Lui, maar wel lekkerbek en de kwaliteit en prijs was vorig jaar prima.quote:
Lekkerbekken met voorgepakte maaltijden.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Lui, maar wel lekkerbek en de kwaliteit en prijs was vorig jaar prima.
Laat ze de scha(p)pen dan eens vullenquote:Op donderdag 22 november 2007 01:57 schreef Buschetta het volgende:
Dit jaar hebben ze alleen nog maar halal kerstmaaltijden die over waren van de Ramadan weken.
Nee, jij bent Joop Braakhekke zeker.quote:
Dat snap ik dan niet. Jullie gaan om de haverklap sjiek uit eten en dan met kerst halen jullie kant en klaar maaltijden?!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:12 schreef golfer het volgende:
Vorig jaar hebben we daar uitgebreid gebruik van gemaakt.
Is het assortiment voor dit jaar al bekend gemaakt?
Met Kerst uit eten is een gruwel. Groot gelijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:40 schreef NED het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet. Jullie gaan om de haverklap sjiek uit eten en dan met kerst halen jullie kant en klaar maaltijden?!
And I was like..... WTF?!?!
Ja okay, maar ik dacht toch minstens dat meneer golfer of mevrouw Bluezz dan wel zelf de keuken in zou duiken om een culinair hoogstandje op tafel te flikkerenquote:Op donderdag 22 november 2007 11:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met Kerst uit eten is een gruwel. Groot gelijk.
Dat zullen we ongetwijfeld ook 1 van de kerstdagen doen, maar de andere kerstmaaltijd mag best iets simpeler zijn.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:48 schreef NED het volgende:
Ja okay, maar ik dacht toch minstens dat meneer golfer of mevrouw Bluezz dan wel zelf de keuken in zou duiken om een culinair hoogstandje op tafel te flikkeren
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:40 schreef NED het volgende:
Dat snap ik dan niet. Jullie gaan om de haverklap sjiek uit eten en dan met kerst halen jullie kant en klaar maaltijden?!
Je mag wel bij mij komenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:10 schreef DarkShine het volgende:
Ik weet nog niet wie er dit jaar bij ons kookt, en ook nog niet waar we eten (lees bij wie).
ja klopt!quote:Op donderdag 22 november 2007 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan volgens mij niet lang meer duren, de C1000 komt deze week ook al met voorproefjes van het kerstassortiment. Ik ben benieuwd.
"Top 5" dinner?quote:
ja, kom ik als lichtschuwe nerd weer eens buiten omdat het eten nu écht op is, veranderen ze dingenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:35 schreef Erosjuhhh het volgende:
Fascinating world we are living in!
Dus Brood en de Haan vallen af?quote:
Bah ja, er stond vandeweek een mevrouw voor me in de rij met iets van aardappelgratin.... Dat leek op kant-en-klare hummus, echt van die brij, en dan met van die zielige fliebertjes kaas eroverquote:Op donderdag 22 november 2007 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan volgens mij niet lang meer duren, de C1000 komt deze week ook al met voorproefjes van het kerstassortiment. Ik ben benieuwd.
Ik heb ze nog niet gespot.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:20 schreef bibi het volgende:
Het is toch wel tijd dat de artikelen in de winkel komen vind ik
Waren ze vorig jaar ook, 35% als ze bijna over de datum heen waren of na de feestdagen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:45 schreef NoCigar het volgende:
En wie weet, zijn ze deze keer wel afgeprijst en staat er een van/voor stickertje op. Kunnen we mooi van de voordeeltjes profiteren!
wat vindt je vies?quote:
Ook altijd leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:15 schreef prinseszondererwt het volgende:
De nieuwe Allerhande komt op 5 december, misschien staat daar wat in.
+ lekker snelquote:Op donderdag 22 november 2007 01:50 schreef beelz het volgende:
Ik kook zelf wel met kerst, maar toch een tvp omdat ik in januari ook wel goed wil vreten
same herequote:Op dinsdag 4 december 2007 10:48 schreef KrnKje het volgende:
Ik zal zometeen ook eens een blik gaan werken bij de appie... Mijn kerstdiner is het laatste waar ik AH-excellent neer zal zetten, maar op andere momenten kan het erg lekker zijn
quote:Kom dan naar onze kerstproeverij op 11, 12 of 13 december van 14.00 - 19.00 uur. Kom dan naar onze kerstproeverij op 11, 12 of 13 december van 14.00 - 19.00 uur.
Maakt u van Kerst weer iets bijzonders dit jaar? En wilt u er zeker van zijn dat álles slaagt? Dan is onze kerstproeverij de perfecte voorbereiding. Ons winkelteam ontvangt u graag voor een proeverij vol inspiratie voor heerlijke gerechten.
U kunt proeven van onze AH Excellent producten 'Speciaal voor de Feestdagen'. Stuk voor stuk heerlijke producten. Van soepen en sauzen tot complete gerechten, van hapjes vooraf tot topdesserts. En alles is zó voorbereid dat het in weinig tijd op de feesttafel staat. In de winkel kunt u ook alvast van de kerstsfeer proeven. En natuurlijk nemen we graag de tijd voor uw vragen.
Bijna alle onze AH-winkels doen mee
Klik op onderstaande link om te zien of uw AH-winkel ook meedoet en op welke dag.
Ik wil die link kunnen zien waarop we kunnen uitzoeken of onze AH ook voorproefdagen heeft.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
hallo!
bij de AH kun je binnenkort alvast voorproeven, is dat nou niet leuk? oO<
[..]
http://www.ah.nl/acties/article.jsp?trg=kerstproeverij/indexquote:Op woensdag 5 december 2007 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wil die link kunnen zien waarop we kunnen uitzoeken of onze AH ook voorproefdagen heeft.
Hier ook niet echt in de buurtquote:Op woensdag 5 december 2007 00:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
de AH bij mij op de hoek doet niet mee, zal je altijd zien
Excuse me?quote:
Hey bij moi ook .quote:Op woensdag 5 december 2007 09:20 schreef beelz het volgende:
Hehehe alle AH's hier in de buurt doen mee... Ik ga 3 dagen gratix vreten
Hier nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaaa, gratis voedsel ook bij mijn AH
hahaha, dit is toch wel een lach waardquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:20 schreef n0a het volgende:
AH heeft tegenwoordig ovenklare anuses
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:20 schreef n0a het volgende:
AH heeft tegenwoordig ovenklare anuses
http://www.ah.nl/excellent/index.jsp?trg=excellent/index.amuses
rechts onderin
Moest even 2 keer kijken en vroeg me af wat anuses warenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hahaha, dit is toch wel een lach waard
saorry, maar het staat er zo mooi
We zijn juist niet zo van de toetjes.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:09 schreef conleche het volgende:
Die chocoladebombe ziet er ook zo lekker uitAls iemand die voorproeft, laat dan eens weten of het de moeite waard is. Het gaat mij echt te ver om zo'n calorieenbom vóór te proeven. Met de kerst mag ie eventueel wel. Het lijkt me wel een lekker toetje voor Golfer en Bluezz om zo eens te proberen
Dan heb je juist een objectief oordeelquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn juist niet zo van de toetjes.
Woow jij bent wel heel wat van plan...quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:00 schreef golfer het volgende:
Alvast ingeslagen voor de kerst en in de vriezer geduwd: hertengebraad
[ afbeelding ],
rosbief [ afbeelding ]
en hertenbiefstukjes [ afbeelding ].
De amuses waren (nog) niet te vinden, maar die komen nog wel.
Bij ons waren die er al wel, lijkt me niet dat je die gaat invriezen? Ik heb voor de gein een setje van 2 glaasjes cranberry/paté-achtigs meegenomen. Vanavond proberenquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:00 schreef golfer het volgende:
De amuses waren (nog) niet te vinden, maar die komen nog wel.
Tis niet alleen voor kerstquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:29 schreef Bartjebart het volgende:
Woow jij bent wel heel wat van plan...
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik heb voor de gein een setje van 2 glaasjes cranberry/paté-achtigs meegenomen. Vanavond proberen
Bij blokker verkopen ze ook amuselepeltjes en glaasjes..quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja die had ik dus van de week. Best lekker, maar ik had ze vooral genomen om de bakjes.
Vanavond had ik die andere visamuses die met die porseleinen lepeltjes. Die vond ik lekkerder. Ik heb ook de borrelglaasjes gekocht. Dit alles moet ik voor kerst nog eens kopen en dat heb ik genoeg bakjes enz om m'n eigen amuses in te serveren![]()
(is er eik al een amuse-topic, met receptjes? Ik zal es kijken....)
Ja maar, ja maar, das lang zo lekker niet om het daar te kopen....quote:Op zondag 9 december 2007 10:50 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Bij blokker verkopen ze ook amuselepeltjes en glaasjes..
Ontopic: wil wel een aantal dingen proberen, vooral die taart ziet er goed uit.. ook een zalmvisschotel voor in de oven..
Jah, dat mag natuurlijk niet hequote:Op zondag 9 december 2007 11:39 schreef conleche het volgende:
Ik lees hier wel of de producten bevallen, hoewel: die paté met "jam" zoals een aantal posts hierboven beschreven vond ik eigenlijk wel lekker...........
I'll be there!quote:Op zondag 9 december 2007 10:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kom dan naar onze kerstproeverij op 11, 12 of 13 december van 14.00 - 19.00 uur.
Maakt u van Kerst weer iets bijzonders dit jaar? En wilt u er zeker van zijn dat álles slaagt? Dan is onze kerstproeverij de perfecte voorbereiding. Ons winkelteam ontvangt u graag voor een proeverij vol inspiratie voor heerlijke gerechten.
U kunt proeven van onze AH Excellent producten 'Speciaal voor de Feestdagen'. Stuk voor stuk heerlijke producten. Van soepen en sauzen tot complete gerechten, van hapjes vooraf tot topdesserts. En alles is zó voorbereid dat het in weinig tijd op de feesttafel staat. In de winkel kunt u ook alvast van de kerstsfeer proeven. En natuurlijk nemen we graag de tijd voor uw vragen.
Bijna alle onze AH-winkels doen mee.
Nou dat lijkt mij een mooie gelegenheid om eens te proberen
Waarom niet?quote:Op zondag 9 december 2007 12:00 schreef Isegrim het volgende:
Rosbief heb ik al zien liggen.
Maarreh, ik zou het zelf niet kopen, althans niet als ik gasten kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |