Je kan het ook positief zien je bent niet aangekomenquote:Op maandag 17 december 2007 12:22 schreef Riann het volgende:
ik heb mijn moeder ook aangestoken met buikgriep
ik ben nu 3 weken gestopt met roken en ik ben ook in die 3 weken geen gram afgevallen
dat merkte ik gisteravond al, moest even iets schoonmaken op mijn bureau, en kleine nageltjes met de combi schoonmaakspul doet auwquote:Op maandag 17 december 2007 12:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Hiep hiep hoera, mijn weegschaal was lief vanmorgen
Bij het douchen viel me op dat ik een spoor van piepkleine nageltjes in mijn been heb![]()
Ikittens
![]()
![]()
Da's waar natuurlijk, Riannquote:Op maandag 17 december 2007 12:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je kan het ook positief zien je bent niet aangekomen. Je stofwisseling is nu natuurlijk helemaal in de war zonder het roken. Komt best goed hoor
Echt wulquote:Op maandag 17 december 2007 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. denk dat ik nooit zo slank word als jij freecell
ik denk ook niet dat ik het red, ik heb er gewoonweg de bouw niet voor..quote:Op maandag 17 december 2007 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. denk dat ik nooit zo slank word als jij freecell
quote:Op maandag 17 december 2007 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Zo, mooi opgemaakt voor de sportschoolLange oorbellen in, waterproof mascara, oogschaduw, blusher, heel veel glittertjes, glimmende roze lippenstift, mijn haar mooi gedaan en mijn glitterpakje ingepakt. Ik ben benieuwd of ik er in kan sporten
quote:Op maandag 17 december 2007 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Zo, mooi opgemaakt voor de sportschoolLange oorbellen in, waterproof mascara, oogschaduw, blusher, heel veel glittertjes, glimmende roze lippenstift, mijn haar mooi gedaan en mijn glitterpakje ingepakt. Ik ben benieuwd of ik er in kan sporten
toch vind ik dat eigenlijk wel een heel goed idee slank blijven is vaak het moeilijkstquote:Op maandag 17 december 2007 16:44 schreef freecell het volgende:
Wanneer doeken we onszelf op?
Of beginnen we dan de "slank blijven bende" ofzo?
Mwa, ik vind afvallen lastiger dan mijn gewicht in de gaten houden als ik goed zit geloof ikquote:Op maandag 17 december 2007 18:45 schreef Riann het volgende:
[..]
toch vind ik dat eigenlijk wel een heel goed idee slank blijven is vaak het moeilijkst
dat is inderdaad de uitdagingquote:Op maandag 17 december 2007 18:45 schreef Riann het volgende:
[..]
toch vind ik dat eigenlijk wel een heel goed idee slank blijven is vaak het moeilijkst
Zou wel graag voor mei nog een aantal kilo kwijt willen.quote:
En ik voor april... goh, zou dat om een bepaalde reden zijn?quote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zou wel graag voor mei nog een aantal kilo kwijt willen.
Ik wil dat gewoon ieder jaar voor mei.quote:Op maandag 17 december 2007 20:45 schreef Fannetje het volgende:
[..]
En ik voor april... goh, zou dat om een bepaalde reden zijn?
Nee, geen cameraquote:Op maandag 17 december 2007 17:59 schreef octopussy het volgende:
je hebt natuurlijk net geen camera in huis
oeh, dat klinkt wel goed ja... M ocht het zover komen, wil ik ook graag meedoen joh!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:04 schreef freecell het volgende:
Recht tegenover ons huis is een vijver waar kinderen nog geen stenen doorheen hebben gegooid.
Nog 3 dagen en ik bind mn schaatsen onder. Het ijs ziet er lekker glad uit
Ik heb niet eens schaatsen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ookIk heb ook schaatsen, al héél lang niet meer gebruikt
Net even gekeken, maar de eenden houden het nog behoorlijk open tot nu toe.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:11 schreef teigan het volgende:
[..]
oeh, dat klinkt wel goed ja... M ocht het zover komen, wil ik ook graag meedoen joh!
Nou, het was geen sportglitterpakje, maar meer iets voor kerst/om in uit te gaan. Doorzichtig zwart met over de borsten allemaal pailletjes. Daaronder had ik een strak huidkleurig t-shirt aan voor het zweetquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:29 schreef conleche het volgende:
Lange oorbellen en glitterpakjes naar de sportschoolDat zou ik echt wel gezien willen hebben!
Ik had eind jaren '80/begin jaren '90 ook van die glimpakjes, héél hoog opgesneden en dan een soort zwarte glimlegging eronder. Mèn, wat ben ik blij dat daar geen foto's van zijn
Staan die foto's nu al online?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het was geen sportglitterpakje, maar meer iets voor kerst/om in uit te gaan. Doorzichtig zwart met over de borsten allemaal pailletjes. Daaronder had ik een strak huidkleurig t-shirt aan voor het zweetStond juist heel sexy
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Maar het was glitter & glamour-avondIk had tenminste geen slingers uit de kerstboom in mijn haar (zoals sommigen)
Geloof dat ik dat stukje uitleg ook gemist had!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Maar het was glitter & glamour-avondIk had tenminste geen slingers uit de kerstboom in mijn haar (zoals sommigen)
Ja, hé, dan zou ik dus op basis van die informatie geheel zelfstandig de conclusie moeten trekken dat het speciale kerstbalfitnessavondgaladinges was. Dat vergt meer intelligentie dan ik tot mijn beschikking heb.quote:
Niets nieuws toch voor Fok!? Normaal heb je uitzicht op een siliconendecolleté...quote:Op woensdag 19 december 2007 08:36 schreef freecell het volgende:
Wie heeft toch bedacht dat kerstballen likken sexy is?
En dat die rare kerstman die in z'oor gelikt wordt leuk is om naar te kijken.
Wansmaak![]()
Goedemorgen trouwensIk zit al weer aan de sinaasappel
En ik dacht nog wel dat jij iedere avond wat kerstballen aflikte om Tara op te winden?!quote:Op woensdag 19 december 2007 08:36 schreef freecell het volgende:
Wie heeft toch bedacht dat kerstballen likken sexy is?
En dat die rare kerstman die in z'oor gelikt wordt leuk is om naar te kijken.
Goedemorgen!quote:Wansmaak![]()
Goedemorgen trouwensIk zit al weer aan de sinaasappel
Ik zie het ook helemaal voor me, wi hebben kerstballen met glittertjes en dan heb ik een glitterbeugelquote:Op woensdag 19 december 2007 08:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat jij iedere avond wat kerstballen aflikte om Tara op te winden?!
[..]
Nu wil ik helemaal niet meer naar buitenquote:Goedemorgen!
Ik zit aan de yoghurt met muesli en mijn 3e kop thee. Ben bijna weer opgewarmd.
Dat vraagt om foto's!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zie het ook helemaal voor me, wi hebben kerstballen met glittertjes en dan heb ik een glitterbeugel
In combinatie emt mijn iets te rood uitgevallen henna vast een heel hip gezicht
Succes!quote:[..]
Nu wil ik helemaal niet meer naar buiten
Ik moet om 10 uur op school zijn, de laatste hand aan de afstudeeropdracht en dan meteen inleveren
Zijn we daar in ieder geval voorlopig vanaf.
Dan nog 1 vak en 2 opdrachten en ik ben klaar?Typisch...
Ik spreek echt -ok, op mijn achternaam na- geen woord portugees.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:35 schreef Rewimo het volgende:
TnxMisschien morgen toch maar even naar de huisarts voor we vertrekken. Mijn Duits is altijd nog beter dan mijn Portugees
Kan slim zijn idd. Nogsteeds algehele malaise hierquote:Op woensdag 19 december 2007 09:35 schreef Rewimo het volgende:
TnxMisschien morgen toch maar even naar de huisarts voor we vertrekken. Mijn Duits is altijd nog beter dan mijn Portugees
Neuh, ik ga zo maar cakejes bakken. Koken is vast ook erg goed voor de lijnquote:Op woensdag 19 december 2007 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon gaanik stap zo ook op de motor
![]()
brrrrr
Thermosokken? Ik heb het probleem ook, maar ik ga eerst 'ns kijken of ik met een stel goeie laarzen het probleem kan oplossen, de laarzen die ik nu draag zijn lek.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:19 schreef Liejannuh het volgende:
Dat klinkt als onbeschoft veel calorieën Jojo!
Maar is ie lekker?
Wij hebben ook kerstlunch en ik heb tonijnsalade en eiersalade gemaakt. Dezelfde als afgelopen weekend.
Ik heb net ook 10 minuten lang AU AU AU AU zitten roepen. Mn tenen deden zoveel pijn van de kou!.
Heeft iemand de gouden oplossing? Met de auto gaan vind ik geen oplossing, want dan moet ik krabben en daar heb ik een hekel aan.
De warmste wandelsokken die ik heb in combinatie met thermosokken en bergschoenen zijn niet warm genoeg.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Thermosokken? Ik heb het probleem ook, maar ik ga eerst 'ns kijken of ik met een stel goeie laarzen het probleem kan oplossen, de laarzen die ik nu draag zijn lek.
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
De warmste wandelsokken die ik heb in combinatie met thermosokken en bergschoenen zijn niet warm genoeg.
Vandaag laarzen (die er enigszins warm uitzien) aan met die hele warme wandelsokken en ik had na 20 minuten al belachelijk koude voeten waardoor ik maar een stukje ben gaan lopen voor de doorbloeding.
Om nou Uggs te kopen voor het fietsen gaat me ook weer een beetje ver.
Sneeuw is een groot woord, meer dat eigenlijk de dauw als een soort van sneeuw een milimetertje dik op straat ligt. Heeft wel iets kerst-kaartachtigs.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:54 schreef teigan het volgende:
wit van sneeuw oid Levi? Vast niet..
Ik zit nog even een dagje op kantoor vandaag.. Mijn eerste groep studenten becijferen, en kijken wat er nog voor het andere practicum gedaan moet worden..
ah, het is zeker mooier dan die grijze, kale boel hier....quote:Op donderdag 20 december 2007 08:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sneeuw is een groot woord, meer dat eigenlijk de dauw als een soort van sneeuw een milimetertje dik op straat ligt. Heeft wel iets kerst-kaartachtigs.De takken van de bomen zijn wit.
![]()
Lekker veel naar buiten gaan en gewoon normale hoeveelheden eten.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:19 schreef Heavenlyblue het volgende:
Hoe gaan jullie 'lijnen' met de kerstdagen? Of vergeet je dan gewoon het hele idee van gezond en slank eten en eet je gewoon alles waar je zin in hebt?
Gaat lekkerquote:
iddquote:Op donderdag 20 december 2007 08:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sneeuw is een groot woord, meer dat eigenlijk de dauw als een soort van sneeuw een milimetertje dik op straat ligt. Heeft wel iets kerst-kaartachtigs.De takken van de bomen zijn wit.
![]()
om eerlijk te zijn let ik niet zo op en eet ik gewoon waar ik zin in heb ik ga me alleen niet volproppenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:19 schreef Heavenlyblue het volgende:
Hoe gaan jullie 'lijnen' met de kerstdagen? Of vergeet je dan gewoon het hele idee van gezond en slank eten en eet je gewoon alles waar je zin in hebt?
Voor de komende twee weken heb ik sowieso twee keer kaasfonde op het programma staanquote:Op donderdag 20 december 2007 11:33 schreef Riann het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn let ik niet zo op en eet ik gewoon waar ik zin in heb ik ga me alleen niet volproppen
eerste dag gaan we fonduen en de tweede dag gourmetten
In Luxemburg ben ik ook veel uiteten geweest en toen was ik na een week ook gewoon afgevallen. Veel lopen doet echt wonderen.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voor de komende twee weken heb ik sowieso twee keer kaasfonde op het programma staan
In Berlijn gaan we natuurlijk drie dagen alleen maar uit eten, maar ik verwacht dat ik dat wel kan compenseren met veel wandelen.
Er staat ook onder dat ie per portie 480 (!) kcal isquote:Op donderdag 20 december 2007 08:19 schreef Liejannuh het volgende:
Dat klinkt als onbeschoft veel calorieën Jojo!
Maar is ie lekker?
Ja ik ben naar blixembosch geweest (eindhoven revalidatiecentrum) Hier in het dorp heeft het niet gesneeuwt maar een 20 min verder op (met de auto) mierlo en lierop en brauwhuis (helmond) lag helemaal vol met sneeuw en toen ik naar huis reed moesten we daar zelfs zachtjes rijden omdat de wegen weer helemaal vol lagen.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:43 schreef Levitation het volgende:
Laagje sneeuw voor delen van Nederland![]()
neem een glaasje alcohol extra (krijg je het ook warmer van) verder moet je even kijken wat helpt, warm of kou, als het warm is: kruik ertegen aan, koud: ijsblokjes ertegen aan en vooral proberen te slapen. en qua eten, probeer het geeneensquote:Op donderdag 20 december 2007 19:44 schreef ymme het volgende:
Ik moet morgen naar de tandarts. Heb z'n kiespijn.
Dit begon maandag al een beetje, maar ik vond het een beetje raar om meteen in de eerste echte werk week, naar de tandarts te gaan. Maar vandaag werd het z'n heavige pijndat ik vanochtend toch maar gebeld heb.
Ja ik kon vandaag om 17.10 terrecht. Dus mijn moeder en ik om 16.45 weg rijden, echt alles zat tegen. Alle stoplichten op rood, drukker dan normaal. En ja hoor te laat. Wij komen binnen, ja de tandarts is al weg. Wij waren ongeveer 5 min te laat. Tja sta je dan met veel pijn.
Het zou niet meer lukken voor kerst blabla... Ja toen ging ik ff door het lint he.
Van alles kwam d'r uit mijn mond. Kwa woorden gezien dan he. Er zijn mensen die wel langer overwerken dan 10 min per dag blablaba. Was zo boos.
Nee het kon echt niet. Ik boos en huilend naar buiten. Ja balen.... net nieuwe baan, bijna kerst blabla je kent het wel.
Ja kon het morgen om 13.00uur.
Maar nu... De pijn is niet te houden, pijnstillers helpen slecht tot bijna niet. Moet ik morgen gaan werken, ja werken aanwezig zijn. Daar pijn zitten te lijden, niet vrolijk kunnen kijken etc.
Maar als ik niet ga, komt het meteen lekker over, mijn 7de werkdag....
Ik voel me nu dus behoorlijk kut!!!!!!!!!!!!!!!!!! En weet niet wat ik moet doen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:36 schreef octopussy het volgende:
waarom is er geen brrrrrr smilie?
heftig zeg, maare, waarom trekt de tandarts de tand er niet gewoon uit? een verstandskies is niet super belangrijk en vaak ben je dan wel bijna direct van de pijn af.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:32 schreef ymme het volgende:
Mijn tandvlees rond de verstandskies is ontstoken. En er zit een ontsteking aan het einde van de wortel, bij deze naaste kies. Heb penecelinne (schrijf ik het goed? Nee he) voor 7 dagen.
En het doet nog verdomde pijn.
De verstandkies groeit ook schreef waarschijnlijk...... Dus daar hoor ik in Febr. meer over.
toch wel raar, want ik heb toen met die kaakontsteking rond gekeken op google (dont do itquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:35 schreef Liejannuh het volgende:
Bij mij hebben ze destijds ontstoken verstandskiezen wel getrokken, maar dat doen ze niet zo graag. Reden is mij ook onbekend, maar ik was erg blij met de getrokken kiezen.
Mèn, wat deed dat pijn zeg!
Hoe was je erwtensoep Freecell? Ik ben ook erwtensoep aan het maken.
Hoor ik daar een giraffe protesteren?quote:
Kuch... Je doet me aan iemand denkenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Mén wat veel foto's post ik eigenlijk tegenwoordigHierna stop ik wel even weer hoor.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kuch... Je doet me aan iemand denken
Ik vind: hoe meer foto's hoe beterquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, daarom
Ik houd al op
Maar er zijn gewoon steeds leuke dingen de afgelopen dagen en Isa en ik hadden de camera herontdekt
dat lag dus gelukkig niet aan mijquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kuch... Je doet me aan iemand denken
Eigenlijk moeten anderen gewoon méér foto's plaatsen! Foto's zijn leuk!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:25 schreef freecell het volgende:
Maar er zijn gewoon steeds leuke dingen de afgelopen dagen en Isa en ik hadden de camera herontdekt
quote:Op zondag 23 december 2007 00:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten anderen gewoon méér foto's plaatsen! Foto's zijn leuk!
Ik vond het ook erg leuk klinken. Ga dus de komende maanden mijn zaterdagmiddagen maar zoveel mogelijk vrij houden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:45 schreef Jojogirl het volgende:
Klinkt leuk Lianne, die loopgroep.
* Jojogirl heeft ook al wat aangevraagd voor Serious RequestIk vind alleen de DJ's dit jaar minder leuk dan vorige jaren. Gerard Ekdom is cool, maar Stenders en Michiel Veenstra vinnik niet zo
Oja, ik zag hier in Leiden overal posters hangen van Ad Vissers Fuck the 70's show, nog iemand interesse in een meet?
Meer honger, feestdagen en daarnaast denkt mijn lichaam volgens mij ieder jaar dat het flink in moet slaan zodat er reserves zijn voor minimaal 5 jaar. Normaal kom ik al best snel aan, in de winter lijkt het nog wel erger.quote:Op maandag 17 december 2007 20:33 schreef freecell het volgende:
Maeghan, waarom lukt afvallen eigenlijk niet in de winter? Meer honger of feestdagen enzo?
een soort van chocolade mouse maar dan echt hemelsquote:Op woensdag 26 december 2007 16:27 schreef Heavenlyblue het volgende:
Wat is hemelse modder, Riann? En uiteraard ook nog een fijne laatste kerstdag
Er zijn weinig dingen waar ik zo'n hekel aan heb als aan koud douchen. Vooral als ik een lekkere warme douche verwacht.quote:Op donderdag 27 december 2007 09:08 schreef teigan het volgende:
koud douchen is vreselijk liejannuh...
het is inderdaad minder koud dan vorige week, gelukkig maar, want wij stonden gisteren een autoband te verwisselen, er stond er eentje leeg...
Slechte nieuws eraan is dat we nu waarschijnlijk wel twee nieuwe banden moeten gaan aanschaffen, en omdat mijn schoonouders ooit zo'n speciale uitvoering hebben gekocht, moeten er ook dure bandjes onder....
2,5 kilo??? Sinds wanneer???quote:Op donderdag 27 december 2007 09:17 schreef Riann het volgende:
Eigenlijk had ik vanDaag niet moeten wegen en morgen pas moeten doen. Eerste schade is bekend en dat is 2,5 kilo. Toch gewoon niet normaal ik was vanmorgen 82 kilo. En ik ben vanmorgen weer streng begonnen in de hoop dat het er weer af is als het oudjaarsdag is.
De grote boodschap heb ik al 3 dagen niet gedaan. Maar het valt wel mee met bunkeren. en het vanaf de maandag maandag was ik op de weegschaal nog 79,5 dus ik ben benieuwd wat ik morgen ben. En ik heb idd meer gegeten dan wat toegestaan is. En een stuk minder gezond maar ik verschoot er wel van mijn moeder is maar een kilo aangekomen. Daar zie je het verschil alweer.quote:Op donderdag 27 december 2007 09:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen waar ik zo'n hekel aan heb als aan koud douchen. Vooral als ik een lekkere warme douche verwacht.Nouja, ik ben lekker wakker.
Nieuwe banden zijn ook voor je eigen veiligheid! Maar wat voor speciale uitvoering zit er dan onder?
[..]
2,5 kilo??? Sinds wanneer???
Of je hebt alleen maar zitten bunkeren en zo'n 17.500 calorieen meer gegeten dan noodzakelijk of er zit veel vocht bij en je bent nog niet naar de wc geweest.
Wat super zeg, dat je lichaam 'registreert' hoeveel je doet, en daar je trek op aanpast... Doe mij ook zo'n mechanisme!quote:Op donderdag 27 december 2007 10:07 schreef teigan het volgende:
ik merkte trouwens ook gewoon dat ik deze kerstdagen helemaal niet zoveel honger had, omdat ik ook maar heel weinig doe overdag, dus dat scheelde wel, ik zat elke keer zo vol....
mijn kerst was wel ok coldfeet, gelukkig tweede kerstdag geen verplichtingen, en ik heb heerlijk kunnen knuffelen met het zoontje van een vriendin van mij...
ik snapte het eerder ook niet hoor, mijn vriend heeft dit namelijk altijd al, en ik kon me daar nooit iets bij voorstellen, tot de laatste tijd ofzo denk ik.... MAarja, zit ik psychisch wat in de knoop dan blijf ik jammergenoeg nog wel steeds dooreten, ook al doe ik niets....quote:Op donderdag 27 december 2007 10:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat super zeg, dat je lichaam 'registreert' hoeveel je doet, en daar je trek op aanpast... Doe mij ook zo'n mechanisme!
Ik kan wel altijd eten. En mijn echtgenoot ookEn dan eet ik met m mee.
Leuke ketting!quote:Op donderdag 27 december 2007 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
Kerst
Ik hoef een week niet meer te eten
[ afbeelding ]
Even pimpen met mijn kerstkado ook
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Leuke ketting!
Maar vooral: wat sta je verschrikkelijk mooi op die foto!
zo dat is echt een hele verbeteringquote:Op donderdag 27 december 2007 13:37 schreef samjustme het volgende:
Door dit soort pics blijf je lekker gemotiveerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb zelf een bmi van 25.8, ben iets aangekomen laatste 2 weken helaas. Zou graag een BMI hebben van 20.6.
Ben weer aan het WW laatste dagen.
Wat een veranderingquote:Op donderdag 27 december 2007 13:37 schreef samjustme het volgende:
Door dit soort pics blijf je lekker gemotiveerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb zelf een bmi van 25.8, ben iets aangekomen laatste 2 weken helaas. Zou graag een BMI hebben van 20.6.
Ben weer aan het WW laatste dagen.
Ik wil graag 70 worden en ja ik ben nu niet echt dik maar ook geen slanke del en zonder mijn vetrollen zou k me toch een stuk prettiger voelen.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:27 schreef omearos het volgende:
[..]
Wat een veranderingEn wat een mooie (bruids?)jurk
![]()
Vanwaar een BMI van 20,6? Is dat bij een specifiek gewicht oid? (20,6 is zo'n raar getal) Iig veel succes met WW
Hier met kerst redelijk wat gegeten, maar veel minder dan voorgaande jaren. Deze keer maar goed naar mijn lichaam geluisterd. Morgenochtend eens wegen wat de schade is, ik was afgelopen maandag nog 87,9kg, wat voor mij ineens best laag is na een half jaar rond de 90kg.
Nu dit volhouden en op naar de 80kg, hopelijk net als vorig jaar nog voor de zomer, scheelt vast een hoop als ik in Spanje zit (week workshops in centraal Spanje in hoogzomer, erg warm)
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik wil graag 70 worden en ja ik ben nu niet echt dik maar ook geen slanke del en zonder mijn vetrollen zou k me toch een stuk prettiger voelen.
ik heb liever mijn jongens ouder, maar eigenlijk is dat ook onzinquote:Op donderdag 27 december 2007 23:55 schreef Riann het volgende:
ik ben met een knappe jongen aan het chatten die heel dichtbij woont kwartiertje rijden met de auto en hij komt heel lief en leuk over hij is alleen ietsje jonger als mij.
Age is just a numberquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb liever mijn jongens ouders, maar eigenlijk is dat ook onzin
dus wanneer gaan jullie daten?
Wat zij zegt StormQueen!quote:Op donderdag 27 december 2007 13:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Leuke ketting!
Maar vooral: wat sta je verschrikkelijk mooi op die foto!
Goedenmorgenquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb liever mijn jongens ouder, maar eigenlijk is dat ook onzin
dus wanneer gaan jullie daten?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat zij zegt StormQueen!
Ow, en MoBlo, ik hoop voor je dat je je hebt verslapen, want de Ikea is pas om 10 uur open.Behalve op zaterdag, maar het is vandaag vrijdag.
Dat weet ik mop, maar deze persoon weet dat wij een week vakantie hebben en dan vind ik het toch minder aardig. Even los van de reden waarom er gebeld wordt (aaaaaltijd dringende computerproblemenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:14 schreef ymme het volgende:
Er zijn ook mensen die gewoon aan het werk zijn hoor, tussen kerst en oud en nieuw.
Zal ik zeker doenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Jij ook een fijne jaarwisseling, Cf![]()
Sq, laat even weten wat je maakt, ik ben ook nog aan het bedenken, misschien kan ik inspiratie opdoen. Oliebollen en appelbeignets heb ik al
Ik moet heel veel kilo's kwijtquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:18 schreef teigan het volgende:
welkom marcb1974.
jij wil wat kilootjes kwijt?
In de openingspost staat wat je moet doen als je in het lijstje wilt (is niet verplicht)quote:
Oh sorry, het was niet direct als reactie op jouw post bedoeldquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat weet ik mop, maar deze persoon weet dat wij een week vakantie hebben en dan vind ik het toch minder aardig. Even los van de reden waarom er gebeld wordt (aaaaaltijd dringende computerproblemen![]()
)
Al 3 weken een baan en nu al uit willen slapenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:58 schreef ymme het volgende:
[..]
Oh sorry, het was niet direct als reactie op jouw post bedoeld
Gewoon meer, dat ik ook zo graag wil uitslapenVerder niets hoor.
Inderdaad erg vervelend die mensen die je dan wakker bellen....
ach er zijn ook mensen die 3 middagen in de week moeten werken en dan zeggen dat ze het druk hebbenquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Al 3 weken een baan en nu al uit willen slapen
Ik moet zeggen, dat ik nu pas echt respect heb, voor mensen met een huishouden en 40-uur werken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach er zijn ook mensen die 3 middagen in de week moeten werken en dan zeggen dat ze het druk hebben
Wat versta je onder "ging het nog goed"? En heb je al concrete plannen van wat je wel wilt gaan doen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:46 schreef poohy het volgende:
Vanmorgen op de weegschaal gegaan, weeg nu 82.5 kg .. AARRGH![]()
Een deel of 60 geleden ging het nog goed![]()
In ieder geval zal ik niet meer in de valkuil stappen van:
- fanatiek sporten in de sportschool per 1 januari![]()
- mijzelf semi-uithongeren![]()
Dus dat is al iets![]()
Ben helemaal verslaafd aan alle vette troep en zal echt moeten afkicken!
Hmm wie weet moet ik mijzelf maar weer eens in dit lijstje hier slingeren..
Wie weet doe ik dat nog wel, nu nog even niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:40 schreef omearos het volgende:
[..]
In de openingspost staat wat je moet doen als je in het lijstje wilt (is niet verplicht)
Hoeveel weeg je nu en hoeveel wil je afvallen? Wil je naar een gezond BMI (~25) of naar een specifiek gewicht? En heb je al een plan van aanpak?
Verder ben ik helemaal niet nieuwsgierig
Hoi,quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:38 schreef teigan het volgende:
marcb, wil je er ook hulp bij in gaan roepen? Misschien dat een dietiste of iets dergelijks je kan helpen om een haalbaar eetpatroon op te stellen..
Je bent welkom (sowieso zijn hier méér mannen hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou een man zich ook aan mogen melden in deze topic reekspaar kilo's aangekomen tijdens de feestdagen, van 60kg naar 70kg gegaan
wel 1.85 meter lang anyway doel om 10 kilo te verliezen in 2 maanden.
Moet te doen zijn
Dan heb ik het over meerdere feestdagenquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:35 schreef freecell het volgende:
Isa beterschap!
[..]
Je bent welkom, maar kan beter misschien eerst een hier kijken: Slank de feestdagen in # 113
En 10 kilo in alleen de feestdagen?Hoe doe je dat?
Ja ik ben weer een beetje terug op fokquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:38 schreef teigan het volgende:
poohy, ik zat laatst nog aan je te denken, ik vroeg me af of je niet posten hier betekende dat het goed ging, maar je bent dus ook weer terug..
Poohy!quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:46 schreef poohy het volgende:
Vanmorgen op de weegschaal gegaan, weeg nu 82.5 kg .. AARRGH![]()
Een deel of 60 geleden ging het nog goed![]()
In ieder geval zal ik niet meer in de valkuil stappen van:
- fanatiek sporten in de sportschool per 1 januari![]()
- mijzelf semi-uithongeren![]()
Dus dat is al iets![]()
Ben helemaal verslaafd aan alle vette troep en zal echt moeten afkicken!
Hmm wie weet moet ik mijzelf maar weer eens in dit lijstje hier slingeren..
Ik eet vandaag redelijk mager (reepje als lunch, avondeten: kip, geroosterde groenten en aardappeltjes) om vanavond lekker aan de oliebollen te kunnen.quote:Op maandag 31 december 2007 09:59 schreef Riann het volgende:
vanavond doen we fondu bij een vriendin van mij
lekkerrrrrrrrrrr![]()
En wat doen jullie?
Hi SQ!quote:Op maandag 31 december 2007 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
vanavond eet ik hapjes, ga zo de hele dag in de keuken staan om die dingen te maken en ga het dus vertikken om ook nog te koken.
2007, be gone!!
Ik zal in elk geval extreem blijven drijvenquote:Op maandag 31 december 2007 10:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hi SQ!Feestdagen weer overleefd?
Ga je woensdag mee zwemmen?
Zal wel druk zijn, zo vlak na 1 januari, allemaal goede-voornemens-mensen in het bad.
Da's wel handig!quote:Op maandag 31 december 2007 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal in elk geval extreem blijven drijven
Same here, ik heb zelfs het bizarre idee dat ik m'n vel voel spannen om alle kerstvetjesquote:Op maandag 31 december 2007 10:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's wel handig!![]()
![]()
Volgens mij hebben mijn spieren de afgelopen weken plaats gemaakt voor vet, dus het is ook voor mij weer hoog tijd iets te gaan doen.Ik ben niet echt (veel) zwaarder geworden, maar voel me echt een plumpudding.
Ik beleg een paar wraps, maak gevulde eieren en gevulde tomaatjes, zalmrolletjes en champignons uit de oven. Dan nog oliebollen en appelflappen en champagne, dus wij komen de avond wel doorquote:Op maandag 31 december 2007 09:59 schreef Riann het volgende:
vanavond doen we fondu bij een vriendin van mij
lekkerrrrrrrrrrr![]()
En wat doen jullie?
Ik maak geitenkaasballetjes met verschillende korstjes, gevulde eieren, ketjapballetjes, bladerdeeghapjes met verschillende vullingen en een vriendin maakt quiche, eiersalade, pesto en oliebollenquote:Op maandag 31 december 2007 10:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik beleg een paar wraps, maak gevulde eieren en gevulde tomaatjes, zalmrolletjes en champignons uit de oven. Dan nog oliebollen en appelflappen en champagne, dus wij komen de avond wel door![]()
Levi gaat even haar laden op haar werk doorzoeken... als het goed is heb ik nog pepermuntthee.quote:Op maandag 31 december 2007 12:07 schreef freecell het volgende:
hmmm, das balen Levi! Zoete thee een idee?
Zoethoutthee of perzikthee oid. Helpt bij mij altijd als een tierelier!
Het leek me wel cool om mezelf vandaag al een beetje voor te bereiden op morgen.quote:Op maandag 31 december 2007 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon aan toegeven Levi, op 31 december mag dat![]()
Bij wijze van spreken. Ik vind van de chocola afblijven een heel zwaar dieet.quote:Op maandag 31 december 2007 07:47 schreef freecell het volgende:
Zo Maeghan, wat een post op de vroege ochtend (of late avond)
Ik vind niet dat je heel idioot eet voor de tijd van het jaar hoorIk zou alleen wel proberen van de chocola af te blijven, niet helemaal natuurlijk, maar minderen. En je weet dat een dieetstrafkamp niet werkt hè?
De Pickwick Turkish Apple al geprobeerd? Helpt heel goed!quote:Op maandag 31 december 2007 12:07 schreef freecell het volgende:
hmmm, das balen Levi! Zoete thee een idee?
Zoethoutthee of perzikthee oid. Helpt bij mij altijd als een tierelier!
Dat weet ik ook wel... maar ik ken mezelf, ik eet tóch wel oliebollen, ben er gek op. Dan kan ik toch beter de rest van de dag wat matiger eten? Dan heb ik 't niet dubbel op.quote:Op maandag 31 december 2007 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
luister, met 1 oliebol doe je dat hele balansen al teniet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |