Deze kreeg ik bij de garage waar ik hem gekocht heb... Nieuwe APK bij aflevering.. aangezien ik hem afgelopen zaterdag ben wezen halen moest ik deze week nog even terug voor de APK.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:22 schreef Youp het volgende:
als ze toch bij een simpele APK al zo nalatig zijn zou ik naar een andere garage gaan...
APK inspectie in 10 minuten is dan ook wel erg oppervlakkig...quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:38 schreef Teeno het volgende:
[..]
..
Hij is niet langer dan 10 minuten bezig geweest, met de steekproef duurde het een goed uur.
Komt er een dieper geluid uit heb ik me laten vertellen ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:19 schreef Youp het volgende:
[..]
dat kan inderdaad. maar dan is de vraag, waarom?
wow zieke shitquote:Op zondag 3 februari 2008 10:16 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand al dat rare verhaal over die gast van 18 jaar met een M5 op M5 Board gelezen?
http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=111454
Die gast opent een topic, iedereen blaten dat je voorzichtig moet zijn. Iemand komt zelfs met een link over een pas gebeurd ongeluk met een M5. Maar TS antwoord niet meer.
http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=111545
inlegfilter merk je niks van. het zou enkel "beter" filteren... reken maar dat een standaard bmw filter ook goed filterdquote:Op zondag 3 februari 2008 13:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Komt er een dieper geluid uit heb ik me laten vertellen ?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:40 schreef Hyperdude het volgende:
Overigens zijn 235/60 banden best te betalen.
Beetje zoeken en niet direct Michelin oid willen (moderne banden hebben toch geen nut bij 95% van de oudere auto's met meer dan 100000 km op de teller) dan valt het allemaal wel mee.
op een oude 7 heb je geen super dure "high performance" banden nodig. daar heeft hij gelijk in.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
je banden zijn het enige dat je auto verbinden met de weg, en dan ga jij vertellen dat bij 95% van de oude auto's goede banden helemaal geen nut hebben?
ga een ander de dood in jagen ja!
maar als ik zijn woorden letterlijk neem komt het erop neer dat ik met BARUM net zo makkelijk door de regen kan als met een UNIROYAL met 95% van de oude auto's!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:08 schreef Youp het volgende:
[..]
op een oude 7 heb je geen super dure "high performance" banden nodig. daar heeft hij gelijk in.
BMW flugzeuggetriebe oidquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:51 schreef Hyperdude het volgende:
Bij oude BMW's boeien banden geen ene meter.
Check die filmpie.
http://de.youtube.com/watch?v=RtKtwoqhJ6U&feature=related
Vredestein/Uniroyal is idd. goed genoeg voor zo'n ding. Michelin Pilot Sport PS2/Pirelli PZero Nero Asimmetrico (ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
maar als ik zijn woorden letterlijk neem komt het erop neer dat ik met BARUM net zo makkelijk door de regen kan als met een UNIROYAL met 95% van de oude auto's!![]()
Met X-drive ben je echt niet sneller door de bochtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:25 schreef dynamiet het volgende:
Mijn pa heeft een paar weken geleden een 530XD besteld met haast alle opties behalve "night vision" (zelfs achterbank verwarming terwijl er echt nooit iemand achterin zit), maar voor hem is het hele x-drive systeem volgens mij een beetje overbodig ik maak niet vaak mee dat hij snel door een bocht gaat.
Gelukkig mag ik er ook in rijden en kan het dus is goed uit testen![]()
Maar met een beetje geluk gaat het nog sneeuwen en kan ik een filmpje in de sneeuw posten
Ben persoonlijk geen fan van de 1-serie, maar wel een nette bak, hoop dat je er veel plezier aan moge belevenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:18 schreef Xcalibur het volgende:
De afgelopen paar weken was het steeds nogal matig weer, dus heb nu eindelijk eens wat fatsoenlijke foto's gemaakt van m'n 1-serie....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen moment. Ik vind de 3-deurs echt VEEL mooier, die klopt gewoon beter.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:50 schreef matthendriks het volgende:
Heb je nog getwijfeld tussen de 3-deurs en de 5-deurs versie?
quote:BMW 118i 3-deurs
Edities en pakketten
BL Business Line uitvoering
475 Metallic lak Saphirschwarz
2KN V-Spaak (styling 255), 7Jx16 banden
473 Middenarmsteun voor, incl. opbergmogelijkheid
493 Opbergpakket, incl. 2 bekerhouders
520 Mistlampen voor, incl. verwarmde spiegels
521 Regen- en lichtsensor
530 Airconditioning
ZE2 / ZBU
534 Automatische airconditioning (upgrade)
Opties af-fabriek
249 Multifunctioneel stuurwiel
255 Sportstuurwiel met leder bekleed
320 Levering zonder typeaanduiding
321 Exterieurdelen in carossiekleur
4BZ Interieurlijsten Titan Hell
481 BMW sportstoelen voor
Z41 Niet-rokersuitvoering
5DC Buitenste hoofdsteunen achter neerklapbaar
507 Park Distance Control (PDC) achter
540 Cruise control
563 Uitgebreid verlichtingspakket
663 BMW Radio Professional met CD frontloader
676 Hifi actief luidsprekersysteem
Accessoires af-dealer
Lederen bekleding
iPod interface
3 deurs is er ook nog niet zo lang (helaas) wij zitten thuis ook met een 5 deurs...quote:Op zondag 10 februari 2008 13:50 schreef matthendriks het volgende:
Heb je nog getwijfeld tussen de 3-deurs en de 5-deurs versie?
Hij ziet er zeker mooi uit! Wat zijn de specs?
Zow, dat is wel minderquote:Op maandag 11 februari 2008 12:26 schreef Teeno het volgende:
* Teeno] moet helaas na twee weken zijn BMW alweer [url=http://forum.fok.nl/topic/1125097]verkopen[/url
Heeft trouwens niets met te hoge vaste lasten te maken, of ogen die groter zijn dan portemonnee.. zit alleen tegen een financiële kostenpost aan te hikken en het is rendabeler om nu de auto te verkopen, geld te investeren en over een maand of 6 weer eens te kijken voor een E38
Jammer man.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:26 schreef Teeno het volgende:
* Teeno] moet helaas na twee weken zijn BMW alweer [url=http://forum.fok.nl/topic/1125097]verkopen[/url
Heeft trouwens niets met te hoge vaste lasten te maken, of ogen die groter zijn dan portemonnee.. zit alleen tegen een financiële kostenpost aan te hikken en het is rendabeler om nu de auto te verkopen, geld te investeren en over een maand of 6 weer eens te kijken voor een E38
bij ons staat al een X6 demo in bestelling, komt vrij binnenkortquote:Op maandag 11 februari 2008 18:46 schreef Der_Michael het volgende:
Morgen vanaf 16.30 tot 21.00 de X6 in de showroom
Eensch, maargoed zulke dingen houden je scherpquote:Op maandag 11 februari 2008 19:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Jammer man.
Zelfstandig ondernemen heeft ook nadelen, helaas.![]()
Ga zeker morgen ook een stukkie toerenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:48 schreef Youp het volgende:
[..]
bij ons staat al een X6 demo in bestelling, komt vrij binnenkortkan ik weer lekker iedere zaterdag in touren
wow dat zal idd een wereld van verschil maken vergeleken met 17"quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:25 schreef Der_Michael het volgende:
Beetje jammer dat ie 'slechts' op 17'' stond. De demo versie die bij ons gaat rijden krijgt 22'' eronder
corona verlichting is dat ja. dat hebben sinds de E39 alle BMW's met Xenonquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:22 schreef Teeno het volgende:
Hij heeft een iets te dikke reet imho.. maar als je erin zit zal zoiets je vrij weinig boeien, verder wel een leuke bakzijn dat angel eyes die erin zitten?
2001 330i handbak. 8,9 l/100 kmquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:18 schreef twister_rodriguez het volgende:
ik zit nu trouwens met mn 523ia '98 op 14.5l/100kmrij nagenoeg alleen binnen bebouwde kom
...
Nee niet de pomp die in de tank zit, die heb ik onlangs laten vervangen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:36 schreef Hyperdude het volgende:
In mijn licht verouderde ETK (2003) staat ie voor ¤1093 incl.als ruildeel (1994 325TD)
Dat is de inspuitpomp dus. Of bedoel je de opvoerpomp in de tank?
dat ben ik toch niet met je eensquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:02 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
2001 330i handbak. 8,9 l/100 kmveel snelweg, weinig file.
Scheelt wel erg veel...
enne die X6 lijkt mij echt niets. 2 keer zo lelijk als een X3.
vond ik eerst ook van de 1 serie coupe, maar als je die een paar x in het echt hebt gezien denk je ''8-)quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:17 schreef Xcalibur het volgende:
Ik vind het maar een beetje een rare auto eerlijk gezegd.... vooral de achterkant staat me niet aan
eens, de daklijn loopt te abrupt af... net een 3 deurs sedan...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:23 schreef Xcalibur het volgende:
de 1 serie coupe vind ik ook gek... doe mij maar gewoon de 3 deurs
Zal best wel denk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:35 schreef Youp het volgende:
[..]
eens, de daklijn loopt te abrupt af... net een 3 deurs sedan...
trouwens die X6 heeft bij ons maandag al in de zaak gestaan! (als het de zelfde is)
hoe foutquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:12 schreef iDrecci het volgende:
Goed, vandaag nieuwe velgen onder mijn E90 gegooid. Volgende week nog wat dingetjes van AC Schnitzer er op en kan er weer tegenaan voorlopig.
[ afbeelding ]
quote:Holz Multifunktionslenkrad BMW E39 Airbag
Huidige prijs: EUR 81,00
Je maximumbod: EUR 300,00
erg mooi en strak imhoquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:12 schreef iDrecci het volgende:
Goed, vandaag nieuwe velgen onder mijn E90 gegooid. Volgende week nog wat dingetjes van AC Schnitzer er op en kan er weer tegenaan voorlopig.
[ afbeelding ]
Wat is dat? Night Vision?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:25 schreef dynamiet het volgende:
Mijn pa heeft een paar weken geleden een 530XD besteld met haast alle opties behalve "night vision"
Dan zie je op je Idrive scherm beelden van een nacht camera die voor op de auto zit, Maar in de praktijk kijk je niet op het Idrive scherm tijdens het rijden.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat is dat? Night Vision?
* maedel is een beginnende bmw-fanaat.
kost ook EUR 2711,45quote:Op maandag 3 maart 2008 18:21 schreef maedel het volgende:
Oeh, ziet er wel stoer uit
Maar ik dacht aan iets anders onnozel genoeg (bliinderen van ruiten)(voor als je 's nachts last hebt van de lichten van anderen)
Night Vision heb ik toch niet nodig blijkt
juist, veel nuttigere optie.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:04 schreef dynamiet het volgende:
[..]
kost ook EUR 2711,45
Comfort stoelen zijn wel geweldig precies op 20 manieren te veranderen, en ze zitten ook echt super!
Ik zou het niet erg vinden om er in te rijdenquote:
of gewoon iemand die een paar duizend euro winst wilt pakken met kopen en verkopen van buitenlandse auto'squote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef Geqxon het volgende:
Overigens is hij 25-01-2008 geimporteerd, en 14-02-2008 op Marktplaats gezet. Ik vind het toch behoorlijk verdacht. Uit Duitsland gehaald, erachter gekomen dat hij toch echt naar links trekt en hem snel op Marktplaats dumpen?
20" Alpina?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:22 schreef Teeno het volgende:
Even een schopje om hier maar weer leven in te houden
Ik hoef mijn 7-serie uiteindelijk toch niet weg te doen, en heb besloten hem gewoon op te rijden. Moeten binnenkort wel 19" velgen onder, twijfel alleen nog tussen lm of zwart.
Ik wil wel een bmw-embleem op de velgen houden, en geen Alpina, als dit mogelijk is misschien het overwegen waard.. link?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |