Afgezegd? Een zaal waar een bruiloft plaats had moeten hebben? Men, wat een nachtmerriescenarioquote:Op zondag 9 december 2007 14:48 schreef teigan het volgende:
De bruiloft was ook wel ok, alleen was het jammer dat de zaal voor het feest donderdagavond nog was afgezegd, en ze nu in het conservatorium in Utrecht een feestje hebben gegeven. Dat was nou niet echt een sfeervolle zaal..
Ik zou gaan gillen denk ikquote:Op zondag 9 december 2007 19:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Afgezegd? Een zaal waar een bruiloft plaats had moeten hebben? Men, wat een nachtmerriescenario
In de kantine?quote:Op zondag 9 december 2007 14:48 schreef teigan het volgende:
Liejannuh, best leuk gewinkeld, weer wat topjes en een trui gekocht..
De bruiloft was ook wel ok, alleen was het jammer dat de zaal voor het feest donderdagavond nog was afgezegd, en ze nu in het conservatorium in Utrecht een feestje hebben gegeven. Dat was nou niet echt een sfeervolle zaal..
quote:Op maandag 10 december 2007 03:18 schreef octopussy het volgende:
ok, een sterfgeval is dan wel weer erg rot voor de verhuurder jahZou dit nou zoiets zijn waar een bruiloftsverzekering nuttig voor is?
Enne, wat is Apocalyptica?
Ik ook, denk dat ze een zeldzaam staaltje hysterische Levi zouden zien.quote:
Het is de werkloosheid he, ik voel me momenteel zo nutteloos dat ik net zo goed dood kan gaanquote:Op maandag 10 december 2007 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Hee SQ, dat klinkt niet fijn. Goed dat je naar de dokter gaat. Sterkte!
Komt allemaal vanzelf goed. Leg niet teveel druk op jezelf neer.quote:Op maandag 10 december 2007 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is de werkloosheid he, ik voel me momenteel zo nutteloos dat ik net zo goed dood kan gaan
Tel daar even de donkere dagen, een kom vol dode vissen en een overload aan kutdromen door mijn medicijnen bij op en je hebt een zielig hoopje SQ.
Verdammt, ik wil werk, wie neemt me aan?
Ik zou willen dat dat kon, ik moet echter wel werken anders ga ik dood, ben aan vaste lasten al het equivalent van een bijstandsuitkering kwijt dus ik kan het me niet permitteren om geen druk te leggenquote:Op maandag 10 december 2007 10:02 schreef ymme het volgende:
[..]
Komt allemaal vanzelf goed. Leg niet teveel druk op jezelf neer.
Nergens voor nodig.
Je zult snel weer werk hebben![]()
quote:Op maandag 10 december 2007 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou willen dat dat kon, ik moet echter wel werken anders ga ik dood, ben aan vaste lasten al het equivalent van een bijstandsuitkering kwijt dus ik kan het me niet permitteren om geen druk te leggen![]()
sorry dat ik hier zo kom klagen, het is vandaag gewoon even wat erger dan normaal
ging jij voor secretaresse spelen?quote:Op maandag 10 december 2007 10:08 schreef ymme het volgende:
Klagen is helemaal niet erg. Zolang het niet te lang duurd
Dat soort fouten haalt de spellingscontrole van Word er wel uit.quote:Op maandag 10 december 2007 10:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ging jij voor secretaresse spelen?
is wel te hopen jaquote:Op maandag 10 december 2007 10:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat soort fouten haalt de spellingscontrole van Word er wel uit.
Ja, mijn rationele ik weet dat ook wel hoor, maar het is niet de meest gunstige tijd van het jaar om zonder werk te zitten, de meeste bedrijven zijn al in hun eindejaarsreces gezakt lijkt het wel, niemand belt ook terug ofzoquote:Op maandag 10 december 2007 10:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Ik weet dat je je kapot verveelt en dat je er enorm van baalt... maar het komt écht wel goed! Probeer het solliciteren als een nuttige tijdsbesteding te zien. Je bent écht niet waardeloos en binnenkort heb je een leuke baan waar je het veel meer naar je zin zult hebben dan je het bij je vorige baas had.Je bent een intelligente en leuke meid, je vind écht wel een goeie baan die bij je past!
Jouw internetgrammatica is anders ook niet altijd om over naar huis te schrijvenquote:Op maandag 10 december 2007 10:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is wel te hopen jamaar lijkt me toch iets wat je zelf ook wel moet zien
raad eens waarom ik daarom dat soort werk ook niet ga doenquote:Op maandag 10 december 2007 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw internetgrammatica is anders ook niet altijd om over naar huis te schrijven
Zelfs Levi en ik maken fouten op Fok
Jij ging toch kleine kinderen opvoeden enzo?quote:Op maandag 10 december 2007 10:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
raad eens waarom ik daarom dat soort werk ook niet ga doen
Dat gevoel ken ik... zou het liefste ook weer fulltime gaan studeren... iets van rechten ofzo.quote:Op maandag 10 december 2007 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was ik maar rijk, dan ging ik weer studeren
daar studeer ik nu voor maar of ik dat ook echt ga doen....quote:Op maandag 10 december 2007 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij ging toch kleine kinderen opvoeden enzo?
Bedrijfskunde!quote:Op maandag 10 december 2007 10:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik... zou het liefste ook weer fulltime gaan studeren... iets van rechten ofzo.![]()
Of Bedrijfskundige Informatica aan de universiteit of Organisatiekunde of Bedrijfskunde of Bouwkunde of ... of... zou toch handig zijn als ik überhaupt wist wat ik wilde...
je moet dus vooral goed onder het bureau zijn?quote:Op maandag 10 december 2007 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Secretaressewerk is vaak redelijk overrated, tenzij je office manager of management assistent bent kom je met de meeste dingen wel weg
Nee, op tijd op je werk verschijnen is nummer 1 en op nummer twee staat gewoon doen wat je gevraagd wordt, je pijpskills staan pas op de derde plaatsquote:Op maandag 10 december 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je moet dus vooral goed onder het bureau zijn?
op tijd pijpen wanneer het je gevraagd wordt dusquote:Op maandag 10 december 2007 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, op tijd op je werk verschijnen is nummer 1 en op nummer twee staat gewoon doen wat je gevraagd wordt, je pijpskills staan pas op de derde plaats
Tenzij je een lesbische baas hebtquote:Op maandag 10 december 2007 10:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
op tijd pijpen wanneer het je gevraagd wordt dus
Oe, samen doenquote:Op maandag 10 december 2007 10:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik... zou het liefste ook weer fulltime gaan studeren... iets van rechten ofzo.![]()
Da's alleen zo ontzettend duur!quote:Op maandag 10 december 2007 10:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oe, samen doen? Ik zit er wel over te denken om ook een andere studie op te pakken. Ik weet alleen nog niet wat en ook nog niet hoe ik het ga organiseren omdat ik 's avonds veel weg ben en zo
Misschien kan ik wel terecht bij de OU, D zit erover te denken daar een studie op te pakken en dan doe ik gezellig mee of zo
Overrated!!!!quote:Op maandag 10 december 2007 10:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's alleen zo ontzettend duur!Wat mij ook nog wel een goede aanvulling lijkt op mijn opleiding is een MBA, maar dat kost ook iets van 20.000 euro...
Maar ik ben nu BBA (niet de busmaatschappij...quote:Op maandag 10 december 2007 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Overrated!!!!
Als je het kan, dan kom je d'r wel, daar heb je geen MBA voor nodigTenzij je graag naar de States wil
Mja, ik vind het op zich nog meevallen, het komt op 233 euro per module. Ze gaan uit van gemiddeld 6 modules per jaar, dus je komt uit op 1398 euro per jaar. Ik betaal nu meer aan collegegeldquote:Op maandag 10 december 2007 10:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's alleen zo ontzettend duur!Wat mij ook nog wel een goede aanvulling lijkt op mijn opleiding is een MBA, maar dat kost ook iets van 20.000 euro...
Ik heb als secretaresse ooit een brief gestuurd waarin penisoen stond in plaats van pensioen. Wat denk je dat een klant erger vindt?quote:Op maandag 10 december 2007 10:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ging jij voor secretaresse spelen?
Ik zou wel lachen, als ik klant was. En de brief wordt met meer aandacht gelezen als je zo'n briljante fout maaktquote:Op maandag 10 december 2007 12:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb als secretaresse ooit een brief gestuurd waarin penisoen stond in plaats van pensioen. Wat denk je dat een klant erger vindt?
Twentequote:Op maandag 10 december 2007 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mja, ik vind het op zich nog meevallen, het komt op 233 euro per module. Ze gaan uit van gemiddeld 6 modules per jaar, dus je komt uit op 1398 euro per jaar. Ik betaal nu meer aan collegegeld. De enige serieuze deeltijdoptie (voor hem dus, niet voor mij) is Twente en ik heb hem dat echt zeer zeer dringend afgeraden, da's gewoon veel te ver weg.
Ik zou zelf de 'duurd' erger vinden, dit kan (ja, kanquote:Op maandag 10 december 2007 12:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb als secretaresse ooit een brief gestuurd waarin penisoen stond in plaats van pensioen. Wat denk je dat een klant erger vindt?
Ik heb hem vervolgens in de autocorrectie gezetquote:Op maandag 10 december 2007 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou wel lachen, als ik klant was. En de brief wordt met meer aandacht gelezen als je zo'n briljante fout maakt
[/communicatiemutsmodus]
Het is hier maar fok. Dan ben ik met alles tergelijke tijd bezig.quote:Op maandag 10 december 2007 10:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is wel te hopen jamaar lijkt me toch iets wat je zelf ook wel moet zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |