Wáár?quote:Op maandag 3 december 2007 20:42 schreef teigan het volgende:
We zijn er weer!
Checkquote:Op maandag 3 december 2007 20:51 schreef Heavenlyblue het volgende:
Hebben de dames die veel zijn afgevallen het ook kouder dan vroeger? Ik was nooit kouwelijk, maar nu dus wel.
Ben jij een positivo die overal iets goeds in ziet?quote:Op maandag 3 december 2007 20:53 schreef freecell het volgende:
Maar misschien voorkomt dat het jojo-effect welMijn lichaam is volgens mij een boel energie kwijt aan het proberen op te warmen van mij.
Ik ben laatst nog uitgescholden voor blije eikel en gore positivo, maar dat was m'n afstudeermaatje dus die mag datquote:Op maandag 3 december 2007 20:55 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Ben jij een positivo die overal iets goeds in ziet?Zou wel fijn zijn als het koud hebben het jojoeffect teniet doet.
Whehehe, zo las ik ooit, in een van die kwaliteitskranten die je op het station voor niets kunt meenemen, een artikel over hoe gezond drinkwater is, en hoe goed voor de lijn: 'want als je een liter koud water drinkt, verbruikt je lichaam 37 kcal om het op te warmen'!!! Goeie Sonja-logica....quote:Op maandag 3 december 2007 20:53 schreef freecell het volgende:
[..]
CheckIk krijg het geloof ik niet meer warm deze winter
![]()
Maar misschien voorkomt dat het jojo-effect welMijn lichaam is volgens mij een boel energie kwijt aan het proberen op te warmen van mij.
Mwa, 42 moet sowieso wel passen hoor!quote:Op maandag 3 december 2007 21:07 schreef teigan het volgende:
Mwah, ik heb het met vlagen koud, en gisteravond lag ik te gloeien in bed, en ik geloof dat dat nu weer op gaat komen...
Mijn schoonmoeder denkt dat ik dezelfde bovenmaat als haar heb, 40/42 dus... Ik vind het een leuk compliment, maar ik denk niet dat ik dat al haal eigenlijjk...
37 Kjoule is niet zoveelquote:Op maandag 3 december 2007 21:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whehehe, zo las ik ooit, in een van die kwaliteitskranten die je op het station voor niets kunt meenemen, een artikel over hoe gezond drinkwater is, en hoe goed voor de lijn: 'want als je een liter koud water drinkt, verbruikt je lichaam 37 kcal om het op te warmen'!!! Goeie Sonja-logica....
Lekker, water van 0 gradenen volgens mij moeten dat 37 kJ's zijn
quote:Op maandag 3 december 2007 21:16 schreef freecell het volgende:
[..]
37 Kjoule is niet zoveelMaar energie is energie
Je kan beter kokend water drinken!Dat kost pas energie
Ja, het geeft je wel wat extra joules, maar ik denk dat je meer kwijt bent aan:quote:Op maandag 3 december 2007 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens deze theorie kom je daarvan aan
altijd het positieve van iets negatiefs in zienquote:Op maandag 3 december 2007 21:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, het geeft je wel wat extra joules, maar ik denk dat je meer kwijt bent aan:
1. Op en neer springen van de pijn
2. Naar de douche rennen om te koelen
3. Het herstellen van je lichaam na de verbranding
Hihi, je inspineert me bijna tot het berekenen van het aantal sprongen dat je theoretisch, met jouw gewicht, nodig hebt om die energie weer kwijt te rakenquote:Op maandag 3 december 2007 21:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, het geeft je wel wat extra joules, maar ik denk dat je meer kwijt bent aan:
1. Op en neer springen van de pijn
2. Naar de douche rennen om te koelen
3. Het herstellen van je lichaam na de verbranding
quote:Op maandag 3 december 2007 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hihi, je inspineert me bijna tot het berekenen van het aantal sprongen dat je theoretisch, met jouw gewicht, nodig hebt om die energie weer kwijt te raken
Nee hoor, hooguit meer moeitequote:Op maandag 3 december 2007 23:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Houd je er rekening mee dat springen mij op dit moment waarschijnlijk véél meer energie kost dan normaal?
Meer energie vast ookquote:Op maandag 3 december 2007 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee hoor, hooguit meer moeite
Ga eens naar bed, jij!
dat dus!quote:
Het blijft verleidelijk om te strakke broeken te kopen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 06:57 schreef YPPY het volgende:
Keigaaf! Ik ben helemaal blij.![]()
![]()
Mijn nieuwe doel wordt een broek die nu te strak zit. Die wil ik met de Kerst aan. Moet kunnen.
Nou idd, ik heb zo'n 5 broeken in een maat kleiner, en 'kzal blij zijn als ik die weer pasquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het blijft verleidelijk om te strakke broeken te kopen.
Het genot als ze overigens ineens wel passen is overigens de moeite waard.
Isabeau past trouwens weer in de broek die ze als tiener droeg!Helemaal weer hip inclusief verhoogde taille enzo.
Mijn vriend zegt ook altijd dat water drinken goed voor de lijn is... dus neem ik aan dat het waar is. (Meestal is hij gewoon eigenwijs, maar van natuurkunde heeft hij nu eenmaal verstand.) Kcal is trouwens wél de juiste eenheid, want 1kcal is de hoeveelheid energie die nodig is om 1 liter water 1 graad te verwarmen. En inderdaad moet je dan dus water van 0 graden drinken.quote:Op maandag 3 december 2007 21:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whehehe, zo las ik ooit, in een van die kwaliteitskranten die je op het station voor niets kunt meenemen, een artikel over hoe gezond drinkwater is, en hoe goed voor de lijn: 'want als je een liter koud water drinkt, verbruikt je lichaam 37 kcal om het op te warmen'!!! Goeie Sonja-logica....
Lekker, water van 0 gradenen volgens mij moeten dat 37 kJ's zijn
Die vriend van jou houdt er leuke ideeen op na!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn vriend zegt ook altijd dat water drinken goed voor de lijn is... dus neem ik aan dat het waar is. (Meestal is hij gewoon eigenwijs, maar van natuurkunde heeft hij nu eenmaal verstand.) Kcal is trouwens wél de juiste eenheid, want 1kcal is de hoeveelheid energie die nodig is om 1 liter water 1 graad te verwarmen. En inderdaad moet je dan dus water van 0 graden drinken.![]()
Overigens moet je volgens mijn vriend je vooral dun aankleden, de verwarming uitlaten en in een koud bad gaan liggen en meer van dat soort zelf-kwellerij. Dat schroeft je verbranding goed op.
Het is voor hem meer een excuus om niet te sporten, volgens hem is het efficiënter om af te vallen door kou te lijden dan door te sporten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Die vriend van jou houdt er leuke ideeen op na!![]()
Ik hou het vandaag wel gewoon bij veel hoesten en een paar uur fietsen.Owja, en water drinken.
Schiet niet op, je moet flink wat liters koud water in je maag plensen om het gewenste effect te behalen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:04 schreef Heavenlyblue het volgende:
Kan je dan niet beter op ijsblokjes gaan sabbelen?
Hier ookquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:25 schreef Troel het volgende:
Isolatie? Wat is dat?
Hier ligt een fleecedeken op de bank en die is echt elke avond in gebruik hoor! Overdag ook vaak trouwens
Ha, wat goed!!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:44 schreef octopussy het volgende:
de fleecedeken gebruik ik ook dagelijksHet huis is hier niet warmer te stoken dan 18 graden lijkt wel
![]()
volgende week woensdag trouwens een sollicitatiegesprek voor afstuderen
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, wat goed!!!
Bij mij lijkt het slop er een beetje in te zitten qua afvallen, komt ook door de drukte. Toch wat snaaien, eten afhalen, niet ontbijten, minder sporten....
Kom dames, geef me eens even een schop onder mijn hol?
we gaan er wel met de zweep overheenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, wat goed!!!
Bij mij lijkt het slop er een beetje in te zitten qua afvallen, komt ook door de drukte. Toch wat snaaien, eten afhalen, niet ontbijten, minder sporten....
Kom dames, geef me eens even een schop onder mijn hol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |