abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55027149
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 06:57 schreef YPPY het volgende:
Keigaaf! Ik ben helemaal blij.

Mijn nieuwe doel wordt een broek die nu te strak zit. Die wil ik met de Kerst aan. Moet kunnen.
Het blijft verleidelijk om te strakke broeken te kopen.
Het genot als ze overigens ineens wel passen is overigens de moeite waard.

Isabeau past trouwens weer in de broek die ze als tiener droeg! Helemaal weer hip inclusief verhoogde taille enzo.
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:00:10 #27
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55027598
Flitsend kleurtje ook
pi_55027922
Zo A en ik, gaan ff sinterklaas inkopen doen, en dan vamiddag naar mijn waarschijnlijke nieuwe school
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:00:13 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_55028379
Zo, de hulp is er weer (vorige week was ze afwezig omdat haar zwager plotseling was overleden) en daar ben ik wel blij om.

We zijn hier bezig met de najaarsschoonmaak We hebben nog een heleboel zooi die uitgezocht moet worden, qua papierwerk en dergelijke en daar gaat toch best wat tijd in zitten. Beneden is alles echter weer mooi en schoon en netjes, nu de slaapkamers boven nog
Het enige waar ik me dus echt al een hele tijd aan erger is onze tuin, maarja, daar kan ik zelf simpelweg niet in aan de slag, ik heb serieus zitten denken om Berts oude klasgenoot (Lodewijk van Eigen Huis en Tuin) een mailtje te sturen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55028407
goedemorgen

ik ga nu naar de Uni fietsen ben zeer benieuwd

@ Octo en Levi --> zie mijn dagboek voor het beloofde 'mailtje' over de uni

vanavond meer
Ja doei.
pi_55028586
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:12 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Het blijft verleidelijk om te strakke broeken te kopen.
Het genot als ze overigens ineens wel passen is overigens de moeite waard.

Isabeau past trouwens weer in de broek die ze als tiener droeg! Helemaal weer hip inclusief verhoogde taille enzo.
Nou idd, ik heb zo'n 5 broeken in een maat kleiner, en 'kzal blij zijn als ik die weer pas
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55028705
Goedemorgen
Vannacht met een kruik op mijn buik geslapen, flinke krampen en opgeblazen gevoel (en ik ben niet eens ongesteld) Volgens mij word ik ook ziek. Misschien maar thuis gaan werken de rest van de week, zit nu op mijn stageplek en het is hier koud Klein straalkacheltje voor een ruimte van ong. 15 m2 met betonnen vloer (zonder zeil/tegels/kleed/oid) Aan de andere kant werk ik thuis vaak minder hard.
Dubio
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 december 2007 @ 11:03:43 #33
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55029446
HB, ik heb het ook alleen maar kkkkkoud Ik heb zelfs al een angora lange onderbroek gekocht en angorasokken. Ik moet zeggen dat ik het daarmee zondag niet koud had toen ik met Christans elftal naar een voetbalwedstrijd was
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55029702
Iedereen hier koud en ziek, moet niet raarder worden!

Ik hoop niet dat één van jullie door mij besmet is
Ik heb een grote pot groene thee. Das wel lekker. Ik was vanmorgen trouwens een halve kilo aangekomen, waar die nou vandaan kwam? Gisteren nog niet eens 600 kcal gegeten en ongeveer de helft niet binnengehouden.
Heel typisch

Zal wel vocht zijn, wel heel veel gedronken gisteren
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 december 2007 @ 11:21:01 #35
13151 crew  Rewimo
pi_55029812
Mijn koud komt alleen maar door het verdwijnen van mijn isolatie hoor, freecell
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:25:34 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_55029884
Isolatie? Wat is dat?

Hier ligt een fleecedeken op de bank en die is echt elke avond in gebruik hoor! Overdag ook vaak trouwens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55029905
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Whehehe, zo las ik ooit, in een van die kwaliteitskranten die je op het station voor niets kunt meenemen, een artikel over hoe gezond drinkwater is, en hoe goed voor de lijn: 'want als je een liter koud water drinkt, verbruikt je lichaam 37 kcal om het op te warmen'!!! Goeie Sonja-logica....

Lekker, water van 0 graden en volgens mij moeten dat 37 kJ's zijn
Mijn vriend zegt ook altijd dat water drinken goed voor de lijn is... dus neem ik aan dat het waar is. (Meestal is hij gewoon eigenwijs, maar van natuurkunde heeft hij nu eenmaal verstand.) Kcal is trouwens wél de juiste eenheid, want 1kcal is de hoeveelheid energie die nodig is om 1 liter water 1 graad te verwarmen. En inderdaad moet je dan dus water van 0 graden drinken.
Overigens moet je volgens mijn vriend je vooral dun aankleden, de verwarming uitlaten en in een koud bad gaan liggen en meer van dat soort zelf-kwellerij. Dat schroeft je verbranding goed op.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_55030099
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mijn vriend zegt ook altijd dat water drinken goed voor de lijn is... dus neem ik aan dat het waar is. (Meestal is hij gewoon eigenwijs, maar van natuurkunde heeft hij nu eenmaal verstand.) Kcal is trouwens wél de juiste eenheid, want 1kcal is de hoeveelheid energie die nodig is om 1 liter water 1 graad te verwarmen. En inderdaad moet je dan dus water van 0 graden drinken.
Overigens moet je volgens mijn vriend je vooral dun aankleden, de verwarming uitlaten en in een koud bad gaan liggen en meer van dat soort zelf-kwellerij. Dat schroeft je verbranding goed op.
Die vriend van jou houdt er leuke ideeen op na!
Ik hou het vandaag wel gewoon bij veel hoesten en een paar uur fietsen. Owja, en water drinken.

Hoe zit dat trouwens met hete thee drinken? Heb je daar ook extra calorieen voor nodig om het af te laten koelen in je lichaam?
pi_55030750
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:36 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Die vriend van jou houdt er leuke ideeen op na!
Ik hou het vandaag wel gewoon bij veel hoesten en een paar uur fietsen. Owja, en water drinken.
Het is voor hem meer een excuus om niet te sporten, volgens hem is het efficiënter om af te vallen door kou te lijden dan door te sporten. Ik sport ook liever!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 december 2007 @ 12:03:51 #40
13151 crew  Rewimo
pi_55030766
Ik drink graag koud water maar 0 graden... nee dat doe ik alleen bij keelontsteking
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:04:44 #41
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55030794
Kan je dan niet beter op ijsblokjes gaan sabbelen?
pi_55030869
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:04 schreef Heavenlyblue het volgende:
Kan je dan niet beter op ijsblokjes gaan sabbelen?
Schiet niet op, je moet flink wat liters koud water in je maag plensen om het gewenste effect te behalen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 december 2007 @ 12:10:06 #43
13151 crew  Rewimo
pi_55030938
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:25 schreef Troel het volgende:
Isolatie? Wat is dat?

Hier ligt een fleecedeken op de bank en die is echt elke avond in gebruik hoor! Overdag ook vaak trouwens
Hier ook
pi_55031664
de fleecedeken gebruik ik ook dagelijks Het huis is hier niet warmer te stoken dan 18 graden lijkt wel

volgende week woensdag trouwens een sollicitatiegesprek voor afstuderen
pi_55031802
Ik heb ook een fleecedeken, maar die ligt nog niet weer continu op de bank. Tot nu toe voldoet de verwarming nog voldoende. Behalve als ik moe ben en dus lang achter elkaar stil blijf zitten, dan is de deken ideaal Maar meestal beweeg ik genoeg, bovendien heb ik ook nog wel redelijk wat isolatie
pi_55031874
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:44 schreef octopussy het volgende:
de fleecedeken gebruik ik ook dagelijks Het huis is hier niet warmer te stoken dan 18 graden lijkt wel

volgende week woensdag trouwens een sollicitatiegesprek voor afstuderen
Ha, wat goed!!!

Bij mij lijkt het slop er een beetje in te zitten qua afvallen, komt ook door de drukte. Toch wat snaaien, eten afhalen, niet ontbijten, minder sporten....

Kom dames, geef me eens even een schop onder mijn hol?
pi_55032033
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ha, wat goed!!!

Bij mij lijkt het slop er een beetje in te zitten qua afvallen, komt ook door de drukte. Toch wat snaaien, eten afhalen, niet ontbijten, minder sporten....

pi_55032247
Fleecedeken op de bank check
Maar dat is óók omdat TARA hem ook geweldig vindt. 's avonds nog even een DVDtje kijken vanonder een fleecedeken

Vandaag mijn uur werken aan scriptie weer volgemaakt trouwens Wel hip vind ik zelf
pi_55035301
Dekentjes zijn echt typerend voor vrouwen M'n moeder, m'n ex, een stel vriendinnen.. ze hebben het allemaal liggen op, onder of bij de bank. Ik stook wel wat harder.

M'n weegschaal was vanochtend overigens niet geheel onvriendelijk. Niks erbij, niks eraf. Gezien het weekend, valt dat weer mee.
Everything is possible, the impossible just takes longer.
pi_55036351
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ha, wat goed!!!

we gaan er wel met de zweep overheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')