abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 december 2007 @ 12:37:28 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_55166263
219 dus

Dieetclub deeltje 218!

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 10 december 2007 @ 12:41:50 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_55166343
Laten we voor de verandering weer eens lief en aardig tegen elkaar doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 december 2007 @ 12:43:17 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55166365
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:31 schreef ymme het volgende:
Het is hier maar fok. Dan ben ik met alles tergelijke tijd bezig.
En hier posten, en met mijn gedachten overal. Dus miss_s als jij nou eens niet zo op andere let, en meer op jezelf, zou dat heel fijn zijn.
Kwestie van goed lezen en de spellingscorrectie aan, ymme En als je hier op Fok! alle spelvauten wilt corrigeren ben je wel even bezig Tip voor Miss_S: De origineelste spelfouten van het forum! en verder
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 10 december 2007 @ 12:44:10 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_55166382
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:35 schreef ymme het volgende:

[..]

Ok, dit is dus voor mij echt de druppel.
Ik vind het hier vaak gezellig, maar hoe er nu weer gepraat wordt hier. Nee, dat gaat boven mijn petje.

Ik ga niet alleen onder het bureau zitten, en koffie brengen. Ik heb een mix-baan. Koffie zetten en belastingen doen.... En tussen door de baas pijpen.

Ik hoop dat het me bevalt, en dat zal zeker wel. Maar met dit topic (lees bepaald(e) personen heb ik het nu ff gehad.

Het is dus verstandig om hier niet meer te komen, voordat ik dadelijk uit mijn slof schiet, tegenover Miss_S en ik een ban over me heen krijg.

Meisje, ze maakte maar een grapje, en niet eens over jou maar n.a.v. een opmerking van mij.
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 december 2007 @ 12:44:46 #5
13151 crew  Rewimo
pi_55166392
Dit moet trouwens deel 219 zijn
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 10 december 2007 @ 12:44:50 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_55166395
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:41 schreef Troel het volgende:
Laten we voor de verandering weer eens lief en aardig tegen elkaar doen.
dat doen we imo ook, alleen de laatste tijd voelt iedereen zich zo extreem aangesproken en aangevallen om helemaal niks
disclaimer
  maandag 10 december 2007 @ 12:46:27 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_55166418
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:44 schreef Rewimo het volgende:
Dit moet trouwens deel 219 zijn
Spuit 11, dat staat ook al als eerste in het topic
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55166428
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat doen we imo ook, alleen de laatste tijd voelt iedereen zich zo extreem aangesproken en aangevallen om helemaal niks
Heb je het over mij???
pi_55166437
Dan was het misschien maar een grapje.
Maar ik kan die ondertoon van mevrouw, hier horen, moet je nagaan

Ik ken mezelf, en het is beter uit de buurT van dat persoon te blijven. Anders heb ik zo een ban.
Ik ga Donderdag lekker beginnen met mijn zeer leuke afwisselende baan, met veel verantwoordelijkheden.

maandag 10 december 2007 @ 12:47:34 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_55166443
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb je het over mij???
Zit niet zo te janken
disclaimer
  maandag 10 december 2007 @ 12:48:26 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_55166459
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:47 schreef ymme het volgende:
Dan was het misschien maar een grapje.
Maar ik kan die ondertoon van mevrouw, hier horen, moet je nagaan

Ik ken mezelf, en het is beter uit de buurT van dat persoon te blijven. Anders heb ik zo een ban.
Ik ga Donderdag lekker beginnen met mijn zeer leuke afwisselende baan, met veel verantwoordelijkheden.

Het klinkt zo als een vacature-advertentie

Ik hoop iig dat je het naar je zin hebt
disclaimer
pi_55166460
quote:

[..]

Ik heb me heel erg lang ingehouden. Misschien dat ik het verkeerd begrijp, ok dat kan. Maar voor nu, heb ik genoeg van haar.
Ik kan ook niet iedereen aardig vinden enzo...
pi_55166469
quote:

[..]

Volgens mij was er ook niet zoveel aan de hand, behalve dat er een geintje om een schrijffout gemaakt werd...
Het sloeg inderdaad niet op Ymme... denk niet dat ook maar iemand bedoeld had haar te schofferen...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 10 december 2007 @ 12:49:48 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_55166482
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:49 schreef Levitation het volgende:

[..]

Volgens mij was er ook niet zoveel aan de hand, behalve dat er een geintje om een schrijffout gemaakt werd...
Het sloeg inderdaad niet op Ymme... denk niet dat ook maar iemand bedoeld had haar te schofferen...
Het was inderdaad niet persoonlijk gericht, het is immers algemeen bekend dat alle secretaresses hun baas pijpen
disclaimer
  maandag 10 december 2007 @ 12:50:09 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_55166484
Je hoeft ook niet iedereen aardig te vinden, mensen die je niet aardig vindt zijn prima te negeren. Het is alleen zo zonde dat er soms mensen zijn die je niet aardig vindt en ergens alleen maar posten om aandacht te trekken (waarmee ik niet specifiek op dit topic doel, maar gewoon algemeen op Fok!). Je ziet toch ook van tijd tot tijd weer zo'n relpersoon een topic op R&P binnenduiken? Gewoon negeren, dat werkt het best!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55166491
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Het was inderdaad niet persoonlijk gericht, het is immers algemeen bekend dat alle secretaresses hun baas pijpen

En jij hebt je baas die laatste keer iets te hard gebeten?
***Levi was here***
  maandag 10 december 2007 @ 12:51:35 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_55166499
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:50 schreef Levitation het volgende:

[..]

En jij hebt je baas die laatste keer iets te hard gebeten?
disclaimer
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 12:53:07 #18
43556 miss_dynastie
pi_55166524
Gewoon overheen lezen, ymme, dan hoef je je ook niet te ergeren en zeker niet geband te worden
pi_55166525
Negeren, kan ik heel goed.
En oke, ik reageer nu wel een beetje overtrokken. Maar goed, End off the story

Dieet....
pi_55166534
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:53 schreef ymme het volgende:
Negeren, kan ik heel goed.
En oke, ik reageer nu wel een beetje overtrokken. Maar goed, End off the story

Dieet....
***Levi was here***
  maandag 10 december 2007 @ 12:56:41 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_55166598
kiwi's
disclaimer
  maandag 10 december 2007 @ 13:00:21 #22
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55166668
Grrr waarom ben ik zo slecht in nee zeggen. Was ii net zo blij dat alle SInterklaaszooi van vorige week op m'n werk op was, hebben we weer vanalles gekregen van leveranciers.
pi_55166721
Ik heb thuis 7 chocoladeletters liggen! Gelukkig ben ik heel goed in "nee" zeggen...
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 december 2007 @ 13:18:09 #24
13151 crew  Rewimo
pi_55167011
Ik heb van het weekend in elk geval ontdekt dat ik beter van de Lebkuchen af kan blijven We hadden zaterdag Nikolausfest van Christans voetbalelftal en daar heb ik twee stukjes gegeten. Lebkuchen is iets dat zo'n beetje tussen ontbijtkoek en taaitaai inzit. Mijn darmen waren er niet blij mee Ik kon na afloop wel een eigen gasbel beginnen
pi_55167196
Lebkuchen...jakkie Die dingen worden bij mijn schoonouders opgehangen om als schilderijtje te dienen.

Mijn weegschaal kon niet beslissen hoe zwaar ik ben straks maar even nieuwe batterijen kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')