abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55168772
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:37 schreef Levitation het volgende:

[..]

Vooral grappige grapjes
dát zijn de béste

hm.. vanavond maar iets met pasta eten denk ik... of iets met lijst

hm...

zo eerst na mijn ietwat late lunch even boodschapjes doen... Aldi
Ja doei.
pi_55171168
Ik voel me onwijs kut.
Ben zo blij dat ik een baan heb Maar die verkoudheid is erger geworden.
Kan niet slapen door het hoesten. En alles doet me pijn.
Ik ben vanmiddag ff lekker in bad gaan liggen.
Vanavond voor 't slapen gaan ff stomen.
Vicks smeren, en hoestdrankjes drinken.

Bah, ziek zijn is
pi_55171340
beterschap
Ja doei.
pi_55171440
Ik heb nog geen enkele chocoladeletter gehad dit jaar Heb ook vrijdag pas de eerste sinterklaasviering. En als ik toch nog snoep krijg geef ik het wel aan die zeurt steeds dat hij aan moet komen.
pi_55171611
Zojuist een kiwi op, voor de benodige vit.
Laats hoorde ik iemand, dat je beter fruit voor 't eten kunt eten, daarna na je maaltijd.
Vanwege de opname van de diverse voedingsstoffen etc.
pi_55171772
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:44 schreef ymme het volgende:
Zojuist een kiwi op, voor de benodige vit.
Laats hoorde ik iemand, dat je beter fruit voor 't eten kunt eten, daarna na je maaltijd.
Vanwege de opname van de diverse voedingsstoffen etc.
Was dat niet Sonja, die dat beweerde? Dan doe ik het lekker uit dwarsigheid andersom
pi_55171865
Ik heb net yoghurt met aardbeien gehad.
En ik weet dat het schandalig is om nu aardbeien te eten , maar hey, ze zijn wel lekker
pi_55172037
Ik ga nu naar "school", bleh, zou liever vroeg nu naar bed gaan...
Denk dat ik alleen naar de eerste 2 uren ga (theorie) en dat ik 't practicum maar weer eens laat schieten.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_55172259
ik begin ook een beetje ziek te raken volgens mij

gloei helemaal en voel een hoofdpijn opkomen

nou ja sms-te net dat hij pas laat thuis is, dus kan nog even lekker op de bank hangen alvorens ik ga koken heb wel trek.. misschien straks een klein crackertje kaas nemen
Ja doei.
pi_55172662
goh, ik kon jullie wel aangestoken hebben...
is in ieder geval nu wel flink verkouden aan het worden..

Vandaag mijn eerste dag van het tweede blok, en ik vind de nieuwe groep geloof ik minder dan de vorige
Maar misschien wordt het nog beter
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_55172740
Je moet de groep ook nog leren kennen joh Duurt altijd even!
pi_55173192
ik weet het freecell, maar de sfeer is nu gewoon heel anders, maar dat lijkt op alle zalen wel zo..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_55173278
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:04 schreef teigan het volgende:
ik weet het freecell, maar de sfeer is nu gewoon heel anders, maar dat lijkt op alle zalen wel zo..
Heeft dat niet te maken met het feit dat het bijna kerstvakantie is?
pi_55173498
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heeft dat niet te maken met het feit dat het bijna kerstvakantie is?
daar heb ik eigenlijk nog niet zo bij stilgestaan... Ze hebben natuurlijk al wel drie weken ander practica achter de rug, maar het is ook dat de samenstelling van de groep anders is... Maar het scheelt wel denk ik dat het bijna vakantie is, misschien zijn ze ook gewoon moe, het is een hele tamme groep...
Ik ben ook wel blij dat het bijna vakantie is, ik merk dat ik weinig kan hebben, ik barst bijna in tranen uit over vervelende emails...
pi_55173866
Hallo

Ik wil ipv fitnessen, gaan zwemmen. en dan niet alleen baantjes trekken, maar ook aquasporten doen zoals aquaspinning, aquajogging en aquarobic enzo. Nou is er in het slank topic niemand die zwemt, maar ik hoorde dat er hier wel iemand is die fanatiek zwemt, dus zou graag van diegene willen horen hoe vaak diegene zwemt, wat die doet en hoe snel het lichaam verandert is (bij mij is het vooral de BBB zone)

Thnx alvast
pi_55174120
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:16 schreef teigan het volgende:

[..]

daar heb ik eigenlijk nog niet zo bij stilgestaan... Ze hebben natuurlijk al wel drie weken ander practica achter de rug, maar het is ook dat de samenstelling van de groep anders is... Maar het scheelt wel denk ik dat het bijna vakantie is, misschien zijn ze ook gewoon moe, het is een hele tamme groep...
Ik ben ook wel blij dat het bijna vakantie is, ik merk dat ik weinig kan hebben, ik barst bijna in tranen uit over vervelende emails...
[Insert aai-over-de-bol smiley]

Bijna vakantie, meid!
pi_55175767
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

ik had stiekem al tegen D gezegd dat als hij concrete vragen had, hij die het beste aan jou kon stellen Dus zodra die er zijn, hoor je het
Ok! Leuk!
Als ik zondag wat mee moet nemen, qua studieboeken, dan hoor ik het wel. Ze staan hier toch maar te staan in de kast.
pi_55177008
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:34 schreef Sylvana het volgende:
Hallo

Ik wil ipv fitnessen, gaan zwemmen. en dan niet alleen baantjes trekken, maar ook aquasporten doen zoals aquaspinning, aquajogging en aquarobic enzo. Nou is er in het slank topic niemand die zwemt, maar ik hoorde dat er hier wel iemand is die fanatiek zwemt, dus zou graag van diegene willen horen hoe vaak diegene zwemt, wat die doet en hoe snel het lichaam verandert is (bij mij is het vooral de BBB zone)

Thnx alvast
Hoi!
Ik zwem regelmatig... maar ik trek echt gewoon heel saai baantjes. Zwem 2x per week en dan tussen de 40 en de 60 baantjes, de meeste schoolslag, maar ook een deel crawl. Althans, dat is de planning, laatste paar weken loop ik de kantjes er een beetje vanaf...
***Levi was here***
pi_55177777
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hoi!
Ik zwem regelmatig... maar ik trek echt gewoon heel saai baantjes. Zwem 2x per week en dan tussen de 40 en de 60 baantjes, de meeste schoolslag, maar ook een deel crawl. Althans, dat is de planning, laatste paar weken loop ik de kantjes er een beetje vanaf...
En hoe lang doe je daar over? En hoe heb je het opgebouwd? Want neem niet aan dat je gelijk met zoveel baantjes begon? |k zwem alleen met vakanties in zee, dus echt baantjes trekken heb ik niet meer gedaan sinds zwemles op de basisschool En veel anders dan de schoolslag kan ik ook niet, maar zou dat uitmaken, welke slag je doet?
pi_55178442
Zo, ik ben ook een dagje niet online, is er flink wat gebeurd zeg!

Dieettechnisch gaat het ff niet zo geweldig hier, veel te veel etentjes en andere lekkernijen. Nou ja, beetje opletten dan maar en na de kerst er weer flink tegenaan.
pi_55178721

Octo! Ik moest aan je denken toen ik langs deze winkel kwam en heb een foto gemaakt in York!
Ja doei.
pi_55178974
Dat logo ook!
pi_55179053
uh huh
Ja doei.
pi_55179179
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

En hoe lang doe je daar over? En hoe heb je het opgebouwd? Want neem niet aan dat je gelijk met zoveel baantjes begon? |k zwem alleen met vakanties in zee, dus echt baantjes trekken heb ik niet meer gedaan sinds zwemles op de basisschool En veel anders dan de schoolslag kan ik ook niet, maar zou dat uitmaken, welke slag je doet?
Ik ben gewoon op een dag begonnen, zo'n 2.5 jaar geleden. Heb die eerste keer ongeveer 25-30 baantjes gezwommen en ben opgehouden toen ik goed moe was. En vervolgens ben ik steeds meer gaan zwemmen. Crawl doe ik pas sinds kort, ben eigenlijk meer van de schoolslag, heb altijd het idee dat ik er super lomp uit zie als ik crawl. Maar omdat ik last heb van RSI aan een arm probeer ik nu wat meer af te wisselen, omdat de belasting voor mijn arm/schouder best groot was bij schoolslag.

Ik zwem nu ongeveer 30-35 minuten over een kilometer (40 baantjes in een 25 meter bad) en "train" meestal 45-50 minuten per keer. Gezelligste is zwemmen met een maatje (in mijn geval Stormqueen ) maar in kletsen onder het zwemmen gaat stiekem ook veel energie zitten. Nu gaan we meestal wel samen naar het zwembad, maar SQ zwemt sneller dan ik en dus ben ik haar al snel kwijt. Kletsen doen we nu vooral in de kleedkamer.

Volgens mij kun je het beste beginnen met schoolslag, crawl is erg zwaar. Voor vetverbranding is het zinniger om vrij lang op een niet al te intensief niveau te trainen, dan snel al je energie er doorheen jagen met een zware slag als crawl.
***Levi was here***
pi_55179303
Dank je wel voor je antwoord, hier heb ik zeker iets aan
pi_55185765
Hier gaat het vandaag iets beter.
Ik heb nog wel een vastzittende hoest, maar het is minder.
Vanmiddag ga ik mijn moeder naar Miss Ethan voor nieuwe kleren. Ja altijd leuk een baan waarbij je er echt netjes bij moet lopen, en dit nogal een probleem is kwa klerenkast van mij. En mama nu zo lief is om met mij te gaan

Daarna ga ik kerstkaarten rondbrengen. Niet allemaal want dan ben ik 3 uur aan het lopen, maar een beetje beweging is met dit weer wel goed voor een beetje zieke mensen.
pi_55185992
het is 'qua'

goedemorgen
heerlijk geslapen in mijn eigen bedje alleen wel naar gedroomd over dat hele sinterkerst gebeuren yay...

is net weg en ik ga denk ik straks eens bellen naar de uni (als ik voor 1 uur niets hoor) of ze al wat meer weten...

en zodadelijk de kerstspullen pakken en dan vanavond met een kerstboom kopen
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 december 2007 @ 10:03:15 #78
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55186049
WIj zijn met kerst niet eens thuis, maar we hebben besloten om toch een boom (met kluit) te kopen die we naderhand een mooi plekje in de tuin kunnen geven
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:05:27 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_55186073
Kerstbomen met kluit sterven toch meestal alsnog?

Wij waren zondag bij het tuincentrum voor een boom, kostten de Nordmansparren 33 euro
Gisteren bij de praxis een Nordmanspar gehaald voor 15 euro
disclaimer
pi_55186110
ik moet hier nog een bomenboer vinden.. ga wel even rondfietsen vanmiddag moet toch nog even op cadeau-jacht voor de sinterkerst
Ja doei.
pi_55186376
Wat een verschil in bomemprijzen he! Wij hebben er bij de gamma 1 gekocht voor 15 euro. Echt een vet mooie boom
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:25:23 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_55186421
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:23 schreef Fuente het volgende:
Wat een verschil in bomemprijzen he! Wij hebben er bij de gamma 1 gekocht voor 15 euro. Echt een vet mooie boom
Bij bouwmarkten kosten ze inderdaad bijna niks. Er staan ook vaak wel schrale exemplaren tussen, maar als je even goed zoekt heb je voor 15 euro een geweldige boom
disclaimer
pi_55189211
stomme weegschaal!

was het ineens weer 84,9

wat een kutdag
Ja doei.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:00:24 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_55189729
zal ik zo ook maar es op de weegschaal gaan staan?
Dan is je dag vast beter
disclaimer
pi_55189823
niet echt.. ik voel me namelijk niet beter als iemand meer weegt dan ik
Ja doei.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:07:45 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_55189915
disclaimer
pi_55189964
zo maar eens een rondje fietsen.. misschien dat dat een onsje scheelt

Zie mezelf al bij de slager:

'mag het een onsje meer zijn? '

nee hoer daarom zit ik bij de dieetclub
Ja doei.
pi_55191383
* freecell snackt aardbeien

En ik denk dat de slagermevrouw raar kijkt als je haar hoer noemt
pi_55191416
ik ben niet zo vriendelijk meer vandaag

morgen vast wel weer wat beter, hoop ik, want dan moet ik werken
Ja doei.
pi_55192003
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben niet zo vriendelijk meer vandaag

morgen vast wel weer wat beter, hoop ik, want dan moet ik werken
[kwakzalver modus]
Jij hebt last van een ernstige vorm van obstinatie. Ik schrijf een stukje chocolade, een lachfilm en een wandelingetje voor...
[/kwakzalver modus]
***Levi was here***
pi_55192100
SQ, ga je morgen weer mee zwemmen? Ben om half 5 klaar op mijn werk...
***Levi was here***
pi_55192113
ik haat kwakzalvers

[/moppersmurf]

Ja doei.
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:42:54 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_55192132
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:41 schreef Levitation het volgende:
SQ, ga je morgen weer mee zwemmen? Ben om half 5 klaar op mijn werk...
tuuk, 16:45 tongelereep?

Ik ga nu m'n eerste babbel houden bij een bureau, wish me luck
disclaimer
pi_55192153
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

een bureau?
Zo'n ding met gemiddeld 3 houten planken? zegt niet veel terug lijkt me

flauw, sorry, ik ga de buitenlucht in
Ja doei.
pi_55192264
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

een bureau?
Zo'n ding met gemiddeld 3 houten planken? zegt niet veel terug lijkt me

flauw, sorry, ik ga de buitenlucht in
Wieberen jij, naar buiten!
***Levi was here***
pi_55192382
Succes SQ!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55192404
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 14:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja! Succes!
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2007 @ 15:52:27 #98
43556 miss_dynastie
pi_55193815
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:03 schreef Rewimo het volgende:
WIj zijn met kerst niet eens thuis, maar we hebben besloten om toch een boom (met kluit) te kopen die we naderhand een mooi plekje in de tuin kunnen geven
Huh? Jullie hebben toch al een rits kerstbomen? Of ben ik nu in de war

Wij hebben een mooie volle spar voor 12 euro en een kleine boom voor boven met pot voor 7 euro. Niet verkeerd
pi_55193975
gewoon geen kerstbomen hier te krijgen zo ongeveer.. ja.. ergens bij een dierensupermarkt staan ze wel, voor friggin 20 euro en die zijn maar tot half 6 open

waar zijn die stallen met kerstbomen? Uitzoeken voor 10 euro enzo

wat een teringdag
Ja doei.
pi_55194062
Moblo, bij Gamma en praxis enzo verkopen ze kerstbomen vanaf 10 euro! (bij de gamma zeker, kerstboom van 1.50 meter voor een tientje)
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')