abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56662987
Zat niet in de planning, maar wegens omstandigheden ben ik genoodzaakt deze BMW in te ruilen voor wat keiharde euro's

Merk: BMW
Model: 7-Serie
Bouwjaar: 1995
Carrosserie: Sedan 4-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 1749 kg
Kleur: Zwart Metallic
Vermogen: 160kW (218 PK)
Cylinderinhoud: 2997cc

Tellerstand 191.*

APK tot 31-1-2009 (met steekproef)

incl. Pioneer AVX Systeem en Parrot

- Xenon
- Alarm Klasse 3
- Dubbel gelaagd glas
- en nog veul meer

Foto's







Vraagprijs ¤ 7500,-
pi_56663183
Fuck wat een vette bak Succes
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_56663243
Nouja, vette bak, vette bak. Gewoon een standaard 730 zo te zien.

Niet minder mooi daarom, maar echt vet zou ik hem niet willen noemen. Gewoon een mooie 730i Ex

Suc6 met de verkoop TS
pi_56663265
Overigens vind ik 14.000 km per jaar wel erg weinig voor een Executive uitvoering
pi_56663317
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:36 schreef NED het volgende:
Overigens vind ik 14.000 km per jaar wel erg weinig voor een Executive uitvoering
NAP zit erbij
pi_56663425
Van welke geliquideerde maffia-magnaat was deze auto
pi_56663431
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:39 schreef Teeno het volgende:

[..]

NAP zit erbij
Nationale Auto Pas is een compleet loze term.
Dat zit bij élke auto.

Dat is niet meer en minder dan een overzicht van de km-stand bij de jaarlijkse APK keuring.
En dat is bij elke auto gewoon op te vragen bij élk APK-keurstation.

Maargoed, als daar geen vreemde dingen te zien zijn, bv maar 1000km in 1 jaar gereden ofzo, dan zal het allemaal wel kloppen denk ik
pi_56663461
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:45 schreef Rekkie het volgende:
Van welke geliquideerde maffia-magnaat was deze auto
Die hebben (als ze ten minste iets voorstellen) een 750i Protection en geen 730i
pi_56663502
Ja hoi lieverds, blijven we even gezellig ontopic
ijs_beer fan!
pi_56663514
Is goed, sorry
pi_56663939
2998cc lekker met de benzineprijzen van tegenwoordig
pi_56664445
Als ik het geld had.
10 keer vetter dan die golfjes die hier worden aangeboden voor hetzelfde geld.
ja, ik weet dat die een fractie van het verbruik en maandelijkse kosten hebben
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_56668389
Wordt geleverd met volle tank benzine trouwens scheelt toch een kleine 120 euro
pi_56669270
Lijkt me een mooie auto om in te cruisen.

6000 euro als eerste geboden.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_56669411
quote:
Op maandag 11 februari 2008 18:40 schreef mar1m het volgende:
Lijkt me een mooie auto om in te cruisen.

6000 euro als eerste geboden.
Genoteerd, wellicht als je hem zonder AVX en Parrot neemt (open ruimte kan mooi worden afgeschermd door zo'n dashboard klepje) wil ik hem je voor dat geld geven, maar liever alles in één en dan wil ik er toch wel minimaal 7000 voor hebben
pi_56674564
Ik zie dat de auto slechts 2 weken op naam is.
Is het zo duur om te rijden in deze bmw?

En is er een onderhoudshistorie bekend?
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_56674884
tuurlijk is dat zo duur, een 7serie kan nog wel is meer zuipen als een amerikaan

de beste man die hem ooit gekocht heeft "nieuw prijs ruim een dikke ton in euro's"
heeft waarschijnlijk geen probleem gehad met die benzine kosten, een normaal mens wel ;P
pi_56675107
Nou ik heb ook een golf 1.8 aut gehad, die 1 op 7 reed in de stad.
En deze doet dat ook ongeveer.

Nee ,ik ben eigenlijk meer geinteresseerd in het onderhoud/klachten/gebreken.

Want een garagehouder die in 10 minuten zijn eigen reeds verkochte auto in 10 minuten keurt, komt bij mij niet betrouwbaar over!

En je wil keiharde euro's schrijf je, maar 2 dagen geleden wou je hem op Fok nog ruilen tegen een Seat?
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:49:51 #19
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_56677038
alleen had die golf van je een paar cilinders minder. En ook wat minder minder electronica... Woog hij wat minder dus was je wegenbelasting lager... Was hij een stuk goedkoper bij aanschaf, dus goedkoper in de verzekering

ik rij een E34 met nota bene een 4 cilinder en de kosten zijn al vrij hoog... Zo'n E38 is allesbehalve goedkoop rijden


(maar als je dan rijdt.... )
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 08:16:35 #20
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_56678258
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:49 schreef Catch22- het volgende:
alleen had die golf van je een paar cilinders minder. En ook wat minder minder electronica... Woog hij wat minder dus was je wegenbelasting lager... Was hij een stuk goedkoper bij aanschaf, dus goedkoper in de verzekering

ik rij een E34 met nota bene een 4 cilinder en de kosten zijn al vrij hoog... Zo'n E38 is allesbehalve goedkoop rijden


(maar als je dan rijdt.... )
Hele grote misvatting om standaard te denken dat een 6 cilinder altijd meer verbruikt dan een 4 cilinder, zo ook met een zwaardere motor tov een lichtere...

Er zijn meer faktoren die meespelen in het verbruik, al zal deze auto nooit geen energieklasse "A" krijgen!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  dinsdag 12 februari 2008 @ 08:45:18 #21
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_56678435
Het verbruik is nog niet het ergste, het onderhoud is meer. Daarbij weegt een 8 cilinder (want dit is afaik een 8 cilinder) ook een stuk meer dan een 4 cilinder (dus meer wb enzo)

Maargoed, voor aanschaf: besef je dat het een hoop 'running costs' met zich meebrengt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:15:02 #22
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_56678726
730i een 8cilinder?
Ik denk gewoon een 6inlijn .....
735i is twijfel of het 6of8 pitter is, 740i+ is op zeker een 8cilinder.
Speak only if it improves upon the silence....
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:30:35 #23
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56678937
wat een gemier over shit altijd in V&A auto topics
Open een topic over BMW's in PTA en laat de slowchat in V&A achterwege aub
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:45:56 #24
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_56679171
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:15 schreef BYM het volgende:
730i een 8cilinder?
Ik denk gewoon een 6inlijn .....
735i is twijfel of het 6of8 pitter is, 740i+ is op zeker een 8cilinder.
Neehoor, volgens Autoweek is het een 8 inline, maar daar twijfel ik aan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_56679237
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:45 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Neehoor, volgens Autoweek is het een 8 inline, maar daar twijfel ik aan
De E38 vanaf 730 t/m 740 zijn voorzien van een 8-pitter, deze dus ook

http://nl.wikipedia.org/wiki/BMW_E38
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')