Op vrijdag 12 december 2008 06:55 schreef Windigo het volgende:
[..]
\
Citroenmayo? Is die los of bij de amuses?
Ik vind de meeste excellent producten prima, buiten de kerst omquote:
De grotere supermarkt op de exotische afdeling.quote:Op zondag 14 december 2008 20:06 schreef Niara het volgende:
Ehm over seizoenseten gesproken.. heeft iemand een idee waar je marshmallows kan kopen? Echte marshmallows en niet van die vieze suiker spekkies?
dank jequote:Op maandag 15 december 2008 00:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De grotere supermarkt op de exotische afdeling.
Tsja wie verwacht er dan ook topkwaliteit van iets dat kant en klaar is? Iets wat je thuis een paar dagen laat liggen is immers ook niet meer hetzelfde als toen het vers was. La place is tenminste wel vers op bestelling gemaakt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:31 schreef scrub_nurse het volgende:
dat was een reactie op klara die zegt dat we beter bij de hema kunnen bestellen aangezien er hier nog geen positieve verhalen over AH excellent zijn. Het eten van la place ziet er ook veel beter uit dan excellent
die heb ik vorig jaar gegeten, echt heeeeerlijk!quote:Op woensdag 10 december 2008 17:22 schreef golfer het volgende:
Toch vast een paar dingen in huis gehaald om te proberen:
de jamon Patra Negra, .
Na de kerstdagen dus.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:21 schreef computergirl het volgende:
vorig jaar vond ik ook het kalkoengebraad lekker, dus als ik die binnenkort nog met zo'n 35% sticker tegenkom ga ik die weer inslaan.
of ervoor, ze hebben ze nu ook al in de schappen liggen.quote:
er liggen nu ook al wel dingen met 35% sticker hoor, lang niet alles is tot kerst of erna houdbaarquote:
Dan ken jij mijn kookkunsten nietquote:Op woensdag 17 december 2008 10:28 schreef timmmmm het volgende:
Zelf maken is toch nog altijd veel beter
En mevrouw A. dan? Is dat ook zo'n ramp?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn kookkunsten niet
Ja echt een prima aanrader voor een heerlijke maaltijd, haha!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Een aanrader: De ' ambachtelijke chips' van Excellent. Geen doorsnee chips, wel heeeeeerlijk!![]()
Ach, dan maar de hele week gourmetten!quote:Op maandag 22 december 2008 15:39 schreef Adelante het volgende:
Deze week hebben ze heul geen nieuwe bonus aanbiedingen door de excellent meuk.
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:21 schreef computergirl het volgende:
vorig jaar vond ik ook het kalkoengebraad lekker, dus als ik die binnenkort nog met zo'n 35% sticker tegenkom ga ik die weer inslaan.
vies he? en was die van jou ook kurkdroog?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:44 schreef kaputwiehund het volgende:
laat die rollade met kaneel maar liggen. Jezus die vulling was echt niet te vreten.![]()
![]()
Het vlees was wat taai, en we hadden het iets te lang laten doorgaren... dus pas op en doe het iets minder lang als op de verpakking staat.. dan is het best lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe is de rosbief met roomsaus?? die wil ik maandag wel halen...
Ok. doe ik dat.. ik ben sowieso niet zo bang voor te rauwquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het vlees was wat taai, en we hadden het iets te lang laten doorgaren... dus pas op en doe het iets minder lang als op de verpakking staat.. dan is het best lekker
wanneer ga je een restaurant beginnen??quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:34 schreef computergirl het volgende:
nagekomen bericht in de categorie 'kerst-eten met 35% korting':
Gisteren had ik de konijn rollade, twee kleine rollades in een aluminium ovenbakje. Best goed te eten.
hahahha, jeetje je bent wel heel vroeg dit jaar!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:13 schreef Adelante het volgende:
Kickje voor de nieuwe producten, zal nog wel wat weekjes duren
Je kunt als FEE mod er niet vroeg genoeg bij zijn, ik moet zelfs al nadenken over vervanging van de slippies prijsvraagquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:23 schreef conleche het volgende:
[..]
hahahha, jeetje je bent wel heel vroeg dit jaar!!!
Ik vind het ook echt iets voor die rommelige dagen tussen kerst en oud & nieuwquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
Voor de kerstdagen vind ik het niet kunnen eigenlijk, dan moet er echt lekker gekookt worden. Maar voor derde kerstdag of een andere dag vind ik het altijd wel leuk om wat gerechten te proberen.
tipje van de sluier?quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:08 schreef loveli het volgende:
Het excellent assortiment sijpelt binnen.
gisteren toevallig op, smaakte best prima.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:04 schreef loveli het volgende:
Exc kaasfondue gespot. Niet heel spannend.
quote:Op zondag 29 november 2009 09:45 schreef scrub_nurse het volgende:
ik koop de amuses altijd voor de amuse lepeltjes,schaaltjes,glaasjes ed
Volgende week dus even neuzenquote:Op zondag 29 november 2009 22:29 schreef NJ het volgende:
Ik zag voor de week van 7 december weer een enorme berg aan mutaties (schapindeling wordt aangepast), dus dat zullen wel alle Excellentproducten voor de feestdagen zijn.
Nog geen idee wat.
Er zijn toch ook al wat producten niet specifiek van Excellent maar wel tijdelijk?quote:Op zondag 29 november 2009 22:29 schreef NJ het volgende:
Ik zag voor de week van 7 december weer een enorme berg aan mutaties (schapindeling wordt aangepast), dus dat zullen wel alle Excellentproducten voor de feestdagen zijn.
Nog geen idee wat.
Die hele kreeft? Dat is diepvries...quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:02 schreef golfer het volgende:
Het wachten is op de verse producten, zoals die kreeft, een paar dagen voor de kerst.
Waarom ligt ie dan nu nog niet in de (diepvries)schappen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
Die hele kreeft? Dat is diepvries...
Je bedoeld dat ding van 10.- toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom ligt ie dan nu nog niet in de (diepvries)schappen?
We zijn maar eens naar een andere Appie gegaan en ja hoor: gevonden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
Je bedoeld dat ding van 10.- toch?
In de folders staat al aangegeven dat die 'uit de diepvries' komt. En ik heb em hier al zien liggen in 2 verschillende AH's
Some food is even better than sex....quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef LoudGirl het volgende:
De macarons met roomijs... I've died and gone to heaven <flauwvalt van geluk>
Je was inkoper van die spullen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:27 schreef fs180 het volgende:
Ik raad ze als ex medewerker af. Niets bijzonders voor idiote prijzen. En nieteens vers.
Oa ja. Snapte dan ook niet waarom ze niet aan te slepen waren, honderden verkocht op een dag (van één soort dus)quote:
Dus jij was mede-verantwoordelijk ervoor dat er niet verse spullen werden ingekocht? Althans jij beweert dat de spullen niet vers zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:37 schreef fs180 het volgende:
Oa ja. Snapte dan ook niet waarom ze niet aan te slepen waren, honderden verkocht op een dag (van één soort dus)
Har har. Niet over de houdbaarheidsdatum hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus jij was mede-verantwoordelijk ervoor dat er niet verse spullen werden ingekocht? Althans jij beweert dat de spullen niet vers zijn.
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
tvp, ik weet al wat ik in Januari ga eten.![]()
Ik heb de afgelopen jaren vaak de kalkoengebraad gegeten, niet met kerst maar wel aantal keer gekocht als ik hem zag liggen met 35% sticker. En die isquote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef emss het volgende:
Zouden die kalkoenshaas en het kalkoengebraad een beetje lekker zijn? Hoe zat het de afgelopen jaren met de kalkoen?
Alleen hebben ze dit jaar de marinade veranderdquote:Op woensdag 16 december 2009 14:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen jaren vaak de kalkoengebraad gegeten, niet met kerst maar wel aantal keer gekocht als ik hem zag liggen met 35% sticker. En die is
Oh jammer..quote:Op woensdag 16 december 2009 21:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Alleen hebben ze dit jaar de marinade veranderd
Geen pepersaus iig meer...quote:Op donderdag 17 december 2009 09:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oh jammer..![]()
hij was altijd vrij pittig en een pepersaus erbij, nu is hij gevuld?
Kijken dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:38 schreef Karina het volgende:
Vanavond is er een test van kant en klare kerstmaaltijden bij Kassa, kijken of de AH maaltijden een beetje goed uit de bus komen.
Ik had gisteren die andere, met brie, was ook wel lekker. En ze hadden bij "mijn" AH eindelijk weer eens de lauwwarme salade met garnalen, die heb ik ook meteen gekochtquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:39 schreef borisz het volgende:
quiche van geitenkaas en oa nog walnoot is best wel goed te doen.
Getest door 1 persoon, en ook een beperkte keuze natuurlijk want ook spul van andere supermarktn werden getestquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:26 schreef Karina het volgende:
De maaltijden kwamen niet echt goed uit de test.
Ik had dus die andere op (truffelmarinade) en die vond ik wel prima te doenquote:Op maandag 21 december 2009 18:59 schreef golfer het volgende:
Kalkoengebraad met champignon/madeirasaus vanavond geprobeerd.
Niet voor herhaling vatbaar.
Kalkoen was wat aan de droge kant als je de gebruiksaanwijzing (55 minuten op 160 graden in de oven) volgt en die saus was niet echt bijzonder.quote:Op maandag 21 december 2009 19:32 schreef emss het volgende:
Niet lekker? Wat was er niet lekker aan... de marinade? Want dat kalkoengebraad wilde ik nu net kopen...
quote:Op maandag 21 december 2009 10:52 schreef emss het volgende:
iemand al wat toetjes geprobeerd... bv die trifle bavarois?
Alleen de XLwinkels hadden flinke proefavonden, bij de lokale AH hier in IJmuiden viel er wel wat te proeven maar zeer weinigquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:19 schreef emss het volgende:
aaargh.... heeft AH proefavonden? Als ik dat geweten had...
ik ga denk ik toch voor de kalkoenhaas met truffelmarinade... en dan als toetje die trifle bavarois en stroopwafelappeltaart voor bij de koffie.
In een kookwinkel kan je daar touw voor vinden, maar ik heb zelf ook weleens een bolletje gewoon touw (ook van de AH) gebruikt om kruiden bijelkaar te binden, werkt ook prima.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:18 schreef egmo het volgende:
ik ga in het kerstmenu een gevulde ossenhaas maken. Nu moet ik het vlees opensnijden, vullen en daarna dichtbinden. Wie weet waar ik het benodigde "bindtouw" voor het vlees kan kopen? Verkoopt de AH dit ook ??
Alvast bedankt voor de reacties
Hm, die hebben wij ook gekocht, samen met de wildzwijnhaas. Ben benieuwd, hij lijkt me juist zo lekker met die champignonsaus.quote:Op maandag 21 december 2009 18:59 schreef golfer het volgende:
Kalkoengebraad met champignon/madeirasaus vanavond geprobeerd.
Niet voor herhaling vatbaar.
Dat laatste vroeg ik me ook al af, staat niet in de gebruiksaanwijzing. Ik denk het niet eigenlijk, want het moet 45 minuten in de oven.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:13 schreef golfer het volgende:
Het enige van Excellent wat ik nu nog in huis heb is die bospaddenstoelensoep en croute en na het hier lezen van de ervaringen daarmee (te dik/ragoutachtig) heb ik daar nu alweer spijt van.
Nou ja, we zien het morgenavond wel.
Moet dat spul trouwens eerst ontdooit worden voordat het de oven ingaat of kan het gewoon rechtstreeks uit de diepvries de oven in?
Ik heb de klantenservice van de AH met de vraag gemaild. Ben benieuwd of ik nog voor morgen een antwoord van ze krijg.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:17 schreef Karina het volgende:
Dat laatste vroeg ik me ook al af, staat niet in de gebruiksaanwijzing. Ik denk het niet eigenlijk, want het moet 45 minuten in de oven.
Ik heb het direct vanuit de vriezer gedaan. (eerst nog bestreken met ei) ik denk dat voor het beste resultaat je de soep even moet roeren, want bij mij was de dikte onregelmatig, maar dat gaat natuurlijk best lastig met dat bladerdeegdekseltje.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:13 schreef golfer het volgende:
Het enige van Excellent wat ik nu nog in huis heb is die bospaddenstoelensoep en croute en na het hier lezen van de ervaringen daarmee (te dik/ragoutachtig) heb ik daar nu alweer spijt van.
Nou ja, we zien het morgenavond wel.
Moet dat spul trouwens eerst ontdooit worden voordat het de oven ingaat of kan het gewoon rechtstreeks uit de diepvries de oven in?
Hartelijk dank voor uw e-mail.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:32 schreef golfer het volgende:
Ik heb de klantenservice van de AH met de vraag gemaild. Ben benieuwd of ik nog voor morgen een antwoord van ze krijg.
Netjes!quote:Op donderdag 24 december 2009 13:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor uw e-mail.
De AH Excellent Cocotte Bospaddenstoelensoep kan gewoon rechtstreeks uit de
vriezer de oven in.
Graag maken wij van deze gelegenheid gebruik om u fijne feestdagen en een
voorspoedig 2010 te wensen.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
maar dan wel 45 minuten inderdaad.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:54 schreef golfer het volgende:
De AH Excellent Cocotte Bospaddenstoelensoep kan gewoon rechtstreeks uit de
vriezer de oven in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik hier gisteren gehad. Heeft mij goed gesmaakt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:58 schreef Rikketik het volgende:
Het kalkoekgebraad komt net uit de oven. Geen idee hoe het smaakt, maar het ruikt best lekker!
Dat laatste dus ook bij mij het resultaat. Jammer dat die soep gebonden is. Was lekkerder geweest als het heldere soep was geweest. Smaakte desondanks best wel oké.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:28 schreef golfer het volgende:
De bospaddenstoelensoep staat nu in de oven. Zal mij benieuwen of het bij ons ook zo ragout-achtig gaat worden.
Nee dus. Nog steeds ragout.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:02 schreef computergirl het volgende:
Ik heb nog een zo'n ding over, misschien dat ik een poging doe om hem eerst te ontdooien en dan korter in de oven. Blijft er misschien wat meer soep over onder het dakje.
Is het niet gewoon zo dat iedereen lekker voor zich zelf moet bepalen in hoeverre zij uitpakken en hoe ze dit dan doen?quote:Op zondag 27 december 2009 00:45 schreef Bombshell het volgende:
Het is best lekker maar met kerst mag je wel wat meer uitpakken en daar bedoel ik mee dat jezelf wat maakt anders bestel je maar een pizza ook lekker.
Die heb ik ook gehaald, zowel die met likeur als met de booze. Nog niet geproefd!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:35 schreef SiGNe het volgende:
Wel duur weer allemaal.
Ik denk dat ik me lazarus ga eten aan de Booze bonbons.
Misschien dat ik de zeebaars maar eens ga proberen, is weer eens wat anders en ik eet ook niet zo veel vis.
Afgezien van af en toe tonijn en zalm eigenlijk nooit.
Overall vind ik het maar matig tov voorgaande jaren.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef Adelante het volgende:
Nieuwe foldertje binnen, die Schotse zalm ziet er goed uit
En die heb je bij de Lidl voor ¤7,99quote:Op maandag 13 december 2010 23:56 schreef golfer het volgende:
Helemaal niks dit jaar wat de moeite waard is.
het enige uit de AH-kerstcollectie wat ik nu al gekocht heb zijn de diepvries Canadese kreeften voor een tientje per stuk.
Ja, met een groot verschil wat ik al bekeken had: die bij de Lidl zijn al gekookt en daarna ingevroren, die van de Appie zijn vers en ongekookt ingevroren.quote:
Ik vond de zeebaars wel interessantquote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef Adelante het volgende:
Nieuwe foldertje binnen, die Schotse zalm ziet er goed uit
AH Excellent Stoomgroente stoneleeks en zeekraalquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:10 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb Albert Heijn trouwens een mailtje gestuurd met de vraag of de verpakkingen ook wat kleiner kunnen.
De meeste gerechten zijn voor 4 personen
17 december is het proefdag bij AHquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:04 schreef rubje het volgende:
Maar weet je wat nu vervelend is? AH laat al die kerstmaaltijden en andere feestdingen pas volgende week van start gaanterwijl sommige mensen zoals ik graag nu al wat hadden gekocht om alvast uit te proberen.
Eensch met klacht, we hebben vanavond kerstdiner met mijn ouwe studentenhuis, en wat AH versierseltjes op onze verder zelfgemaakte kooksels waren wel handig geweest..quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:04 schreef rubje het volgende:
Maar weet je wat nu vervelend is? AH laat al die kerstmaaltijden en andere feestdingen pas volgende week van start gaanterwijl sommige mensen zoals ik graag nu al wat hadden gekocht om alvast uit te proberen.
Côte de boeuf, 1,3 kiloquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:51 schreef computergirl het volgende:
[..]
AH Excellent Stoomgroente stoneleeks en zeekraal
Met gedroogde tomaatjes. Schaal 145 gram. Verkrijgbaar vanaf 20-12-’10 3.99
145 gram!
ja dat snap ik ook wel hoor....maar 145 gram is niet eens genoeg voor 1 persoonquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:46 schreef SiGNe het volgende:
Allemaal veel teveel voor 1 a 2 personen.
Dit jaar weer een pogingquote:Op zondag 27 december 2009 11:15 schreef Gunner het volgende:
Ik vond de varkenshaas wederom goed weg te krijgen
Ik kom er denk ik morgen of overmorgen op terug maar ik heb al stiekum een 1/4 vd Schotse zalm geproefd en opgegeten (om de teleurstelling van de wildzwijnhaas te doen vergeten) en die is zijn geld nu al meer dan waard (20 euro+)quote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef Adelante het volgende:
..........nieuwe foldertje binnen, die Schotse zalm ziet er goed uit
De kreeft van de AH is ongekookt ingevroren, die anderen zijn al gekookt ingevroren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:52 schreef rubje het volgende:
@Golfer:
En jij dacht dat die kreeftjes van AH zoveel beter waren dan bij de Lidi of C1000 oid? Ze kopen beiden bij dezelfden in hoor![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |