abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55356566
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ook Ik heb ook schaatsen, al héél lang niet meer gebruikt
Ik heb niet eens schaatsen. Laatste keer dat ik geschaatst heb moet ik 16 of 17 zijn geweest.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_55356885
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:11 schreef teigan het volgende:

[..]

oeh, dat klinkt wel goed ja... M ocht het zover komen, wil ik ook graag meedoen joh!
Net even gekeken, maar de eenden houden het nog behoorlijk open tot nu toe.
Als het zo doorgaat moeten we zondag wel kunnen schaatsen denk ik, maar dan is die grote vijver aan het einde van de wilgenlaan natuurlijk véél toffer (en minder eenden)
pi_55357032
een schaatsmeeting
Ja doei.
pi_55357074
Ik zit dit weekend bij mijn ouders in Lemmer.. Ik moest even hard kwijlen toen ik dacht aan het water bij hun achter het huis, maar daar ligt vast nog niet genoeg ijs, anders is het helemaal fantastisch..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_55362740
Lange oorbellen en glitterpakjes naar de sportschool Dat zou ik echt wel gezien willen hebben!

Ik had eind jaren '80/begin jaren '90 ook van die glimpakjes, héél hoog opgesneden en dan een soort zwarte glimlegging eronder. Mèn, wat ben ik blij dat daar geen foto's van zijn
pi_55363883
Krijg je wel lange benen van
pi_55363893
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 15:29 schreef conleche het volgende:
Lange oorbellen en glitterpakjes naar de sportschool Dat zou ik echt wel gezien willen hebben!

Ik had eind jaren '80/begin jaren '90 ook van die glimpakjes, héél hoog opgesneden en dan een soort zwarte glimlegging eronder. Mèn, wat ben ik blij dat daar geen foto's van zijn
Nou, het was geen sportglitterpakje, maar meer iets voor kerst/om in uit te gaan. Doorzichtig zwart met over de borsten allemaal pailletjes. Daaronder had ik een strak huidkleurig t-shirt aan voor het zweet Stond juist heel sexy
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55364002

Probeer jij iemand te versieren ofzo?
pi_55364067
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, het was geen sportglitterpakje, maar meer iets voor kerst/om in uit te gaan. Doorzichtig zwart met over de borsten allemaal pailletjes. Daaronder had ik een strak huidkleurig t-shirt aan voor het zweet Stond juist heel sexy
Staan die foto's nu al online?
Sporten in een shirtje met pailletjes...

Edit:
Bedenk me opeens dat ik met buikdansen ook wel 'ns zoiets draag...
***Levi was here***
pi_55365500
Maar het was glitter & glamour-avond Ik had tenminste geen slingers uit de kerstboom in mijn haar (zoals sommigen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55365845
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Maar het was glitter & glamour-avond Ik had tenminste geen slingers uit de kerstboom in mijn haar (zoals sommigen)

OOOOOh, nu begrijp ik het! Ik vroeg me al af hoe ik zou reageren als er bij mij op de sportschool iemand met glitter op de tiet en hangoorbellen naast me zou steppen & stretchen. Ik vond het nogal een interessant dilemma
pi_55365868
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Geloof dat ik dat stukje uitleg ook gemist had!
***Levi was here***
pi_55366092
Normaal maken ze ook geen foto's
pi_55366287
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:37 schreef Isabeau het volgende:
Ja, hé, dan zou ik dus op basis van die informatie geheel zelfstandig de conclusie moeten trekken dat het speciale kerstbalfitnessavondgaladinges was. Dat vergt meer intelligentie dan ik tot mijn beschikking heb.
***Levi was here***
pi_55367351
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:37 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik hieruit afleiden dat we binnenkort een linkje mogen verwachten naar de foto's?
pi_55379836
Wie heeft toch bedacht dat kerstballen likken sexy is?
En dat die rare kerstman die in z'oor gelikt wordt leuk is om naar te kijken.

Wansmaak

Goedemorgen trouwens Ik zit al weer aan de sinaasappel
pi_55379886
quote:
Op woensdag 19 december 2007 08:36 schreef freecell het volgende:

Wansmaak

Niets nieuws toch voor Fok!? Normaal heb je uitzicht op een siliconendecolleté...
***Levi was here***
pi_55379972
over de smaak van Danny valt nu eenmaal niet te twisten
Ja doei.
pi_55379978
quote:
Op woensdag 19 december 2007 08:36 schreef freecell het volgende:
En ik dacht nog wel dat jij iedere avond wat kerstballen aflikte om Tara op te winden?!
quote:
Wansmaak

Goedemorgen!
Ik zit aan de yoghurt met muesli en mijn 3e kop thee. Ben bijna weer opgewarmd.
pi_55380031
Ik zit al weer bijna een uur op mijn werk. En heb al weer bijna warme voeten...
Wordt toch tijd voor een paar goeie laarzen voor de winter, elke dag die koude voeten ben ik onderhand wel zat.
***Levi was here***
pi_55380037
ik heb vanochtend een glas melk op en twee bammetjes met kipsatespul

René had de boter opgemaakt, deze leeg in de koelkast teruggezet, en dus geen nieuwe gehaald hagelslag

vanmiddag twee bammetjes oude kaas en vanavond 'iets' op de kerstmarkt van mijn werk..

gisteren wel een gebakje op op de 60-jarige huwelijksavond van mijn schoon-opa en oma
Ja doei.
pi_55380090
Goeiemorgen!

Ik durfde het vanmorgen aan om te ontbijten met twee boterhammen.. Dat at ik gisteren over de hele dag zo ongeveer... (met dan wat soep en wat yoghurt)... Nu eens kijken hoe de rest van de dag gaat, ik heb zo'n lunch met waarschijnlijk alleen van die rare broodjes gezond die zo taai zijn als het maar kan, dus ik wacht af..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_55380134
quote:
Op woensdag 19 december 2007 08:50 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

En ik dacht nog wel dat jij iedere avond wat kerstballen aflikte om Tara op te winden?!
[..]
Ik zie het ook helemaal voor me, wi hebben kerstballen met glittertjes en dan heb ik een glitterbeugel
In combinatie emt mijn iets te rood uitgevallen henna vast een heel hip gezicht
quote:
Goedemorgen!
Ik zit aan de yoghurt met muesli en mijn 3e kop thee. Ben bijna weer opgewarmd.
Nu wil ik helemaal niet meer naar buiten
Ik moet om 10 uur op school zijn, de laatste hand aan de afstudeeropdracht en dan meteen inleveren
Zijn we daar in ieder geval voorlopig vanaf.
Dan nog 1 vak en 2 opdrachten en ik ben klaar? Typisch...
pi_55380187
quote:
Op woensdag 19 december 2007 09:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik zie het ook helemaal voor me, wi hebben kerstballen met glittertjes en dan heb ik een glitterbeugel
In combinatie emt mijn iets te rood uitgevallen henna vast een heel hip gezicht
Dat vraagt om foto's!
quote:
[..]

Nu wil ik helemaal niet meer naar buiten
Ik moet om 10 uur op school zijn, de laatste hand aan de afstudeeropdracht en dan meteen inleveren
Zijn we daar in ieder geval voorlopig vanaf.
Dan nog 1 vak en 2 opdrachten en ik ben klaar? Typisch...
Succes!
En het is ondertussen licht en dat maakt al dat het buiten een stuk vriendelijker is dan vanmorgen. Het is best fijn romatisch winterweer. Als ik jou was zou ik zéker naar buiten gaan, dit weer is zeldzaam in Nederland.
***Levi was here***
pi_55380278
Zal zeldzaam zijn, maar ik moet naar school fietsen en dat is gewoon koud
Ik neem een rood haar en beugel foto in overweging ok? Ik ga niet bewust glitter op mn tanden smeren trouwens.
pi_55380295
Foto's van een kerstbalaflikkende Freecell!!
Inclusief glitters op beugel!
Heb je dan wel een rode glitter kerstbal? Dat kleurt waarschijnlijk het beste bij je iets te rood uit gevallen haar.

Het is trouwens behoorlijk lekker buiten hoor. Het is alleen een beetje koud als je een uur gaat fietsen, maar ik ga er van uit dat ik de enige idioot ben die dat doet.
Hier is het nu trouwens ineens mistig, hoop wel dat het wegtrekt want ik ga liever hardlopen of voetballen in het zonnetje.
pi_55380352
Ik zal mijn best doen als ik vanmiddag weer thuis ben, dan is TARA er ook weer en die kan dan wel een foto maken.
ik zou de foto alleen niet hier verwachten, maar op chocolade Ik meld het hier dan wel even.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 december 2007 @ 09:32:52 #78
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55380534
* Rewimo uitkijkt naar de foto

Fijn, mijn bronchitis zet door Leve de vakantie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55380552
* motorbloempje geeft een beterschapsknuffel aan Rewimo
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 december 2007 @ 09:35:48 #80
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55380583
Tnx Misschien morgen toch maar even naar de huisarts voor we vertrekken. Mijn Duits is altijd nog beter dan mijn Portugees
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55381633
quote:
Op woensdag 19 december 2007 09:35 schreef Rewimo het volgende:
Tnx Misschien morgen toch maar even naar de huisarts voor we vertrekken. Mijn Duits is altijd nog beter dan mijn Portugees
Ik spreek echt -ok, op mijn achternaam na- geen woord portugees. Dus zelfs bij mij geldt dat mijn duits beter is. En mijn duits is écht beroerd.
***Levi was here***
  woensdag 19 december 2007 @ 10:34:26 #82
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_55381749
quote:
Op woensdag 19 december 2007 09:35 schreef Rewimo het volgende:
Kan slim zijn idd. Nogsteeds algehele malaise hier een ziek jaar ziek afsluiten . Nou ja wil voor zaterdag beter zijn . Dan heeft mijn mannetje vakantie dus dan kunnen we dagjes weg enzo .
pi_55381762
spannend!!!!!!!!!!!

Net even in het systeem gekeken (woningverdeling) hoe het stond met onze reacties op 2 woningen..

1 van die woningen is helaas verhuurd, maar! aan de 7e kandidaat... wij stonden 17e

maar, voor de andere woning, staan we inmiddels 11e, en de woning was nog niets mee gebeurd, en de eerste 5 kandidaten hebben niet gereageerd/geweigerd, dus waarschijnlijk gaan ze door met aanbieden en krijgen we misschien een uitnodiging

spannend morgen dus even de brievenbus in Nijmegen in de gaten houden
Ja doei.
  woensdag 19 december 2007 @ 11:01:07 #84
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_55382340
dat is zeker spannend!!!
pi_55382396
nou ja, dan moeten er dus nóg 5 mensen weigeren of al een woning hebben maar we blijven hopen

het is zo'n droomhuis zo mooi! groot!
open keuken... *zucht*
Ja doei.
pi_55382670
Hier een berichtje vanaf mijn werk

Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin, en draai vandaag helemaal alleen. Mijn naaste college is vandaag afwezig

MB, ik hoop met jullie mee
pi_55386025
Hier een reactie vanaf school. ik zit hier nog wel even, we zijn bezig met het renderen en branden van onze DVD. Duurt lang

Heb alleen geen geld en geen lunch bij me en het zal wel een uur of 5 worden
pi_55391616
Brrr, wat is het koud. Ik wilde gaan hardlopen, maar ben bang dat het glad is buiten...
pi_55391657
gewoon gaan ik stap zo ook op de motor brrrrr
Ja doei.
pi_55391839
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon gaan ik stap zo ook op de motor brrrrr
Neuh, ik ga zo maar cakejes bakken. Koken is vast ook erg goed voor de lijn
  woensdag 19 december 2007 @ 19:06:38 #91
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55395024
Ik ga zo cranberrycheescake bakken voor de kerstlunch morgen op m'n werk. Recept uit een supermarkttijdschrift en ik maak het voor de eerste keer dus ik hoop dat het lukt. Nu eerst nog op zoek naar de keukenmachine.
pi_55395323
hebben jullie het bakvirus ofzo? Ik ben pannenkoeken aan het bakken trouwens
pi_55395351
Niet gelukt op school, morgenvroeg om 8.30 maar weer heen.

@Isa: je bent hartelijk welkom, gráág zelfs! Als je mn foon laat overgaan bel ik terug. Anders TARA ff aanspreken op MSN, dat horen we ook wel.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 19:20:30 #94
43556 miss_dynastie
pi_55395399
Hier vanavond weer een verse lading oliebollen. Meestal eet de mister sneller dan ik bak
pi_55396213
Jojo, als het smaakt: recept, heel graag!
  woensdag 19 december 2007 @ 21:50:41 #96
4177 Jojogirl
pi_55400377
Bij deze al vast het recept: smaakrecensie volgt morgen:

Wat gaat erin:
350g cranberry's
275g suiker
1 pak bastognekoeken
50g boter
400g MonChou
5 eieren
525ml demi creme fraiche

Wat heb je verder nodig:
Keukenmachine
Mixer
Springvorm 24 cm
Bakpapier

1. Breng de cranberry's met 175 suiker al roerend aan de kook. Laat ze 3 minuten doorkoken en vervolgens afkoelen. vet de springvorm in en bekleed de bodem met bakpapier.
2. Maal de koekjes in de keukenmachine fijn. Smelt de boter en voeg deze geleidelijk toe. Verdeel het egale mengsel over de bodem van de springvorm en zet deze in de koelkast.
3. Verwarm de over voor op 200 graden (heteluchtoven 180 graden). Klop met de mixer de roomkaas glad. Klop 3 eieren los en klop ze met 100g suiker en 300ml creme fraiche door de kaas. Verdeel het mengsel over de koekbodem.
4. Bak de cake in 25 minuten net gaar. Meng de overige creme fraiche met de 2 eieren en 2 eetlepels suiker. Neem de vorm uit de oven en verdeel het mengsel over de laag. Lepel de helft van de compote erdoorheen (schep niet te veel vocht mee). Zet de taart nog 30 minuten in de oven. Open de springvorm pas als het baksel koud is. Serveer in punten met de rest van de compote.

Uit LekkerLeven, het huismagazine van de Super de Boer
  woensdag 19 december 2007 @ 21:53:05 #97
4177 Jojogirl
pi_55400440
Precies terwijl ik dat postte ging de timer en was m'n taartcheesecake klaar. Ik vraag me alleen af of hij wel ok is: op het plaatje is ie heel mooi wit terwijl die van mij meer een souffle kleurtje heeft

Ik ben erg benieuwd. Wordt morgen vervolgd dus
pi_55408197
En jojo, al aan het eten?
Vandaag schoolstress. Totaal nieuw voor me, normaal blijf ik wel kalm onder schooldingen. Nuja, het komt vast goed.
pi_55408489
Eindhoven is wit... en glad...
***Levi was here***
pi_55408495
Dat klinkt als onbeschoft veel calorieën Jojo!
Maar is ie lekker?

Wij hebben ook kerstlunch en ik heb tonijnsalade en eiersalade gemaakt. Dezelfde als afgelopen weekend.

Ik heb net ook 10 minuten lang AU AU AU AU zitten roepen. Mn tenen deden zoveel pijn van de kou!.
Heeft iemand de gouden oplossing? Met de auto gaan vind ik geen oplossing, want dan moet ik krabben en daar heb ik een hekel aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')