Er zijn weinig dingen waar ik zo'n hekel aan heb als aan koud douchen. Vooral als ik een lekkere warme douche verwacht.quote:Op donderdag 27 december 2007 09:08 schreef teigan het volgende:
koud douchen is vreselijk liejannuh...
het is inderdaad minder koud dan vorige week, gelukkig maar, want wij stonden gisteren een autoband te verwisselen, er stond er eentje leeg...
Slechte nieuws eraan is dat we nu waarschijnlijk wel twee nieuwe banden moeten gaan aanschaffen, en omdat mijn schoonouders ooit zo'n speciale uitvoering hebben gekocht, moeten er ook dure bandjes onder....
2,5 kilo??? Sinds wanneer???quote:Op donderdag 27 december 2007 09:17 schreef Riann het volgende:
Eigenlijk had ik vanDaag niet moeten wegen en morgen pas moeten doen. Eerste schade is bekend en dat is 2,5 kilo. Toch gewoon niet normaal ik was vanmorgen 82 kilo. En ik ben vanmorgen weer streng begonnen in de hoop dat het er weer af is als het oudjaarsdag is.
De grote boodschap heb ik al 3 dagen niet gedaan. Maar het valt wel mee met bunkeren. en het vanaf de maandag maandag was ik op de weegschaal nog 79,5 dus ik ben benieuwd wat ik morgen ben. En ik heb idd meer gegeten dan wat toegestaan is. En een stuk minder gezond maar ik verschoot er wel van mijn moeder is maar een kilo aangekomen. Daar zie je het verschil alweer.quote:Op donderdag 27 december 2007 09:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen waar ik zo'n hekel aan heb als aan koud douchen. Vooral als ik een lekkere warme douche verwacht.Nouja, ik ben lekker wakker.
Nieuwe banden zijn ook voor je eigen veiligheid! Maar wat voor speciale uitvoering zit er dan onder?
[..]
2,5 kilo??? Sinds wanneer???
Of je hebt alleen maar zitten bunkeren en zo'n 17.500 calorieen meer gegeten dan noodzakelijk of er zit veel vocht bij en je bent nog niet naar de wc geweest.
Wat super zeg, dat je lichaam 'registreert' hoeveel je doet, en daar je trek op aanpast... Doe mij ook zo'n mechanisme!quote:Op donderdag 27 december 2007 10:07 schreef teigan het volgende:
ik merkte trouwens ook gewoon dat ik deze kerstdagen helemaal niet zoveel honger had, omdat ik ook maar heel weinig doe overdag, dus dat scheelde wel, ik zat elke keer zo vol....
mijn kerst was wel ok coldfeet, gelukkig tweede kerstdag geen verplichtingen, en ik heb heerlijk kunnen knuffelen met het zoontje van een vriendin van mij...
ik snapte het eerder ook niet hoor, mijn vriend heeft dit namelijk altijd al, en ik kon me daar nooit iets bij voorstellen, tot de laatste tijd ofzo denk ik.... MAarja, zit ik psychisch wat in de knoop dan blijf ik jammergenoeg nog wel steeds dooreten, ook al doe ik niets....quote:Op donderdag 27 december 2007 10:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat super zeg, dat je lichaam 'registreert' hoeveel je doet, en daar je trek op aanpast... Doe mij ook zo'n mechanisme!
Ik kan wel altijd eten. En mijn echtgenoot ookEn dan eet ik met m mee.
Leuke ketting!quote:Op donderdag 27 december 2007 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
Kerst
Ik hoef een week niet meer te eten
[ afbeelding ]
Even pimpen met mijn kerstkado ook
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Leuke ketting!
Maar vooral: wat sta je verschrikkelijk mooi op die foto!
zo dat is echt een hele verbeteringquote:Op donderdag 27 december 2007 13:37 schreef samjustme het volgende:
Door dit soort pics blijf je lekker gemotiveerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb zelf een bmi van 25.8, ben iets aangekomen laatste 2 weken helaas. Zou graag een BMI hebben van 20.6.
Ben weer aan het WW laatste dagen.
Wat een veranderingquote:Op donderdag 27 december 2007 13:37 schreef samjustme het volgende:
Door dit soort pics blijf je lekker gemotiveerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb zelf een bmi van 25.8, ben iets aangekomen laatste 2 weken helaas. Zou graag een BMI hebben van 20.6.
Ben weer aan het WW laatste dagen.
Ik wil graag 70 worden en ja ik ben nu niet echt dik maar ook geen slanke del en zonder mijn vetrollen zou k me toch een stuk prettiger voelen.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:27 schreef omearos het volgende:
[..]
Wat een veranderingEn wat een mooie (bruids?)jurk
![]()
Vanwaar een BMI van 20,6? Is dat bij een specifiek gewicht oid? (20,6 is zo'n raar getal) Iig veel succes met WW
Hier met kerst redelijk wat gegeten, maar veel minder dan voorgaande jaren. Deze keer maar goed naar mijn lichaam geluisterd. Morgenochtend eens wegen wat de schade is, ik was afgelopen maandag nog 87,9kg, wat voor mij ineens best laag is na een half jaar rond de 90kg.
Nu dit volhouden en op naar de 80kg, hopelijk net als vorig jaar nog voor de zomer, scheelt vast een hoop als ik in Spanje zit (week workshops in centraal Spanje in hoogzomer, erg warm)
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik wil graag 70 worden en ja ik ben nu niet echt dik maar ook geen slanke del en zonder mijn vetrollen zou k me toch een stuk prettiger voelen.
ik heb liever mijn jongens ouder, maar eigenlijk is dat ook onzinquote:Op donderdag 27 december 2007 23:55 schreef Riann het volgende:
ik ben met een knappe jongen aan het chatten die heel dichtbij woont kwartiertje rijden met de auto en hij komt heel lief en leuk over hij is alleen ietsje jonger als mij.
Age is just a numberquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb liever mijn jongens ouders, maar eigenlijk is dat ook onzin
dus wanneer gaan jullie daten?
Wat zij zegt StormQueen!quote:Op donderdag 27 december 2007 13:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Leuke ketting!
Maar vooral: wat sta je verschrikkelijk mooi op die foto!
Goedenmorgenquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb liever mijn jongens ouder, maar eigenlijk is dat ook onzin
dus wanneer gaan jullie daten?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat zij zegt StormQueen!
Ow, en MoBlo, ik hoop voor je dat je je hebt verslapen, want de Ikea is pas om 10 uur open.Behalve op zaterdag, maar het is vandaag vrijdag.
Dat weet ik mop, maar deze persoon weet dat wij een week vakantie hebben en dan vind ik het toch minder aardig. Even los van de reden waarom er gebeld wordt (aaaaaltijd dringende computerproblemenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:14 schreef ymme het volgende:
Er zijn ook mensen die gewoon aan het werk zijn hoor, tussen kerst en oud en nieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |