Ja... vorig jaar na Oud en Nieuw, met 35% kortingquote:Op maandag 8 december 2008 12:12 schreef SHE het volgende:
JIj koopt die dingen ook alleen voor de glazen?
Ik ook!
De inhoud flikker ik gewoon weg
Net als die amuselepeltjes, zoooooo leuk, maar wat erop zat was niet erg lekkerquote:Op maandag 8 december 2008 12:12 schreef SHE het volgende:
JIj koopt die dingen ook alleen voor de glazen?
Ik ook!
De inhoud flikker ik gewoon weg
Wat ziet dat er leuk uit zegquote:Op maandag 8 december 2008 13:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Die paarse bloemkooltjes.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het drie keer niks, het ziet er niet uit en bij voorbaat denk ik al dat het niet smaakvol isquote:
Ik vind eigenlijk helemaal niets lekker met sinaasappel smaak, mits het van verse sinaasappels gemaakt is. Maar ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de creme brulee met sinaasappel is geen (ik herhaal: geen) aanrader
De kleinere AH's zullen niet alles in de collectie hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:44 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Ik kan hier in mijn woonplaats lang niet alle excellent artikelen vinden, zoals de rosbief met champginonsaus, de kalkoenhaas of de paarse bloemkooltjes. Kan het zo zijn dat de artikelen niet overal te koop zijn?
Gewoon aan de bedrijfsleider vragen of ie het wil bestellen, meestal doen ze dat dan wel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:44 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Ik kan hier in mijn woonplaats lang niet alle excellent artikelen vinden, zoals de rosbief met champginonsaus, de kalkoenhaas of de paarse bloemkooltjes. Kan het zo zijn dat de artikelen niet overal te koop zijn?
ik moet ook niets hebben van sinaasappels in combinatie met andere smaken, zoals bijvoorbeeld chocolade met sinaasappelsnippersquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk helemaal niets lekker met sinaasappel smaak, mits het van verse sinaasappels gemaakt is. Maar ik vrees het ergste.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:24 schreef golfer het volgende:
Er zitten best weer een paar leuke, lekkere spullen tussen, maar die prijzen zijn echt belachelijk voor wat het eigenlijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |