"Top 5" dinner?quote:
ja, kom ik als lichtschuwe nerd weer eens buiten omdat het eten nu écht op is, veranderen ze dingenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:35 schreef Erosjuhhh het volgende:
Fascinating world we are living in!
Dus Brood en de Haan vallen af?quote:
Bah ja, er stond vandeweek een mevrouw voor me in de rij met iets van aardappelgratin.... Dat leek op kant-en-klare hummus, echt van die brij, en dan met van die zielige fliebertjes kaas eroverquote:Op donderdag 22 november 2007 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan volgens mij niet lang meer duren, de C1000 komt deze week ook al met voorproefjes van het kerstassortiment. Ik ben benieuwd.
Ik heb ze nog niet gespot.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:20 schreef bibi het volgende:
Het is toch wel tijd dat de artikelen in de winkel komen vind ik
Waren ze vorig jaar ook, 35% als ze bijna over de datum heen waren of na de feestdagen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:45 schreef NoCigar het volgende:
En wie weet, zijn ze deze keer wel afgeprijst en staat er een van/voor stickertje op. Kunnen we mooi van de voordeeltjes profiteren!
wat vindt je vies?quote:
Ook altijd leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:15 schreef prinseszondererwt het volgende:
De nieuwe Allerhande komt op 5 december, misschien staat daar wat in.
+ lekker snelquote:Op donderdag 22 november 2007 01:50 schreef beelz het volgende:
Ik kook zelf wel met kerst, maar toch een tvp omdat ik in januari ook wel goed wil vreten
same herequote:Op dinsdag 4 december 2007 10:48 schreef KrnKje het volgende:
Ik zal zometeen ook eens een blik gaan werken bij de appie... Mijn kerstdiner is het laatste waar ik AH-excellent neer zal zetten, maar op andere momenten kan het erg lekker zijn
quote:Kom dan naar onze kerstproeverij op 11, 12 of 13 december van 14.00 - 19.00 uur. Kom dan naar onze kerstproeverij op 11, 12 of 13 december van 14.00 - 19.00 uur.
Maakt u van Kerst weer iets bijzonders dit jaar? En wilt u er zeker van zijn dat álles slaagt? Dan is onze kerstproeverij de perfecte voorbereiding. Ons winkelteam ontvangt u graag voor een proeverij vol inspiratie voor heerlijke gerechten.
U kunt proeven van onze AH Excellent producten 'Speciaal voor de Feestdagen'. Stuk voor stuk heerlijke producten. Van soepen en sauzen tot complete gerechten, van hapjes vooraf tot topdesserts. En alles is zó voorbereid dat het in weinig tijd op de feesttafel staat. In de winkel kunt u ook alvast van de kerstsfeer proeven. En natuurlijk nemen we graag de tijd voor uw vragen.
Bijna alle onze AH-winkels doen mee
Klik op onderstaande link om te zien of uw AH-winkel ook meedoet en op welke dag.
Ik wil die link kunnen zien waarop we kunnen uitzoeken of onze AH ook voorproefdagen heeft.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
hallo!
bij de AH kun je binnenkort alvast voorproeven, is dat nou niet leuk? oO<
[..]
http://www.ah.nl/acties/article.jsp?trg=kerstproeverij/indexquote:Op woensdag 5 december 2007 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wil die link kunnen zien waarop we kunnen uitzoeken of onze AH ook voorproefdagen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |