Kwestie van goed lezen en de spellingscorrectie aan, ymmequote:Op maandag 10 december 2007 12:31 schreef ymme het volgende:
Het is hier maar fok. Dan ben ik met alles tergelijke tijd bezig.
En hier posten, en met mijn gedachten overal. Dus miss_s als jij nou eens niet zo op andere let, en meer op jezelf, zou dat heel fijn zijn.
Meisje, ze maakte maar een grapje, en niet eens over jou maar n.a.v. een opmerking van mij.quote:Op maandag 10 december 2007 12:35 schreef ymme het volgende:
[..]
Ok, dit is dus voor mij echt de druppel.
Ik vind het hier vaak gezellig, maar hoe er nu weer gepraat wordt hier. Nee, dat gaat boven mijn petje.
Ik ga niet alleen onder het bureau zitten, en koffie brengen. Ik heb een mix-baan. Koffie zetten en belastingen doen.... En tussen door de baas pijpen.
Ik hoop dat het me bevalt, en dat zal zeker wel. Maar met dit topic (lees bepaald(e) personen heb ik het nu ff gehad.
Het is dus verstandig om hier niet meer te komen, voordat ik dadelijk uit mijn slof schiet, tegenover Miss_S en ik een ban over me heen krijg.
dat doen we imo ook, alleen de laatste tijd voelt iedereen zich zo extreem aangesproken en aangevallen om helemaal niksquote:Op maandag 10 december 2007 12:41 schreef Troel het volgende:
Laten we voor de verandering weer eens lief en aardig tegen elkaar doen.
Spuit 11, dat staat ook al als eerste in het topicquote:
Heb je het over mij???quote:Op maandag 10 december 2007 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doen we imo ook, alleen de laatste tijd voelt iedereen zich zo extreem aangesproken en aangevallen om helemaal niks
Het klinkt zo als een vacature-advertentiequote:Op maandag 10 december 2007 12:47 schreef ymme het volgende:
Dan was het misschien maar een grapje.
Maar ik kan die ondertoon van mevrouw, hier horen, moet je nagaan
Ik ken mezelf, en het is beter uit de buurT van dat persoon te blijven. Anders heb ik zo een ban.
Ik ga Donderdag lekker beginnen met mijn zeer leuke afwisselende baan, met veel verantwoordelijkheden.
Ik heb me heel erg lang ingehouden. Misschien dat ik het verkeerd begrijp, ok dat kan. Maar voor nu, heb ik genoeg van haar.quote:Op maandag 10 december 2007 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doen we imo ook, alleen de laatste tijd voelt iedereen zich zo extreem aangesproken en aangevallen om helemaal niks
Volgens mij was er ook niet zoveel aan de hand, behalve dat er een geintje om een schrijffout gemaakt werd...quote:Op maandag 10 december 2007 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet persoonlijk gericht, het is immers algemeen bekend dat alle secretaresses hun baas pijpenquote:Op maandag 10 december 2007 12:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook niet zoveel aan de hand, behalve dat er een geintje om een schrijffout gemaakt werd...
Het sloeg inderdaad niet op Ymme... denk niet dat ook maar iemand bedoeld had haar te schofferen...
quote:Op maandag 10 december 2007 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet persoonlijk gericht, het is immers algemeen bekend dat alle secretaresses hun baas pijpen
quote:Op maandag 10 december 2007 12:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
En jij hebt je baas die laatste keer iets te hard gebeten?
quote:Op maandag 10 december 2007 12:53 schreef ymme het volgende:
Negeren, kan ik heel goed.
En oke, ik reageer nu wel een beetje overtrokken. Maar goed, End off the story
Dieet....
Eigen voornaam van Levi telt... nee, das geen zevenquote:Op maandag 10 december 2007 13:02 schreef Levitation het volgende:
Ik heb thuis 7 chocoladeletters liggen! Gelukkig ben ik heel goed in "nee" zeggen...
![]()
![]()
![]()
Aliesjequote:Op maandag 10 december 2007 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eigen voornaam van Levi telt... nee, das geen zeven
L-E-V-I-T-A-T... nee, das het ook niet..
ZEVEN??
Jaaaa, leuk voor 't kindquote:Op maandag 10 december 2007 13:51 schreef ymme het volgende:
Ik heb hier een nieuwe Donals Duck-klok liggen.
Gekregen bij de verzamelbundels.
Iemand interesse dan stuur ik deze op
Even tellen:quote:Op maandag 10 december 2007 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eigen voornaam van Levi telt... nee, das geen zeven
L-E-V-I-T-A-T... nee, das het ook niet..
ZEVEN??
ik had stiekem al tegen D gezegd dat als hij concrete vragen had, hij die het beste aan jou kon stellenquote:Op maandag 10 december 2007 14:23 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zag nog wat dames posten over OU in het andere topic. Ik heb daar ook iets van een studie gedaan dus als iemand informatie wil, dan hoor ik het wel. Ik wil zelfs wel wat boeken meenemen zondag als dat leuk/handig is.
nu je het zegt, ik ben al een week niet lastig gevallen, ik zal eens kijken of mijn telefoon niet per ongeluk van de haak ligtquote:Op maandag 10 december 2007 14:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Telefoon...
'Goedenmiddag, met dvk'
'Goedenmiddag, firma blabla, mag ik mevrouw even aan de telefoon'
'Met mj* '
'Spreek ik met mevrouw vk'
'Nee, met mevrouw j'
'Bent u de partner van dvk?'
'Waar gaat dit over?'
'We zijn bezig met een onderzoek over schoonmaken, mogen wij u een aantal vragen stellen?'
NEE! Stelletje ongeemancipeerde huppelaars! NEE NEE NEE!
ik zou het niet weten, maar die puzzels komt meer door mijn zus, elke keer als ik haar bel heeft ze het weer over haar anne geddes puzzel die ze van sinterklaas heeft gekregen, en dan krijg je er zelf ook zin inquote:
precies was gewoon een grapje en als je je aangesproken voelt is het niet mijn schuldquote:Op maandag 10 december 2007 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meisje, ze maakte maar een grapje, en niet eens over jou maar n.a.v. een opmerking van mij.
quote:
dát zijn de béstequote:
Was dat niet Sonja, die dat beweerde?quote:Op maandag 10 december 2007 16:44 schreef ymme het volgende:
Zojuist een kiwi op, voor de benodige vit.
Laats hoorde ik iemand, dat je beter fruit voor 't eten kunt eten, daarna na je maaltijd.
Vanwege de opname van de diverse voedingsstoffen etc.
Heeft dat niet te maken met het feit dat het bijna kerstvakantie is?quote:Op maandag 10 december 2007 18:04 schreef teigan het volgende:
ik weet het freecell, maar de sfeer is nu gewoon heel anders, maar dat lijkt op alle zalen wel zo..
daar heb ik eigenlijk nog niet zo bij stilgestaan... Ze hebben natuurlijk al wel drie weken ander practica achter de rug, maar het is ook dat de samenstelling van de groep anders is... Maar het scheelt wel denk ik dat het bijna vakantie is, misschien zijn ze ook gewoon moe, het is een hele tamme groep...quote:Op maandag 10 december 2007 18:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heeft dat niet te maken met het feit dat het bijna kerstvakantie is?
[Insert aai-over-de-bol smiley]quote:Op maandag 10 december 2007 18:16 schreef teigan het volgende:
[..]
daar heb ik eigenlijk nog niet zo bij stilgestaan... Ze hebben natuurlijk al wel drie weken ander practica achter de rug, maar het is ook dat de samenstelling van de groep anders is... Maar het scheelt wel denk ik dat het bijna vakantie is, misschien zijn ze ook gewoon moe, het is een hele tamme groep...
Ik ben ook wel blij dat het bijna vakantie is, ik merk dat ik weinig kan hebben, ik barst bijna in tranen uit over vervelende emails...
Ok! Leuk!quote:Op maandag 10 december 2007 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
ik had stiekem al tegen D gezegd dat als hij concrete vragen had, hij die het beste aan jou kon stellenDus zodra die er zijn, hoor je het
![]()
Hoi!quote:Op maandag 10 december 2007 18:34 schreef Sylvana het volgende:
Hallo
Ik wil ipv fitnessen, gaan zwemmen. en dan niet alleen baantjes trekken, maar ook aquasporten doen zoals aquaspinning, aquajogging en aquarobic enzo. Nou is er in het slank topic niemand die zwemt, maar ik hoorde dat er hier wel iemand is die fanatiek zwemt, dus zou graag van diegene willen horen hoe vaak diegene zwemt, wat die doet en hoe snel het lichaam verandert is (bij mij is het vooral de BBB zone)
Thnx alvast
En hoe lang doe je daar over? En hoe heb je het opgebouwd? Want neem niet aan dat je gelijk met zoveel baantjes begon? |k zwem alleen met vakanties in zee, dus echt baantjes trekken heb ik niet meer gedaan sinds zwemles op de basisschoolquote:Op maandag 10 december 2007 20:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Ik zwem regelmatig... maar ik trek echt gewoon heel saai baantjes.Zwem 2x per week en dan tussen de 40 en de 60 baantjes, de meeste schoolslag, maar ook een deel crawl. Althans, dat is de planning, laatste paar weken loop ik de kantjes er een beetje vanaf...
Ik ben gewoon op een dag begonnen, zo'n 2.5 jaar geleden. Heb die eerste keer ongeveer 25-30 baantjes gezwommen en ben opgehouden toen ik goed moe was.quote:Op maandag 10 december 2007 21:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En hoe lang doe je daar over? En hoe heb je het opgebouwd? Want neem niet aan dat je gelijk met zoveel baantjes begon? |k zwem alleen met vakanties in zee, dus echt baantjes trekken heb ik niet meer gedaan sinds zwemles op de basisschoolEn veel anders dan de schoolslag kan ik ook niet, maar zou dat uitmaken, welke slag je doet?
Bij bouwmarkten kosten ze inderdaad bijna niks. Er staan ook vaak wel schrale exemplaren tussen, maar als je even goed zoekt heb je voor 15 euro een geweldige boomquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:23 schreef Fuente het volgende:
Wat een verschil in bomemprijzen he! Wij hebben er bij de gamma 1 gekocht voor 15 euro. Echt een vet mooie boom
[kwakzalver modus]quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben niet zo vriendelijk meer vandaag![]()
![]()
morgen vast wel weer wat beter, hoop ik, want dan moet ik werken![]()
tuuk, 16:45 tongelereep?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:41 schreef Levitation het volgende:
SQ, ga je morgen weer mee zwemmen?Ben om half 5 klaar op mijn werk...
een bureau?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuuk, 16:45 tongelereep?
Ik ga nu m'n eerste babbel houden bij een bureau, wish me luck
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een bureau?
Zo'n ding met gemiddeld 3 houten planken?![]()
zegt niet veel terug lijkt me
![]()
flauw, sorry, ik ga de buitenlucht in
Ja! Succes!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuuk, 16:45 tongelereep?
Ik ga nu m'n eerste babbel houden bij een bureau, wish me luck
Huh? Jullie hebben toch al een rits kerstbomen? Of ben ik nu in de warquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:03 schreef Rewimo het volgende:
WIj zijn met kerst niet eens thuis, maar we hebben besloten om toch een boom (met kluit) te kopen die we naderhand een mooi plekje in de tuin kunnen geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |