abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55408594
quote:
Op donderdag 20 december 2007 08:19 schreef Liejannuh het volgende:
Dat klinkt als onbeschoft veel calorieën Jojo!
Maar is ie lekker?

Wij hebben ook kerstlunch en ik heb tonijnsalade en eiersalade gemaakt. Dezelfde als afgelopen weekend.

Ik heb net ook 10 minuten lang AU AU AU AU zitten roepen. Mn tenen deden zoveel pijn van de kou!.
Heeft iemand de gouden oplossing? Met de auto gaan vind ik geen oplossing, want dan moet ik krabben en daar heb ik een hekel aan.
Thermosokken? Ik heb het probleem ook, maar ik ga eerst 'ns kijken of ik met een stel goeie laarzen het probleem kan oplossen, de laarzen die ik nu draag zijn lek.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_55408641
quote:
Op donderdag 20 december 2007 08:29 schreef Levitation het volgende:

[..]

Thermosokken? Ik heb het probleem ook, maar ik ga eerst 'ns kijken of ik met een stel goeie laarzen het probleem kan oplossen, de laarzen die ik nu draag zijn lek.
De warmste wandelsokken die ik heb in combinatie met thermosokken en bergschoenen zijn niet warm genoeg.
Vandaag laarzen (die er enigszins warm uitzien) aan met die hele warme wandelsokken en ik had na 20 minuten al belachelijk koude voeten waardoor ik maar een stukje ben gaan lopen voor de doorbloeding.
Om nou Uggs te kopen voor het fietsen gaat me ook weer een beetje ver.
pi_55408690
quote:
Op donderdag 20 december 2007 08:35 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

De warmste wandelsokken die ik heb in combinatie met thermosokken en bergschoenen zijn niet warm genoeg.
Vandaag laarzen (die er enigszins warm uitzien) aan met die hele warme wandelsokken en ik had na 20 minuten al belachelijk koude voeten waardoor ik maar een stukje ben gaan lopen voor de doorbloeding.
Om nou Uggs te kopen voor het fietsen gaat me ook weer een beetje ver.
Winter... jekkie...
Had ik al gezegd dat het hier wit is?
***Levi was here***
pi_55408855
wit van sneeuw oid Levi? Vast niet..

Ik zit nog even een dagje op kantoor vandaag.. Mijn eerste groep studenten becijferen, en kijken wat er nog voor het andere practicum gedaan moet worden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_55408900
quote:
Op donderdag 20 december 2007 08:54 schreef teigan het volgende:
wit van sneeuw oid Levi? Vast niet..

Ik zit nog even een dagje op kantoor vandaag.. Mijn eerste groep studenten becijferen, en kijken wat er nog voor het andere practicum gedaan moet worden..
Sneeuw is een groot woord, meer dat eigenlijk de dauw als een soort van sneeuw een milimetertje dik op straat ligt. Heeft wel iets kerst-kaartachtigs. De takken van de bomen zijn wit.
***Levi was here***
pi_55408949
quote:
Op donderdag 20 december 2007 08:57 schreef Levitation het volgende:

[..]

Sneeuw is een groot woord, meer dat eigenlijk de dauw als een soort van sneeuw een milimetertje dik op straat ligt. Heeft wel iets kerst-kaartachtigs. De takken van de bomen zijn wit.
ah, het is zeker mooier dan die grijze, kale boel hier....

btw, die vriend van mij heeft iets gevonden in Eindhoven, je hoeft dus niet meer uit te kijken voor hem...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 20 december 2007 @ 09:19:20 #107
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55409169
Ik zou willen dat het hier ook sneeuwde, ik ben dolop sneeuw

Hoe gaan jullie 'lijnen' met de kerstdagen? Of vergeet je dan gewoon het hele idee van gezond en slank eten en eet je gewoon alles waar je zin in hebt?
pi_55409219
Ik was wel van plan erop te gaan letten eigenlijk..

Ik heb helemaal geen zin om mezelf vol te gaan vreten, maar ik zal ook niet alles afslaan...
Bij mijn ouders zal het meevallen, mijn oma is er ook, en die moet zo min mogelijk vet eten ivm haar cholesterol, maar bij mijn schoonouders is het even afwachten..

zelf wilden we nog de grillplaat pakken met kerst, en dan kan ik zelf bepalen wat ik erop leg.. Veel kip en vis dus..
  donderdag 20 december 2007 @ 09:24:39 #109
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55409260
Grillplaat kinkt heel gezond, teigan En ik was ook niet van plan om me zelf heel erg vol te eten, gewone porties nemen en niet teveel kerstkransjes en dergelijke snoepen
pi_55409300
het stomme is eigenlijk nu ook dat ik door de buikgriep net onder de BMI van 30 zit... Ik heb gisteren weer redelijk normaal gegeten, maar ik zat er vanmorgen nog steeds onder...

En nu begin ik zo aan dat getalletje gewend te raken, ik wil het niet weer zien verdwijnen...
  donderdag 20 december 2007 @ 09:28:34 #111
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55409320
Nou, prima motivatie toch
pi_55409407
quote:
Op donderdag 20 december 2007 09:19 schreef Heavenlyblue het volgende:
Hoe gaan jullie 'lijnen' met de kerstdagen? Of vergeet je dan gewoon het hele idee van gezond en slank eten en eet je gewoon alles waar je zin in hebt?
Lekker veel naar buiten gaan en gewoon normale hoeveelheden eten.
Kerst heeft nogal de neiging om een vreetfestijn te zijn en dat probeer ik eigenlijk al een paar jaar te vermijden. Lekker eten, maar niet te veel dus.
  donderdag 20 december 2007 @ 09:39:31 #113
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55409484
Misschien kan ik mijn familie ook overhalen om te gaan wandelen, dat is best een goed idee
pi_55409582
Ik kan je wel adviseren om met deze tempraturen geen uren te gaan fietsen, tenzij je moonboots of Uggs aan doet.
Tenzij je natuurlijk houdt van enorme pijn in je tenen die enigszins onderkoeld raken.
Met lopen heb je daar geen last van overigens, dan blijven je voeten in beweging.
  donderdag 20 december 2007 @ 09:48:28 #115
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55409670
Goede reden om van die leuke Uggs aan te doen
pi_55409963
84,1
Ja doei.
pi_55409976
en Uggs vind ik lelijk al zullen ze wel warm zijn
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 december 2007 @ 10:59:49 #118
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55411271
Spuitflacon om je ramen schoon te krijgen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55411533
quote:
Op donderdag 20 december 2007 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
84,1
Gaat lekker
Ik wil ook sneeuw!

Met de kerst ga ik eten waar ik écht zin in heb en gewoon wat ik wil van de maaltijden. Ik ga proberen te voorkomen dat ik eet om te eten/uit verveling of uit irritatie. Dat betekend samengevat dat ik geen kerstkransjes en koeken en dergelijke ga eten(ik houd niet zo van zoet), maar wel lekker vlees en misschien een handje chips oid.
pi_55412026
quote:
Op donderdag 20 december 2007 08:57 schreef Levitation het volgende:

[..]

idd
pi_55412139
quote:
Op donderdag 20 december 2007 09:19 schreef Heavenlyblue het volgende:

om eerlijk te zijn let ik niet zo op en eet ik gewoon waar ik zin in heb ik ga me alleen niet volproppen

eerste dag gaan we fonduen en de tweede dag gourmetten
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 december 2007 @ 11:34:22 #122
13151 crew  Rewimo
pi_55412147
Hier is ook alles wit, maar dat komt doordat het mistig is en dat allemaal aanvriest
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55412307
quote:
Op donderdag 20 december 2007 11:33 schreef Riann het volgende:

[..]

om eerlijk te zijn let ik niet zo op en eet ik gewoon waar ik zin in heb ik ga me alleen niet volproppen

eerste dag gaan we fonduen en de tweede dag gourmetten
Voor de komende twee weken heb ik sowieso twee keer kaasfonde op het programma staan

In Berlijn gaan we natuurlijk drie dagen alleen maar uit eten, maar ik verwacht dat ik dat wel kan compenseren met veel wandelen.
pi_55412688
quote:
Op donderdag 20 december 2007 11:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Voor de komende twee weken heb ik sowieso twee keer kaasfonde op het programma staan

In Berlijn gaan we natuurlijk drie dagen alleen maar uit eten, maar ik verwacht dat ik dat wel kan compenseren met veel wandelen.
In Luxemburg ben ik ook veel uiteten geweest en toen was ik na een week ook gewoon afgevallen. Veel lopen doet echt wonderen. Dat terwijl ik niet echt verstandige keuzes heb gemaakt qua eten... grote desserts enzo (oa chocolade mouse, wit en bruin, zo lekker, zo ontzettend machtig )
***Levi was here***
  donderdag 20 december 2007 @ 12:35:28 #125
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_55413487
Wij gaan de eerste kerstdag wokken en de tweede kerstdag iets van chinees ofzo. Veel zal ik er niet van aankomen want dit soort eten gaat bij mij gewoon niet goed .
  donderdag 20 december 2007 @ 14:02:15 #126
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55415757
quote:
Op donderdag 20 december 2007 08:19 schreef Liejannuh het volgende:
Dat klinkt als onbeschoft veel calorieën Jojo!
Maar is ie lekker?
Er staat ook onder dat ie per portie 480 (!) kcal is Maar hij was goed geworden en erg lekker Die gaat eerste kerstdag dus in de herhaling als dessert
Eerste kerstdag gaan we bij Menno's moeder eten met z'n broertje en zusje en aanhang. En tweede kerstdag gaan we met m'n broer en aanhang bij mijn ouders eten. En daar blijven we dan ook een paar dagen logeren
pi_55416876
***Levi was here***
pi_55420719
quote:
Ja ik ben naar blixembosch geweest (eindhoven revalidatiecentrum) Hier in het dorp heeft het niet gesneeuwt maar een 20 min verder op (met de auto) mierlo en lierop en brauwhuis (helmond) lag helemaal vol met sneeuw en toen ik naar huis reed moesten we daar zelfs zachtjes rijden omdat de wegen weer helemaal vol lagen.
pi_55420815
ik ga zo beginnen met 'koken' honger
Ja doei.
pi_55421762
Wij hebben het eten al op en gaan zo schaatsen En we hebben maffe kledingfoto's in het chocoforum geplaatst
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55423695
Ik moet morgen naar de tandarts. Heb z'n kiespijn.
Dit begon maandag al een beetje, maar ik vond het een beetje raar om meteen in de eerste echte werk week, naar de tandarts te gaan. Maar vandaag werd het z'n heavige pijn dat ik vanochtend toch maar gebeld heb.
Ja ik kon vandaag om 17.10 terrecht. Dus mijn moeder en ik om 16.45 weg rijden, echt alles zat tegen. Alle stoplichten op rood, drukker dan normaal. En ja hoor te laat. Wij komen binnen, ja de tandarts is al weg. Wij waren ongeveer 5 min te laat. Tja sta je dan met veel pijn.

Het zou niet meer lukken voor kerst blabla... Ja toen ging ik ff door het lint he.
Van alles kwam d'r uit mijn mond. Kwa woorden gezien dan he. Er zijn mensen die wel langer overwerken dan 10 min per dag blablaba. Was zo boos.
Nee het kon echt niet. Ik boos en huilend naar buiten. Ja balen.... net nieuwe baan, bijna kerst blabla je kent het wel.

Ja kon het morgen om 13.00uur.
Maar nu... De pijn is niet te houden, pijnstillers helpen slecht tot bijna niet. Moet ik morgen gaan werken, ja werken aanwezig zijn. Daar pijn zitten te lijden, niet vrolijk kunnen kijken etc.
Maar als ik niet ga, komt het meteen lekker over, mijn 7de werkdag....

Ik voel me nu dus behoorlijk kut!!!!!!!!!!!!!!!!!! En weet niet wat ik moet doen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 december 2007 @ 19:51:06 #132
13151 crew  Rewimo
pi_55423835
Er zijn ook noodtandartsen ymme. Ik weet niet precies hoe je die kunt vinden maar het lijkt me dat je eigen tandarts vast wel een bandje op heeft staan waar een noodnummer opstaat. Sterkte ermee!
pi_55424816
Ik kom net terug van de kerstmarkt op school. Hartstikke gezellig, maar mijn tenen zitten nog maar nét vast aan mij voeten. Men, wat is het koud buiten!
pi_55425064
klopt, maar die dienst heeft, woont in velp. En dat is z'n 75 min fietsen .
Morgen is dus voor mij de enige optie, om 13.00uur.
pi_55426213
Dan zou ik er een flinke lading alcohol in gieten Ymme en lekker vroeg naar bed gaan.

Ik ga morgen overigens niet fietsen. Doe het mezelf niet 5 dagen achter elkaar aan om 2 keer per dag half bevroren tenen te hebben.
pi_55426800
ja, met dit weer zou ik best een autootje willen hebben
vandaag 2 keer een kwartier op de tram staan wachten.....kkkkkkkkkkkoud

waarom is er geen brrrrrr smilie?
pi_55427160
quote:
Op donderdag 20 december 2007 19:44 schreef ymme het volgende:
Ik moet morgen naar de tandarts. Heb z'n kiespijn.
Dit begon maandag al een beetje, maar ik vond het een beetje raar om meteen in de eerste echte werk week, naar de tandarts te gaan. Maar vandaag werd het z'n heavige pijn dat ik vanochtend toch maar gebeld heb.
Ja ik kon vandaag om 17.10 terrecht. Dus mijn moeder en ik om 16.45 weg rijden, echt alles zat tegen. Alle stoplichten op rood, drukker dan normaal. En ja hoor te laat. Wij komen binnen, ja de tandarts is al weg. Wij waren ongeveer 5 min te laat. Tja sta je dan met veel pijn.

Het zou niet meer lukken voor kerst blabla... Ja toen ging ik ff door het lint he.
Van alles kwam d'r uit mijn mond. Kwa woorden gezien dan he. Er zijn mensen die wel langer overwerken dan 10 min per dag blablaba. Was zo boos.
Nee het kon echt niet. Ik boos en huilend naar buiten. Ja balen.... net nieuwe baan, bijna kerst blabla je kent het wel.

Ja kon het morgen om 13.00uur.
Maar nu... De pijn is niet te houden, pijnstillers helpen slecht tot bijna niet. Moet ik morgen gaan werken, ja werken aanwezig zijn. Daar pijn zitten te lijden, niet vrolijk kunnen kijken etc.
Maar als ik niet ga, komt het meteen lekker over, mijn 7de werkdag....

Ik voel me nu dus behoorlijk kut!!!!!!!!!!!!!!!!!! En weet niet wat ik moet doen.
neem een glaasje alcohol extra (krijg je het ook warmer van) verder moet je even kijken wat helpt, warm of kou, als het warm is: kruik ertegen aan, koud: ijsblokjes ertegen aan en vooral proberen te slapen. en qua eten, probeer het geeneens (elke keer als ik echt erge tandpijn heb, en dat gebeurt vaak, maakt schoonmams een groentensoepje voor me, en dan vooral zo lang mogelijk die groenten laten koken, zodat je ook niet echt hoeft te kauwen).

verders: hele dikke knuffel, probeer dingen te doen die een beetje afleiden
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  donderdag 20 december 2007 @ 21:58:04 #138
4177 Jojogirl
pi_55427406
quote:
Op donderdag 20 december 2007 21:36 schreef octopussy het volgende:
waarom is er geen brrrrrr smilie?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 december 2007 @ 22:00:27 #139
13151 crew  Rewimo
pi_55427458
Zo, alles is ingepakt, vannacht vertrekken we richting vliegveld

Ik wens jullie allemaal heel fijne feestdagen, een mooie kerst en een super 2008!

Zo zag het er vandaag uit hierachter

[ Bericht 28% gewijzigd door Rewimo op 20-12-2007 22:08:14 ]
pi_55428894
Rewimo, fijne vakantie!!!! En ook alvast fijne feestdagen..
pi_55429631
Rewimo: fijne dagen en leuke vakantie!
pi_55434527
Fijne vakantie familie Rewimo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55434659
Dit is het uitzicht wat ik vanmorgen aantrof in mijn woonkamer

In het echt nog mooier
Foto's by Isa
pi_55436422
kerstbonus
Ja doei.
pi_55439794
Nieuw rokje!
Was maar 4,- omdat hij er nog maar in 1 maat was
pi_55441868
ik moest vandaag dus weer naar bliksembosch en ja hoor weer een hoop sneeuw rond mierlo en lierop
en hier nu ook een beetje maar wel weinig
pi_55444192
Mijn tandvlees rond de verstandskies is ontstoken. En er zit een ontsteking aan het einde van de wortel, bij deze naaste kies. Heb penecelinne (schrijf ik het goed? Nee he) voor 7 dagen.
En het doet nog verdomde pijn.

De verstandkies groeit ook schreef waarschijnlijk...... Dus daar hoor ik in Febr. meer over.
pi_55444727
Auw Ymme, das pech hebben
pi_55446458
Dat is inderdaad pech, Pech met een hoofdletter.

Heb ik een baan die naar mijn zin is, heb ik op mijn 6de werkdag dit.
Ben vandaag dan ook niet gegaan. Ik heb de hele nacht wakker gelegen. Maar goed, heb nu een goede pijnstiller mee gekregen, en ga d'r maandag weer voor

En heb mezelf zojuist getroost met warme choco met slagroom
pi_55458411
Ik ga vandaag naar de dierentuin
En ik was een KILO zwaarder dan gisteren Ben benieuwd hoe ik dat gedaan heb, misschien toch de snert
pi_55458458
veel plezier freecell, ben benieuwd of het daar net zo wit is als hier nu achter ons huis, dan krijg je een mooie sfeer!

Ik was ook al zwaarder, alhoewel ik gisteren veel heb gelopen in Oldenburg en Bremen... Maarja, ik heb ook niet echt goed gegeten, mijn gezelschap wilde de Kentucky Fried Chicken uitproberen, maar ik vond het eerlijk gezegd zwaar tegenvallen.....
pi_55459175
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:32 schreef ymme het volgende:
Mijn tandvlees rond de verstandskies is ontstoken. En er zit een ontsteking aan het einde van de wortel, bij deze naaste kies. Heb penecelinne (schrijf ik het goed? Nee he) voor 7 dagen.
En het doet nog verdomde pijn.

De verstandkies groeit ook schreef waarschijnlijk...... Dus daar hoor ik in Febr. meer over.
heftig zeg, maare, waarom trekt de tandarts de tand er niet gewoon uit? een verstandskies is niet super belangrijk en vaak ben je dan wel bijna direct van de pijn af.

heb trouwens gisteren geen internet gehad, door een foutje van schoonmams die kan niet met de orangebox omgaan en daardoor zat het kabeltje er niet in, oftewel mam saggo, pap supersaggo, ik redelijk saggo, en vriendje niet thuis
pi_55459284
ik weeg maar even niet gisteren stiekem gaan wokken

hadden geen zin om te koken
Ja doei.
  zaterdag 22 december 2007 @ 11:14:14 #154
4177 Jojogirl
pi_55459634
Volgens mij willen ze vaak de kies pas trekken als die niet meer ontstoken is. Waarom weet ik eik ook niet.
pi_55459707
Misschien omdat je dan geen kans loopt dat de infectie de kaak inschiet? een infectie met een open wond ernaast is natuurlijk vragen om problemen lijkt mij..
pi_55460950
Bij mij hebben ze destijds ontstoken verstandskiezen wel getrokken, maar dat doen ze niet zo graag. Reden is mij ook onbekend, maar ik was erg blij met de getrokken kiezen.
Mèn, wat deed dat pijn zeg!

Hoe was je erwtensoep Freecell? Ik ben ook erwtensoep aan het maken.
pi_55460986
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:35 schreef Liejannuh het volgende:
Bij mij hebben ze destijds ontstoken verstandskiezen wel getrokken, maar dat doen ze niet zo graag. Reden is mij ook onbekend, maar ik was erg blij met de getrokken kiezen.
Mèn, wat deed dat pijn zeg!

Hoe was je erwtensoep Freecell? Ik ben ook erwtensoep aan het maken.
toch wel raar, want ik heb toen met die kaakontsteking rond gekeken op google (dont do it ) maar volgens de tandartsdinges is het eerst wortelkanaal, daarna trekken, en als het dan echt niet anders kan peneceline (of zoiets ) omdat je voor het laatste ook weerstand kan krijgen.
  zaterdag 22 december 2007 @ 14:12:19 #158
4177 Jojogirl
pi_55462846
Oja, ik heb vanochtend gewogen en ik was weer 80.3. En net ben ik weer eens gaan hardlopen, het was zo mooi buiten Het lopen ging niet zo lekker, wat last van m'n maag en longen en ik heb dus tussendoor stukjes moeten wandelen. Misschien moet ik weer wat vaker gaan
pi_55463430
Gewoon weer wat vaker gaan lopen Jojo! Als het boven het vriespunt is, dan is het heerlijk om te lopen.
Ik zat te denken om me hier voor aan te melden. Lijkt me ook wel leuk om gewoon met een groep te gaan lopen.
En tot nu toe is er maar 1 keer dat ik niet kan.
  zaterdag 22 december 2007 @ 15:24:34 #160
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55464166
Hier is het ook prachtig wit en de zon schijnt lekker fel, ook zijn overal kinderen aan het schaatsen
Ik ga straks lekker wandelen, maar eerst even wat voor mijn werk afmaken
pi_55469255
Hier ook heel prachtig. Vooral de natuur Zo mooi wit allemaal.

Oooh morgen gaan wij naar Den-Haag, naar het glazenhuis.
Wij volgen dit elk jaar weer, en doneren dan ook aardig wat centje hiervoor. Z'n goede actie.
Wij hebben nu een nummer aangevraagd voor 15 euro, en morgen gaan wij dus samen kijken naar het glazenhuis. En hoogst waarschijnlijk dat wij ook daar nog wel eens wat centjes door de gleuf heen schuiven

En de honden gaan gezellig mee
  zaterdag 22 december 2007 @ 20:45:25 #162
4177 Jojogirl
pi_55471813
Klinkt leuk Lianne, die loopgroep.

* Jojogirl heeft ook al wat aangevraagd voor Serious Request Ik vind alleen de DJ's dit jaar minder leuk dan vorige jaren. Gerard Ekdom is cool, maar Stenders en Michiel Veenstra vinnik niet zo

Oja, ik zag hier in Leiden overal posters hangen van Ad Vissers Fuck the 70's show, nog iemand interesse in een meet?
pi_55471836
Lianne: De snert hier was redelijk geniaal! En hoe was die van jou?

Emmen was erg leuk, er was bijna niemand, we hoefden niet om mensen heen te kijken en je kon met een giraffe gooien zonder iemand te raken, heerlijk
  zaterdag 22 december 2007 @ 20:47:10 #164
4177 Jojogirl
pi_55471865
Hasseba hasseba hasseba
pi_55472136
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 20:47 schreef Jojogirl het volgende:
Hasseba hasseba hasseba
Hoor ik daar een giraffe protesteren?
Geniaal, die uitspraak horen we volgens mij over 15 jaar nog overal rondgonzen

Maar het was wel mooi, met al die witte bomen in de dierentuin En er zijn leuke foto's van mij met een grote vlinder op mijn neus. Ik post er binnenkort wel 1.

Mén wat veel foto's post ik eigenlijk tegenwoordig Hierna stop ik wel even weer hoor.
pi_55476584
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 20:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Mén wat veel foto's post ik eigenlijk tegenwoordig Hierna stop ik wel even weer hoor.
Kuch... Je doet me aan iemand denken
pi_55477141
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 23:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, daarom
Ik houd al op

Maar er zijn gewoon steeds leuke dingen de afgelopen dagen en Isa en ik hadden de camera herontdekt
pi_55478571
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 23:25 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, daarom
Ik houd al op

Maar er zijn gewoon steeds leuke dingen de afgelopen dagen en Isa en ik hadden de camera herontdekt
Ik vind: hoe meer foto's hoe beter
pi_55478635
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 23:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

dat lag dus gelukkig niet aan mij
misschien dat het van mij nu ook eens beter begrepen word
pi_55478838
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 23:25 schreef freecell het volgende:

Eigenlijk moeten anderen gewoon méér foto's plaatsen! Foto's zijn leuk!
  zondag 23 december 2007 @ 10:28:23 #171
78918 SeLang
Black swans matter
pi_55484692
De kilo's vliegen er hier af nu mijn thee is aangekomen uit Taiwan.
Vooral nu ik vakantie heb maak ik elke dag weer echte oolong thee.
Ik wil helemaal niet afvallen want dan wordt m'n gezicht zo smal, maar dat is nu eenmaal een bij-effect van lekkere thee
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_55486503
quote:
Op zondag 23 december 2007 00:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eigenlijk moeten anderen gewoon méér foto's plaatsen! Foto's zijn leuk!

ok
Ja doei.
  zondag 23 december 2007 @ 14:24:56 #173
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55489835
Ik vind dat een geweldige foto, motorbloempje!
pi_55493913
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 20:45 schreef Jojogirl het volgende:
Klinkt leuk Lianne, die loopgroep.

* Jojogirl heeft ook al wat aangevraagd voor Serious Request Ik vind alleen de DJ's dit jaar minder leuk dan vorige jaren. Gerard Ekdom is cool, maar Stenders en Michiel Veenstra vinnik niet zo

Oja, ik zag hier in Leiden overal posters hangen van Ad Vissers Fuck the 70's show, nog iemand interesse in een meet?
Ik vond het ook erg leuk klinken. Ga dus de komende maanden mijn zaterdagmiddagen maar zoveel mogelijk vrij houden.

Ik heb nog niet zoveel meegekregen van Serious Request. Trek Stenders vooral niet zo goed. Iets te gedwongen grappig enzo. Wat heb je aangevraagd Jojo?

Ad Visser, Fuck the 70's, het zou bijna verleidelijk zijn als je al niet wist hoe tenenkrommend het was!
Gingen we niet iets anders leuks doen ipv naar Ad Visser?

Owja, Freecell, de erwtensoep was weer geweldig! Gelukkig heb ik nog een pan.
pi_55498521
quote:
Op maandag 17 december 2007 20:33 schreef freecell het volgende:
Maeghan, waarom lukt afvallen eigenlijk niet in de winter? Meer honger of feestdagen enzo?
Meer honger, feestdagen en daarnaast denkt mijn lichaam volgens mij ieder jaar dat het flink in moet slaan zodat er reserves zijn voor minimaal 5 jaar. Normaal kom ik al best snel aan, in de winter lijkt het nog wel erger.
Sanity is (not) statistical
pi_55507703
Goedemorgen op deze vooravond van kerst!
De zon is hier nog niet wakker, wij al wel en ik ben héél vrolijk. Of TARA ook vrolijk is weet ik niet, want die praat het eerste uur nooit
pi_55507745
goeiemorgen..

wij wilden op tijd bij de makro zijn, dus wij gaan zo die kant uit...
Dan nog wat andere dingen in de stad regelen, en wij gaan rustig de kerst in...
pi_55508518
mooie foto MB
  maandag 24 december 2007 @ 12:22:46 #179
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_55511262
Hoi mensen, hoe is het hier met jullie allemaal

Ik kom helaas even langswaaien om een kleine update naar boven te doen en dan heb ik mijn kerstmaal
nog niet eens op, maar ik hoop het in het nieuwe jaar allemaal weer op de rails te krijgen

Verder wil ik jullie allemaal heerlijke feestdagen en een gezond en gelukkig 2008 toewensen!!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_55511431
Hoi Faat!
Gewoon genieten van je kerstmaal en niet 3 keer opscheppen. En ga lekker naar buiten om een stuk te wandelen.
Jij ook fijne feestdagen en een geweldig 2008!
pi_55511475
Goede voornemens zijn goed Faat! Het gaat er vast allemaal weer af in het nieuwe jaar.
pi_55512179
Faat, leuk om weer eens wat van je te horen!!!

Doe het rustig aan met kerst, en het komt vast wel weer goed in het nieuwe jaar...
  maandag 24 december 2007 @ 20:53:06 #183
4177 Jojogirl
pi_55520404
Faat
pi_55523675
Faat, jij ook fijne feestdagen en een geweldig 2008
pi_55529012
ho ho hooooooooo merry christmas

dat word een week niet op de weegschaal staan haha
pi_55529145
Prettige kerstdagen jullie
pi_55529157
Veel plezier met de Kerst iedereen! Wij gaan zo beginnen aan het rondje familie.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55529188
Jullie veel plezier!

Vandaag gaan wij naar mijn schoonouders, en morgen komt er hier een vriendin met zoontje langs..

En ik heb eindelijk eens een nacht lang geslapen, wat had ik dat nodig zeg, ik zit er zo enorm door..
pi_55529192
Wij gaan ons rondje beginnen in de kerk Heb er helemaal zin in

Ik heb vanmorgen ontbijt voor TARA gemaakt en hij heeft vrijwillig en zonder mijn inspraak hele toffe nette kleren aangedaan en mooie muziek opgezet!
En ik heb lekker ontbijt gemaakt
pi_55529655
Ik heb toenstraks heerlijk ontbeten en net hemelse modder en eiersalade voor vanavond gemaakt
pi_55530269
Vrolijk kerstfeest voor iedereen!

Wij hebben gisteren al kerst gevierd bij mijn ouders, vandaag gaan we op visite bij een tante en morgen bij de ouders van Gerbert. We hebben onszelf dus netjes drie dagen uitbesteed
  dinsdag 25 december 2007 @ 11:40:23 #192
4177 Jojogirl
pi_55530429
Fijne Kerst allemaal

Hier hebben we gisterenavond het dessert voor vandaag gemaakt, net zijn we even wezen uitwaaien in het bos en straks gaan we naar m'n schoonmoeder. En morgen gaan we voor een paar dagen naar mijn ouders.
pi_55532018
wij hebben vandaag een rustdag (om het zo maar te noemen ) zaterdag, zondag en maandag waren we in deventer, met elke keer minimaal 2 kinderen (ja kinderen zijn lief maar veel te vermoeiend), en dan op zondag gourmetten met de hele familie (8 volwassenen, de kinderen hadden al om 6 uur pannenkoeken gegeten en sliepen al) maandag terug gereden naar rotterdam.

voor vandaag is eerst naar oma toe, en dan 's avonds gourmetten met de ouders van mijn vriend. en dan morgen komen een neef en nicht van mijn vriend hier, en gaat de jeugd (wij en neef en nicht) naar de kuip voor feyenoord sparta en dan 's avonds uit eten bij de chinees met zijn zessen.
pi_55532217
FIjne kerst iedereen

Vandaag is voor ons een lekker rustdagje. Morgen en overmorgen gaan we naar familie toe .
De ijstaart van de Italiaanse ijscoman is in ieder gevall smullen

Zouden we niet ipv naar Ad Visser een keer in januari uit eten gaan? Dacht ik? Toch? We hadden geconcludeerd dat dat veel leuker is waarbij je veel minder rose hoeft te drinken...
  † In Memoriam † dinsdag 25 december 2007 @ 15:20:46 #195
43556 miss_dynastie
pi_55534149
Fijne dagen allemaal

Wij zijn pas net het bed uit, het was errug laat vannacht, we hebben de cadeautjes uitgepakt en een kerstbrood gebakken Zometeen even langs opaatje en dan vanavond gourmetten.
pi_55534634
Mocht iemand zich vervelend, er staat nieuwe posts op de India log.
Fijne feestdagen allemaal!
pi_55552931
Gisteren was de fondu en hemelse modder overheerlijk

straks lekker gourmetten
  woensdag 26 december 2007 @ 16:27:55 #198
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55554273
Wat is hemelse modder, Riann? En uiteraard ook nog een fijne laatste kerstdag
pi_55554966
quote:
Op woensdag 26 december 2007 16:27 schreef Heavenlyblue het volgende:
Wat is hemelse modder, Riann? En uiteraard ook nog een fijne laatste kerstdag
een soort van chocolade mouse maar dan echt hemels
pi_55561743
Goedendag
Véél te veel gegeten deze dagen, morgen updatedag (en balansdag) en dan gauw die paar kilo er weer af!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')