NAP zit erbijquote:Op maandag 11 februari 2008 12:36 schreef NED het volgende:
Overigens vind ik 14.000 km per jaar wel erg weinig voor een Executive uitvoering
Nationale Auto Pas is een compleet loze term.quote:
Die hebben (als ze ten minste iets voorstellen) een 750i Protection en geen 730iquote:Op maandag 11 februari 2008 12:45 schreef Rekkie het volgende:
Van welke geliquideerde maffia-magnaat was deze auto
Genoteerd, wellicht als je hem zonder AVX en Parrot neemt (open ruimte kan mooi worden afgeschermd door zo'n dashboard klepje) wil ik hem je voor dat geld geven, maar liever alles in één en dan wil ik er toch wel minimaal 7000 voor hebbenquote:Op maandag 11 februari 2008 18:40 schreef mar1m het volgende:
Lijkt me een mooie auto om in te cruisen.
6000 euro als eerste geboden.
Hele grote misvatting om standaard te denken dat een 6 cilinder altijd meer verbruikt dan een 4 cilinder, zo ook met een zwaardere motor tov een lichtere...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:49 schreef Catch22- het volgende:
alleen had die golf van je een paar cilinders minder. En ook wat minder minder electronica... Woog hij wat minder dus was je wegenbelasting lager... Was hij een stuk goedkoper bij aanschaf, dus goedkoper in de verzekering
ik rij een E34 met nota bene een 4 cilinder en de kosten zijn al vrij hoog... Zo'n E38 is allesbehalve goedkoop rijden
(maar als je dan rijdt....)
Neehoor, volgens Autoweek is het een 8 inline, maar daar twijfel ik aanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:15 schreef BYM het volgende:
730i een 8cilinder?
Ik denk gewoon een 6inlijn .....
735i is twijfel of het 6of8 pitter is, 740i+ is op zeker een 8cilinder.
De E38 vanaf 730 t/m 740 zijn voorzien van een 8-pitter, deze dus ookquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Neehoor, volgens Autoweek is het een 8 inline, maar daar twijfel ik aan
Wat betreft het E32 model heb je gelijk, maar zie mijn post hierbovenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:15 schreef BYM het volgende:
730i een 8cilinder?
Ik denk gewoon een 6inlijn .....
735i is twijfel of het 6of8 pitter is, 740i+ is op zeker een 8cilinder.
Ik kan geen duidelijke vragen uit je post opmaken, alleen dat je benieuwd bent naar de onderhoudhistory, zal morgen even de boekjes uit het dashboard pakken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:10 schreef mar1m het volgende:
Waarom krijg ik geen fatsoenlijk antwoord in een reactie op de mail die je me stuurde?
Mijn bod vervalt helaas als ik geen eerlijk antwoord krijg, op een paar duidelijke vragen.
Echt vertrouwen wek je me niet op deze manier!
Ugh.. 1987, even aangepastquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:37 schreef Apogist het volgende:
en jij komt uit 1988? doe je netjes, jammer dat je em moet verkopen
Hehe, zit hier niet in neequote:Op donderdag 14 februari 2008 19:20 schreef j0rrit het volgende:
Mooie auto.Heb er wel een zwak voor sinds James hem vanaf de achterbank met zijn pda door een parkeergarage manoeuvreerde.
Die feature heeft hij zeker niet hè?
Passagiers rijden meestal niet zelf, maar 191k voor een 7-serie van 13 jaar oud is niet echt veel dacht ik zo. Je vindt ze niet vaak met minder dan 2 tonquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:33 schreef Viperke het volgende:
In principe kan je daar niks aan zien, want met een doekie en wat poets ziet een blok er zo als nieuw uit. Een indicatie dat er veel mee gereden is, is wel het leer van de passagierstoestel want daar is het leer al wat aan het verslijten van het instappen dus de km stand lijkt me goed. succes met de verkoop!
Gisteren van Rotterdam -> Utrecht geredenquote:Op zondag 17 februari 2008 13:43 schreef ColtZ40 het volgende:
1 op 10 is prima haalbaar op de snelweg.![]()
Toffe auto btw.
Zou je de OP niet eens lezen? Eerste regelquote:Op zondag 17 februari 2008 17:07 schreef Sloper het volgende:
Datum aanvang laatste tenaamstelling 26-01-2008
Vanwaar deze snelle verkoop?
Ik denk dat een verkoop na 2 weken wel een wat uitgebreidere uitleg behoeft dan "omstandigheden". Riekt namelijk behoorlijk naar handel en/of verborgen gebreken....quote:Op zondag 17 februari 2008 18:02 schreef Teeno het volgende:
[..]
Zou je de OP niet eens lezen? Eerste regel
Dat is jouw mening, van verborgen gebreken is geen sprake en een "handelaar" die zijn auto met verlies verkoopt is geen goeie. Verdere uitleg kan ik via pm geven aan geïnteresseerden, volgens mij val jij daar niet onder.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:18 schreef Sloper het volgende:
[..]
Ik denk dat een verkoop na 2 weken wel een wat uitgebreidere uitleg behoeft dan "omstandigheden". Riekt namelijk behoorlijk naar handel en/of verborgen gebreken....
Uit m'n blote hoofd weet ik dat de remschijven, blokken en xenon lampen recent zijn vervangen.. Morgen first thing to do is de boekjes nakijken, schiet er steeds bij in.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:41 schreef mar1m het volgende:
En hoe staat het met het onderhoud?
Zijn er al wat dure ingredienten vervangen?
uhm..quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:13 schreef YoshiBignose het volgende:
argh wat een monster bak. maandelijkse kosten zijn alleen zo gruwelijk hoog met dit ding. 191.000 km is ook niet veel inderdaad, ziet er mooi uit.
wil je hem ruilen voor mijn 316i?
Ze bellen dan standaard een handelaar, die er uiteraard het minimale voor wil geven.. zelfs de man van Opel stond er een beetje verbaasd bij te kijken.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:38 schreef ChRoNiC het volgende:
2500 euro zou ik het toch echt niet voor doen. Dat is wel heel erg weinig zeg, jeetje.
Ja ik weet het. Je krijgt altijd van die schrale prijzen. Maar 2500 is wel erg weinig.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:54 schreef Teeno het volgende:
[..]
Ze bellen dan standaard een handelaar, die er uiteraard het minimale voor wil geven.. zelfs de man van Opel stond er een beetje verbaasd bij te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1:10 red ik ook hiermee ja, maar niet in het dorp met een koude motor... dan moet je toch even rekening houden met 1:5quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:36 schreef Sloper het volgende:
Ik heb hier een e34 530i(handbak) met dezelfde V8 als TS. Heerlijke motor! En m'n vriendin krijgt het gewoon voor mekaar er 1:10 mee te rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |