Ik spreek echt -ok, op mijn achternaam na- geen woord portugees.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:35 schreef Rewimo het volgende:
TnxMisschien morgen toch maar even naar de huisarts voor we vertrekken. Mijn Duits is altijd nog beter dan mijn Portugees
Kan slim zijn idd. Nogsteeds algehele malaise hierquote:Op woensdag 19 december 2007 09:35 schreef Rewimo het volgende:
TnxMisschien morgen toch maar even naar de huisarts voor we vertrekken. Mijn Duits is altijd nog beter dan mijn Portugees
Neuh, ik ga zo maar cakejes bakken. Koken is vast ook erg goed voor de lijnquote:Op woensdag 19 december 2007 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon gaanik stap zo ook op de motor
![]()
brrrrr
Thermosokken? Ik heb het probleem ook, maar ik ga eerst 'ns kijken of ik met een stel goeie laarzen het probleem kan oplossen, de laarzen die ik nu draag zijn lek.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:19 schreef Liejannuh het volgende:
Dat klinkt als onbeschoft veel calorieën Jojo!
Maar is ie lekker?
Wij hebben ook kerstlunch en ik heb tonijnsalade en eiersalade gemaakt. Dezelfde als afgelopen weekend.
Ik heb net ook 10 minuten lang AU AU AU AU zitten roepen. Mn tenen deden zoveel pijn van de kou!.
Heeft iemand de gouden oplossing? Met de auto gaan vind ik geen oplossing, want dan moet ik krabben en daar heb ik een hekel aan.
De warmste wandelsokken die ik heb in combinatie met thermosokken en bergschoenen zijn niet warm genoeg.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Thermosokken? Ik heb het probleem ook, maar ik ga eerst 'ns kijken of ik met een stel goeie laarzen het probleem kan oplossen, de laarzen die ik nu draag zijn lek.
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
De warmste wandelsokken die ik heb in combinatie met thermosokken en bergschoenen zijn niet warm genoeg.
Vandaag laarzen (die er enigszins warm uitzien) aan met die hele warme wandelsokken en ik had na 20 minuten al belachelijk koude voeten waardoor ik maar een stukje ben gaan lopen voor de doorbloeding.
Om nou Uggs te kopen voor het fietsen gaat me ook weer een beetje ver.
Sneeuw is een groot woord, meer dat eigenlijk de dauw als een soort van sneeuw een milimetertje dik op straat ligt. Heeft wel iets kerst-kaartachtigs.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:54 schreef teigan het volgende:
wit van sneeuw oid Levi? Vast niet..
Ik zit nog even een dagje op kantoor vandaag.. Mijn eerste groep studenten becijferen, en kijken wat er nog voor het andere practicum gedaan moet worden..
ah, het is zeker mooier dan die grijze, kale boel hier....quote:Op donderdag 20 december 2007 08:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sneeuw is een groot woord, meer dat eigenlijk de dauw als een soort van sneeuw een milimetertje dik op straat ligt. Heeft wel iets kerst-kaartachtigs.De takken van de bomen zijn wit.
![]()
Lekker veel naar buiten gaan en gewoon normale hoeveelheden eten.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:19 schreef Heavenlyblue het volgende:
Hoe gaan jullie 'lijnen' met de kerstdagen? Of vergeet je dan gewoon het hele idee van gezond en slank eten en eet je gewoon alles waar je zin in hebt?
Gaat lekkerquote:
iddquote:Op donderdag 20 december 2007 08:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sneeuw is een groot woord, meer dat eigenlijk de dauw als een soort van sneeuw een milimetertje dik op straat ligt. Heeft wel iets kerst-kaartachtigs.De takken van de bomen zijn wit.
![]()
om eerlijk te zijn let ik niet zo op en eet ik gewoon waar ik zin in heb ik ga me alleen niet volproppenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:19 schreef Heavenlyblue het volgende:
Hoe gaan jullie 'lijnen' met de kerstdagen? Of vergeet je dan gewoon het hele idee van gezond en slank eten en eet je gewoon alles waar je zin in hebt?
Voor de komende twee weken heb ik sowieso twee keer kaasfonde op het programma staanquote:Op donderdag 20 december 2007 11:33 schreef Riann het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn let ik niet zo op en eet ik gewoon waar ik zin in heb ik ga me alleen niet volproppen
eerste dag gaan we fonduen en de tweede dag gourmetten
In Luxemburg ben ik ook veel uiteten geweest en toen was ik na een week ook gewoon afgevallen. Veel lopen doet echt wonderen.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voor de komende twee weken heb ik sowieso twee keer kaasfonde op het programma staan
In Berlijn gaan we natuurlijk drie dagen alleen maar uit eten, maar ik verwacht dat ik dat wel kan compenseren met veel wandelen.
Er staat ook onder dat ie per portie 480 (!) kcal isquote:Op donderdag 20 december 2007 08:19 schreef Liejannuh het volgende:
Dat klinkt als onbeschoft veel calorieën Jojo!
Maar is ie lekker?
Ja ik ben naar blixembosch geweest (eindhoven revalidatiecentrum) Hier in het dorp heeft het niet gesneeuwt maar een 20 min verder op (met de auto) mierlo en lierop en brauwhuis (helmond) lag helemaal vol met sneeuw en toen ik naar huis reed moesten we daar zelfs zachtjes rijden omdat de wegen weer helemaal vol lagen.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:43 schreef Levitation het volgende:
Laagje sneeuw voor delen van Nederland![]()
neem een glaasje alcohol extra (krijg je het ook warmer van) verder moet je even kijken wat helpt, warm of kou, als het warm is: kruik ertegen aan, koud: ijsblokjes ertegen aan en vooral proberen te slapen. en qua eten, probeer het geeneensquote:Op donderdag 20 december 2007 19:44 schreef ymme het volgende:
Ik moet morgen naar de tandarts. Heb z'n kiespijn.
Dit begon maandag al een beetje, maar ik vond het een beetje raar om meteen in de eerste echte werk week, naar de tandarts te gaan. Maar vandaag werd het z'n heavige pijndat ik vanochtend toch maar gebeld heb.
Ja ik kon vandaag om 17.10 terrecht. Dus mijn moeder en ik om 16.45 weg rijden, echt alles zat tegen. Alle stoplichten op rood, drukker dan normaal. En ja hoor te laat. Wij komen binnen, ja de tandarts is al weg. Wij waren ongeveer 5 min te laat. Tja sta je dan met veel pijn.
Het zou niet meer lukken voor kerst blabla... Ja toen ging ik ff door het lint he.
Van alles kwam d'r uit mijn mond. Kwa woorden gezien dan he. Er zijn mensen die wel langer overwerken dan 10 min per dag blablaba. Was zo boos.
Nee het kon echt niet. Ik boos en huilend naar buiten. Ja balen.... net nieuwe baan, bijna kerst blabla je kent het wel.
Ja kon het morgen om 13.00uur.
Maar nu... De pijn is niet te houden, pijnstillers helpen slecht tot bijna niet. Moet ik morgen gaan werken, ja werken aanwezig zijn. Daar pijn zitten te lijden, niet vrolijk kunnen kijken etc.
Maar als ik niet ga, komt het meteen lekker over, mijn 7de werkdag....
Ik voel me nu dus behoorlijk kut!!!!!!!!!!!!!!!!!! En weet niet wat ik moet doen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:36 schreef octopussy het volgende:
waarom is er geen brrrrrr smilie?
heftig zeg, maare, waarom trekt de tandarts de tand er niet gewoon uit? een verstandskies is niet super belangrijk en vaak ben je dan wel bijna direct van de pijn af.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:32 schreef ymme het volgende:
Mijn tandvlees rond de verstandskies is ontstoken. En er zit een ontsteking aan het einde van de wortel, bij deze naaste kies. Heb penecelinne (schrijf ik het goed? Nee he) voor 7 dagen.
En het doet nog verdomde pijn.
De verstandkies groeit ook schreef waarschijnlijk...... Dus daar hoor ik in Febr. meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |