Bij de blokker hebben ze 6 amuseglaasjes voor 6 euro. Met voetje of zonder voetje.quote:Op maandag 8 december 2008 12:10 schreef Sjeen het volgende:
Ze hebben de voorgerecht in de glazen op een voetje niet meerIk moest eigenlijk nog twee van die coupes hebben
Ah, ik wilde net vragen of iemand 'm al had geprobeerd. Toch maar zelf maken dus.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de creme brulee met sinaasappel is geen (ik herhaal: geen) aanrader
Tsja, Albert Heijn speelt gewoon in op een behoefte die er is. Er zijn kennelijk een boel mensen die geen moeite doen maar wel het idee willen hebben dat ze iets exclusiefs te pakken hebben, en denken dat duur ook meteen goed betekend.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:24 schreef golfer het volgende:
Er zitten best weer een paar leuke, lekkere spullen tussen, maar die prijzen zijn echt belachelijk voor wat het eigenlijk is.
Jep, als ik terug denk aan vorig jaar hoe makkelijk de mens is af en toe.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, Albert Heijn speelt gewoon in op een behoefte die er is. Er zijn kennelijk een boel mensen die geen moeite doen maar wel het idee willen hebben dat ze iets exclusiefs te pakken hebben, en denken dat duur ook meteen goed betekend.
Ik ben dus niet de enige.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:22 schreef golfer het volgende:de citroen-mayonaise (vooral vanwege het handige spuitflesje)
Die is inderdaad niet te vreten! In beef Wellington hoort biefstuk te zitten meen ik, en niet een of ander ondefinieerbaar stuk draadjesvlees of iets dergelijks... Het deeg was ook zeiknat, waardoor het een ranzige homp kleverige zooi werd in de oven.quote:
Ik weet niet waar je voor dit geld uit eten wilt, maar de grote gele M lijkt mij niet echt een alternatiefquote:Op donderdag 11 december 2008 11:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ga gewoon uit eten......behoorlijk sad als je dit moet kopen terwilj het net zo duur is als gewoon uit eten gaan.
Ik heb de prijzen gezien van alleen een voorgerecht bij de AH, nou die gingen al richting de 6-7 euroquote:Op donderdag 11 december 2008 11:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je voor dit geld uit eten wilt, maar de grote gele M lijkt mij niet echt een alternatief
Inderdaad. Niet meer doen dus die zooi.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
Die is inderdaad niet te vreten! In beef Wellington hoort biefstuk te zitten meen ik, en niet een of ander ondefinieerbaar stuk draadjesvlees of iets dergelijks... Het deeg was ook zeiknat, waardoor het een ranzige homp kleverige zooi werd in de oven.
Dat heb ik nog niet gegeten, überhaupt gepofte aardappels niet. Smaakt dat anders dan gekookte aardappels in schil?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet meer doen dus die zooi.
War wel lekker was waren de gepofde aardappelen met paddenstoelen in truffelsaus.
Niet echt, ze zijn wat droger en kruimeliger, maar erg veel verschil maakt het volgens mij niet.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gegeten, überhaupt gepofte aardappels niet. Smaakt dat anders dan gekookte aardappels in schil?
\quote:Op donderdag 11 december 2008 13:05 schreef MinderMutsig het volgende:
OK, citroen-mayo voor het handige flesje en de amuselepels voor de leuke lepels.
*Schrijft op lijstje
Losse flesjes, je hebt verschillende soorten. Handige dingenquote:Op vrijdag 12 december 2008 06:55 schreef Windigo het volgende:
[..]
\
Citroenmayo? Is die los of bij de amuses?
Ik vind de meeste excellent producten prima, buiten de kerst omquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |