Ik heb destijds getest met zo'n prepaykaartje en later maar abonnement omgezet naar Vodafone, daar kreeg je 2 simkaarten voor de prijs van 1.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:09 schreef Teeno het volgende:
Uhw, dat wist ik niet.. gewoon prepaid zeker? Zal vandeweek eens even kijken
Ik weet precies hoe die dingen rijden, ik werk bij BMW. Ik zeg ook niet dat het een verkeerde auto is alleen ik vind die details wel leuk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:23 schreef Paupermans het volgende:
[..]
Nu noem je net de dingen die er totaal niet toe doen. Alsof die 2.8 niet vooruit wil? In de e36/e39 was ie al top, en dit is nog eens de geupdate versie met dubbele vanos ook. Echt een topmotor is dat. En die sleutel.. damn gast, alsof dat boeit. Belangrijkste verschillen zitten in het uiterlijk: de koplampen, voorbumper, achterbumper, led-achterlichten. Maar goed, ik vind het een prachtige auto en hoop dat mijn volgende auto ook zoiets word.
Ik zeg ok niet dat het iets verkeerds is, ik geef alleen aan wat ik zelf zou doen. Ik heb zelf een toyota MR2 AW11 uit 1986, maar die staat te koop. Ik sta op het punt een saxo vts 16v te kopen uit 2002 (ik heb een jonge, goedkope, praktische auto nodig en het liefst een vlotte).quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:12 schreef Goochie het volgende:
Welke rare sleutels hebben jullie het over dan?
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
En die verschillen...tja, daar heb ik vrede mee en dit komt natuurlijk ook in uiting in de prijs. Ik kon deze voor een aantrekkelijke prijs meenenen, Auto is gekeurd door een BMW garage, inspectiebeurt II gehad, nieuwe banden, nieuwe schijven en blokken en ik kan er weer tegenaan.
Het blijft inderdaad wel behelpen, zo'n 2.8 met 6 cilinders.
Edit: Youp, welke auto heb je zelf?
gewoon schorsen en ergens stallen... als je 'm nu weg doet krijg je er niet meer dan 1000 euro voor met die kilometerstand. laat m eens 10 jaar ergens staan en dan probeer je het nog een keer (als je heb dan nog weg wilt doen)quote:Op zondag 27 januari 2008 13:09 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn 1990 325iX Touring met 310000 km op de teller moest naar de APK.
Ding had 6 maanden stil gestaan in mijn garage.
-Lekke benzineleiding/slang, heb 'm maar bij de garagist laten staan ipv. weer mee naar huis te rijden
-Remleiding bijna afkeur.
-Lekke aandrijfashoezen voor (heb je eens voorwielaandrijving; gaat het weer stuk natuurlijk)
-Uitlaat bijna door
en:
-Motor die al jarenlang vrolijk tikt.
-Enige roest op enkele vreemdeplaatsen.
Beetje plaatsgebrek en rij er eigenlijk zeer weinig in. En kost natuurlijk ook centen.
Ik denk dat ik 'm maar weg doe...![]()
Ziet er uit als een erg nette autoquote:Op zondag 27 januari 2008 12:53 schreef Teeno het volgende:
Foteaus!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die opzetstukjes op de uitlaten moet ik er nog een keer afhalen, het is natuurlijk geen diesel
Ik wel, houtquote:Op zondag 27 januari 2008 23:06 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Ziet er uit als een erg nette auto
Ben zelf niet zo'n fan van dat hout, maar goed
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:58 schreef Paupermans het volgende:
VANOS doet niks met je piekvermogen, maar zorgt ervoor dat je bij lagere toerentallen meer koppel hebt. Bovendien wordt de motor er zuiniger door.
Ik geloof dat alleen de allereerste e36 325 blokken (1991-1992 ofzo) geen VANOS hadden.
Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/VANOS en http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M50
dat kan inderdaad. maar dan is de vraag, waarom?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:40 schreef justmattie het volgende:
kut
dan maar zo [ link | afbeelding ]
Dus geen gezeik met riemen vervangen![]()
Ik kan in mn luchtfilterbak toch gewoon een andere plaat van K&N erin hangen ofniet ?
Deze kreeg ik bij de garage waar ik hem gekocht heb... Nieuwe APK bij aflevering.. aangezien ik hem afgelopen zaterdag ben wezen halen moest ik deze week nog even terug voor de APK.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:22 schreef Youp het volgende:
als ze toch bij een simpele APK al zo nalatig zijn zou ik naar een andere garage gaan...
APK inspectie in 10 minuten is dan ook wel erg oppervlakkig...quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:38 schreef Teeno het volgende:
[..]
..
Hij is niet langer dan 10 minuten bezig geweest, met de steekproef duurde het een goed uur.
Komt er een dieper geluid uit heb ik me laten vertellen ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:19 schreef Youp het volgende:
[..]
dat kan inderdaad. maar dan is de vraag, waarom?
wow zieke shitquote:Op zondag 3 februari 2008 10:16 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand al dat rare verhaal over die gast van 18 jaar met een M5 op M5 Board gelezen?
http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=111454
Die gast opent een topic, iedereen blaten dat je voorzichtig moet zijn. Iemand komt zelfs met een link over een pas gebeurd ongeluk met een M5. Maar TS antwoord niet meer.
http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=111545
inlegfilter merk je niks van. het zou enkel "beter" filteren... reken maar dat een standaard bmw filter ook goed filterdquote:Op zondag 3 februari 2008 13:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Komt er een dieper geluid uit heb ik me laten vertellen ?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:40 schreef Hyperdude het volgende:
Overigens zijn 235/60 banden best te betalen.
Beetje zoeken en niet direct Michelin oid willen (moderne banden hebben toch geen nut bij 95% van de oudere auto's met meer dan 100000 km op de teller) dan valt het allemaal wel mee.
op een oude 7 heb je geen super dure "high performance" banden nodig. daar heeft hij gelijk in.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
je banden zijn het enige dat je auto verbinden met de weg, en dan ga jij vertellen dat bij 95% van de oude auto's goede banden helemaal geen nut hebben?
ga een ander de dood in jagen ja!
maar als ik zijn woorden letterlijk neem komt het erop neer dat ik met BARUM net zo makkelijk door de regen kan als met een UNIROYAL met 95% van de oude auto's!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:08 schreef Youp het volgende:
[..]
op een oude 7 heb je geen super dure "high performance" banden nodig. daar heeft hij gelijk in.
BMW flugzeuggetriebe oidquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:51 schreef Hyperdude het volgende:
Bij oude BMW's boeien banden geen ene meter.
Check die filmpie.
http://de.youtube.com/watch?v=RtKtwoqhJ6U&feature=related
Vredestein/Uniroyal is idd. goed genoeg voor zo'n ding. Michelin Pilot Sport PS2/Pirelli PZero Nero Asimmetrico (ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
maar als ik zijn woorden letterlijk neem komt het erop neer dat ik met BARUM net zo makkelijk door de regen kan als met een UNIROYAL met 95% van de oude auto's!![]()
Met X-drive ben je echt niet sneller door de bochtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:25 schreef dynamiet het volgende:
Mijn pa heeft een paar weken geleden een 530XD besteld met haast alle opties behalve "night vision" (zelfs achterbank verwarming terwijl er echt nooit iemand achterin zit), maar voor hem is het hele x-drive systeem volgens mij een beetje overbodig ik maak niet vaak mee dat hij snel door een bocht gaat.
Gelukkig mag ik er ook in rijden en kan het dus is goed uit testen![]()
Maar met een beetje geluk gaat het nog sneeuwen en kan ik een filmpje in de sneeuw posten
Ben persoonlijk geen fan van de 1-serie, maar wel een nette bak, hoop dat je er veel plezier aan moge belevenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:18 schreef Xcalibur het volgende:
De afgelopen paar weken was het steeds nogal matig weer, dus heb nu eindelijk eens wat fatsoenlijke foto's gemaakt van m'n 1-serie....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen moment. Ik vind de 3-deurs echt VEEL mooier, die klopt gewoon beter.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:50 schreef matthendriks het volgende:
Heb je nog getwijfeld tussen de 3-deurs en de 5-deurs versie?
quote:BMW 118i 3-deurs
Edities en pakketten
BL Business Line uitvoering
475 Metallic lak Saphirschwarz
2KN V-Spaak (styling 255), 7Jx16 banden
473 Middenarmsteun voor, incl. opbergmogelijkheid
493 Opbergpakket, incl. 2 bekerhouders
520 Mistlampen voor, incl. verwarmde spiegels
521 Regen- en lichtsensor
530 Airconditioning
ZE2 / ZBU
534 Automatische airconditioning (upgrade)
Opties af-fabriek
249 Multifunctioneel stuurwiel
255 Sportstuurwiel met leder bekleed
320 Levering zonder typeaanduiding
321 Exterieurdelen in carossiekleur
4BZ Interieurlijsten Titan Hell
481 BMW sportstoelen voor
Z41 Niet-rokersuitvoering
5DC Buitenste hoofdsteunen achter neerklapbaar
507 Park Distance Control (PDC) achter
540 Cruise control
563 Uitgebreid verlichtingspakket
663 BMW Radio Professional met CD frontloader
676 Hifi actief luidsprekersysteem
Accessoires af-dealer
Lederen bekleding
iPod interface
3 deurs is er ook nog niet zo lang (helaas) wij zitten thuis ook met een 5 deurs...quote:Op zondag 10 februari 2008 13:50 schreef matthendriks het volgende:
Heb je nog getwijfeld tussen de 3-deurs en de 5-deurs versie?
Hij ziet er zeker mooi uit! Wat zijn de specs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |