De grotere supermarkt op de exotische afdeling.quote:Op zondag 14 december 2008 20:06 schreef Niara het volgende:
Ehm over seizoenseten gesproken.. heeft iemand een idee waar je marshmallows kan kopen? Echte marshmallows en niet van die vieze suiker spekkies?
dank jequote:Op maandag 15 december 2008 00:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De grotere supermarkt op de exotische afdeling.
Tsja wie verwacht er dan ook topkwaliteit van iets dat kant en klaar is? Iets wat je thuis een paar dagen laat liggen is immers ook niet meer hetzelfde als toen het vers was. La place is tenminste wel vers op bestelling gemaakt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:31 schreef scrub_nurse het volgende:
dat was een reactie op klara die zegt dat we beter bij de hema kunnen bestellen aangezien er hier nog geen positieve verhalen over AH excellent zijn. Het eten van la place ziet er ook veel beter uit dan excellent
die heb ik vorig jaar gegeten, echt heeeeerlijk!quote:Op woensdag 10 december 2008 17:22 schreef golfer het volgende:
Toch vast een paar dingen in huis gehaald om te proberen:
de jamon Patra Negra, .
Na de kerstdagen dus.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:21 schreef computergirl het volgende:
vorig jaar vond ik ook het kalkoengebraad lekker, dus als ik die binnenkort nog met zo'n 35% sticker tegenkom ga ik die weer inslaan.
of ervoor, ze hebben ze nu ook al in de schappen liggen.quote:
er liggen nu ook al wel dingen met 35% sticker hoor, lang niet alles is tot kerst of erna houdbaarquote:
Dan ken jij mijn kookkunsten nietquote:Op woensdag 17 december 2008 10:28 schreef timmmmm het volgende:
Zelf maken is toch nog altijd veel beter
En mevrouw A. dan? Is dat ook zo'n ramp?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn kookkunsten niet
Ja echt een prima aanrader voor een heerlijke maaltijd, haha!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Een aanrader: De ' ambachtelijke chips' van Excellent. Geen doorsnee chips, wel heeeeeerlijk!![]()
Ach, dan maar de hele week gourmetten!quote:Op maandag 22 december 2008 15:39 schreef Adelante het volgende:
Deze week hebben ze heul geen nieuwe bonus aanbiedingen door de excellent meuk.
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:21 schreef computergirl het volgende:
vorig jaar vond ik ook het kalkoengebraad lekker, dus als ik die binnenkort nog met zo'n 35% sticker tegenkom ga ik die weer inslaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |