abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55020167
vorig topic: Fok! Dieetclub Deel [- 217 -]

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_55020250
We zijn er weer!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 3 december 2007 @ 20:51:01 #3
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55020468
Hebben de dames die veel zijn afgevallen het ook kouder dan vroeger? Ik was nooit kouwelijk, maar nu dus wel.
pi_55020479
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:42 schreef teigan het volgende:
We zijn er weer!
Wáár?
*kijkt om zich heen*

Ah Teigan Oehoi
pi_55020498
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:51 schreef Heavenlyblue het volgende:
Hebben de dames die veel zijn afgevallen het ook kouder dan vroeger? Ik was nooit kouwelijk, maar nu dus wel.
Check Ik krijg het geloof ik niet meer warm deze winter

Maar misschien voorkomt dat het jojo-effect wel Mijn lichaam is volgens mij een boel energie kwijt aan het proberen op te warmen van mij.
  maandag 3 december 2007 @ 20:55:40 #6
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55020543
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:53 schreef freecell het volgende:

Maar misschien voorkomt dat het jojo-effect wel Mijn lichaam is volgens mij een boel energie kwijt aan het proberen op te warmen van mij.
Ben jij een positivo die overal iets goeds in ziet? Zou wel fijn zijn als het koud hebben het jojoeffect teniet doet.
pi_55020617
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:55 schreef Heavenlyblue het volgende:

[..]

Ben jij een positivo die overal iets goeds in ziet? Zou wel fijn zijn als het koud hebben het jojoeffect teniet doet.
Ik ben laatst nog uitgescholden voor blije eikel en gore positivo, maar dat was m'n afstudeermaatje dus die mag dat
Ik heb zo mn momenten, al moet ik zeggen dat ik op het momnete niet zo heel erg positievergig ben hoor. BEst chagrijnig zelfs af en toe.

edit: eigenlijk ook niet war, ik ben best vrolijk, allen dan kutnvoelend en vriolijk tegelijk
pi_55020763
Mwah, ik heb het met vlagen koud, en gisteravond lag ik te gloeien in bed, en ik geloof dat dat nu weer op gaat komen...

Mijn schoonmoeder denkt dat ik dezelfde bovenmaat als haar heb, 40/42 dus... Ik vind het een leuk compliment, maar ik denk niet dat ik dat al haal eigenlijjk...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_55020833
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:53 schreef freecell het volgende:

[..]

Check Ik krijg het geloof ik niet meer warm deze winter

Whehehe, zo las ik ooit, in een van die kwaliteitskranten die je op het station voor niets kunt meenemen, een artikel over hoe gezond drinkwater is, en hoe goed voor de lijn: 'want als je een liter koud water drinkt, verbruikt je lichaam 37 kcal om het op te warmen'!!! Goeie Sonja-logica....

Lekker, water van 0 graden en volgens mij moeten dat 37 kJ's zijn
pi_55020946
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:07 schreef teigan het volgende:
Mwah, ik heb het met vlagen koud, en gisteravond lag ik te gloeien in bed, en ik geloof dat dat nu weer op gaat komen...

Mijn schoonmoeder denkt dat ik dezelfde bovenmaat als haar heb, 40/42 dus... Ik vind het een leuk compliment, maar ik denk niet dat ik dat al haal eigenlijjk...
Mwa, 42 moet sowieso wel passen hoor!
pi_55020972
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Whehehe, zo las ik ooit, in een van die kwaliteitskranten die je op het station voor niets kunt meenemen, een artikel over hoe gezond drinkwater is, en hoe goed voor de lijn: 'want als je een liter koud water drinkt, verbruikt je lichaam 37 kcal om het op te warmen'!!! Goeie Sonja-logica....

Lekker, water van 0 graden en volgens mij moeten dat 37 kJ's zijn
37 Kjoule is niet zoveel Maar energie is energie

Je kan beter kokend water drinken! Dat kost pas energie
pi_55021148
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:16 schreef freecell het volgende:

[..]

37 Kjoule is niet zoveel Maar energie is energie

Je kan beter kokend water drinken! Dat kost pas energie

Volgens deze theorie kom je daarvan aan
pi_55021252
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Volgens deze theorie kom je daarvan aan
Ja, het geeft je wel wat extra joules, maar ik denk dat je meer kwijt bent aan:

1. Op en neer springen van de pijn
2. Naar de douche rennen om te koelen
3. Het herstellen van je lichaam na de verbranding
pi_55021402
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:31 schreef freecell het volgende:

[..]

altijd het positieve van iets negatiefs in zien

net zoals ik er nu vanuit ga dat die mensen die op plaats 1 staan voor ons huisje,
- zich verslapen
- het vergeten
- niet genoeg inkomen hebben
- onder de trein komen (ok dies wel heel negatief )

ach zelfs de vrouw die erboven woont wou ons liever, misschien kwam dat wel omdat wij tenminste probeerden contact te maken met de buurvrouw toen ze aan kwam lopen, je wil toch even weten hoe het portiek is en zo.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_55022032
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Hihi, je inspineert me bijna tot het berekenen van het aantal sprongen dat je theoretisch, met jouw gewicht, nodig hebt om die energie weer kwijt te raken
pi_55023191
En als je verbrand bent, moet je naar het brandwondencentrum en daar krijg je vast niks ongezonds. Val je nog meer af.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55023386
Begin nou eerst maar eens met koud water om af te vallen, YPPY
pi_55023590
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hihi, je inspineert me bijna tot het berekenen van het aantal sprongen dat je theoretisch, met jouw gewicht, nodig hebt om die energie weer kwijt te raken

Houd je er rekening mee dat springen mij op dit moment waarschijnlijk véél meer energie kost dan normaal?
pi_55023599
Dat is ook een optie natuurlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_55023628
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:10 schreef freecell het volgende:

[..]

Houd je er rekening mee dat springen mij op dit moment waarschijnlijk véél meer energie kost dan normaal?
Nee hoor, hooguit meer moeite
Ga eens naar bed, jij!
pi_55023685
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee hoor, hooguit meer moeite
Ga eens naar bed, jij!
Meer energie vast ook
Ik ga naar bed, meld me morgen tegen de middag wel weer
pi_55024187
tvp, eerst slapen, dan bijlezen
pi_55024328
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:36 schreef omearos het volgende:
tvp, eerst slapen, dan bijlezen
dat dus!

ik heb trouwens een ontzettend leuk lang weekend gehad

maar in eigen bedje slapen met eigen liefje (sorry Fien, jij bent ook lief) en de poezen is toch ook wel erg fijn

chocoforum bedroommakeoverfoto's

[ Bericht 8% gewijzigd door octopussy op 04-12-2007 00:31:30 ]
pi_55026823
Keigaaf! Ik ben helemaal blij.

Mijn nieuwe doel wordt een broek die nu te strak zit. Die wil ik met de Kerst aan. Moet kunnen.
*OUD heilige*
pi_55026918
goedenmorgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')