vies he? en was die van jou ook kurkdroog?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:44 schreef kaputwiehund het volgende:
laat die rollade met kaneel maar liggen. Jezus die vulling was echt niet te vreten.![]()
![]()
Het vlees was wat taai, en we hadden het iets te lang laten doorgaren... dus pas op en doe het iets minder lang als op de verpakking staat.. dan is het best lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe is de rosbief met roomsaus?? die wil ik maandag wel halen...
Ok. doe ik dat.. ik ben sowieso niet zo bang voor te rauwquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het vlees was wat taai, en we hadden het iets te lang laten doorgaren... dus pas op en doe het iets minder lang als op de verpakking staat.. dan is het best lekker
wanneer ga je een restaurant beginnen??quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:34 schreef computergirl het volgende:
nagekomen bericht in de categorie 'kerst-eten met 35% korting':
Gisteren had ik de konijn rollade, twee kleine rollades in een aluminium ovenbakje. Best goed te eten.
hahahha, jeetje je bent wel heel vroeg dit jaar!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:13 schreef Adelante het volgende:
Kickje voor de nieuwe producten, zal nog wel wat weekjes duren
Je kunt als FEE mod er niet vroeg genoeg bij zijn, ik moet zelfs al nadenken over vervanging van de slippies prijsvraagquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:23 schreef conleche het volgende:
[..]
hahahha, jeetje je bent wel heel vroeg dit jaar!!!
Ik vind het ook echt iets voor die rommelige dagen tussen kerst en oud & nieuwquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
Voor de kerstdagen vind ik het niet kunnen eigenlijk, dan moet er echt lekker gekookt worden. Maar voor derde kerstdag of een andere dag vind ik het altijd wel leuk om wat gerechten te proberen.
tipje van de sluier?quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:08 schreef loveli het volgende:
Het excellent assortiment sijpelt binnen.
gisteren toevallig op, smaakte best prima.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:04 schreef loveli het volgende:
Exc kaasfondue gespot. Niet heel spannend.
quote:Op zondag 29 november 2009 09:45 schreef scrub_nurse het volgende:
ik koop de amuses altijd voor de amuse lepeltjes,schaaltjes,glaasjes ed
Volgende week dus even neuzenquote:Op zondag 29 november 2009 22:29 schreef NJ het volgende:
Ik zag voor de week van 7 december weer een enorme berg aan mutaties (schapindeling wordt aangepast), dus dat zullen wel alle Excellentproducten voor de feestdagen zijn.
Nog geen idee wat.
Er zijn toch ook al wat producten niet specifiek van Excellent maar wel tijdelijk?quote:Op zondag 29 november 2009 22:29 schreef NJ het volgende:
Ik zag voor de week van 7 december weer een enorme berg aan mutaties (schapindeling wordt aangepast), dus dat zullen wel alle Excellentproducten voor de feestdagen zijn.
Nog geen idee wat.
Die hele kreeft? Dat is diepvries...quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:02 schreef golfer het volgende:
Het wachten is op de verse producten, zoals die kreeft, een paar dagen voor de kerst.
Waarom ligt ie dan nu nog niet in de (diepvries)schappen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
Die hele kreeft? Dat is diepvries...
Je bedoeld dat ding van 10.- toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom ligt ie dan nu nog niet in de (diepvries)schappen?
We zijn maar eens naar een andere Appie gegaan en ja hoor: gevonden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
Je bedoeld dat ding van 10.- toch?
In de folders staat al aangegeven dat die 'uit de diepvries' komt. En ik heb em hier al zien liggen in 2 verschillende AH's
Some food is even better than sex....quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef LoudGirl het volgende:
De macarons met roomijs... I've died and gone to heaven <flauwvalt van geluk>
Je was inkoper van die spullen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:27 schreef fs180 het volgende:
Ik raad ze als ex medewerker af. Niets bijzonders voor idiote prijzen. En nieteens vers.
Oa ja. Snapte dan ook niet waarom ze niet aan te slepen waren, honderden verkocht op een dag (van één soort dus)quote:
Dus jij was mede-verantwoordelijk ervoor dat er niet verse spullen werden ingekocht? Althans jij beweert dat de spullen niet vers zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:37 schreef fs180 het volgende:
Oa ja. Snapte dan ook niet waarom ze niet aan te slepen waren, honderden verkocht op een dag (van één soort dus)
Har har. Niet over de houdbaarheidsdatum hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus jij was mede-verantwoordelijk ervoor dat er niet verse spullen werden ingekocht? Althans jij beweert dat de spullen niet vers zijn.
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
tvp, ik weet al wat ik in Januari ga eten.![]()
Ik heb de afgelopen jaren vaak de kalkoengebraad gegeten, niet met kerst maar wel aantal keer gekocht als ik hem zag liggen met 35% sticker. En die isquote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef emss het volgende:
Zouden die kalkoenshaas en het kalkoengebraad een beetje lekker zijn? Hoe zat het de afgelopen jaren met de kalkoen?
Alleen hebben ze dit jaar de marinade veranderdquote:Op woensdag 16 december 2009 14:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen jaren vaak de kalkoengebraad gegeten, niet met kerst maar wel aantal keer gekocht als ik hem zag liggen met 35% sticker. En die is
Oh jammer..quote:Op woensdag 16 december 2009 21:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Alleen hebben ze dit jaar de marinade veranderd
Geen pepersaus iig meer...quote:Op donderdag 17 december 2009 09:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oh jammer..![]()
hij was altijd vrij pittig en een pepersaus erbij, nu is hij gevuld?
Kijken dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:38 schreef Karina het volgende:
Vanavond is er een test van kant en klare kerstmaaltijden bij Kassa, kijken of de AH maaltijden een beetje goed uit de bus komen.
Ik had gisteren die andere, met brie, was ook wel lekker. En ze hadden bij "mijn" AH eindelijk weer eens de lauwwarme salade met garnalen, die heb ik ook meteen gekochtquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:39 schreef borisz het volgende:
quiche van geitenkaas en oa nog walnoot is best wel goed te doen.
Getest door 1 persoon, en ook een beperkte keuze natuurlijk want ook spul van andere supermarktn werden getestquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:26 schreef Karina het volgende:
De maaltijden kwamen niet echt goed uit de test.
Ik had dus die andere op (truffelmarinade) en die vond ik wel prima te doenquote:Op maandag 21 december 2009 18:59 schreef golfer het volgende:
Kalkoengebraad met champignon/madeirasaus vanavond geprobeerd.
Niet voor herhaling vatbaar.
Kalkoen was wat aan de droge kant als je de gebruiksaanwijzing (55 minuten op 160 graden in de oven) volgt en die saus was niet echt bijzonder.quote:Op maandag 21 december 2009 19:32 schreef emss het volgende:
Niet lekker? Wat was er niet lekker aan... de marinade? Want dat kalkoengebraad wilde ik nu net kopen...
quote:Op maandag 21 december 2009 10:52 schreef emss het volgende:
iemand al wat toetjes geprobeerd... bv die trifle bavarois?
Alleen de XLwinkels hadden flinke proefavonden, bij de lokale AH hier in IJmuiden viel er wel wat te proeven maar zeer weinigquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:19 schreef emss het volgende:
aaargh.... heeft AH proefavonden? Als ik dat geweten had...
ik ga denk ik toch voor de kalkoenhaas met truffelmarinade... en dan als toetje die trifle bavarois en stroopwafelappeltaart voor bij de koffie.
In een kookwinkel kan je daar touw voor vinden, maar ik heb zelf ook weleens een bolletje gewoon touw (ook van de AH) gebruikt om kruiden bijelkaar te binden, werkt ook prima.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:18 schreef egmo het volgende:
ik ga in het kerstmenu een gevulde ossenhaas maken. Nu moet ik het vlees opensnijden, vullen en daarna dichtbinden. Wie weet waar ik het benodigde "bindtouw" voor het vlees kan kopen? Verkoopt de AH dit ook ??
Alvast bedankt voor de reacties
Hm, die hebben wij ook gekocht, samen met de wildzwijnhaas. Ben benieuwd, hij lijkt me juist zo lekker met die champignonsaus.quote:Op maandag 21 december 2009 18:59 schreef golfer het volgende:
Kalkoengebraad met champignon/madeirasaus vanavond geprobeerd.
Niet voor herhaling vatbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |