NAP zit erbijquote:Op maandag 11 februari 2008 12:36 schreef NED het volgende:
Overigens vind ik 14.000 km per jaar wel erg weinig voor een Executive uitvoering
Nationale Auto Pas is een compleet loze term.quote:
Die hebben (als ze ten minste iets voorstellen) een 750i Protection en geen 730iquote:Op maandag 11 februari 2008 12:45 schreef Rekkie het volgende:
Van welke geliquideerde maffia-magnaat was deze auto
Genoteerd, wellicht als je hem zonder AVX en Parrot neemt (open ruimte kan mooi worden afgeschermd door zo'n dashboard klepje) wil ik hem je voor dat geld geven, maar liever alles in één en dan wil ik er toch wel minimaal 7000 voor hebbenquote:Op maandag 11 februari 2008 18:40 schreef mar1m het volgende:
Lijkt me een mooie auto om in te cruisen.
6000 euro als eerste geboden.
Hele grote misvatting om standaard te denken dat een 6 cilinder altijd meer verbruikt dan een 4 cilinder, zo ook met een zwaardere motor tov een lichtere...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:49 schreef Catch22- het volgende:
alleen had die golf van je een paar cilinders minder. En ook wat minder minder electronica... Woog hij wat minder dus was je wegenbelasting lager... Was hij een stuk goedkoper bij aanschaf, dus goedkoper in de verzekering
ik rij een E34 met nota bene een 4 cilinder en de kosten zijn al vrij hoog... Zo'n E38 is allesbehalve goedkoop rijden
(maar als je dan rijdt....)
Neehoor, volgens Autoweek is het een 8 inline, maar daar twijfel ik aanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:15 schreef BYM het volgende:
730i een 8cilinder?
Ik denk gewoon een 6inlijn .....
735i is twijfel of het 6of8 pitter is, 740i+ is op zeker een 8cilinder.
De E38 vanaf 730 t/m 740 zijn voorzien van een 8-pitter, deze dus ookquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Neehoor, volgens Autoweek is het een 8 inline, maar daar twijfel ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |