begin maar te sparen voor een DSP systeemquote:Op donderdag 20 december 2007 20:05 schreef twister_rodriguez het volgende:
de radio zit erin en het staat idd van geen kantendat houten klepje sluit niet eens meer
was toch voor origineel gegaan als ik dat wist, maar ja heb nu iig wel cd in auto dat is het belangrijkste, zal waaarsch op den duur wel weer naar origineel teruggaan.
Stuurbediening was geen probleem trouwens, zo'n kabeltje voor moeten bijkopen.
3 Liter V8 inderdaad... 218 pk... bij deze valt het verbruik nog een beeeetje mee, wel één van de mooiste BMW's imo. Die nieuwe 7-serie is inderdaad niksquote:Op zondag 20 januari 2008 19:15 schreef Hyperdude het volgende:
Gefeliciteerd.
Dat is toch nog een V8, of niet soms?
Toen was de 7 nog een mooie bak.![]()
Mijn werkgever heeft ook een E32 735 gehad... tot er een eend tegen de voorruit kwam met 200 km/u... issie meteen een E38 740i gaan halenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:37 schreef Hyperdude het volgende:
Ik weet nog wel dat mijn opa een E32 735 had. Dat was toen ook een erg mooi ding.
Denk niet dat ik dat ga halen.. maar er zit gelukkig een 90 liter tank in... hoef ik maar één keer per week te tankenquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:11 schreef Teeno het volgende:
Het leuke is dat ik 20 ben, nog studeer, en van mijn eerlijk verdiende centen waar gewoon belasting over betaald is een 730i kan halen (en blijven rijden). 4 Februari weer naar school... toch wel zwaar benieuwd naar de gezichten van de opgefokte Golf3/Civic/323f rijders als ik m'n auto voor de deur neerzet
rijke studenten allemaal tegenwoordigquote:Op maandag 21 januari 2008 08:28 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
![]()
Goed bezig dan.... mag ik vragen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?
Ik ben in augustus voor mezelf begonnen, beetje freelancen (applicatie-ontwikkeling).. sloeg toen een grote klant uit Noorwegen aan de haak via een tussenpersoon in Nederland, waar ik intussen aardig wat uurtjes in heb zitten, en ze hebben nog genoeg te doen voor me.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:28 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
![]()
Goed bezig dan.... mag ik vragen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?
mooie auto, gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:31 schreef Goochie het volgende:
Afgelopen weekend een BMW 328 CI aangeschaft. Dat rijdt erg prettig kan ik zeggen...![]()
[ afbeelding ]
Jij gaat bij een ex dealer langs toch? die heeft er wel verstand van...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:31 schreef Hyperdude het volgende:
Heb je in beide gereden? Je moet het zelf weten; maar ik zou niet het uiterste uitgeven wat je te besteden hebt (aan een auto). Een 325 is natuurlijk een prima auto, maar de voorganger 323/328 is ook prima en wellicht wat goedkoper te krijgen.
Plaatselijke garage die weet wat ze doen kan prima BMW's onderhouden; zitten redelijk simpel in elkaar. Het is alleen wel handig als ze 'm aan de computer kunnen hangen/wat ervaring met BMW hebben.
Dat is afhankelijk van wat er gebeuren moet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 06:36 schreef Revje1 het volgende:
Dan kan jij me mischien vertellen wat een grote en kleine beurt kost voor een bmw. Zonder dus veel bijzonderheden wat er extra moet gebeuren. Ik ben niet iemand die gaat zeuren als ik Bmw ga rijden over de wat hogere kosten van bijv onderhoud. Maar ik moet het wel kunnen betalen.
Hoi Youp! Ik schrijf toch ook dat die garage wel moet weten wat ze doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:10 schreef Youp het volgende:
[..]
Jij gaat bij een ex dealer langs toch? die heeft er wel verstand van...
en zaken die kapot gaanquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:42 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoi Youp! Ik schrijf toch ook dat die garage wel moet weten wat ze doen.
Maar iig. blijf ik de onderhoudskosten per kilometer van een BMW in vergelijking met even sterk gemotoriseerde auto's relatief goedkoop vinden. Mercedes gaat nergens over als je meer dan 4 cylinders hebt, en Audi's met V6/V8 wordt je ook niet blij van; qua verbruik en onderhoud.
Wat is daar jammer aan dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:24 schreef Youp het volgende:
[..]
mooie auto, gefeliciteerd
alleen jammer dat het een oud type e46 is..
Je hebt een oude E36 328 motor, je hebt zo'n gekke ouderwetse sleutel en er zijn nog wat dingetjes veranderd. De E46 330Ci (de opvolger van de 328Ci) heeft ook een hele berg meer vermogen etc.quote:
Nu noem je net de dingen die er totaal niet toe doen. Alsof die 2.8 niet vooruit wil? In de e36/e39 was ie al top, en dit is nog eens de geupdate versie met dubbele vanos ook. Echt een topmotor is dat. En die sleutel.. damn gast, alsof dat boeit. Belangrijkste verschillen zitten in het uiterlijk: de koplampen, voorbumper, achterbumper, led-achterlichten. Maar goed, ik vind het een prachtige auto en hoop dat mijn volgende auto ook zoiets word.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:10 schreef Youp het volgende:
[..]
Je hebt een oude E36 328 motor, je hebt zo'n gekke ouderwetse sleutel en er zijn nog wat dingetjes veranderd. De E46 330Ci (de opvolger van de 328Ci) heeft ook een hele berg meer vermogen etc.
Kheb um vanmiddag gehaald... Metallic zwart, even door de wasstraat gehaald.. wat een beest zegquote:
We moesten hem even bij m'n vriendin voor de deur zetten om hem uit te zuigen.. pastte ook maar net in de voortuinquote:Op zondag 27 januari 2008 12:57 schreef Hyperdude het volgende:
Lekker handige auto voor op een woonerf!
QFTquote:Op zondag 27 januari 2008 12:57 schreef Hyperdude het volgende:
Maar het is/blijft een mooie auto.
Nog geen aandacht aan besteedt verder, gisteren door de wasstraat gehaald, vandaag uitgezogen.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:57 schreef Hyperdude het volgende:
Ik vind leer wat mooier als het niet zo vettig glimt als op je foto's.
Heb je het al schoongemaakt of zit er van die siliconenzooi op?
Als je het zo wel mooi vind is het natuurlijk ook prima.
Telefoonkaart hebben we nog ergens liggen, dus die wil ik wel gaan gebruikenquote:Op zondag 27 januari 2008 12:57 schreef Hyperdude het volgende:
Ga je die telefoon nog gebruiken of heb je blauwe tand op je radio?
Volgens mij wel, klein aandachtspuntje maar niet echt storend.. voor 150 euro heb je een nieuw stuur ex. Airbag, maar die is nog goedquote:Op zondag 27 januari 2008 12:57 schreef Hyperdude het volgende:
Heeft er iemand zijn tanden in je stuur gezet?![]()
Ik heb destijds getest met zo'n prepaykaartje en later maar abonnement omgezet naar Vodafone, daar kreeg je 2 simkaarten voor de prijs van 1.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:09 schreef Teeno het volgende:
Uhw, dat wist ik niet.. gewoon prepaid zeker? Zal vandeweek eens even kijken
Ik weet precies hoe die dingen rijden, ik werk bij BMW. Ik zeg ook niet dat het een verkeerde auto is alleen ik vind die details wel leuk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:23 schreef Paupermans het volgende:
[..]
Nu noem je net de dingen die er totaal niet toe doen. Alsof die 2.8 niet vooruit wil? In de e36/e39 was ie al top, en dit is nog eens de geupdate versie met dubbele vanos ook. Echt een topmotor is dat. En die sleutel.. damn gast, alsof dat boeit. Belangrijkste verschillen zitten in het uiterlijk: de koplampen, voorbumper, achterbumper, led-achterlichten. Maar goed, ik vind het een prachtige auto en hoop dat mijn volgende auto ook zoiets word.
Ik zeg ok niet dat het iets verkeerds is, ik geef alleen aan wat ik zelf zou doen. Ik heb zelf een toyota MR2 AW11 uit 1986, maar die staat te koop. Ik sta op het punt een saxo vts 16v te kopen uit 2002 (ik heb een jonge, goedkope, praktische auto nodig en het liefst een vlotte).quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:12 schreef Goochie het volgende:
Welke rare sleutels hebben jullie het over dan?
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
En die verschillen...tja, daar heb ik vrede mee en dit komt natuurlijk ook in uiting in de prijs. Ik kon deze voor een aantrekkelijke prijs meenenen, Auto is gekeurd door een BMW garage, inspectiebeurt II gehad, nieuwe banden, nieuwe schijven en blokken en ik kan er weer tegenaan.
Het blijft inderdaad wel behelpen, zo'n 2.8 met 6 cilinders.
Edit: Youp, welke auto heb je zelf?
gewoon schorsen en ergens stallen... als je 'm nu weg doet krijg je er niet meer dan 1000 euro voor met die kilometerstand. laat m eens 10 jaar ergens staan en dan probeer je het nog een keer (als je heb dan nog weg wilt doen)quote:Op zondag 27 januari 2008 13:09 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn 1990 325iX Touring met 310000 km op de teller moest naar de APK.
Ding had 6 maanden stil gestaan in mijn garage.
-Lekke benzineleiding/slang, heb 'm maar bij de garagist laten staan ipv. weer mee naar huis te rijden
-Remleiding bijna afkeur.
-Lekke aandrijfashoezen voor (heb je eens voorwielaandrijving; gaat het weer stuk natuurlijk)
-Uitlaat bijna door
en:
-Motor die al jarenlang vrolijk tikt.
-Enige roest op enkele vreemdeplaatsen.
Beetje plaatsgebrek en rij er eigenlijk zeer weinig in. En kost natuurlijk ook centen.
Ik denk dat ik 'm maar weg doe...![]()
Ziet er uit als een erg nette autoquote:Op zondag 27 januari 2008 12:53 schreef Teeno het volgende:
Foteaus!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die opzetstukjes op de uitlaten moet ik er nog een keer afhalen, het is natuurlijk geen diesel
Ik wel, houtquote:Op zondag 27 januari 2008 23:06 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Ziet er uit als een erg nette auto
Ben zelf niet zo'n fan van dat hout, maar goed
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:58 schreef Paupermans het volgende:
VANOS doet niks met je piekvermogen, maar zorgt ervoor dat je bij lagere toerentallen meer koppel hebt. Bovendien wordt de motor er zuiniger door.
Ik geloof dat alleen de allereerste e36 325 blokken (1991-1992 ofzo) geen VANOS hadden.
Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/VANOS en http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M50
dat kan inderdaad. maar dan is de vraag, waarom?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:40 schreef justmattie het volgende:
kut
dan maar zo [ link | afbeelding ]
Dus geen gezeik met riemen vervangen![]()
Ik kan in mn luchtfilterbak toch gewoon een andere plaat van K&N erin hangen ofniet ?
Deze kreeg ik bij de garage waar ik hem gekocht heb... Nieuwe APK bij aflevering.. aangezien ik hem afgelopen zaterdag ben wezen halen moest ik deze week nog even terug voor de APK.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:22 schreef Youp het volgende:
als ze toch bij een simpele APK al zo nalatig zijn zou ik naar een andere garage gaan...
APK inspectie in 10 minuten is dan ook wel erg oppervlakkig...quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:38 schreef Teeno het volgende:
[..]
..
Hij is niet langer dan 10 minuten bezig geweest, met de steekproef duurde het een goed uur.
Komt er een dieper geluid uit heb ik me laten vertellen ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:19 schreef Youp het volgende:
[..]
dat kan inderdaad. maar dan is de vraag, waarom?
wow zieke shitquote:Op zondag 3 februari 2008 10:16 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand al dat rare verhaal over die gast van 18 jaar met een M5 op M5 Board gelezen?
http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=111454
Die gast opent een topic, iedereen blaten dat je voorzichtig moet zijn. Iemand komt zelfs met een link over een pas gebeurd ongeluk met een M5. Maar TS antwoord niet meer.
http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=111545
inlegfilter merk je niks van. het zou enkel "beter" filteren... reken maar dat een standaard bmw filter ook goed filterdquote:Op zondag 3 februari 2008 13:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Komt er een dieper geluid uit heb ik me laten vertellen ?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:40 schreef Hyperdude het volgende:
Overigens zijn 235/60 banden best te betalen.
Beetje zoeken en niet direct Michelin oid willen (moderne banden hebben toch geen nut bij 95% van de oudere auto's met meer dan 100000 km op de teller) dan valt het allemaal wel mee.
op een oude 7 heb je geen super dure "high performance" banden nodig. daar heeft hij gelijk in.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
je banden zijn het enige dat je auto verbinden met de weg, en dan ga jij vertellen dat bij 95% van de oude auto's goede banden helemaal geen nut hebben?
ga een ander de dood in jagen ja!
maar als ik zijn woorden letterlijk neem komt het erop neer dat ik met BARUM net zo makkelijk door de regen kan als met een UNIROYAL met 95% van de oude auto's!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:08 schreef Youp het volgende:
[..]
op een oude 7 heb je geen super dure "high performance" banden nodig. daar heeft hij gelijk in.
BMW flugzeuggetriebe oidquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:51 schreef Hyperdude het volgende:
Bij oude BMW's boeien banden geen ene meter.
Check die filmpie.
http://de.youtube.com/watch?v=RtKtwoqhJ6U&feature=related
Vredestein/Uniroyal is idd. goed genoeg voor zo'n ding. Michelin Pilot Sport PS2/Pirelli PZero Nero Asimmetrico (ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
maar als ik zijn woorden letterlijk neem komt het erop neer dat ik met BARUM net zo makkelijk door de regen kan als met een UNIROYAL met 95% van de oude auto's!![]()
Met X-drive ben je echt niet sneller door de bochtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:25 schreef dynamiet het volgende:
Mijn pa heeft een paar weken geleden een 530XD besteld met haast alle opties behalve "night vision" (zelfs achterbank verwarming terwijl er echt nooit iemand achterin zit), maar voor hem is het hele x-drive systeem volgens mij een beetje overbodig ik maak niet vaak mee dat hij snel door een bocht gaat.
Gelukkig mag ik er ook in rijden en kan het dus is goed uit testen![]()
Maar met een beetje geluk gaat het nog sneeuwen en kan ik een filmpje in de sneeuw posten
Ben persoonlijk geen fan van de 1-serie, maar wel een nette bak, hoop dat je er veel plezier aan moge belevenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:18 schreef Xcalibur het volgende:
De afgelopen paar weken was het steeds nogal matig weer, dus heb nu eindelijk eens wat fatsoenlijke foto's gemaakt van m'n 1-serie....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen moment. Ik vind de 3-deurs echt VEEL mooier, die klopt gewoon beter.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:50 schreef matthendriks het volgende:
Heb je nog getwijfeld tussen de 3-deurs en de 5-deurs versie?
quote:BMW 118i 3-deurs
Edities en pakketten
BL Business Line uitvoering
475 Metallic lak Saphirschwarz
2KN V-Spaak (styling 255), 7Jx16 banden
473 Middenarmsteun voor, incl. opbergmogelijkheid
493 Opbergpakket, incl. 2 bekerhouders
520 Mistlampen voor, incl. verwarmde spiegels
521 Regen- en lichtsensor
530 Airconditioning
ZE2 / ZBU
534 Automatische airconditioning (upgrade)
Opties af-fabriek
249 Multifunctioneel stuurwiel
255 Sportstuurwiel met leder bekleed
320 Levering zonder typeaanduiding
321 Exterieurdelen in carossiekleur
4BZ Interieurlijsten Titan Hell
481 BMW sportstoelen voor
Z41 Niet-rokersuitvoering
5DC Buitenste hoofdsteunen achter neerklapbaar
507 Park Distance Control (PDC) achter
540 Cruise control
563 Uitgebreid verlichtingspakket
663 BMW Radio Professional met CD frontloader
676 Hifi actief luidsprekersysteem
Accessoires af-dealer
Lederen bekleding
iPod interface
3 deurs is er ook nog niet zo lang (helaas) wij zitten thuis ook met een 5 deurs...quote:Op zondag 10 februari 2008 13:50 schreef matthendriks het volgende:
Heb je nog getwijfeld tussen de 3-deurs en de 5-deurs versie?
Hij ziet er zeker mooi uit! Wat zijn de specs?
Zow, dat is wel minderquote:Op maandag 11 februari 2008 12:26 schreef Teeno het volgende:
* Teeno] moet helaas na twee weken zijn BMW alweer [url=http://forum.fok.nl/topic/1125097]verkopen[/url
Heeft trouwens niets met te hoge vaste lasten te maken, of ogen die groter zijn dan portemonnee.. zit alleen tegen een financiële kostenpost aan te hikken en het is rendabeler om nu de auto te verkopen, geld te investeren en over een maand of 6 weer eens te kijken voor een E38
Jammer man.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:26 schreef Teeno het volgende:
* Teeno] moet helaas na twee weken zijn BMW alweer [url=http://forum.fok.nl/topic/1125097]verkopen[/url
Heeft trouwens niets met te hoge vaste lasten te maken, of ogen die groter zijn dan portemonnee.. zit alleen tegen een financiële kostenpost aan te hikken en het is rendabeler om nu de auto te verkopen, geld te investeren en over een maand of 6 weer eens te kijken voor een E38
bij ons staat al een X6 demo in bestelling, komt vrij binnenkortquote:Op maandag 11 februari 2008 18:46 schreef Der_Michael het volgende:
Morgen vanaf 16.30 tot 21.00 de X6 in de showroom
Eensch, maargoed zulke dingen houden je scherpquote:Op maandag 11 februari 2008 19:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Jammer man.
Zelfstandig ondernemen heeft ook nadelen, helaas.![]()
Ga zeker morgen ook een stukkie toerenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:48 schreef Youp het volgende:
[..]
bij ons staat al een X6 demo in bestelling, komt vrij binnenkortkan ik weer lekker iedere zaterdag in touren
wow dat zal idd een wereld van verschil maken vergeleken met 17"quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:25 schreef Der_Michael het volgende:
Beetje jammer dat ie 'slechts' op 17'' stond. De demo versie die bij ons gaat rijden krijgt 22'' eronder
corona verlichting is dat ja. dat hebben sinds de E39 alle BMW's met Xenonquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:22 schreef Teeno het volgende:
Hij heeft een iets te dikke reet imho.. maar als je erin zit zal zoiets je vrij weinig boeien, verder wel een leuke bakzijn dat angel eyes die erin zitten?
2001 330i handbak. 8,9 l/100 kmquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:18 schreef twister_rodriguez het volgende:
ik zit nu trouwens met mn 523ia '98 op 14.5l/100kmrij nagenoeg alleen binnen bebouwde kom
...
Nee niet de pomp die in de tank zit, die heb ik onlangs laten vervangen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:36 schreef Hyperdude het volgende:
In mijn licht verouderde ETK (2003) staat ie voor ¤1093 incl.als ruildeel (1994 325TD)
Dat is de inspuitpomp dus. Of bedoel je de opvoerpomp in de tank?
dat ben ik toch niet met je eensquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:02 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
2001 330i handbak. 8,9 l/100 kmveel snelweg, weinig file.
Scheelt wel erg veel...
enne die X6 lijkt mij echt niets. 2 keer zo lelijk als een X3.
vond ik eerst ook van de 1 serie coupe, maar als je die een paar x in het echt hebt gezien denk je ''8-)quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:17 schreef Xcalibur het volgende:
Ik vind het maar een beetje een rare auto eerlijk gezegd.... vooral de achterkant staat me niet aan
eens, de daklijn loopt te abrupt af... net een 3 deurs sedan...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:23 schreef Xcalibur het volgende:
de 1 serie coupe vind ik ook gek... doe mij maar gewoon de 3 deurs
Zal best wel denk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:35 schreef Youp het volgende:
[..]
eens, de daklijn loopt te abrupt af... net een 3 deurs sedan...
trouwens die X6 heeft bij ons maandag al in de zaak gestaan! (als het de zelfde is)
hoe foutquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:12 schreef iDrecci het volgende:
Goed, vandaag nieuwe velgen onder mijn E90 gegooid. Volgende week nog wat dingetjes van AC Schnitzer er op en kan er weer tegenaan voorlopig.
[ afbeelding ]
quote:Holz Multifunktionslenkrad BMW E39 Airbag
Huidige prijs: EUR 81,00
Je maximumbod: EUR 300,00
erg mooi en strak imhoquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:12 schreef iDrecci het volgende:
Goed, vandaag nieuwe velgen onder mijn E90 gegooid. Volgende week nog wat dingetjes van AC Schnitzer er op en kan er weer tegenaan voorlopig.
[ afbeelding ]
Wat is dat? Night Vision?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:25 schreef dynamiet het volgende:
Mijn pa heeft een paar weken geleden een 530XD besteld met haast alle opties behalve "night vision"
Dan zie je op je Idrive scherm beelden van een nacht camera die voor op de auto zit, Maar in de praktijk kijk je niet op het Idrive scherm tijdens het rijden.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat is dat? Night Vision?
* maedel is een beginnende bmw-fanaat.
kost ook EUR 2711,45quote:Op maandag 3 maart 2008 18:21 schreef maedel het volgende:
Oeh, ziet er wel stoer uit
Maar ik dacht aan iets anders onnozel genoeg (bliinderen van ruiten)(voor als je 's nachts last hebt van de lichten van anderen)
Night Vision heb ik toch niet nodig blijkt
juist, veel nuttigere optie.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:04 schreef dynamiet het volgende:
[..]
kost ook EUR 2711,45
Comfort stoelen zijn wel geweldig precies op 20 manieren te veranderen, en ze zitten ook echt super!
Ik zou het niet erg vinden om er in te rijdenquote:
of gewoon iemand die een paar duizend euro winst wilt pakken met kopen en verkopen van buitenlandse auto'squote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef Geqxon het volgende:
Overigens is hij 25-01-2008 geimporteerd, en 14-02-2008 op Marktplaats gezet. Ik vind het toch behoorlijk verdacht. Uit Duitsland gehaald, erachter gekomen dat hij toch echt naar links trekt en hem snel op Marktplaats dumpen?
20" Alpina?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:22 schreef Teeno het volgende:
Even een schopje om hier maar weer leven in te houden
Ik hoef mijn 7-serie uiteindelijk toch niet weg te doen, en heb besloten hem gewoon op te rijden. Moeten binnenkort wel 19" velgen onder, twijfel alleen nog tussen lm of zwart.
Ik wil wel een bmw-embleem op de velgen houden, en geen Alpina, als dit mogelijk is misschien het overwegen waard.. link?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |