heftig zeg, maare, waarom trekt de tandarts de tand er niet gewoon uit? een verstandskies is niet super belangrijk en vaak ben je dan wel bijna direct van de pijn af.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:32 schreef ymme het volgende:
Mijn tandvlees rond de verstandskies is ontstoken. En er zit een ontsteking aan het einde van de wortel, bij deze naaste kies. Heb penecelinne (schrijf ik het goed? Nee he) voor 7 dagen.
En het doet nog verdomde pijn.
De verstandkies groeit ook schreef waarschijnlijk...... Dus daar hoor ik in Febr. meer over.
toch wel raar, want ik heb toen met die kaakontsteking rond gekeken op google (dont do itquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:35 schreef Liejannuh het volgende:
Bij mij hebben ze destijds ontstoken verstandskiezen wel getrokken, maar dat doen ze niet zo graag. Reden is mij ook onbekend, maar ik was erg blij met de getrokken kiezen.
Mèn, wat deed dat pijn zeg!
Hoe was je erwtensoep Freecell? Ik ben ook erwtensoep aan het maken.
Hoor ik daar een giraffe protesteren?quote:
Kuch... Je doet me aan iemand denkenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Mén wat veel foto's post ik eigenlijk tegenwoordigHierna stop ik wel even weer hoor.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kuch... Je doet me aan iemand denken
Ik vind: hoe meer foto's hoe beterquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, daarom
Ik houd al op
Maar er zijn gewoon steeds leuke dingen de afgelopen dagen en Isa en ik hadden de camera herontdekt
dat lag dus gelukkig niet aan mijquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kuch... Je doet me aan iemand denken
Eigenlijk moeten anderen gewoon méér foto's plaatsen! Foto's zijn leuk!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:25 schreef freecell het volgende:
Maar er zijn gewoon steeds leuke dingen de afgelopen dagen en Isa en ik hadden de camera herontdekt
quote:Op zondag 23 december 2007 00:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten anderen gewoon méér foto's plaatsen! Foto's zijn leuk!
Ik vond het ook erg leuk klinken. Ga dus de komende maanden mijn zaterdagmiddagen maar zoveel mogelijk vrij houden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:45 schreef Jojogirl het volgende:
Klinkt leuk Lianne, die loopgroep.
* Jojogirl heeft ook al wat aangevraagd voor Serious RequestIk vind alleen de DJ's dit jaar minder leuk dan vorige jaren. Gerard Ekdom is cool, maar Stenders en Michiel Veenstra vinnik niet zo
Oja, ik zag hier in Leiden overal posters hangen van Ad Vissers Fuck the 70's show, nog iemand interesse in een meet?
Meer honger, feestdagen en daarnaast denkt mijn lichaam volgens mij ieder jaar dat het flink in moet slaan zodat er reserves zijn voor minimaal 5 jaar. Normaal kom ik al best snel aan, in de winter lijkt het nog wel erger.quote:Op maandag 17 december 2007 20:33 schreef freecell het volgende:
Maeghan, waarom lukt afvallen eigenlijk niet in de winter? Meer honger of feestdagen enzo?
een soort van chocolade mouse maar dan echt hemelsquote:Op woensdag 26 december 2007 16:27 schreef Heavenlyblue het volgende:
Wat is hemelse modder, Riann? En uiteraard ook nog een fijne laatste kerstdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |