Lui, maar wel lekkerbek en de kwaliteit en prijs was vorig jaar prima.quote:
Lekkerbekken met voorgepakte maaltijden.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Lui, maar wel lekkerbek en de kwaliteit en prijs was vorig jaar prima.
Laat ze de scha(p)pen dan eens vullenquote:Op donderdag 22 november 2007 01:57 schreef Buschetta het volgende:
Dit jaar hebben ze alleen nog maar halal kerstmaaltijden die over waren van de Ramadan weken.
Nee, jij bent Joop Braakhekke zeker.quote:
Dat snap ik dan niet. Jullie gaan om de haverklap sjiek uit eten en dan met kerst halen jullie kant en klaar maaltijden?!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:12 schreef golfer het volgende:
Vorig jaar hebben we daar uitgebreid gebruik van gemaakt.
Is het assortiment voor dit jaar al bekend gemaakt?
Met Kerst uit eten is een gruwel. Groot gelijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:40 schreef NED het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet. Jullie gaan om de haverklap sjiek uit eten en dan met kerst halen jullie kant en klaar maaltijden?!
And I was like..... WTF?!?!
Ja okay, maar ik dacht toch minstens dat meneer golfer of mevrouw Bluezz dan wel zelf de keuken in zou duiken om een culinair hoogstandje op tafel te flikkerenquote:Op donderdag 22 november 2007 11:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met Kerst uit eten is een gruwel. Groot gelijk.
Dat zullen we ongetwijfeld ook 1 van de kerstdagen doen, maar de andere kerstmaaltijd mag best iets simpeler zijn.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:48 schreef NED het volgende:
Ja okay, maar ik dacht toch minstens dat meneer golfer of mevrouw Bluezz dan wel zelf de keuken in zou duiken om een culinair hoogstandje op tafel te flikkeren
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:40 schreef NED het volgende:
Dat snap ik dan niet. Jullie gaan om de haverklap sjiek uit eten en dan met kerst halen jullie kant en klaar maaltijden?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |