uhm..quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:13 schreef YoshiBignose het volgende:
argh wat een monster bak. maandelijkse kosten zijn alleen zo gruwelijk hoog met dit ding. 191.000 km is ook niet veel inderdaad, ziet er mooi uit.
wil je hem ruilen voor mijn 316i?
Ze bellen dan standaard een handelaar, die er uiteraard het minimale voor wil geven.. zelfs de man van Opel stond er een beetje verbaasd bij te kijken.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:38 schreef ChRoNiC het volgende:
2500 euro zou ik het toch echt niet voor doen. Dat is wel heel erg weinig zeg, jeetje.
Ja ik weet het. Je krijgt altijd van die schrale prijzen. Maar 2500 is wel erg weinig.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:54 schreef Teeno het volgende:
[..]
Ze bellen dan standaard een handelaar, die er uiteraard het minimale voor wil geven.. zelfs de man van Opel stond er een beetje verbaasd bij te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1:10 red ik ook hiermee ja, maar niet in het dorp met een koude motor... dan moet je toch even rekening houden met 1:5quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:36 schreef Sloper het volgende:
Ik heb hier een e34 530i(handbak) met dezelfde V8 als TS. Heerlijke motor! En m'n vriendin krijgt het gewoon voor mekaar er 1:10 mee te rijden
Maandelijkse kosten zijn inderdaad hoog.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:13 schreef YoshiBignose het volgende:
argh wat een monster bak. maandelijkse kosten zijn alleen zo gruwelijk hoog met dit ding. 191.000 km is ook niet veel inderdaad, ziet er mooi uit.
wil je hem ruilen voor mijn 316i?
Eventueel onder voorbehoud genoteerd danquote:Op zondag 21 september 2008 12:07 schreef Eekhoorntje het volgende:
Eventueel hiervandaan onder voorbehoud een bod van 5000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |