abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90389950
Normaliter is AH altijd de koploper als het om de kunst van verleiden gaat met 'gehaaide' marketing-truukjes met in de hoofdrol de 'domme' acteur Harrie Piekema als de goedlachse bedrijfsleider die altijd het beste met de AH klanten voorheeft.

Maar is dat ook zo ivg met Jumbo,C1000 en andere supermarkten, dat tijdens Kerst AH ook het beste kerstprodukt op tafel weet neer te zetten? :?

Hieronder ingeslagen bijna alle culinaire top produkten uit de AH kerstcollectie van 2010 en de bevindingen mbt de smaak en prijs-kwaliteitverhouding.

Vandaag als eerste uitgeprobeerd: Wildzwijnhaas met cranberrys en stoofpeertjes & Sorbet Roomijs taart.

gereed voor in de oven op 200 graden Celcius: 15 min zegt de bereidingswijze.

22 minuten later ziet het er zoals bovenstaand uit.
Het vlees is na 22 min nog niet gaar,rauw en lauw van binnen. :N Terug de oven in
voor nog eens 15 minuten.Kortom de aangegeven bereidingstijd (15 min)klopt niet. }:|

Na +/- 35 min is alles echt gaar en het vlees rose.En met een stevige Hertog Jan erbij moet
het wel smaken.(hoop ik) ;)

De wildzwijnhaas is smaakloos,taai en heeft echt het spek nodig voor smaak,en de saus is een lachertje en waterig en die cranberrys erin zijn te verwaarlozen en het vermelden niet waard.
Eigenlijk zijn alleen de stoofpeertjes lekker,zoet en mals.
Na 4 happen de prullenbak ingegooid,weg 14 euro + }:|
Cijfer: 4/10

De sorbet roomijs taart van AH:

Uitgepakt en wel valt op dat de frambozen alleen leuk als versiersel zijn maar verder geen enkele smaak of voedingswaarde hebben zoals de echte en de hele champagnesmaak heb ik nergens geproefd.. :Y

Het ijs is gewoon zoals je mag verwachten,zacht en zoet en goed te doen. Helaas overheerst de kleurstof wel een beetje maar verder hapt het lekker weg als je net een zwaar getafeld hebt en je nog iets lichts wil als toetje,maar niet meer dan dat. Verre van excellence!
Cijfer: 6/10

Eigenlijk zou een zelfgemaakte ijsschotel met meloen en een bolletje ijs nog lekkerder zijn dan dit. :Y :9~

Morgen een volgend AH kerstpakket als lunch.!

to be continued

[ Bericht 1% gewijzigd door rubje op 25-12-2010 14:27:03 ]
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_90390279
:D
pi_90390302
Super handig topic! :Y

Ik vermoedde altijd al dat die excellent zooi al gewoon troep was :')
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_90390305
Bramen?
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:42:54 #5
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_90390309
Ik was al erg benieuwd of die dingen er net zo lekker uitzagen als dat ze in de winkel lagen en wanneer ze klaargemaakt zouden zijn! Toch wel apart zo'n kant en klaar ding, meestal smaakt dat nergens naar!

Ik hou het toch lekker bij een eigen stuk beenham met een eigen gemaakt sausje erbij! O+ Kan ook nog steeds foutgaan, maar ik hoop van niet! :D
pi_90390314
leuk dit! Ik ben benieuwd naar wat volgt!
pi_90390548
Die maaltijden zijn toch hartstikke duur?
Ik ben wel heel benieuwd naar die hele zalmhaas.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_90390551
ik kan je alvast verklappen dat ik stiekum al van die Schotse zalmhaas :9~ (zie eerste foto) heb zitten snoepen en die is echt,maar dan ook echt geweldig lekker, :Y :Y en zijn geld (+/- 20 euro) meer dan waard! en totaal niet op die andere 'schotse?noorse? of welke andere zalm dan ook lijkt,die je normaliter ook ziet hangen in de schappen. Kom er nog uitgebreid op terug.
pi_90390592
Ben je kok rubje?
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:56:08 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_90390919
Jezus, volgens mij heb je voor ruim 100 euro aan eten liggen daar :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_90390942
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef Qwea het volgende:
Jezus, volgens mij heb je voor ruim 100 euro aan eten liggen daar :o
dat dacht ik dus ook :o
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:56:44 #12
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_90390945
:D Wat tof, rubje!
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_90390949
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik was al erg benieuwd of die dingen er net zo lekker uitzagen als dat ze in de winkel lagen en wanneer ze klaargemaakt zouden zijn! Toch wel apart zo'n kant en klaar ding, meestal smaakt dat nergens naar!

Ik hou het toch lekker bij een eigen stuk beenham met een eigen gemaakt sausje erbij! O+ Kan ook nog steeds foutgaan, maar ik hoop van niet! :D
Afgaande op de eerste dag en deze eerste produkten zeg ik ook: Koop gewoon ergens een goed stuk vlees wat jezelf lekker vind,bereid het zoals jij wilt en koop een bak ijs en apart fruit en maak je eigen feestmaaltijd ipv je geld aan deze kant en klare dingen te besteden die er op tv en bladen zo geweldig uitzien.

@Loveless85: nope,lekkerbekje :D

@Qwea: Dat heb je erg goed geraden! Precies 120 euro en 50 cent! :Y
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:59:27 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_90391057
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:56 schreef rubje het volgende:

[..]

Afgaande op de eerste dag en deze eerste produkten zeg ik ook: Koop gewoon ergens een goed stuk vlees wat jezelf lekker vind,bereid het zoals jij wilt en koop een bak ijs en apart fruit en maak je eigen feestmaaltijd ipv je geld aan deze kant en klare dingen te besteden die er op tv en bladen zo geweldig uitzien.

@Qwea: Dat heb je erg goed geraden! Precies 120 euro en 50 cent! :Y
_O_

Ik vind het hartstikke leuk om te lezen iig wat je bevindingen zijn :D Maar heeft dit voor jou verder nog een doel? Of was je gewoon nieuwsgierig? Ik zou gaan janken denk ik als blijkt dat mijn vet duur gekochte vlees van 20 euro niet te vreten zou zijn en het in de prullenbak moest _O-
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_90391245
wat is dat spul duur!

mijn 9 varkensmedaillons waren goedkoper :o
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 december 2010 @ 14:07:12 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_90391342
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:42 schreef xibalba het volgende:
Bramen?
Frambozen inderdaad...

Rubje, wildzwijnhaas hoort rose en niet doorbakken, dus dat het taai was, kan ik me wel voorstellen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:09:26 #17
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_90391407
:D
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_90391601
Wanneer komt de rest? :P
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 december 2010 @ 14:22:54 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_90392060
Leuk topic.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_90392074
Wat een leuk topic! Waarom heb je hier voor gekozen? Het is erg veel geld voor iets waar je niet eens echt plezier aan beleefd :P
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:24:18 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90392123
Het is weer eens wat anders dan AH Excellent Kerstmaaltijden goed te doen
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_90392309
@Aphrodyte: Neu,maar omdat we beiden gek op lekker eten zijn en dan zo eind van het jaar even voor elkaar goed uitpakken nemen we van alles en overal wat. Ons uitje noem ik het altijd deze spending zo eind van het jaar. :D ;)

@RianaLuna:
Sowieso tot maandag 27 december 2010. Als het goed is,is dan alles,behalve de Schotse zalmhaas, op(of misschien is die ook wel op maar haal ik een nieuwe want die is echt hemels en mijn vrouw wordt er geil van :D ;) )
PS: we hebben ook kreeften ingekocht,
:Y
pi_90392589
quote:
10s.gif[b] Op
PS: we hebben ook kreeften ingekocht,[/sub] :Y
Ah, ik wou net zeggen! :)
Die kreeft moet je inderdaad op z'n minst proberen... ik ben benieuwd of de AH hier een beetje kwaliteit mee weet te behalen.

(Dan knabbel ik ondertussen door op de Jamón Serrano Reserva) ;)
pi_90392591
haha, nice :')
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_90393153
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:34 schreef horned_reaper het volgende:

Ah, ik wou net zeggen! :)
Die kreeft moet je inderdaad op z'n minst proberen... ik ben benieuwd of de AH hier een beetje kwaliteit mee weet te behalen.
Ik hoefde al niet eens te overwegen die kreeften van AH te nemen want ik wist al dat het niks was En toen ik ernaar keek zag ik wat ik dus vermoede. Zonde,hoe goedkoop ook, van het geld om dat te kopen. Zelfde geldt voor die sushi die ze aanbieden. Allemaal bagger.

Wij hebben onze kreeften bij de Chinezen gehaald (supermarkten in het centrum van rotterdam) en dat zijn mooie grote kreeften die 5 euro duurder zijn maar wel hardstikke vers en lekker dik ipv die piepels van AH. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')